Kaddáfího modely

Styl oblékání Muammara Kaddáfího nazývají výstředním, považují ho za exota a blázna. Liší se a to je nebezpečné. Ve stádních společenstvích bývá JINÝ, odlišný jedinec kolektivně zlikvidován. Vždyť se podívejte, jestli vás to nechá v klidu :

1. Klasika – s Nicolasem Sarkozym.

 

2. S Julií Timošenkovou jako starodávný monarcha.

3. Krásné orientální látky.

 

4. Nádherné zlaté roucho.

5. Taky vám připadá oblékání současných západních mužů zoufale nudné a jednotvárné? Jak hezky a nonšalantně ho lze ozvláštnit.

 

6. Tak tuhle barvu bych nečekala. Je zajímavé, že naopak modré odstíny v jeho oblečení nenajdeme.

 

7. S Condoliesou Riceovou – tentokrát je víc sexy ona.

 

8. V červené – velmi působivé.

9. Má opravdu dar vhodně se obléknout, aby ladil s prostředím – barevně do černobílého, černě před barevné pozadí.

10. Jak dokáže chlap v růžové působit tak majestátně?

11. Velmi stylová a přitom ozvláštněná klasika.

12. Takhle nějak vypadali kdysi, v těch pohádkových zemích a velkých příbězích, o kterých vypráví historie.

24 comments

  1. Majka

    On už i v přírodě bývá kohoutek barevnější, než slepička :-) To snad jen my ženský jsme chlapy v parádění předběhly :-)) Co dodat ? Tento kohoutek je krásně zbarvenej :-)) Jinak modrá barva prý nesvědčí mužům válečníkům :-)

  2. Janika

    [1] Mně by se líbilo, kdyby se takhle oblékali všichni muži :-).To jsem nevěděla s tou modrou barvou, vidíš, co se dozvídám, to je zajímavé.

  3. Mod.

    Opravdu nevím co je pěkného na tom, když chlap vypadá jako pohovka:-)))

  4. ratka

    zajimalo by me jak to perou. no kadafi si to asi sam nepere. ale jeden oblecek je tak na celou pracku, otazkou je co udelaji barvicky :o/

  5. Janika

    [5] Jsem pro :o). Ale nevím, jak by se v tom většina mužů vyjímala, takové oblečení vyžaduje osobnost.[6] Ratko, já myslím, že oni moc neperou, a pak to jednoduše vyhodí. Mně by zajímaly spíš střihy, nebo spíš jak to dokáže nosit ty pruhy látky. Zkoušela jsem sárí, ale na flám bych v tom tedy nešla :-).

  6. Roj

    Co ja si pamatuju odjakziva, tak byl uplne holohlavej a nosil paruku. To se mu to finti, kdyz ma paruku :-)No ale ja bych klidne byl holohlavej, musi byt nadherne, nemuset se strihat. Paruku bych rozhodne nenosil, skinum to slusí ;-)

  7. chvilka

    Ty fotky ve mě vyvolaly škálu emocí. On rozhodně nepodceňuje energii barev…

  8. Majka

    Taky si říkám, že určitě moc dobře ví, proč si který oblek bere a proč jakou barvu volí :-)

  9. Janika

    Děkuju za návštěvu, chvilko :-). Našla jsem o barvách tohle, ale to je jen takové povrchní, nic moc: Růžová uklidní a uspává. Červená škodí lidem trpících na onemocnění srdce. Bílá pomáhá navazovat lidem rozhovor. Zelena povzbuzuje chuť do práce. Modrá potlačuje nevolnost – v letadlech. Naopak žlutá barva vyvolává nevolnost. Zajímalo by mě, jestli volil barvy podle svojí nálady a potřeby, nebo s nějakým záměrem na působení na okolí.

  10. Janika

    [11] Majko, to by mě taky zajímalo, jestli to vybírá sám, nebo má poradce. Určitě mu to navrhují profesionálové, ale asi do toho dost mluví :-).

  11. Majka

    Červenou prý nosí bojovníci, nebo revolucionáři. Když chce dát najevo, že se jen tak nedá zastrašit, volí červený oděv. Když zlatý, chce poukázat na svůj majestát. Fialová…když chce být " na výši"tedy když chce působit duchovně vyrovnanější, moudřejší :-) Při hnědé chce vypadat stejně seriozně jako jeho protějšek, nebo je také možné, že se mu den před tím umazal ten růžový a už neví co na sebe :-D

  12. tresen

    Musím bohužel přiznat,že mne to v klidu nechává.Kašpary neberu. Ať už cinkají rolničkami anebo nábojovými pásy.

  13. Janika

    [14] Jo, to víš, Roji, já si tu budu dělat srandičky a nějakej takovej mi bude vyhrožovat žalobami :-).

  14. Janika

    [15] Ale to je pěkné, Majko, díky :-). Řekla bych, že je to výstižné. Červená do boje, to jsem kdesi četla, že nějací starověcí bojovníci nosili do boje červené košilky, ale ne že by to byli takoví parádníci, důvod byl prostý – není na nich vidět krev. No, taky někdy nosím červené šaty :-).

  15. Janika

    [16] Hastone, na každém se najde něco pozitivního, ne? U některejch je to ale fuška… :-).

  16. Janika

    [17] Tresen, řekla bych, že už to hanlivé označení svědčí o jistém ne-klidu :-).

  17. tresen

    Myslela jsem to tak,že mě nechávají v klidu jeho oblečky. Bylo to snad nahoře míněno nějak jinak?Co se týká hanlivého označení – znám spoustu kašparů a většinou se oblékají úplně konvenčně.

  18. Janika

    [22] Tak to jo, špatně jsem to pochopila. "Necháním v klidu" jsem myslela dokázat přijímat odlišnost druhého člověka jako něco samozřejmého, nehodnotit to z hlediska nějakého většinového unifikovaného vkusu.