Zapínáte počítač po milování?

Aktuální test počítačové závislosti.

1. Zapínáte počítač po milování?

2. Zapínáte počítač po příchodu z hospody?

3. Máte zapnutý počítač při vaření (či jiných domácích pracech)?

4. Máte zapnutý počítač při rodinné či jiné sešlosti?

5. Máte zapnutý počítač, když si s kamarádkou/kamarádem dáte víno (či jiný alkohol)?

6. Byla jste včera na tomto bezvýznamném blogu připojená minimálně 5x ze zaměstnání a 8x z domova?

Vyhodnocení:

1. Možná by pomohlo změnit partnera.

2. Normálka, je třeba porovnat ta moudra.

3. Nic hrozného, nanejvýš něco připálíte.

4. Divné, ale někdy i pochopitelné, aby člověk přežil.

5. Úchylné…

6. Máte fakt problém.

61 comments

  1. @Teo

    Tím „milováním“ patrně nyslíš souložení, případně šukání, že? No a z výše uvedeného mi jednoznačně vyplývá, že problém máš ty. A ne jeden, je jich plnej ranec…

  2. Jessie

    To by se ti líbilo, @Teo, kdybych se pohoršovala, že jo :-)? Ale to přenechám fenoménu D.H.. Je zajímavé, že nikdy nenapíše nic, co by se tě opravdu dotklo, nebo tě nedejbože urazilo. Takhle si holt amatérskej chucper představuje opozici :-)).Mimochodem, nic mi do toho není, ale ty asi zapínáš, že :-)?

  3. @Teo

    Nepamatuju se, že by mě něco napsaného urazilo. Možná krátkodobě znechutilo. Ale mám, na rozdíl od jiných, dobře vyvinuté samočistící mechanizmy pro svou psychostabilitu. A mimochodem… nezapínám před ani po. Mám zapnuto. Maximálně zaklapnu víko u noťasu a jdu se topořit jinam. :p

  4. Jessie

    Fakt, ratko? To jako s kamarádkou čučíte rameno vedle ramena do monitoru, čtete a píšete, místo abyste detailně probraly takové normální věci, jako … teď jsem to chtěla vyjmenovat, ale já to vždycky po pár skleničkách zapomenu, co jsme probíraly ty tři hodiny…, tak prostě cokoliv :-)?

  5. Jessie

    Tak to jsi jenom lajdák :-). Vlastně pochybuju, že si někdo pozve návštěvu a pročítá s ní diskuze na internetu…, bůhví, jak to bylo s tím případem, co jsem popisovala. Asi jen osamělej člověk, kterej nechtěl vypadat tak osaměle…

  6. Jessie

    Překvapivé zjištění k bodu 6. – Radka se sem neustále dívá, protože to má v popisu práce!!! A já už chtěla remcat, že se za peníze z našich daní vybavuje v diskuzích… Dneska tu byla zatím 3x: 08:13:21 07:16:03 06:11:20, ale to se ještě rozjede. (Hmmm… fakt někdo sedí už v šest ráno na zadku u PC? To se nedivím, že je tak rozkydnutá…)

  7. Jessie

    Promiňte, Kamile, ale smazala jsem to, nemyslím, že by každý byl rád, kdyby se o něm psalo zrovna tady :-). A když jsme u toho „přežvýkávání“, ono samotné přetlumočení něčích myšlenek, byť v dobré víře, je většinou o něčem jiném. Taky jsem si dřív myslela, že se všechno dá vyjádřit zjednodušeně vlastními slovy. Ale asi nedá. Před pár lety jsem si koupila svého oblíbeného Huckleberryho Finna v originále a chystala se užívat si tu četbu. Ale koukám… ona to byla ta zkrácená verze. Hnus, prostě o něčem jiném. Tak asi takhle :-).

  8. Kamil Mudra

    V pohodě, Jessie. Sám jsem Vám chtěl to smazání navrhnout, ale pak jsem si řek – nebudu jí do toho kecat :-)A co se týkám toho žvýkání: O tom to přece je. Člověk se musí prožvýkat různými pokrmy než se dožvýká k nějakému oblíbenému. A když je pak těch oblíbených pokrmů víc, tak se Vám občas stane že si dáte na talíř kus od toho a kus zase o jiného. Vám to chutná, Vám to ladí, což ovšem nemusí být nijakou zárukou že to stejně bude chutnat i ostatním, dokud jim upravenou krmi nenaservírujete, upravenou samozřejmě dle vlastního uvážení. S dost velkou pravděpodobností to kuchaře od některého původního pokrmu asi nenadchne, ale takový už je život. A taky – však to jistě znáte. Když podle stejného receptu uvaří jídlo několik lidí – bude každé chutnat jinak. S tím ale už tvůrci kuchařek musí počítat. A pokud by jim to mělo vadit, tak by snad žádné kuchařky ani neměli vydávat.

  9. Jessie

    Proboha, Kamile, to snad nemyslíte vážně s tím „pokrmrm“ :-). Copak si takhle každý sám pro sebe ohýbá a upravuje třeba teorii relativity, vzorečky z matematiky a podobně?

  10. GeoN

    … pane Mudro … jak tak koukám, tak budete svou vlezlou, slabomyslnou a přiblblou zlodějinu „obhajovat“, kde to půjde … že ano? …… berte to tak, že autor „receptu“ (i když o žádný „recept“ nejde – což jste ve své slabosti nepochopil – zatímco skutečné „recepty“ jakkoliv „zveřejněny“ nebyly a nebudou) Vám jednoduše tento „recept“ nikdy náležitě neposkytl k tomu, abyste dle nich „vařil“ své: … „Kamil-Mudrovo broilerové ragú na smetaně, s jahodovou zmrzlinou a výtažkem ze zubní protézy“ – stejně tak, jako velmi jen těžko můžete na ulici prodávat své zapařené ponožky strčené mezi dva chleby jako McDonaldův „BigMac“ …… opakuji: … „vařte“ si své „pokrmy“ dle vlastních „receptů“ a ze svých „surovin“ … a teprve na takové si „lepte“ svou „značku“ – a pak je „s velkým úspěchem“ … „prodávejte“, kde se Vám zachce … ale mou práci prznit (a přiživovat se na ní) nebudete – což docela prolhaně a opětovně průhledně-slabomyslně děláte od prvního okamžiku, kdy jste na mě u Tribuna otevřel ústa.Tedy i zde: … jakékoliv „pokrmy“ pana Mudry sice nejsou k jídlu, ale „všichni“ si na nich mohou pochutnat u pana Tribuna, kde má pan Mudra právě … jakožto „kuchař“ z ukradených a zprzněných „receptů“ … „angažmá“ – pokud by chtěl někdo okusit „originál“, a nikoliv ty k nepoznání přežvýkané a „přetrávené“ nechutnosti, pak jistě může.*** *** ***Omlouvám se, že jsem porušil zatím dodržovaný „rádiový klid“ … :) …… počítač po milování u nás zapínáme dle toho, v jakém se právě nacházíme spánkovém režimu (samozřejmě při „tuctovém“ milování „před spaním“ – to alespoň jednoho s nutných účastníků), a tedy dle toho, zda jsme oba právě v přibližně stejném … spánkovém režimu – pokud má Blue právě hluboký večer a já jiskřivé ráno (a naopak – jsme „genderově vyrovnaná domácnost“ :), pak se velmi často počítač znovu rozběhne … pokud byl ovšem vůbec vypnut, neb počítače jsou u nás nástrojem jak „obživy“ … tak i všeho, co by bylo možno zařadit do kategorie: … „ostatní“ … (počítače jsou tedy zapnuty imr-vére) …… jistě kromě milování předmětně-samotného – to s počítači ještě neděláme, i když Blue k tomu má sklony. :)***No, stačilo … pardon … :)

  11. @Teo

    A co? Orgasmus při tom pádu byl? Tak si zase zapni počítač… :p

  12. Jessie

    Jak tak o tom přemýším, @Teo, víš, že bych ten jeden nevyměnila za tu tvou tisícovku :-)?

  13. @Teo

    Ty přemýšlíš? Nepřeháněj! No ale dejme tomu… on někdo něco nabízel? Já bych tyhle silnoduchý, uslintaný blokance nevyměnil ani za houbaře v růžovejch holínkách. A nic bezcennějšího už tam snad nemám… :o)

  14. Jessie

    Nechci se nějak dotknout tvých citů, ale v tom tvém hnoji můžeš klidně označit za nejbezcennější cokoliv, těžko se totiž najde někdo, kdo by se v tom hrabal a vyvracel ti to :-p.

  15. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    "uslintaný blokance"Každej dělal, co uměl. Lepší to nebude…

  16. Jessie

    Sorry, @Teo, ale tyhle kecy si nech…Gravere, @Teo nemyslel tebe ani ctěné panoptikum na svém blogu.

  17. Kamil Mudra

    GeoNe1) na nic svou značku nelepím (na rozdíl od Vás)2) "nezveřejnil jste", "neposkytl jste" tak nevím o čem mluvíteAle hra na kočku a myš Vám jde dobře :-)Nebo že by Sojka proletěla okolo vaší hole? :-)

  18. Kamil Mudra

    Jessie [16], kdybyste na to zaměřila svou pozornost, asi byste se divila kolika způsoby už byla teorie relativity prezentována a "přežvýkána" dokonce mnohdy ku svému prospěchu (myslím co do srozumitelnosti).Ale když už tak kritizujete to moje "ohýbání a upravování", dovedla byste být konkrétní? Dejte nějaký příklad, aby bylo jasné že tady jen tak "emotivně neplácáte".

  19. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    "panoptikum na svém blogu" – vždyť jsi jeho součástí, ne? A nejen tam.

  20. Jessie

    Kamile, teorii relativity řeknu i ve dvou větách :-)). Třeba takhle: "Kdysi si lidé mysleli, že odebere-li se hmota, zůstane prostor a čas. Dnes víme, že prostor a čas zmizí zároveň s hmotou." Jde o to, jestli jsou tyhle zjednodušené výklady vůbec k něčemu a jestli to není o něčem jiném…:-). K nějakému "konkrétnímu příkladu" – nebudu nějak hloubat nad něčím, co mi prostě od první chvíle nesedne. S Vaším myšlením se rozcházím, nezapadá mi, jako i u plno jiných lidí. Chyba je klidně na mé straně, o to se nepřu, ale proč si dělat násilí, ne :-)?

  21. @Teo

    29No jo… ale co by ti pak zbylo? Bez zjedodušených výkladů? Doplň sama: H***O. :-D

  22. Jessie

    Pleteš si pojmy, @Teo. Něco jiného je vlastní, původní výklad něčeno, a něco jiného je jednodušování výkladu jiných.Ale nelam si tím hlavu, nebo ti tvůj ptačí mozeček exploduje :-p. A nezapomeň to někde žalovat :-)).

  23. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    "ptačí mozeček" – dost dobrý! Ještě že jsem se včas zarazil a nenapsal sem nic z toho, co mě napadlo v prvních 5ti sekundách. To by byl zase řev…Ty se fakt něčemu div. Nakonec jsem to tuším psal jindy a jinde – proč se opakovat.

  24. @Teo

    33Gravere, ona asi nemyslela ptačí jako zoufale mrňavej, nýbrž modroptačí jako škodlivě ideologicky kontaminovanej. Ale ať tak či onak, vždy s kloboukem Tonak! Viz http://WWW... :)

  25. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    "ona asi nemyslela" – asi ne :-)

  26. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    My jsme opravdu dárečci. Např. mě dostala Jessie k narozeninám. Chtěla něco milého a nenáročného s hebkou srstí a takhle to dopadlo. Později mi chtěla přikoupit kamaráda, abych se nenudil, ale už měli jen Hamilbary. No, nenudím se stejně…

  27. Jessie

    Hamilbare, to je tzv. blogerská elita :-)). Někdy mívají i světlejší chvilky, ale tady to nebývá… :-)).

  28. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    "blogerská elita" – tak to bych si vyprosil! Jednak nevím, co to znamená a druhak mě to uráží…"světlejší chvilky" – to se mi stalo naposledy, když jsem se podepisoval na občanku."tady to nebývá" – tady nemůžu. Jak má někdo světlou chvilku, hned ho různí tarasové, hamilbarové apod. obviní, že má modrého ptáka.

  29. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    Ještě nedávno modrého. Bohužel chudák chcípl.

  30. Hamilbar

    Jessie, mě by ale vážně zajímalo jak jste k nim přišla.Vzhledem k tomu, že se tady chovají jako doma tak jsou to asi dobří známí. Čímž nijak nekritizuji výběr vaších známých. Jen by mě zajímalo, jak člověk k takovým týpkům příjde. Kde jsou ke shlédnutí jejich světlejší chvilky ?

  31. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    Ano, uhodl jsi, Mléčný Bare. Jsme dobří a hlavně staří známí. Jessii znám ještě jako malou holčičku – vzpomínám si, jak jsem jí vyprávěl pohádky. Dnes je vypráví ona mně. Je od tebe milé, že nekritizuješ výběr jejích známých. Já to dělám, snažím se ji totiž uchránit od světských špatností.A jak člověk k takovým týpkům přijde? No, to víš – nádraží, temné, močí páchnoucí uličky, pochybné podniky, čpící alkoholem a volnou láskou.Mé světlé chvilky můžeš shlédnout v deníku mého psychiatra nebo je zažít osobně. Druhou možnost nedoporučuji – ten, který je naposledl zažil osobně, je dnes přikurtován k lůžku v jednom sanatorium uprostřed šumavských hvozdů.A teď mě prosím omluv – v mé šíše ještě zbývá něco hašíše…

  32. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    Kterého z mých tří myslíš?Ale abychom byli věcnějí, Hami. Po tvém prvním postu jsem si našel něco o tobě a od tebe, abych věděl, kdo se to tu do mě naváží. Pokud jde o mé příspěvky, Jessie ti jistě ráda vysvětlí, jak to vypadá, když mám z někoho prdel.Takže pro začátek by jsi nám nějakou světlejší chvilku mohl ukázat ty. Jen to bude chtít něco víc, než absolutorium VUMLu.Jessie: další tvůj nick, přiznej se :-) Nebo nám sem házíš tyhle kousky pro pobavení?

  33. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    btw: když čtu výlevy těchto pomatenců o "Matce krizí, která změní geopolitickou mapu" a "kapitalismu, který se stabilizuje vlastními silami", vzpomenu si vždycky na jednoho hospodského dědouška, který mě přesvědčoval, že kdybychom se poučili od komančů, bylo by líp. Teprve teď chápu, jakou měl pravdu: kdybychom tu naši revoluci udělali třeba jako soudruh Fidel, mohlo to teď opravdu vypadat jinak :-)).

  34. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    Proč bys dělal co? Jestli myslíš to ukazování *svých* světlých chvilek, tak na místě je spíš otázka jak než proč…

  35. Hamilbar

    Jsem potěšen Gravi, že víš která otázka je na místě.

  36. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    Já vždycky vím, kde mám ručník…

  37. Hamilbar

    To mě velmi těší Gravi, ale teď mě prosím omluv, musím se věnovat jiné činnosti. Bylo mi potěšením s tebou diskutovat

  38. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    Chápu, strana volá :-). Potěšení bylo i na mé straně (výjimečně nežertuji).

  39. Jessie

    Tak vidím, že jste se představili, pánové, jsem ráda, že jsem do toho nekecala…

  40. Jessie

    #42 Neodpovídala jsem, Hamilbare, protože mě Vaše otázka zaskočila, a odpověď jsem sama hledala :-). A nejste první, kdo se mě na to ptá. Myšleno spíš na celé moje "vyvádění" na internetu… Tohle mi nedávno napsal jeden známý: "Dnes jsem navštívil tvůj blog. A spatřil jsem tě jak tam stojíš, celá od bahna, na pokraji něčeho. Chceš to a nechceš."Jenže ono to pro nezúčastněného pozorovatele vypadá daleko hůř, než to je ve skutečnosti. Podle čeho posuzovat lidi? Protivná, sprostá, neurotická příšera se najednou v těžké chvíli zachová jak chlap, podá pomocnou ruku, kdežto kamarádka, která nikdy neřekne křivé slovo přímo, napíše anonymní urážku a pomluví za zády. Mrzelo by mě, kdybyste měl z toho špatný pocit, Hamilbare, ustál jste to s graverem jako málokdo :-).

  41. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    "jak tam stojíš, celá od bahna" – to se stává každému, kdo navštíví tvůj blog"Protivná, sprostá, neurotická příšera se najednou v těžké chvíli zachová jak chlap" – už se na to všichni těšíme ;-)"ustál jste to s graverem" – to už jsi říkala Tarasovi a taky to tuším moc neocenil. Uvědom si, že pocit z dialogu nikomu nevnutíš – co si kdo o kom myslí a proč na tvých rektálních eskapádáćh opravdu nezávisí. Ostatně Hamilbar neměl co ustávat – nikdo mu nic nedělal. Přesně totéž jsem ti psal už k Tarasovi – těmhle lidem je úplně u prdele, co nějaký graver píše o nich a jejich projevech, stejně jako já zvysoka kálím na naprostou většinu identit, které na webu potkám. Snaž se pochopit, že z tvého gluteálního turismu je blbě každému bez ohledu na to, co si myslí o mně nebo jiných. Kolik jsi měla takových oblíbenců a jak to dopadlo? A kolik jich máš teď?

  42. Jessie

    Vynech mě ze svých morálních úvah, gravere. Jestli ti to uniklo, tak tebe jsem neoslovovala. Tys byl v #55 pouhým objektem, ne partnerem k hovoru.

  43. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    A má bejt? Myslíš, že když chci něco říct, tak budu čekat, až mi to dovolíš?Nebuď pštros – i když budeš ostatním ucpávat hubu, mazat a banovat, nic tím nezměníš. Já nejsem vhodným "objektem", jak už jsi mohla zjistit. Když narazím na kokůtka, který kolem sebe trousí poučky z hodin M-L, tak si k tomu řeknu svoje. U toho jsi objektem zase ty, takže se do toho neser – prd je ti do toho, co ti tu píšeme :-))).A když ne…. no, tak už to máš nacvičené.

  44. Jessie

    Vážně, gravere, proč mi sem furt chodíš házet to bláto…? Jinak je tu pohodička, jestli sis nevšiml. Vůbec mě to nebaví se takhle hádat o ničem, pořád dokola. Máte to s @Teem nacvičené jak básničku…

  45. graver[[openidhttp://graver.myopenid.com/]]

    Neměla jsi tenhle hysterický výkřik adresovat Hamilbarovi? Nebyl to on, kdo vpadl do diskuse, která se ho netýkala? Holt jsem doposud tohoto týpka neznal (do všech internetových prdelí za vámi nelezu), tak jsem si něco našel a když jsem viděl, co je to zač, dostal svou blbou poznámku zpět. Slušně – tihle poblouzněnci mě spíš baví než serou.A tak to bude pokaždé, když budu chtít. Dělej s tím, co umíš.