Také jeden příznak krize

Národ, který má před sebou rozkvět, má zvláštní typické znaky. Jedním z nich, který nejvíce bije do očí, je skutečnost, že muži jsou velice krásní a ženy, až na několik výjimek, ošklivé. Přitom ženy ani o svůj zevnějšek nedbají.

Zrovna tak se podle určitých znaků pozná rasa zdegenerovaná, která je na vymření, nebo alespoň odsouzena k dlouholetému úpadku. U takové rasy se musí žena zdobit a vystavovat, aby všemi prostředky muže dráždila a smyslně vzrušovala. Musí to činit, aby udržela rod. Příroda sama ji nutí k tomu, aby tak jednala. Muž přecivilizované rasy je přepracován, má zničené nervy, je unavený. Jeho práce pohlcuje všechny jeho síly. Žena, která je méně přepracovaná a prostřednictvím které může příroda ještě mluvit, je donucována muže získat a dráždit. Příroda sama vytváří u unavené rasy neobyčejně krásné ženy.

Dále autor pokračuje popisem vzhledu a oblečení různých dob a národů, dokládajících výše uvedené. Typická je doba těsně před vypuknutím velké francouzské revoluce:  Ženy začaly obnažovat nejen svůj krk, ale i hruď, počaly se pudrovat a malovat. Muž začíná být zženštilý a sentimentální. I on se pudruje a maluje.Opakem je například doba osídlování západu v USA, kdy ženy byly nevzhledné, zabalené do neforemného balíku prádla a šatů.

Takto o tom píše prof.dr. Bohumil Šebek v článku v časopise Domov a svět z roku 1932.

***  

Takže podle této teorie je to asi takhle: ženy krásné, šlechtěné a vyzývavé značí úpadek společnosti, ženy neupravené a ošklivé, co nejvíc zahalené, jsou předzvěstí rozkvětu společnosti.

V jaké době žijeme dnes určitě není třeba popisovat. Unifikovaná hollywoodská krása" se na nás valí ze všech stran. Žena, která se odváží nepodlehnout tomu a být sama sebou nemá šanci. Jen si vzpomeňte na posměch, který vzbudila Susan Boyle, když se odvážila vystoupit na pódium taková, jaká je, tedy podle mě nic hrozného, docela milá žena, ale neodpovídá tomu současnému ideálu.

51 comments

  1. Saul

    Jo,jo-to byla tenkrát ostuda se Susan.Teda ne její.Ale té blonďaté kravky a toho metrosexuála z poroty co na ni dělali xichty a když Susan začala zpívat,tak jim spadla čelist.Jenže o to vůbec nejde,i kdyby zpívat neuměla-jak si moderátoři můžou takový chování vůbec dovolit?Hnal bych je svinským krokem:-0))

  2. Jessie

    Jé, Saul tady, málem mi zaskočilo :-). Ad Susan – ono to bylo asi ve scénáři, ale o to je to horší. To jako, že kdyby neuměla zpívat, tak by takové chování bylo ospravedlnitelné a vlastně úplně normální…

  3. Saul

    ještě mne napadlo,že nastávající krize bude opravdu ohromná,protože ženy dnes už neukazují jen hruď,či krk,jak se píše v článku,ale leze jim z ryflí i půlka prdele.Což výmluvně naznačuje,kam to všechno směřuje:-00

  4. ratka

    a taky ukazuji prsa, nejdriv si je nechaji zvetsit a pak je vystrkujou na muze. coz taky vymluvne naznacuje kam to vsecko smeruje :o))a nechavaji si vyoperovat xicht aby ho meli jako zombie a tim pak chodi strasit po vecerech lidi.

  5. Taras

    Do lodičky téhle teorie je možno navrtat několik dírek, pod čarou ponoru. Podle ní by totiž společností na vzestupu byl např. Afghánistán, Pakistán či Irák, Blízký a Střední Východ, kde ženy chodí v plátěném brnění s průzorem jak z tanku. A to rozhodně pravda není, tahle společenstva jsou na hraně rozvratu či za ní, relativně solidní úroveň je tam, kde se islám nebere tak vážně a ženy ukazují kolena (Libanon, Sýrie, Egypt).Jiná teorie praví, že směrem na jih jsou muži čím dál víc vášnivější a stojí jim to i na sedlo od dámského kola; tedy ženy nemusí vynáklad žádnou námahu ke svedení, poptávka je veliká a uplatní se i cuchta. Naopak, směrem na sever potence mužů slábne, proto musí ženy vynakládat větší úsilí (viz chladní Seveřané).Jinak ale o degenerativních tendencích tam i onde není pochyb: na jedné straně z přemíry dělání fakanů, podruhé naopak z důvodu jejich nedostatečné výroby.

  6. Jessie

    [5] No jo, Saule, někdy stačí i ten obsah upnutý v džínách a je to síla :-). Já dneska stála za jednou takovou mladou macatou holkou na poště, říkala jsem si, jak asi bude vypadat v mém věku. To už ty džíny na ni ani neušijou :-i.

  7. Jessie

    [7] Tarasi, ta teorie je samozřejmě pochybná, taky to bylo těsně před Hitlerem, bůhví, co by se na tom našlo :-). Ale mluví se tam o národech PŘED(!) vzestupem, ne v době vzestupu, takže co my víme?Jižní národy mají krásné ženy, třeba Italky, kdežto Angličanky moc hezké nejsou, takže tahle teorie nefunguje vůbec. I když… že i já jsem tam na jihu vždycky mívala tolik nápadníků, to je divné… :-).

  8. Saul

    tak rodilou egypťanku,či syřanku,co ukazuje kolena…u nich doma…byl jsem tam a neviděl!!!Asi to téma bude krapet složitější:-)Ani ne tak o islámu,jako spíš o tradicích.S těmi jsme trochu na štíru,islám zatím ne.

  9. Taras

    Tak to máte, Saule, ještě celej život před sebou, když jste ještě neviděl břišní tanečnici. Gratuluju.

  10. @Teo

    Aha!Anonymní komentáře budou smazány… neanonymní ne? Jak kterej a jak od koho, co? Musím se smát, tahle rezervace je fuckt legrační. :-D

  11. Jessie

    [19] Někteří jedinci musejí být preventivně chráněni sami před sebou :-P. Víš :-D?

  12. @Teo

    Vím…[20] To je totiž filozofie bolševiků… Ochráníme vás proti všem negativním jevům a zlořádům, byť by to bylo proti vaší vůli i vám samým!

  13. @Teo

    Hm…Argumentum ad hominem č. [22] mi připomíná včerejší mail tohoto znění: "Kdyby jste nebyl tak hloupý, tak by jsem vám vysvětlil, v čem by jste se měl nad sebou zamyslet. Ale vy by jste to stejně nepochopil!"

  14. Jessie

    [23] No jo, vidíš, i já jsem se zapomněla, to jsou ty návyky ze špatné společnosti…

  15. @Teo

    [22] [24] Chachá! Ty už mažeš i své vlastní komentáře? Asi tě na sobě našvalo, žes nehodnotila můj výrok, ale mě samotného, viď? :-p

  16. Jessie

    Správně, no vidíš, někdo tohle nikdy nepochopí :-). Jsou lidi, kteří by bez hodnocení jiných neřekli ani slovo, protože jejich "komunikace" je na tom založená.

  17. Jessie

    Muhehe… trochu trpký smích… Fakt dobrý, postavit se na piedestal coby oběť stalkingu http://chucpe.bloguje.cz…p#cmt_50 a nechat se kolektivně opečovávat (proti tomu nic, na každého ten vánoční sentiment doléhá jinak) – ale přitom na svém blogu nechat někoho nabádat k "proniknutí do soukromí" a obtěžování rodinných příslušníků, kteří s tím nemají nic společného, to vše kvůli pitomým internetovým hádkám… "Jenom bych opravdu nerad, aby nějaký vetřelec pronikl až k mým blízkým…" – to já taky…

  18. Jessie

    Jo, tohle, pro nezasvěcené…:[472] (graver [openID] – Mail – WWW) * 07.11.2009, 21:07:27Já to zkusím ještě jednou. Čistě teoreticky, bez diskuse o tom, kdo píše větší srágory, kdo víc lže, kdo je jetá brambůrka atd. Tedy: Co by se stalo, kdyby si moje rodina přečetla moje výlevy. Kdyby se k nim dostala graveřice i s graverátky? (no dobrá, v tomto případě není kondicionál na místě, takže se mi to machruje). Co se stalo, když si výlevy svého chotě přečetla paní aTeová a XiXao? Co by se stalo Radce, Tarasovi, Hamíkovi, Hynkovi, Vilémovi, Jarmile, Sultánu, Tyrlovi…. A teď pozor! Neurony do pozoru a makat: co by se, u všech vypelichaných orangutaních zadků stalo, kdyby si jessiin starej přečetl ušlechtilé plody ducha své manželky? Je to teď o něco jasnější? Jednou někdo ztratí trpělivost. Ode mě to nehrozí – řekl jsem že ne, dokud mi někdo nezačne šlapat na paty. Ale někoho to může zlákat…

  19. @Teo

    [27] Piedestal? Já počítal s tím, že ho vyprovokuju a něco plkne. Tím by se chytil do nastražený pasti a byl by identifikován. Z mailu to nejde. Ale buď je tak prohnanej anebo o mým blogu vůbec neví… Tolik k "vánočnímu sentimentu".A nemohu nepodotknout, žes mě nedávno žádala, abych smazal TVŮJ zparchantělý komentář, v němž byl odkaz na osobní údaje. A ač je to v rozporu s mými levidly, smazal jsem i následující komentář s tvým jménem a adresou. Takže lituji, ale [27] je učebnicový příklad Argumentum ad hominem. Nikdo se o tobě nezmiňoval a ty si prostě musíš zaprasit.

  20. Jessie

    [29]Zveřejnit odkaz na osobní údaje není totéž, jako zveřejnit osobní údaje. Ty osobní údaje přece na netu jsou a já jsem je tam nedala. A jsou tam i v souvislostech, kdo je dotyčný nick a jinde je snadno k dohledání, že onen nick je autorem oasy. To všechno musíš vědět, ale použiješ to jako protiútok, což se dalo čekat. Ty totiž, milý @teo, žádnou jinou možnost obrany v tomto případě nemáš. Kdepak, [27] není žádný argumentum ad hominem, ani náhodou. Je to reakce na tvůj konkrétní čin. Není to hodnocení tebe osobně. Napsal jsi článek proti stalkingu a sám na svém blogu navádění ke stalkingu a buzerování rodinných příslušníků trpíš. Tak prosté to je… Jen jsem to s hořkostí poznamenala, schválně jen tady v ústraní, jak vidíš, a nemám z toho žádnou radost. Nemůžeš k tomu napsat nic, protože tohle je prostě fakt. Můžeš mě jenom začít napadat a urážet, mlžit a zatahovat do toho kdeco z minulosti stylem: "ale ty jsi zase…".

  21. @Teo

    [30] V tom případě nechápu, pročs mě úpěnlivě prosila, abych ten koment smazal, když byl tak korektní… ? A pak sis sebedestruktivně sypala popel na šíšu. Torerance k navádění ke stalkingu jsem si nevšiml, to bys musela konkretizovat. A ten článek nebyl ani tak proti stalkingu, jako proti zaslepenejm vzteklejm levicovejm blbům a jejich stylu "argumentace". Jenomže tohle je na tebe nejspíš o číslo větší… :-i

  22. Jessie

    [31]Konkretizovala jsem v [28]. Graver na tvém blogu veřejně vyzýval zúčastněné, aby se mi pomstili tak, že budou buzerovat mého manžela.

  23. @Teo

    [32] Ale jdi ty brebto, nebuť paranoidní labuď. Je-li tohle výzva k buzeraci či stalkingu, pak jeden ze článků, kterej jsi flexibilně smazala, byl podle stejný logiky výzvou k volbě komunistů a veřejnou podporou hnutí, směřujícího k potlačení práv občanů. :-i

  24. Jessie

    [35] Je to těžké tvrdit, že černé je bílé, když vynecháš osobní útoky, viď :-p?

  25. @Teo

    V tomto intelektuálním teráriu je těžké a navíc zvráceně zbytečné tvrdit cokoli. I že rudé je rudé. :-/

  26. Jessie

    Muhehe :-D já to věděla, že nakonec dojde na argumentum ad hominem :-). Tohle je typický příklad, výjímečně to mazat nebudu.

  27. @Teo

    Prozradím ti malé tajemství: Každý blog je argumentum ad hominem. A když tak ráda používáš latinu, kterou nepochybně ovládáš, přelož si tohle: Eam diligentiam adhibeamus in amicitiis comparandis, ut ne qando amare incipiamus eum, quem aliqando odisse possimus…

  28. @Teo

    Ale ta latinská věta cosi přesně popisuje. Nech si ji přeložit a třeba ti bzikne… no, to jsem přehnal. Nebzikne. Ale když něco nechápeš, ještě to neznamená, že jde o blbost.

  29. Jessie

    Nemlž a neodváděj řeč jinam. Googlit umím, ten citát vůbec nesouvisí s tím, že jsi napsal článek proti stalkingu a sám na svém blogu navádění ke stalkingu a buzerování rodinných příslušníků trpíš. Mimochodem, ale o tom není řeč, předem nikdy nemůžeš s jistotou vědět, co se z koho vyklube. Je to blbý citát.

  30. Jessie

    Konec dobrý – no vidíš, "rudý":-)), a je schopný uznat chybu a omluvit se. To jsou holt slušní lidé už ze své podstaty. Od "modrého" by se člověk ničeho takového dočkat nemohl.

  31. Jessie

    Příklad ze života: taková "modrá" milostpaní mi začne z ničehož nic zaplavovat blog slaboduchými urážkami, což je podle mě taky stalking. Já dobrák jí chci dát po čase najevo dobrou vůli, že se jako nezlobím, já nejsem mstivá a jsem celkem nad věcí, a napíšu k ní slušný komentář k věci. A ona mě nazve krávou a ze svého blogu mě vykáže :-). Dobře mi tak :-D.

  32. @Teo von Chucpe

    [42] Ališi neser… kdybych něco takovýho trpěl a podporoval, ponechal bych v komentářích tvý jméno a adresu, které jsem smazal sua sponte.[43] Neznáš souvislosti, takže bys ani neměla dělat zbrklý závěry. Ta "slušnost" byla vynucená, páč dostal mat. A není rudej, ale něco mezi rudou a oranžovou, takže hnědej jako ty exkrementy co mi psal. A co píčou stejně zabarvený jedinci.[44] Až budeš nad věcí, tak to poznám. Zatím lituju, ale jsi těžce pod věcí. A ne jedinou…

  33. Jessie

    Napsal jsi, že se mnou skončíš, když ti smažu [46]. Tak jsem to obratem udělala, a koukám, že jsi to psychicky neunesl a potřeboval ses pomstít. Spokojenej :-))? Máš z Chucpe pěknou stoku, stáhly se ti tam ty nejhorší splašky, gratuluju :-)).

  34. Jessie

    V podstatě jsem za to vděčná, dost se tam ukázalo, kdo je kdo. Pochopím třeba, že jsou na mě naštvaní lidé, se kterými jsem měla nějaký konflikt. Ale třeba taková Bláža, té jsem nikdy nic neudělala, a přesto napsala takové opravdu zlé svinstvo. Prostě ti "slušní" se ve stádu projevují jako ty největší svině. Přitom jsou lidi, kterým jsem opravdu "šlápla na kuří oko", a ti se do toho házení blátem nezapojili. Opravdu poučné :-).

  35. Jessie

    http://chucpe.bloguje.cz…#cmt_520 [520] Omlouvám se (@Teo – Mail – WWW) * 31.12.2009, 11:53:36 všem svým 0,67 čtenářům, že jsem sem záměrně nalákal toho užvaněného mimozemšťana a legračního nepřítele státu, pro kterého jsme jen tupá morčata. Jeho dnešní exhibici, pokud se vůbec odhodláte ji číst, berte jako silvestrovský program na Chucpe. Děkuji. ;) No ano, takhle to chodí… Ten blázen si myslel, že když se mluví o něm, tak se může taky zúčastnit. Ale to se spletl, na chucpe se nějaký chudák akorát vystaví jako terč, a všichni se do něj strefujou. Když se ozve, no fuj, to se přece nedělá. No, nějak mi ten Silvestr zhořkl. Ale co, o rok starší, ani tak žádný důvod k oslavě.