Zastavení po roce

Taras se mě onehdy zeptal v souvislosti s tímto mým uzavřeným blogem, jestli ještě trucuju. Odpověděla jsem v žertu, že trucovat se má rok a den. Rok a den v těchto dnech pomalu uplynul, jsme všichni zase o rok starší a snad někteří i moudřejší. A já se zamýšlím nad tím, zda se sem vrátit, či ne.   

Existuje totiž jeden člověk, který mě vroucně miluje a neustále po mě touží. Když jsem to tady zavřela, zdrtilo ho to natolik, že také zrušil svůj blog. Od té doby mě neustále hledá. Poletuje internetem jako zmatená lesní včelička v supermarketu a toužebně volá tu na toho, tu na onoho: Ty jsi Jessie, viď! Už takto láskyplně ožužlával několik cizích osob. Vyznává jim lásku a v domnění, že jsem to já, zahrnuje je citem vytrvalým, horoucím a upřímným.

Někdo by mohl říct, že trpí úchylnou obsesí. Ale já myslím, že za stálost citu se nemusí nikdo stydět. Pravá láska překoná všechny ústrky a překážky.

Můžete se zeptat: A co ty minimálně tři žaloby, kterými ti hrozil? A já říkám, že jsou výrazem jeho snahy zbavit mě mých nedostatků, kterými se velmi trápí a chce mě učinit jinou, lepší. Proto mě neustále sleduje a monitoruje moje kroky. Chce mě mít dokonalou a jeho lásky hodnou.

Asi si myslíte, že přeháním a že mě nikdo takhle hluboce milovat nemůže. Jako důkaz zde uvádím několik jeho láskyplných vyznání (podotýkám jednostranných :-), jen za poslední měsíc či dva a jen opravdu namátkou:

***

S něčím takovým se dá diskutovat jen v rámci privátního sociologického výzkumu – stejně jako u jednobuněčných.

A ta pokrytecká mrcha má ještě tu odvahu žvanit o morálce a svobodě tisku. (pozn.: jinde taky např. komančská svině)

Tak svoboda slova, ano? Tahle svoboda slova po bolševicku ti sedí, že? Jiná svoboda, která se ti poněkud zadírá pod kůži, už je ovšem nepřípustná. Kdybys byla fialová, řeknu, že jsi kráva.

Ono je to fuk – mlčet nebo mluvit. Tím, že někdo drží hubu, z něj menší svině nebude. Aspoň má každý šanci vyhodnotit, co je tenhle morální odpad zač a svobodně se rozhodnout, co s tím.

Ostatně to není poprvé – doteď vzpomínám na ty příšerné apologie komunistické éry, které už byly tak za čárou, že je po sobě raději smazala.

Téhle pakáži nejde o diskusi, ale o konflikt. Vždycky když nějakou dobu nedostane přes držku, začne nahazovat udice. Jinak koukám, že už křivule asi diskutuje sama se sebou a používá k tomu nick, který kdysi přisuzovala mně :-). Ale pokrok už udělala, to jo. Už uznává, že Kaddáfí je vrah, i když to poněkud omlouvá tím, že k tomu používá český arzenál. Začíná se zase pěkně zaplétat – vidím to na výmaz článku…

…říká jessie/janika. A co udělá pro dobro a lepší život svého lidu ten charismatický vůdce?
  Ona si jessie vždycky uměla vybrat subjekty k obdivu…

Tak to je těžkej vál :-)
Starej patolízal hodí odkaz na nekomentovanou fotku z veřejného zdroje, na které stojí v liduprázné ulici hádží Halef Omar v dobovém kroji, s předpotopní břízou a tomahawkem za pasem. Fotku paroduje jako „pokojnou neozbrojenou demonstraci v Bengází“ – to na té demošce musela být fakt tlačenice…
Čivava mu na to skočí a začne propagovat ozbrojenou revoluci jako správná soudružka. Dále pak rozvíjí teorii, že trestat může jen ten, kdo je bez viny.
Ta bába s roštím byla tuhá jako houžev. Už to jíst nebudu…
Ale pro pobavení dobrý – když dojdou síly alíkovi, čivava nasadí backup :-)

Já. A slina je monentálně to jediné, čím jsem ochoten házet. Slabší povahy by ovšem mohli hodit i šavli.

Koukat nemusíš – když se jí zeptáš, co jsem zač, jistě ti to ráda vysvětlí. Má to už připravené – nedělá to poprvé.

Mnohem víc mi vadí frsutrovaní hajzlíci, kteří se s názory jiných vyrovnávají tak, jako janika/jessie – a vlezdoprdelkové na tom nic nezmění. 
 

btw: ano, debata je jistě velmi poučná. Je přece úplně jedno, že je v ní masový vrah označován za dobrodince svého národa, hlavně když je vedená slušně, že? A proč je vedená slušně? Protože ti, kteří by chtěli svůj názor na takovou prasárnu vyjádřit tak, jak si autorka zasluhuje, si tam neškrtnou. Ale chuj vem obsah – hlavně když je forma v pohodě, že, rybářko? Tak si říkám, že jsme se už někde potkali. Jen ten tvůj nick byl trochu jiný…

Asi bych mohl zkusit svou oblíbenou metodu a nutit obecenstvo, aby se vyjádřilo jasně:
„K dobru mu lze přičíst i to, že na rozdíl od jiných vládců nekořistil pro sebe, zatímco lid by živořil v bídě“ – janikojessie o Kaddáfím. Tak co, souhlasíte s tím? Odpovězte {ano|ne}. Myslíte si, že ten, kdo tohle napíše, je moudrý? Odpovězte {ano|ne}. Jen se pěkně odkopejte.
Ale k čemu to. Rybářka si svůj názor udělala a já jí ho vyvracet nemíním. Ten svůj si nechám – než takovou moudrost, raději do smrti blbem.

chvályhodné, rybářko. Jen si dělej názor na taková témata jako Kaddáfí z více zdrojů a jessii jako zdroj rozhodně nevynechej. Pokud se ti zdá, že se mi dá věřit, jistě tě můj fanclub z tohoto bludu vyvede. Já jsem prostě jen pitomec, který se už od dob Fidonetu podepisuje stejným nickem, svou identitou se nijak netají a své názory nemění. Pokud chceš lovit ve vodách, kde ryby mění své nicky i blogy jako fusekle, mažou či upravují komentáře těch, kteří jim občas šlápnou na paty, je to tvoje volba.

Zdroje pro formování svého světonázoru hledáš na blozích? A na kterých?
Tenhle:
http://janika.bloguje.cz/
…nebo tenhle:
http://www.oaza.estranky.cz/
…nebo tenhle:
http://jessie999.bloguje.cz/
…nebo tenhle:
http://nastenka9.blog.cz/
Všechno jedna osoba.  
  
Taky jste nepoznali, že v článku je fotomontáž? No, odboráři se možná rodí s takovou divnou zubatou čárou kolem hlavy a s glocňou vytočenou jak ve filmu od Romera.
Nebo zase jen další srágora splácí Jessii rektálním alpinismem dluh za ochranu před ošklivými ještírky. To už tu bylo…

Mimochodem – koukám, odkud jessie vzala tu fotku. Nejsem si úplně jistý, že Royalty-free licence zahrnuje i právo na modifikaci bez souhlasu vlastníka práv a bez uvedení zdroje.
A co na to Jan Tleskač?

Může být – děssii je to podbný. Ale to není to, s čím bych měl problém. Nikoho nevyháním, pokecám s každým (i když po svém). Ona svou pravou tvář nedokázala nikdy dlouho skrývat.
Nedávno jásala a oslavovala, že mě už na svém blogu neuvidí, skuhrala své oblíbené mantry „co ty do mě dyš já do tebe ňyc“ a když zjistila, že asi žádná flame nebude, tak vymyslela tohle:
http://www.oaza.estranky.cz/archiv/y/2011/03/13
Jo, zveřejňování cizích identit jí vždycky šlo… Furt to zaheslovaný nebylo – jen aby ti správní mohli nakouknout.
Proto se jí říká čivava – žije jen štěkáním…

No, byly tam osobní údaje – jméno, adresa, údajný zaměstnavatel, fotka a pár dalších detailů   . Tohle už děssie udělala několikrát – pak mazala, omlouvala se… Teď se asi posrala sama ze sebe a zase to zrušila. Účel to splnilo – ti, kteří to měli vidět, to viděli…  

Ono to bude vypadat, že se jí zastávám, ale myslím, že spíš nešťastná. Blbost sama o sobě není zlá jsem taky blbej a jsem na to hrdej.

Ona tohle prostě potřebuje, nemůže jinak. Na jedné straně deklarativně zakládá blogy pouze pro kompatibily a opíjí se nadšením, když se zbaví někoho nepohodlného, ale když je delší dobu klid, neudrží se a začne něco vymýšlet.

Teď se užírá, jak to bylo s tím článkem a dožaduje se vysvětlení jako anonym. Já bych o tom klidně dal řeč, ale technicky není šance. Ona se k jessii nikdy nikde explicitně nepřizná a já s anonymy nediskutuju, páč jim do toho nic nejni. A tak jí asi nezbude, než se vzteky hryznout do oka

Pokud by někdo pochyboval, tak tohle má jessie v meta keywords: „účetnictví flame war houbařská kuchařka vánoční cukroví“ Hledáte flame? Najdete jessii.

 Nech aj ať žije svoboda slova! Tedy, jenom vodsaď po pytlíka – no řekni, předsedo!
Budiž navěky zapomenut blog, kde kráčí, co mělo by se plazit!

No to víš, že jsi Janika. Předtím jsi byla Jessie (btw: paralelně s provozem blogu under Janika jsi např. u Tarase komentovala jako Jessie). Ještě předtím Jana F. + xx dalších nicků. A kampak jsi se konkrétně dívala na ty „poslední“ příspěvky Jessie? Tam, odkud jsi je smazala? Vždyť ty ani nevíš, kdo to Jessie je, že?

Je jedno, jak si momentálně říkáš. Jsi především prolhaná hysterka s pokrouceným charakterem, schopná jakéhokoliv svinstva.

A mimochodem – ještě jsi Teovi nevysvětlila, proč z jeho příspěvků odstraňuješ sprostá slova a jiným je necháváš. A možná bys nám taky chtěla vysvětlit, jak zasírám blogy já a jak třeba hamík, že? Nebo spíš nechtěla?

Je ti jedno, co si kdo myslí? Tak proč ty cizí názory, které jsou ti jedno, tak důsledně mažeš?
Začínáš se do toho zamotávat. A je to fuk – jsi jasná jak Haló noviny…

Jen jsi nejsem jistý, jestli nelže i tentokrát a tu radost skutečně má. Ale v pohodě děvenko, jen si tam nech ty správné geroje, kterým tvůj charakter nevadí.

Já mám pocit, že je schopná se vydráždit sama. To jen VONA má furt pocit, že každé lidské upšouknutí je mířeno proti ní.

Jo, až doteď jsem si myslel, že vím, čeho je schopná. Lhaní, schvalování, mazání, zveřejňování cizích mailů a identit, výhrůžky, angažování alieních komand… To upravování komentářů tomu dodalo další dimenzi. Skutečně si neumím představit, co všechno ještě dokáže.

No nic, zatím v pohodě. Dokud má svoje roje, hamíky &comp., relativně se drží. Až ji přečtou i tihle (jako všichni před nimi), můžeme se teprve těšit.

Ze začátku hrdinně zapírala (i když na přímou otázku nedokázala odpovědět NE – furt jen „nevím, o čem mluvíš“), ale pak do toho úplně bezděky zase spadla.

 Mít tohle doma, tak o mně čtete v novinách.

 Ale tohle http://janika.bloguje.cz…#cmt_142 mě mrzí možná víc, než ty sviňárny. Krátkou dobu? Bude to 7 let, milá Jessie. Jsou věci, které bys zapírat neměla, ani když se vrtáš do cizího rekta.

Ona by ti to už Jessie vysvětlila. Záleží na tom, KDO mluví, ne CO říká. Tvoje hovno jest podřazeno Hamíkovu sraní.

Ale to ještě není ten pravý problém. Mě začala Jessie cenzurovat vždycky v okamžiku, kdy už moje vyjadřování názoru bylo dost na kůži a ona nenašla jinou repliku. Tomu ona a hamík říkají zasírání blogu. Hamík tam vtrhl, aniž by napsal jediný koment k tématu – jen se vysemenil vůči ošklivému graverovi, který mu holt kdysi kdesi dal najevo, že ho má za pitomce a pohrdá jím. Tohle ovšem zasírání blogu není, že?

No, možná to byl záměr. Zkousl jsem banování, (ne)schvalování i mazání. Vždycky jsem měl Jessii co říct a je jen na ní, jak to vzala. Upravování cizích komentářů už nedám. Nechci se dočkat toho, že oedituje můj post k obrazu svému a pak nad ním spolu se svými očichávači rozkroků bude nadšeně hýkat. Takže má jistotu: na platformě, kde má technickou možnost modifikovat, co jiní říkají, se se mnou už nepotká. Jen nevím, jestli je to to, co chtěla. A pokud ano, tak jestli bere tu cenu.

Aspoň se tentokrát dokázala přiznat, že se zase ožrala. Ona má madam s tím chlastem vůbec nějaký problém…

***

Tak zase za rok, lásko Usmívající se ?

