Reklama cílená na dámy

Čtete správně, na dámy, ne na puberťačky. Lin Chi-ling je totiž ročník 1974.

Poslal Hamilbar.

Advertisements

8 comments

  1. Janika

    Nevím, jestli je taková žena vhodná pro reklamu na prádlo, osobně jsem si toho prádla všimla až při druhém shlédnutí a ani pak mě nějak zvlášť nezaujalo :-). Ale reklama je to hezká, kdyby taková byla v televizi, tak by člověk hned nepřepínal na jiný kanál.

  2. annapos

    Ach jo, chudák já lautr obyčejná ženská, ještě že včera v telce ukázali, jak někomu uřízl Americký plastik, šestnáct kilo převislé kůže, hned se mě ulevilo. Protože neustále vidím nedostižné krásky, mám mindrák. Myslím, že té nedostižné, umělé krásy, je až dost.

    • Janika

      Aničko, my lautr obyčejné ženské se můžeme utěšovat tím, že i pro každou z nás se najde někdo, komu se budeme zamlouvat :-). Myslím, že mnoho mužů naopak děsí ty unifikované modelky, jedna jako druhá. Tahle kráska na videu je ale taková jiná, exotická, a ještě víc by se mi líbilo, kdyby nebyla tolik přizpůsobená západnímu vkusu a podobala se víc tradičním gejšám.

      P.S.: Nakoukla jsem na tvůj blog, vyděsila mě tam ta hláška, že wordpres chystá nějaké změny…

      • annapos

        Ne že by vzhled, byl pro mě ještě na prvním místě, v řebříčku hodnot ženy ale abr ty konce??? Má to vliv na další mé potomky, a to mě tedy jedno není.
        To s tou komerční formou W. jsem se dočetla na Italském Wordpresu, a Italština není zrovna mojí mateřštinou?

    • Janika

      Přesně tak, Oracle, Asiatky mají v tomhle výhodu. Možná taky životní styl, to nevím, a třeba znají i nějaké tajné metody.
      Pěkné obrázky na odkazech, díky :-).