Na Libyi padají bomby

18 comments

  1. Janika

    Tohle mi trochu zvedlo náladu :-). Ruské válečné (nejen) písně mají něco do sebe. Stejně tak jako tahle debata pod článkem o tom, jak Kaddáfí bombarduje v bezletové zóně práškovacími letadly :-). http://zpravy.idnes.cz…anicni_zep

  2. pavelhaston

    celé je to s tou líbyou akési podozrivé. videl som fotografie, kde sa bratá ten maďarský cigán šárközi s muammarom. a teraz by ho chcel š. vidieť mŕtveho…jedno je však isté – aj popri škaredom šárközim je kaddáfí neuveriteľne škaredý. a nenapravia to ani tie desiatky mld dolárov v zajhraničí.

  3. Janika

    Ale ne, Pavle, mně se Muammar moc líbí :-). To je pravda, že zaplatil Sarkozymu volební kampaň. Říká se, že je to jeho největší zločin proti lidskosti :-).

  4. Hamilbar

    Což o to Jonáši [6], stojí, určitě stojí. Ale znáte to, nějak nejsou lidi.

  5. Majka

    Tak to video je Janiko super :-) Takovej ten typickej rusáckej hlas :-) Jinak ten Kaddáfi musel být opravdu za mlada fešák :-)

  6. Janika

    [7] To je nějaké divné, spíš bych to chápala obráceně, kdyby ji tam nějaký ateo přimaloval, aby to bylo působivější :-).Kouzelná debata pod článkem: A čto eto za baby?KlintonichaTa ruština je kouzelná :-).

  7. Janika

    Ne, sonjo, na tomto blogu se snažím hledat pravdivý pohled na to, co mě zajímá. V současné době je to tady primárně proti válce v Libyi, protože válka je podle mě tím největším možným zlem.

  8. sonja

    aha, to kazdopadne souhlasim, akorat ze mi prislo, ze se zastavas kaddafiho. ale musim to tu procist cely, dneska jsem tenhle blog objevila.

  9. Janika

    [16] To mě těší, sonjo, a oddechla jsem si. Víš, ten předchozí článek byl napřiklad o tom, že kmenoví vůdci v Libyi vyjádřili Kaddáfímu podporu, tudíž že za ním stojí lid a že "důvody" pro brutální napadení země jaksi zmizely. Lid Libye promluvil, ale přesto se válčí dál. A mlčí se o tom a místo toho nás krmí propagandou, je to zoufalé… Tak se s tím píšu a překládám podle autentických pramenů lidí, kteří tam žijí a vidí to, a píšu to ne jako obranu Kaddáfího, ale jako zoufalé volání po ukončení toho vraždění, a přijde mi sem někdo a napíše, že bych se měla léčit… A říká tomu názor. No nic, udělej si názor svůj, hlavně, že nejsi zastáncem té války, Muammara klidně nemusíš. Mimochodem, zajímavé téma u tebe na blogu, kamarádství mezi klukem a holkou :-).