Engel do kotelny!

Nebo na veřejně prospěšné práce…

 

18 comments

  1. Mod.

    Jeje, jak vzepře, vždyť měl na sobě tričko, že někam odchází a taky se nestaral, kdo nás zrentgenuje po 1. březnu!, krom toho založili si přece ten fond, že:o)Mimochodem, Vinohradská nemocnice je moje spádové zařízení, a já bych teda k doktorovi o kterém vím, to co vím, nechtěla. Navíc pokud jde o doktora Engela, fakt mi vadí ty zuby bezdomovce, to považuju za absolutní neúctu vůči pacientům.

  2. Janika

    Tohle je přesné, Martin Škabraha:http://www.denikreferendum.cz…iva "Minulý režim je v tom současném přítomen nejen v tom smyslu, že je negován. On je negován hlavně rétoricky. Mnoho z něj, to skrytější, ale podstatnější, takové ty dějiny "dlouhého trvání" (mentalit, kulturních návyků…), to přetrvává v tom současném a rétorické vymezování se vůči minulosti doprovází zakonzervování jejich podstatných rysů. Je tedy přítomen nejen v podobě negace."

  3. @Teo

    Pokus o karikaturu Engela zcela neúspěšný… od houbaře v růžových holínkách jsem nezaznamenal sebemenší pokrok!

  4. Janika

    [6] Díky, Roji, to mě těší, že se ti to líbí :-).[8] Samozřejmě, vždyť jsem to sama fotila :-).

  5. Janika

    [11] Ano, je to formát. Na jednu stranu tahle podlost vůči němu je užitečná. Za čas se pozapomenou detaily, ale fakta zůstanou, ta nikdo neokecá.

  6. Janika

    Ale taky to, bohužel, poslouží jako memento všem, co by se chtěli ozvat: Neodvažujte se organizovat žádný odpor proti vládě, nebo s vámi zatočíme. Za potelsku všech servilních blbů…

  7. Roj

    Myslím, že si najde lepší místo, což mu přeju. Pod tím kreténem Zemanem bych já dobrovolně nedělal :-)

  8. Janika

    No, oni jsou asi na lecos zvyklí :-). Jeden náš známý doktor vždycky když se napije, tak říká: "Největší kurvy jsou mezi doktorama."

  9. jonáš

    V tom bude nějaká magiedneska prej, že pude na Maltu, a na tý fotce ze šopu už na maltě je ;-)

  10. Janika

    Že bych to přičarovala :-)? Ale to je jasné, že takový člověk dlouho bez místa nebude. Zlomyslníci se dlouho neradovali :-).

  11. Janika

    Chachá, poslouchám zprávy, tak Engel bude jako profesionální šéf odborů mít Zemana pod palcem, se bavím :-)).