Šeherezáda a Cukrárna

Na seriály se zásadně nedívám, považuju to za strašnou ztrátu času. Je ale nutné nepodívat se ani na jediný díl, protože jinak vás to vtáhne a už se neutrhnete. Jako ta Šeherezáda, když vypráví pohádku, a vy musíte vydržet do dalšího večera, abyste se dozvěděli konec.

Udělala jsem jedinou výjimku, a sice s Cukrárnou. Nevím, jestli toho lituju, nebo ne. Iva Janžurová byla skvělá. Je na ní vidět její věk, ale přesto je krásná. Dlouhé narudlé vlasy si večer doma natočí srandovně nad čelem na natáčky :-). Zato bych nikdy neřekla, že mi Veronika Žilková bude tak protivná. Žena, která kvůli tomu, že podezírá jinak hodného manžela z nevěry, málem zničí život svým dětem. Její dcera Iva byla naprosto nechutný spratek, ještě, že dostala za vyučenou a v posledních dílech se polepšila. Kolikrát podivné, z prstu vycucané příběhy, no budiž. Celkem to nebyl nejhorší seriál a docela jsem se bavila. Ale dobře, že je konec.

Pak jsem náhodou zaslechla upoutávku k úvodnímu dílu několika set dílnému tureckému seriálu Tisíc a jedna noc. Váhala jsem s ovladačem na nastavení nahrávání v ruce – mám, nebo nemám? Úvodní díl, ten už si nikdy nenahraju. Podívám se přece jen na ten první díl, nic dalšího sledovat nebudu&  

No…, vydržela jsem to! Sláva, já jsem to vydržela! Nic jsem si nenahrála, nic jsem neviděla a mám spoustu času k jiným činnostem. A ne že mi někdo bude psát, jak je ten seriál skvělý a že jsem zaváhala& Usmívající se.

 

 

23 comments

  1. ratka

    nevidela jsem ani jedno. z cukrarny nahodou asi ctvrt hodinu a z tureckeho serialu vubec nic

  2. nominek

    Odolávání seriálům naprosto chápu! Během posledních tří let jsem si nahrávala akorát Comeback a Červeného trpaslíka a musím říct, že netrpím nějakým pocitem ztráty – jen jsem se občas v práci nechytala… Odolávám Ulici, Růžovce a ostatním – ani nevím co běží. Tu cukrárnu jsem si omylem nahrála jeden díl – a při rozhodování zda smazat nebo ne "zkusit" byl rychlejší prst na ovladači "delete" a měla jsem to vyřešeno :-)Udělala jsem akorát nedávno výjimku při odkazu u Cheorchie a na netu zkoukla Dokonalý svět – páč ta Michelle tam byla fakt dobrá :-)

  3. ratka

    jo taky jsem koukala na Dokonaly svet. Libil se mi Kukura :o)

  4. Janika

    [2] Nominek, tak Comeback a Červený trpaslík, to zase jo! To nepovažuju za klasické seriály a obojí mám moc ráda.[3] Dokonalý svět jsem vůbec nezaregistrovala…

  5. nominek

    ratko, já mám docela ráda Hlaváčovou. Párkrát mě tam rozesmála i Brodská, ale hlavně – poprvé jsem viděla hrát tu Jitku Čvančarovou – a že jí ta role fakt sedla!Janiko, mi to spískala Cheo tady:http://cheorchia.bloguje.cz…eA jinak jsi to s tou závislostí na seriálech v tom prvním odstavci dobře vystihla. Ještě asi tak před čtyřmi lety jsem sledovala Zoufalé manželky. Když začali před časem dávat nějaké další série, tak jsem svedla drobný vnitřní boj zda nakouknout nebo ne – a naštěstí jsem to ustála :-) Ona mi bohatě stačí závislost na blozích – ty mimochodem často jsou x-krát lepší než seriály… :-))

  6. nominek

    Desperádo – je fakt, že sitcomy jsou sitcomy :-) Vyjmenoval jsi všechny mé kdysi oblíbené :-) (nic proti nim teď, jen je pořád dávají dokola a to už nemusím)

  7. Janika

    [6] Jo, ten odkaz u Cheorchie je opravdu svůdný… ach jo… Je opravdu těžké umět si vybrat jen něco a odolat :-). Máš pravdu, Nomi, závislost na blogování je taky, ale to je alespoň aktivní činnost, řekla bych. Všimla jsem si, že ty píšeš čím dál tím líp :-).

  8. Lorrain

    Koukám,na Šeherezádu koukám.Stupidní seriál,ale stejnak si večer vytáhnu žehlení a furt čekám,kdy začne TO něco.Ale aspoń mám vyžehleno.-)))

  9. Mod.

    Srovnávat Comeback a Červeného trpaslíka, tok tomu už říkám něco děfčata :-D

  10. pavelhaston

    Mám šťastie,že mi ani jeden zo spomenutých seriálov nič nehovorí. mojím prvým a zatiaľ posledným seriálom, ktorý som sledoval, bol beverly hills 90210. Zaujímali ma v ňom predovšetkým tamojšie reálie, spôsob života, aký sme tu v tom čase nepoznali.dokážem sledovať prírodopisné seriály, ale tie sa, dúfam, do toho nerátajú…:-)

  11. loar

    Tisíc a jedna noc je skvělá, atrašně jsi zaváhala, kdyby to nepřesunuli na odpoledne, strávila bych téměř každý večer s flaškou před televizí a strašně se u toho smála. Je to tak pitomý, že to snad musí být geniální záměr!

  12. loar

    mi to tu žere komentáře, asik… tak znovaŠeherezáda je skvělá, strašně jsi zaváhala. Kdyby to nepřesunuli na odpoledne, strávím u toho s flaškou vína každý večer a celou dobu se směju. To je tak pitomý, že to musí být geniální záměr!

  13. Janika

    [13] Pavle, tak Beverly Hills to bylo taky něco, sledovala jsem všechny díly, ale dneska bych to už asi nepřežila :-).[14] Loar, toho jsem se právě bála, že je to takhle neodolatelné, a nechtěla jsem se nechat chytit do tenat :-)). Asi bych taky neodolala. (za ten filtr komentářů se omlouvám, je to tady nutné, ale snad jen dočasné opatření, ten tvůj duplicitní jsem smazala)

  14. lední brtník

    "Je ale nutné nepodívat se ani na jediný díl, protože jinak vás to vtáhne a už se neutrhnete"to fak platí i pro tv odpad typu telenovel? no budiž, pak si nedělejte násilí a klidně si to pusťte – vždyť v bulharsku a rumunsku to mělo ohromnou sledovanost.

  15. L.

    mne je tohle vsechno jedno.nekoukam, nehodnotim.jen me posledni dny docela prekvapilo, kolik se vyrojilo nazoru ,pseudonazoru a papouskovani ohledne Tisice a jedny noci. Nazory, ze tureckej serial islamizuje nase divactvo :))) Kam na tohle ti lidi chodej ?

  16. Janika

    Chacha, tohle je dobré: "Cihlobaron měl stihomam z mluvících žen a jiných zvířat. V koutech čela mu počínaly vylysávat parcely na parohy a pohled odkoukaný od žaludského esa střídavě stáčel do účetních výkazů a Šeherezádě na prsa. Místo své sekretářky viděl rohatého ďábla a od ústavní léčby ho zachránil jen fakt, že takové chování bylo zcela v souladu s nejlepší musulmanskou tradicí." http://barboratopinkova.blog.idnes.cz

  17. Janika

    [21] Asi to nikoho nezaujalo, Vivien :-). Já se přiznám, že jsem neviděla ani jeden díl.