Dieta

Moje originální dieta.

Dnes ráno ve vaně jsem zjistila, že jsem tlustá jako prase, a rozhodla jsem se pro svou jedinečnou dietu, která spočívá v tom, že smím sníst jen to, co vyfotím a pak zveřejním na internetu. Tuto dietu jsem už před časem držela a byla velmi úspěšná. Pomohlo mi to nastartovat sebekontrolu, pak už bývá snazší nějaký čas vydržet.

Je to dost drsné, ať už samotné focení, minule jsem například celý den hladověla, protože jsem s sebou neměla foťák. A pak zveřejňování je taky dost odvaha, jen si to zkuste, že všechno, co zblajznete, uvidí kdekdo. Ale je to opravdu účinné, cítím to i po prvním dnu. Nejedla jsem zbytky po ostatních, neukrajovala jsem si pořád něco v lednici a podobně. 

14.2. kávačesnečka s osmaľeným chlebemguláąpalačinky s tvarohem a borůvkami 

15.2.jablkohrachová polévkamrkevknedlíky s vajíčkem 

16.2.všechno dvakrát…chleba z pekárnyjátra s rýľígrog a čokoláda 

17.2. brambory 2x… chleba s máslemfrancouzské brambory s červenou řepoujablko, mandle

18.2. zelný salátkrůta, zelíkrůta, ąpenátkobliha

Asi toho už nechám, blbnu a měla bych pracovat, tohle je "poklidný" obrázek dnešního večera (kdybych se neflákala, mohla jsem koukat na film):

dnes večer

17 comments

  1. ratka

    zhubla jsem od VAnoc asi ctyri kila a mam opet dobrou postavu. Dekuji za to bezkam. Je to supr pohyb.no a taky se neprecpavam. (jen trochu)

  2. Jessie

    Tak to ti gratuluju, ratko. Mně už právě nepomáhal ani ten pohyb, za chvíli bych byla jako kredenc :-).

  3. ratka

    mela (a mam) jsem to podobne. ja ten kredenc byla i kdyz jsem cvicila. neumim hladovat.

  4. Jessie

    No, myslím, že jsem dneska nehladověla, snědla jsem toho dost :-). Nebo myslíš, že ne? To je vlastně dobrá otázka:"Snědli jste dneska víc, nebo míň, než já?"N

  5. nominek

    Víc :-) I s bolavým zubem. Vzhledem k odporu focení by tahle metoda u mě mohlam mít i nějaké výsledky :-))

  6. Jessie

    Potěšila jsi mě, nominek :-). Já mám strašný hlad, ale držím se. Piju víno, to už jsem nevyfotila. Normálně bych si už dávno něco vzala, ale jsem líná to fotit…Tak tu metodu taky zkus :-). Možná vyhlásím nějakou prémii, jestli se někdo přidá.

  7. Ella

    To je zajimavy pristup k diete,muj styl je ovoce a zelenina .Vino ma dost kalorii tak ze by se pri diete nemelo pit ale co se da delat kdyz dobre vinko tak dobre chutna.Nejist cely den pro tebe taky neni dobre.Ale kdyz to pro tebe pracuje tak se toho drz.

  8. ratka

    pro me je nejlepsi jist casto, pokazd ekdyz prijde hlad. Trbakouske celozrnneho chleba s maslem. TEd si ho nosim do prace. A kdyz mam hlad tak si namazu. A kila jdou dolu.Boruvkovou palacinku bych urcite snedla taky ale vynechala bych jidlo, max. k tomu zase kousek chleba, kdyby prisle vlci hlad. Ten po sladkem chodi rad :o))Snim bezne:k snidani rohlik nebo krajic chleba s detskou sunkou nebo tim cerstvym syrem.pak pojidam chleba po kouskach behem celeho dne dokud jsem v praci a pak si udelam veceri. Kus liboveho masa celkem dost a hromadu orestovane zeleniny. Nejradeji lilek s paprikama.V poslendni dobe prilohy nejim.Viditelne jsem zhubla a konecne si muzu oblect veci z drivejska.

  9. Vivien

    Možná víceale rozhodně v lepším dietetickém složení. Nemluvím zrovna o kcal, ale o výživových hodnotách. Fuj – zrovna ty knedle :-). Hlad obecně chodí po všem, co má vysoký glykemický index. Takže i po chlebu, pokud to není ten opravdu celozrnný chléb, pro který se u nás doma ujal název "stávka ve mlejně" :-D

  10. ratka

    Vivien, pravda pravdouci. nejlepsi je takovy ten tmavy zrnovy. ale on i dobre chutna :o))

  11. Jessie

    [7] Ahoj, Ello, ovoce a zeleninu bych tady jedla víc, ale v tomhle období u nás má nějakou divnou pachuť, asi dusičnany, nebo čím to pěstujou. Rajče je červené jako rajče, vypadá jako rajče, ale chutná jako… nevím co :-).

  12. Jana

    Jesi,já držím taky dietu na zhubnutí,ale jakmile začnu hubnout,tak cítím únavu a hned se zas najím.Tak od zač.února 1 hod.denně cvičím.Ale výsledek zatím žádný a včera jsem mlsala jak divá:-))

  13. Jessie

    [8] Myslím, že jíš zdravě, ratko, to bych taky mohla. Líbí se mi jednoduché chutě, třeba jen chleba s máslem, nebo klidně suchý. To by ale nikdo doma nejedl…

  14. Jessie

    [9] Tahle dieta není o kaloriích, jíst se může všechno. Knedlíky taky nemusím, jenže je vařím kvůli manželovi, ten je miluje. A neříkám mu k nim "fuj", to fakt ne :-). Respektuju jiné chutě.

  15. Vivien

    Fuj není ke knedlíkůmprotože jiné chutě respektuji, fuj je k nevhodnosti knedlíků býti zařazeny do zdravého stravování, NB v rámci dietního režimu.