Berete do ruky…

…manželův mobil?

Naivně jsem si myslela, že pokud se někdo projevuje pomateně rozšafným nesmyslným žvástáním v tématech veřejného života, tak v pikantnějším tématu takový být nemusí. Ale kdepak…

V článku Legální milenka autor tvrdí, že není možné mít milenku, aniž by se o ní manželka nedozvěděla. Přiznám se, že jsem dlouze přemýšlela nad takovými argumenty, jako že manželka se dozví, že manžel změnil u mobilu PIN. Jednak nějaký jeho PIN vůbec neznám, manželův mobil neberu do ruky, ani když mi řve u ucha, a vůbec už nevím, proč bych měla uvádět jeho vypnutý mobil do provozu. Ani bych nechtěla vidět ten typ ženštiny, podle které autor tohle napsal.

Dále dle autora manželky mohou vyvodit existenci manželovy milenky nejen ze změny PINu, ale také například u jeho přiblblých pohledů, z toho, že si muž bere lepší prádlo (to ho snad obléká, nebo co?), z cizího vlasu v autě (už se vidím, jak hledám v manželově autě nějaký vlas, proboha…), z vůně cizího parfému (když "parfém", tak "milenka", to je mi logika…), případně ze svého parfému, pokud ho ten den neobjímala (ha!, šerlok ale zapomněl dodat, "který sama nějakou dobu nepoužívala", aby mohla jeho nepatrnou stopu vůbec identifikovat). Parfémy se pokusil náš koumes vyřešit tím, že by kupoval ženě i milence stejný (asi žije chudák v iluzi, že nějaká žena bude používat parfém, co jí on koupí). Vrcholu dosáhl (doufejme jen) spekulací, jak přimět obě ženy používat ve stejný den stejný parfém, čili řeší "problém", který si sám "vytvořil". Zbytečně, nikdo mu neřekl, že ženy používají obvykle jeden parfém.

Naprosto mě dostalo tvrzení, že manželka ucítí specifickou vůni prezervativu. Toto tvrzení ve mě vyvolalo zoufalé pochybnosti o mé schopnosti orientovat se ve světě…

Stalo se zvykem vytvářet podobné soukromé nesmyslné konstrukce ve všech oblastech života. Autoři takovýchto soukromých konstukcí vedou disputace s jinými autory jiných konstrukcí. Někdy je to docela zábavné. Dočtete se i takové perličky, jako že obřízka ženám v orgasmu vůbec nepřekáží. Prý rádi pomohou :-). A jiný zas píše, že pokud je žena štíhlá a upravená, tak "loví" (nestyda jedna :-) a takovou by on tedy nechtěl.

Autorovi zmíněného článku věřím jedinou věc, a sice že sám milenku nemá, jak v závěru konstatuje. Naštěstí pro všechny zúčastněné. U tohoto typu muže vidím nejpravděpodobnější možnost prozrazení tu, že to sám manželce vyžvaní.

13 comments

  1. Tribun

    Ježíšimariakristejosefesedmibolestný,Jessie, co to čtete? To je intelektuální masochismus non plus ultra. Ani nevím, jestli se to dá léčit :-)

  2. Jessie

    Máte pravdu, Tribune, s tímhle pánem na podobná témata, to je ještě víc znechucující, než o politice… Jen jsem se s tím chtěla poctivě vyrovnat, abych mu náhodou nekřivdila :-).

  3. @Teo

    Neumíš ani napsat atraktivnější nadpis… stačilo třeba: „Berete ho do ruky?“ Ledaže by ti nešlo o formu, nýbrž obsah. Ale ten v tvých textech taky zpravidla není… Anebo nestojí za pozornost. BTW: Kdepak je BěDMa? Ono podezření, žes psala pod tím nickem sama, mi přijde logické. Na Bloguje se obáváš odhalení stejné IP adresy. Jiná verze je ta, že jste se setkaly a „porozuměly“ si jako s jistou Ivankou. :p Odpovídat nemusíš, jako bych tu nebyl… :-i

  4. Jessie

    Chachacha, že ty tu Blanku miluješ, přiznej se :-).Jo, taky jsem na tenhle nadpis myslela, jenže já jsem dáma, ne chucper, víš?

  5. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    Jo jo, nadpisy jsou problém. Když zvolíte dostatečně táhnoucí a v perexu to ještě zamlžíte, je vystaráno. Taky jsem na to nikdy nebyl dobrej.Ale ten článek mě opravdu dostal. Kdybych měl čas, asi bych o tom taky něco blognul. Autor buďto studoval problematiku mimomanželských vztahů z příručky pro začínající chovatele drobných hlodavců nebo ho v životě muselo potkat něco hrozného. Už dlouho jsem nečetl nic, při čem bych si musel vyměnit spodní prádlo po každé větě. Snad je to tím, že do toho nevidím – milenku jsem měl jen jednu – ještě za svobodna. Pak jsem si ji vzal…BDM je taky pěkné téma. Mohli bychom to udělat jako Jana s Radkou a dožadovat se jasné odpovědi, jestli je to alter ego nebo ne – už jsem dlouho nikde nedostal banána.Taky jsem si až teď fšiml motta: „Ve virtuálu se učíme, jak uskutečňovat svá setkání fyzická“. To bych raději dal pryč, než tomu někdo uvěří, začne své zvyklosti z virtuálu přenášet do reálu – a dostane přes hubu…

  6. Jessie

    Tak tos mě potěšil, gravere, že na ten článek máme, kupodivu, podobný názor. Napiš o tom, prosím, ať si porovnáme pojetí :-). Samozřejmě!!!, že nikdo z nás milenku/ce nemá, čistě teoreticky.Co se týče bdm, tak chápu, že po ní toužíte, ale nemůžu vám v tom nijak pomoct. Ani nevím, proč nějak vysvětlovat, že prostě někdo žije najednou víc v reálu, než na internetu. Ale poradím vám: zadejte to mému fanklubu. Už vypátrali, že v období, kdy se tady nevyskytuju, jsem v protialkoholní léčebně. A s tím, co dělám dopoledne, se V2 moří dodnes, má několik teorií. Takže myslím, že rádi pomohou :-)).

  7. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    Koukám, že jsi nějak konvertovala – poněkud religiózní template vč. těch textů v seznamu hříšníků. Jenom nechápu, jak ti do toho zapadají ty satanistické symboly – že by vybledlý LaVey?A taky koukám, že tady máš bermudský trojúhelník (jako ty ženský v plážových trenkách) – mizí ti tu komentáře. Pamatuj na jedenácté přikázání, jež zjevil Bůh na hoře Sinaj Mojžíšovi…“Ti povidám, Moše, neser mě a nemaž furt ty komentáře – už v tom mají bordel i Filištíni. A nečum jak osel na betlém a pochčij ten keř, než se vogriluju jak sele“.

  8. Jessie

    Gravere :-), to je tak nastavené, ty přiblblé texty změním, až mě něco napadne. Bloguje má dost malý výběr, nějak se mi tam nic nelíbí. Jo a už víš, kdo je to druhé T? Docela bys mi tam pasoval :-). I když fakt netuším, na jaké bys byl straně.

  9. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    To jsou původní texty šablony? Tak to se autor pěkně uťal – ty kříže bych fakt raději obrátil :-)))Druhé T: to jsem nějak nepojal – T nejsem a servilitou ke mně taky netrpíš (pokud tedy správně chápu význam toho slova). A na jaké jsem straně? No, ten žampionový salát, co jsem si dneska udělal k obědu, se nějak nepovedl, takže momentálně na té největší.

  10. Jessie

    No, mně se to spíš líbilo barevně, jinak tomu moc nerozumím :-).Drbna tedy opravdu nejsi, gravere, já ti to možná někdy vysvětlím neveřejně, ten dohled tady, to je děsné…Jo a ten salátek, že jsi sám vařil, tos mi měl napsat pod tu mužskou emancipaci :-).

  11. Cheorchia

    Naprosto mě dostalo tvrzení, že manželka ucítí specifickou vůni prezervativu. :-))))HEHEHE,to jako kdyz prijde Manzel domu,wočuchám mu poklopec? Jessie vazne se bajecne BAVIM!!!!! :-)DIKY DIKY

  12. Jessie

    Cheorchio, já o tom pak dumala, a jestli on nemyslel nějaké prezervativy s vůní? Prý něco takového existuje, fakt ale nevím. Že prý s příchutí, to bych ještě pochopila, ale proč s vůní…?