Co je silnější, přátelství, nebo nenávist

Statistika.

Na toto téma jsem už kdysi psala, takže dnes žádné úvahy, jen čísla.

Za listopad zde podle CNW:Counter bylo celkem 3602 připojení. Seřadila jsem si je abecedně a snadno došla k těmto výsledkům:

1445 je připojení lidí, kteří mě prokazatelně opravdu hluboce nenávidí (nevím, proč se tak týrají, chudáci, když si jich vůbec nevšímám a mají tady stejně ban…).

902 připojení naprosto neznámých lidí, kteří se připojili podle vyhledavačů na článek "Kdy umřu".

116 připojení mých. 

1139 připojení zbývá. I kdyby to byli "přátelé", nebo "neutrální", je jich mnohem méně, než "nepřátel".

Do háje…. 

26 comments

  1. Jessie

    Slabota, jo :-))? Tak mi ukaž někoho, kdo má vyšší procento těch nepřátel… Akorát snad Paroubek :-).

  2. Mod.

    JInak ovšem, špatná správam s tou Tvou hloupou omezeností, se bez předchozích doporučení, dělat nic nedá:-(A mazání mi nevadí, věnuji ti vlastní rubriku na svém blogu, tam si ani nemázneš:-)

  3. Mod.

    Až uděláš některý den, aspo%n 5% mých užitečných věcí, budeš se cítit mnohem,mnohem lépa:-)

  4. Mod.

    Takže terapie:-),všechno co od teď vypridukuješ, uvidíš včetně nesmazaných komentářů u mne, tajkže NEMAŽ protože se ti pak budou hůř řešit autorská práva:-)

  5. Hamilbar

    Jessie.Nemyslím, že jde o nenávist. Tehle jev se obvykle nazývá šikana. Najděte si něco o šikaně. Co to dává těm, kteří šikanují a co to dává šikanovaným. Vidíte, takové Mod stojíte za to, že si na vás založí rubriku. Bude jí to hezky hřát u srdíčka. A vy se hlavně rozhodněte, zda chcete být šikanována nebo ne. A nedělejte si z internetu vrásky.

  6. Jessie

    Děkuji Vám, Hamilbare, za toto vyjádření. Věřím sice na slušnou rozumnou většinu, která je imunní vůči křiklounům, ale občas potvrzení toho potěší :-).Ano, šikana, máte pravdu, už mi to kdysi taky někdo psal… Doufala jsem, že je stačí eliminovat z blogu, ale jak je vidět, tak ještě ti méně chápaví přetrvávají. Věřím, že jen dočasně.Dělat si vrásky z internetu, to snad přímo ne, ale je pravda, že to dost prožívám, asi jako všechno, co v životě dělám a s čím se setkávám. Dotkne se mě nenadálá hrubost při jednání s kýmkoliv.

  7. Jessie

    Tak, Mod., k tomu tvému včerejšímu asi tohle: Přijdeš na cizí blog, k někomu, kdo ti nikdy nic neudělal, kdo se u tebe chová slušně, a začneš nechutně podsouvat své slaboduché představy o osobním životě cizího člověka, o kterém nevíš nic a do kterého ti vůbec nic není. Mohla bych přece o sobě napsat cokoliv, proboha, ale proč bych to dělala? Ani mě nenapadne nechat se zatáhnout do nějakého vysvětlování, jak žiju, co je ti do toho?Začala jsi mě naprosto bez důvodu urážet, hodnotit a kádrovat. Tak si v tom pokračuj kde chceš, jak vyhrožuješ. Co si budeš psát u sebe je mi srdečně jedno, ztrapňuješ především sebe.

  8. ratka

    Jessie, stejne je to zajimave ze nekdo jen tak prijde na Tvuj blog a zacne ti podsouvat nejake slaboduche predstavy. Bez duvodu Ti vyhrozuje a tak. Je to fakt moc zajimave.I vysvetleni Hamiltona je zajimave pokud je tohle sikana. Neco to vypovida o sikane. O pricinach jejiho vzniku, proc jsou nekteri lide sikanovani vsude kam prijdou a to dokonce i na internetu. Bezpecne jsou vytazeni z davu a sikanovani. Dokonce i clovek ktery nikdy nikoho nesikanoval a sikanovat nebude, je sikanovat zacne kdyz se k nim priblizi.

  9. Jessie

    [15] No to já nevím, ratko, vysvětli mi to, proč ke mně přijdeš vždycky jen kritizovat a přidat se k ostatním, když rejpou?

  10. ratka

    Ted vazne, napadlo me ze takhle vznika sikana. presne takhle.neslo si nerypnout.

  11. Hamilbar

    Souhlas s ratkou.[18]Jednou s klíčových predispozic pro šikanovaného je, že se odlišuje.

  12. Hamilbar

    No nejsem na šikanuodborník, ale zřejmě je to jeden z mnoha ventilů frustrace.A chtěl bych vám připomenout jeden starý totalitní vtip:Nemluv!Když mluvíš tak nepiš!Když píšeš tak se nepodepisuj!Když se podepisuješ tak se nediv.

  13. Jessie

    Frustrace, snad ano, za to by nikdo nemohl, ale mě spíš zajímá, jestli to něco vypovídá o kvalitě člověka. Věřím, že ano.Co se týče toho vtipu, tak opatrná jsem nikdy nebyla. Takže se nedivím :-).

  14. @Teo

    Komentář bude smazán…Tak koukám, že to multiargumentum ad hominem je zároveň argumentum ad ignorantiam et ad oculos. Argumentum ad Hominem by se spíš hodilo na název tohoto blogu. Requiescat in Pace… :-i