Co bych nikdy neudělala

Taky jste si kdysi říkali, že si nikdy nekoupíte mobil? Nebylo by divu, "podnikatel" řvoucí okázale do toho prestižního symbolu úspěchu se stal směšnou figurkou.

Věra Chytilová jednou vyprávěla, jak jela autem kolem pána stojícího vedle svého vozu, jak tak pánové občas stojí, přitom telefonoval a "obě ruce měl plné" (její kouzelný decentní výraz :-). Vyjádřila se, že by nikdy nechtěla být druhou stranou takového hovoru. No, už je to pěkná řádka let, možná i Věra Chytilová už také mobil má.

Potom jsem se také bránila připojení na internet. Naivně jsem se bála zavirování počítače, na kterém jsem měla svou obživu, své "právo na život", jak jsem říkala tomu obrovskému množství dat.

Ještě předtím jsem si říkala, že nikdy nebudu dělat účetní. To když jsem viděla ty rozkydnuté zadky oněch dam, zvedající se ze židle se zmačkanými sukněmi. Hrůza… Pak jsem zjistila, že účetní dokáže vydělat slušné peníze za málo práce, tak jsem do toho šla. Jen jsem si slibovala, že nikdy nebudu dělat mzdy. To abych nebyla každý měsíc vázaná. Pak že nebudu dělat s.r.o.. Dnes dělám obojí…

Tak bych mohla pokračovat. Jistě v tom nejsem sama. Leckdo prohlašoval, že co se týče jisté entity, není schopen kompromisu, ale jak jde život, všechno je najednou jinak.

Chcete pointu? Prosím, tady je:

"Komunisty bych nikdy nevolila". No ale když je teď chtějí zakázat… :-)?

60 comments

  1. Jessie

    Mod., pointa je v tom, že člověk někdy udělá věci, kterých se předtím odříkal, to nestačí?

  2. Mod.

    Když pominu, jak jsem to myslela, pak jen řeknu"Jessie, komunisty si při svém věku, volila mnohokrát, naposledy určitě v roce 1985 !"

  3. Jessie

    Já si to nepamatuju, kam mě nahnali, tam jsem šla a myslela na jiné věci :-). Ale dobře, tak "dobrovolně volit", to snad bylo jasné, ne? Forma/obsah, jen když se hodí :-)?

  4. Mod.

    Jessie, do roku 89 chodili skoro všichni dobrovolně volit, ale byli i tací, kteří nechodili.Ale pokud myslíš dobrovolně volit i přes možnost výběru, pak jistě existují debilové, kteří je opět půjdou volit, vždyť přece, za komnunistů se i v Bille nakupovalo líp, a byloi jsme mladší!

  5. Jessie

    Jenže Mod., já jsem ten debil, který by je nevolil z nějaké nostalgie po starých časech (byla to fakt blbá doba a nechci, aby se vrátila), ale čistě na protest proti tomu hrozícímu zákazu.

  6. Mod.

    Jessie to je tak úžasný nápad, že si to snad nech patentovat!Pokud pomineme nesmyslnost zákazu po 20ti letech, Tobě připadá jako chyba, zakázat stranu, která se hlásí k minulosti vrahů?Já se Tě tedy nebudu ptát, jestli si tak blbá a nebo ožralá, já se už nebudu ptát na nic, protože tohle je už i na mne moc.

  7. Jessie

    Takový fanatismus, kdy lidi začnou pro jiný názor druhého sprostě nadávat, mě děsí…

  8. Salvatore

    Vy ale lžete, madam. Neděsilo vás, když svým politickým odpůrcům hrubě spílali vaši weboví přátelé (Taras aj.). Neděsí vás, když to stejné činí vámi obdivovaní politici (Zeman…).Nazýváte fanatismem, když někdo nepochopí, že volíte nějakou stranu bez ohledu na její program či zaměření, jen proto, že ji "chtějí zakázat"? Proč tedy nevolíte Národní stranu? To je přece stejná kategorie, jen nestačili nikomu ublížit v minulosti?

  9. Jessie

    Neřešte to, anonymko, IP: 193.200.150.125Host: mail125.anonymouse.orgProhlížeč: http://Anonymouse.org/ (Unix)Cookie: ad36ee7acccbdec93177395fbed08455Jo a taky nemusím zbabělce, co se stydí stát si za svým názorem, to fakt ne :-).

  10. Salvatore

    Když používám anonymizér, tak nesmím projevit svůj názor? A z čeho usuzujete, že si za ním nestojím?Bohužel mám jen pevnou firemní IP, která vede na má osobní data a vy už jste cizí osobní údaje zveřejnila několikrát, takže co mi zbývá?

  11. Salvatore

    Jenomže já jsem z jiného těsta než ti vaši ateové, graverové a ostatní. Když se rozhodnu vám sem napsat svůj názor, tak to udělám. Nemůžete mi v tom zabránit, jen mazat.

  12. Taras

    Pointa se povedla, ne že ne.Dáma která maže je ten lepší případ.Pouze osoby mdlého ducha (nebo křiváci) vezmou zjevnou nadsázku, žert (viz Žert) vážně a začnou se na tom duchovně ojebávat, jak pejsek na koleni návštěvy. Působí pak stejně důstojně.No a Salvatore, jsem k politické diskuzi kdykoliv připraven, myslím, že to mám napsáno na opasku. Můžeme vyzkoušet, kdo dřív začne hrubě spílat, viz Graver.

  13. Salvatore

    Aha, supi se slétají – už nezbyl nikdo, kdo s vámi chce politicky diskutovat, tak se zoufale chytáte kdejakého anonyma? Bohužel jste nepochopil správně – nevolal jsem vás a vyzvat k politické diskusi někoho, kdo předvedl to co vy, nepovažuji za dobrý nápad. A pokud jde o spílání, vy už jste začal.Ach ano, a ten Žert. Po krátké remisi je třeba nadhodit nosné téma, které někoho vyprovokuje? Takže říkáte graverova čivava, nikoliv hrdá soudružka? Inu, proč ne obojí…

  14. Jessie

    Děkuji ti, Tarasi, máš pravdu, nadsázka to byla určitě :-). Ale nechci se vyjadřovat k tomu, jestli bych komunisty skutečně volila a říkat, že to byl jen žert, respektuju totiž lidi, kteří je skutečně volí. Hlavně mě štve ten stupidní, zpozdilý, nesmyslný antikomunismus. Takže jsem trochu provokovala a jak je vidět, zabralo to. To, co "vyhřezlo" včera z Mod. na mou adresu o ožralém blbém debilovi mě fakt šokovalo.Co se týče Salvatora, tak se obávám, že to bude stará známá figurka, podle toho, co o mně ví. Kdepak, tomu jde o mě, o žádnou debatu nestojí. Tedy ráda bych se mýlila…

  15. Jessie

    Jen technická: v tuto ranní dobu tady byla jen dvě připojení, kromě mého. Anonym napsal přes ten anonymizér, ale to připojení "server77-68-36-52.live-servers.net Neznámý" tady nebylo. Je tedy jasné, že to musel být jeden z těch dvou připojených. O kterých vím, kdo to je…

  16. Salvatore

    Nu ano, máte pravdu, Jessie. Opravdu mi šlo pouze vyjádření názoru. Debata? Opakovat chyby těch, kterým snad o debatu šlo?

  17. Salvatore

    [20]A co když je to jede z NICH? Kdybyste věděla, že ano, co byste udělala?Salvatorovy komentáře tu (zatím) zůstaly. Změnilo by se něco, kdyby v tom oranžovém řádku místo Salvatora byl někdo z NICH? Jde o lidi nebo to, co a jak dělají?

  18. Taras

    No tak si zase nepokecám, Salvatore, ovšem diskuze je obecně prospěšná, vyčistí se mozeček, špatné myšlénky vyletí jak ptáčátka s posranou prdelkou ven a osoba s těkavým, nepřesným a fantaskně rozostřeným myšlením (jako máte vy) se poučí, možná si i poopraví názory. Pokud ovšem to neděláte schválně, všechno to v sobě nezadržujete, vyvoláváte si duševní zácpu, jako to dělal váš velký jmenovec s výkaly. Měl z toho nějakej (pro neumělce nepochopitelnej) plezír. Tož si poslužte.Co se žertování týká, Jessie, teď zrovna probíhala na blozích iDnesu zuřivá diskuze nad článkem http://redakcni.blog.idnes.cz…tml(Dal jsem to projistotu ještě do www.)Významní blogeři a dokonce i adminka se rozčilují nad tím, že si Poláček dovolil říci jednak pravdu, jednak si ve fejetonově pojatém článku udělal z blogerů srandu. A všichni to vzali smrtelně vážně a pojímaj se na tom.Neschopnost chápat ironii je typická modrácká vlastnost, oni se uměj jenom hloupě posmívat.

  19. Mod.

    Kdepako debilovi ze mne nevyhřezlo nic, a pokud jde o zbytek, pouze jsem parafrázovala jeden komentář, který ti sem, už zhruba před půl rokem, napsal někdo jiný, a ten komentář tu lze ještě stále najít.

  20. Salvatore

    Tak vidíte, pane Kodete. Debata ještě nezačala a vy už urážíte, spíláte a barvíte. Mohu vám tedy pogratulovat k prvenství? Snad již lépe chápete, proč s vámi nechci diskutovat. Snad byste se dočasně korektně dokázal chovat k těm, kteří nemají odlišný názor, ale to vás kvalifikuje snad pouze k diskusi s Jessií (u které odlišný názor nehrozí) nebo Graverem (kterého jste k odvracení vašich výstupů vycvičil tak skvěle, že ty míčky už sám nestíháte).Ale nemusíte litovat – diskuse o politice nejsem schopen. Nezajímá mne – nevolím (nemám koho ani proč), nedomnívám se, že by se o budoucnost mých dětí dokázala postarat jakákoliv strana. Nicméně – jsem podnikatel a pro vás tedy apriori modrá lůza. O čem (pomiňme jak) byste tedy chtěl vy se mnou politicky diskutovat…Co myslíte těmi výkaly, opravdu netuším. Původce mého nicku není Dalí (ten byl ostatně Salvador, nikoliv Salvatore), Ale Salvatore Lucania. Ne že bychom měli společné řemeslo – jen jednu jizvu.

  21. Jessie

    [24] Debila máš v [7]. Jo a díky za info, že když JEN opakuješ nadávky jiných, tak je to něco jiného, to jsem fakt netušila, že to takhle chodí. A víš co, ani se tohle pravidlo učit nebudu.

  22. Jessie

    [23] Ten článek je kouzelnej, díky za odkaz :-). Navážejí se do něj i někde jinde, než v debatě pod ním, myslím nějak systematičtěji? Já to moc nesleduju…

  23. Mod.

    Tak pokud si debila ze 7. vztahuješ i na sebe, je to čistě Tvůj problém.

  24. Mod.

    Jessie prostě pardon, ale s lidmi, kteří prožili polovinu svého života v komunismu, a byli by ochotni, z jakéhokoliv důvodu, ho znovu propagovat, nemám o čem diskutovat. Nedělala jsem to za bolševika a nebudu to dělat ani teď.

  25. Jessie

    No to je pro mě fakt rána, Mod., hrozné pomyšlení, kdo jako se se mnou bude bavit, voni ti komunisté jsou nějací chudí a na ten internet asi nemají, takže zůstanu jako kůl v plotě, sama na blogu, hrůza hrůzoucí… No, co se dá dělat :-).

  26. Taras

    No a vy jste se teď asi udělal do gatí, milý Dalí, když jste mě oslovil jménem. Vždyť to pořád říkám, modrej ksindl.Ale já se se svou identitou nikterak netajím, vždyť mám na iDnesu blog pod svým jménem, i nickem, neboť je mi všelijaký ksindl, co se schovává za anonymizéry u prdele.Jaký by, proboha, mohla mít diskuze mezi námi smysl, když váš politický a historický přehled je podobný, jako u Gavera, tedy velmi mizerný.

  27. Salvator

    Výborně, pane Kodete, jen tak dál. Blog se svým jménem a nickem jste přesně řečeno na iDnes měl (už nemáte a možná byste nám příležitostně chtěl říct něco o okolnostech, za kterých jste o něj přišel). To je také důvod, proč vás oslovuji jménem. To jste přece světu hrdě sdělil sám, tak proč ty vulgarismy.Nu vidíte, nešťastníče, tak jste tu soutěž o první nadávky zase vyhrál. Neobtěžujte se vysvětlováním, čím z toho, co jsem na této stránce napsal, jsem si vysloužil vaši sprostotu. Pokud jde o politický přehled, nijak vám ho nepodvrhuji a nepovažuji ho na rozdíl od vás za jediné diskusní téma. Svůj přehled historický jste dokázal v minulosti a také teď, když už jste ani toho Dalího nedokázal pojmenovat.Snad pro vás bude dostatečnou odměnou, když vám sdělím, že svou úrovní patříte někam těsně pod Gravera (který se aspoň za své buranství nestydí).Nu, jen tedy dál a hlouběji. A bez obav – jakmile dosáhnete své obvyklé úrovně, Jessie opět vymaže důkazy.Tak, donří lidé, myslím, že mám, pro co jsem si přišel. Chtěl jsem vědět, jak se zachováte, když s vámi bude někdo jednat slušně a bez vulgarismů, leč sdělí vám v podstatě totéž, co vám jiní říkají méně slovy a přímočařeji. Není důvod setrvávat dále.

  28. Jessie

    [33] Vidíš, já si nevšimla, no vida, co z "toho" ještě vyleze :-). Stačí čekat a sledovat, umlátí se to samo :-)).

  29. Taras

    Jéžiš to je trdlo, on mě nazve supem ([17]) a pak chce, abych s ním zacházel jako s porculánem. Ale jo, můžu vyhovět, akorát se tomuhle porcelánu říká zdravotní keramika.K Poláčkovi vyšly asi čtyři blogy, od Streita a Boehmový a dalších, ale nestojí to za čtení. Berou to vážně.Eště k Salvádorovi, on kromě zadržování stolice se ještě týral tím, že nosil ukrutně ouzký a malý botky, aby se mu múzy nevyhýbaly. To byla rada pro Teouška, nesrat a pěstovat kuří oka, pak se úspěch dostaví. Blog na iDnes je pořád, akorát ho trdla s úrovní od Gravera výše nevidí.

  30. Jessie

    A abych to nějak stylově uzavřela, víte, že KSČM je jedinou demokratickou stranou v parlamentu? Nejsou v ní totiž jako v jediné straně bývalí komunisté :-i.

  31. Jessie

    Zjišťuju, že čím dál tím víc věcí zapadá do tématu tohoto článečku. Třeba: "Nikdy bych nepsal jako anonym". Před pár lety jsme se v diskuzi na http://www.business.center.cz my, solidní účetní včetně jedné úřednice z finančáku :-), rvali jako koně. Po čase to pana Hakena přestalo bavit a zveřejnil jako protiopatření část IP adres. Byl to pro všechny šok. Vyšlo najevo, že skoro úplně všichni, i ti nejlepší, napsali někdy něco anonymně, pod jiným jménem. V zápalu boje tomu člověk podlehne, ani já jsem nebyla výjímkou. Jen snad jediný člověk z těch známějších účastníků těch bojů nikdy pod jiným jménem nic nenapsal. Vždycky si stál za tím, co píše, celou vahou své internetové identity. Tak ani to už dneska neplatí…

  32. @Teo

    Zajímavé, jak hluboko lze klesnout v touze vyprovokovat a vyhrát bitvu nebo spíš blitvu v myšožabí válce. Číst tyhle výštěky, to je podobné, jako když na mě mluví někdo, komu nepříjemně páchne z úst… :-i

  33. Jessie

    [40] Jo, taky na mě tak působí výplody vzteklého anonyma "Salvatora", který se sem vnucuje a nemá kouska hrdosti nelézt tam, kde ho nechtějí. Bohužel i urážky jiných, kteří cítí potřebu jako Modrá punčocha z Armády spásy vyřvávat v hospodě o škodlivosti alkoholu :-).

  34. Jessie

    [42] Myslíš ten úvodní canc? Ale tam přece proti nikomu konkrétnímu nic, ale docela nic není. Ty tam něco vidíš, schízo :-p?

  35. Jessie

    Tak jsem přemýšlela, co že jsem to zase provedla, protože v tomhle článečku není nic, co by si kdokoli mohl vztáhnout na sebe, a to ani v podtextu. Až mi to došlo, proboha, no jasně, to bude ta zmínka o komunistech…Hmm, tak vyjádřit se ve smyslu, že těm, co volí komunisty je cítit z úst, je stejně blbé, jako prohlašovat, že ti, co jsou v dnešní době spokojeni jsou "krásní lidé", jako ta … tady:http://www.lavka.info…efb4581f8fdJen opravdový troub@ je schopen takové korelace a tato je navíc ještě nechutná…

  36. @Teo

    Ale fuj!Přehodnotilas flexibilně svůj podivný závěr, že nepříjemné, hrubé, vulgární, urážlivé chování vadí daleko víc, než všechny morální prohřešky? Příjemné způsoby jsou přece důležitější, než morální zásady! Tak proč mi hrubě spíláš, když jsem jen korektně vyjádřil svůj názor?

  37. Taras

    Už si zase něco smázla?Zlámalová beze zbytku vyhovuje kádrovým předpokladům správného pravičáka: je třeskutě pitomá a pro vyvážení i samolibě protivná. V diskuzi na Lidovkách někdo upozornil na to, že ta koza má vskutku ovčí tik, když mluví, tak se občas zakření tak, že protáhne pysky a ukáže předkus, se kterým zamele ze strany na stranu, jako když přežvykuje. A tohle si troufá nadávat někomu do ovcí.

  38. Jessie

    [47] Ne, proč, někde si zase stěžujou :-)? Zatím jsem tady nesmazala nic, jen chvílema zapínám částečnou cenzůru, když musím pryč. Je to jednodušší, než pak mazat.Zlámalová, to je jako ty aktivní svazačky mého mládí. Jako bych je viděla, taky dokázaly psát snaživé uvědomělé prázdné žvásty.

  39. Jessie

    [46] Ten korektní názor, to byla tahle prasárna [40]? Tak na tu jsem ti adekvátně korektně odpověděla.

  40. @Teo

    Dokud sis myslela, že [40] není o tobě, tax ve [41] snaživě přitakala, než ti to s nápovědou druhej den došlo poštou. Že? Jestli to nevidíš a nechápeš, taxi oba texty pověs na nástěnku vedle sebe a čti stále dokola. A možná ti pozítří bzikne… :p

  41. Jessie

    [50] Jdi ty, truhlíku, věděla jsem okamžitě, že je to o mně, jenom jsem blafovala. Akorát jsem myslela, že je to z nějakého jiného důvodu, ne kvůli těm komunistům, zas až takový fanatismus bych byla nečekala :-).

  42. tresen

    Když budete mít v ruce komunistickou kandidátku, můžete z toho vyvodit, že zakázaná není, a můžete tedy začít hledat jiné důvody.