Večerníček: Zeman se zlatou hvězdou

zeman_vyrez

Kazisvět: Tedy nechcete se mojí ženou státi?
Lada: Nejdřív musel byste mi dát troje krásné šaty.
Kazisvět: Krásné šaty?
Lada: Nejkrásnější na zemi.
Kazisvět: Dobrá, ušijí je moje švadleny. Jaké chcete?
Lada: První šaty ať jsou jako slunce ranní, které nad jezerem září za svítání. Z paprsků a mlhy musí mi je šíti, ať se na nich ještě první rosa třpytí.
Kazisvět: Zapiš!
Lada: Druhé šaty ať jsou světlem vyšívané. Jako letní den, když slunce horce plane. Lehoučké jak list, když padá do vody. Ať je nastříhají z letní oblohy.
Kazisvět: Zapiš! Třetí šaty?
Lada: Ať jsou jako nebe, když se večer setmí, ať je ušijí jen z teplé noci letní, lehoučké jak tóny písně vzdálené.
Kazisvět: Šaty, které chcete, dám vám udělat. A pak musíte se mojí ženou stát!

***

Dobrý večer, milé děti, poslechněte si další díl naší pohádky:

Miroslava stále uháněla krále Miloše a opakovala mu: „Máme 101 podpisů, musíte mě jmenovat premiérkou.“

Milošovi se do toho nechtělo, tak se pořád vykrucoval a nakonec pravil: „Nejdřív byste mi musela přinést těch 101 podpisů notářsky ověřených.“

Miroslava neměla ani tu úroveň, jako měl bídácký král Kazisvět, tak nejdřív trochu brblala o tom, že má král Miloš virózu a že ji notářské ověřování podpisů uráží a kdesi cosi, ale pak prohlásila, že ověřené podpisy donese.

Tak, milé děti, musíme počkat, až Miroslava přinese Milošovi troje krásné šaty ověřené podpisy, a potom bude vyprávění pokračovat. Dobrou noc.

39 comments

  1. Bavor V.

    Já jen doufám, že se do pohádky vloží nějaký ten Rumburak, zatřepe olysalou hlavou natvrdlého Sobotky a děj se promění na příběh Rosamunde Pilcherové s dramatickým, leč dobrým koncem, tedy vládou Milošova Rusnoka.

    • Janika

      Máte pravdu, pane Bavore, Sobotka je opravdu mimoň. Bojuje předem ztracený boj a neví ani za co vlastně. Zajímalo by mě, jestli se s ním Zeman pokoušel jednat, nebo to vzdal předem.

  2. BARON LE SAMEDI

    Vida, zpět k bajkám a pohádkám. V nich byla minulost i budoucnost. Mir. může nechat ověřit Pekárka ve vězení, a sama nepodepsat. Vláda a Strakovka = chalupa Baby Jagy na muří noze. Ale jak se Miruna těší

    • Janika

      Pekárek z vězení stejně hlasovat nemůže, to by museli nechat i Ratha. Stejně se nějak nemůžu dopočítat aktuálních stavů, kdo s kým momentálně drží.

      • ;-)))

        Pekarek muze, pekarek je ve vykonu trestu, kdezto Rath v koluzni vazbe… MOHL BY UTECT OZBROJENE ESKORTE A OVLIVNOVAT SVEDKY, treba s pedofilie

  3. oldwomen

    „A já chci a chci a chci,“ dupala vztekle nožkou obstarožní princezna Miroslava, „já už chci být královnou!“
    Ach jo, zvenku to vypadá jako fraška, zevnitř je to tragédie.
    Prča je i Kalouskův dnešní hysterický jekot – Zeman pozval na Hrad Ištvána. Už vidím kohokoli, kdo na prezidentské pozvání reaguje slovy „trhni si nohou, nikam nejdu, se mi nechce… „a tak podobně. Včetně křičícího Miroslava Kalouska. Co povídal pan prezident panu státnímu zástupci za zavřenými dveřmi, ví jen oni sami, co k tomuto chtěli sdělit novinářům, to sdělili. A zářečák Kalousek ječí do celého světa, že státní zástupce pracuje na STRANICKOU objednávku. Že by přání bylo otcem myšlenky?

    • che

      Proboha – tohle je mimo – podstatu věci jasně definoval Oskar Krejčí. Tady je o rozehranou šachovou partii a je jasné kdo za tím je a jaké zájmy – ale pravě kouzlo je v tom že všechno nakonec dopadne jinak.

  4. Janika

    Vida, Vojtěch Filip tvrdí, že Němcová 101 hlasů pro vládu nemá: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Vojtech-Filip-ohromil-Nemcova-ve-snemovne-101-hlasu-nema-280210

    „Ale oni ji neměli a nemají. Němcová nic takového nepřinese. Jaká „stojednička“? Já chápu, že Michal Doktor nemá nic proti Miroslavě Němcové, ale dovedete si představit, že by jako premiérka nedala do vlády úřadujícího předsedu ODS Martina Kubu, kvůli kterému vystoupil z ODS Michal Doktor? A že by takové vládě dal Michal Doktor důvěru, kdyby v ní zasedl Martin Kuba? To je falešná mediální hra a právě proto, kdyby hlasy musely být notářsky ověřené, jak žádá prezident, byla by to důvěra pro Miroslavu Němcovou, a ne pro vládu, kterou by sestavovala, pro ni by těch sto jedna hlasů nesehnala.“

  5. Janika

    „Němcová ale vymyslela plán, jak Zemanovi vrátit podle ní ponižující požadavek. Poslanci, kteří si přejí místo Rusnokovy vlády kabinet na půdorysu bývalé trojkoalice, se podle místopředsedkyně ODS podepíší přímo před Zemanem.“

  6. Janika

    Zajímavé pojednání, Němcová jako alfa-samice :-):

    „Dokáže přesně vystihnout okamžik, kdy je třeba odcházejícímu alfa samci přestat prokazovat obdiv a podřízenost a věnovat své pozornosti novému alfa samci. Budete – li sledovat chování alfa samice ve vlčí smečce při výměně alfa samce, uvidíte Miroslavu Němcovou.“

    http://www.blisty.cz/art/69461.html

    Akorát netuším, kdo bude tím současným alfa-samcem, kterému bude prokazovat obdiv a podřízenost. Alfa -samci v ODS jaksi došli.

    • graver

      Nevím, jestli blicí listy mají smysl pro humor, ale vážně tedy opravdu ne. Alfa samci nejsou (a nikdy nebyli) nejen v ODS, ale v politice vůbec. A nic jako alfa samice neexistuje ani v matriarchátu. Pokud bychom hledali ekvivalent v podobě vůdčí osobnosti, tak tuhle lemru prosím nikoliv, pokud si dámy váží samy sebe.

          • vittta

            Jde možná o to pojmenování „blicí listy“.
            Každý zde o mě ví,že Čulíka moc nemusím,neb mám dojem,že je to pokrytec.
            Ale na BL publikují i jiní autoři-a ne všichni jsou mimo.

    • vittta

      Alfa samec,alfa samice…normálka.
      To já jsem se tam v jiném osvíceném textu dozvěděl,že jsem nerom.
      Teď z toho mám depresi-když si člověk uvědomí,že je také neněmec,nefrancouz,nečíňan,nešpaněl a kdovícovšechno….
      Já jsem si vždycky myslel,že jsem Čech.

      • Janika

        Vittto, BL mají tu velkou přednost, jak správně zmiňuješ výše, že tam jsou články z více názorových pohledů. Některé mě taky štvou, ale pořád je to celkově záslužná a ojedinělá práce. A díky za to. Tak si vyberu to, co mi vyhovuje a co považuju za sr..ky, to nečtu.

        Co se týče toho pojmu alfa samice, tak tam je trochu problém v tom, co se tím vůbec rozumí. Možná by to naopak měla být žena, která se mužům nepodřizuje, ale naopak je sama řídí. Takže typově spíš Nagyová, než Němcová :-). Těžko bych si ale osobně vybrala, která je odpudivější…

        • vittta

          Čti i ty stračky,jsou stejně poučné,jako ta kvalita.
          Jsou to totiž sračky „vzdělaných“ lidí….

          Co tě ohromilo více třeba na prezidenstké volbě-nějaké plky pitomců,jak je Karel neúplatný,protože už má peněz dost nebo zvhrlá hodnocení „osobností“,co měl u nich kníže lidu blíže a co u nich byli voliči Míly poddaní svou duší,zatímco kníže byl šlechtic se vším všudy?

          Němcová v roli Alfasamice je spíše pojmenování něčeho,co není-ale co by sama Němcová chtěla,aby bylo.
          Alfasamice je její přání a snad se tak i vidí….

  7. vittta

    Když už jsme u těch BL,zde je kopie dopisu,který jsem p.Čulíkovi napsal,nesouhlasíc s jeho textem.

    „Pane Čulík,
    nějak vám utekla nit,jak se zdá.
    Ve svém textu odsuzujete česká média za posedlost etnicitou pachatelů a jako důkaz svého tvrzení jmenujete „Novinky“.
    Novinky ale nejsou jediné české médium,pro taková obvinění,která používáte by jste měl mít serioznější důkazy.
    Takto to budí dojem,že máte něco osobního vůči Čechům jako takovým,neboť podprahově svým argumentačně nepodloženým tvrzením vyvoláváte dojem,že cokoliv českého stojí obecně za hovno.

    Dále pokračujete v manipulaci tím,že uvádíte jen některá britská média,kde polský pár enticitně označen nebyl,což nijak nedokazuje,že tak nebyl označen v ŽÁDNÝCH britských médiích.

    Dále si pokrytecky,až přímo čulíkovsky kálíe do úst touto větou:

    „Kvalitní anglosaská média vědí, že je neférové vytvářet dojem, že za určitý trestný čin může celé jedno etnikum, a tak si na to většinou dávají pozor. České novináře to zřejmě většinou ani nenapadne.“

    Tedy KVALITNÍ anglosaská média vědí (nemusí to tedy vedět všechna)……….tak si na to VĚTŠINOU (tedy ne vždycky,i když jsou kvalitní) dávají pozor.
    ČESKÉ (jako celek) novináře to ZŘEJMĚ (takže je to vaše spekulace) VĚTŠINOU (přiznáváte,že ne vždycky) ani NENAPADNE.(dehonestujete tím všechny české novináře,protože když někoho něco ani nenapadne,je daleko blbější jak ten,koho to sice napadne ale nenapíše to z rozličných důvodů)

    Tomu už by se dalo říkat čulíkismus.

    V.Š.“

    • Janika

      Vittto, nějak nechápu, o co bojuješ. Čeští novináři jsou většinově žumpa, britští jsou na úrovni vyšší, protože je zřejmě i tamní obyvatelstvo na vyšší úrovni, než jsme my a opravdu hloupá manipulace by tam neprošla. Osobně jsem vděčná každému, kdo na nešvary českých žurnalistů upozorňuje a to dokonce podle hesla „škoda rány, která padne vedle“. Vlastně jim nelze křivdit, je to jako když vezmeš na moly biolit :-).

      • vittta

        To je jednoduché,Janiko.
        Těžko někdo,kdo je sám novinářská žumpa může poučovat jiné.
        Tedy může-ale neměl by.
        Čulík píše na úrovni těch nejhorších.
        Je to dost neobratný manipulátor a nejde mu o české novináře jako takové,ale spíše o to,že to jsou Češi.
        Čti si jeho texty pozorně,budeš se divit,kde všude má ukrytou kolektivní vinu Čechů za úplně všechno.
        Zda je britské obyvatelstvo na vyšší úrovni nemohu říci.
        Ale Británie se zapojila do všech zločinných válečných kampaní -a nezdá se,že by britové nějak masově protestovali.

  8. Janika

    Z diskuze pod článkem http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/poslanecka-snemovna/Nemcova-hlasite-uderila-proti-Zemanovi-A-zminila-predcasne-volby-281408 :

    „Pěkně jsem mu to zavařila. Tou prací jsem se unavila. Unavila, unavila, unavila… É, to mně loupá v kříži. Hů, mě je zle! Jak trápím se. Není to horečka ani zimnice. Vůbec mně netrápí žádné choroby, já se jen chudinka ukrutně zlobím! Ani spát mi nechutná, ani jíst mi nechutná. Ten co tu byl, mně urazil. Stařenku ubohou… Už jsem ho sníst chtěla a nesnědla. A já mu na lopatu, já husa nasedla.“

    • vittta

      To je pizda.
      Teď by měnila ústavu…jak dlouho už vyžírá český národ v parlametu?
      A tohle navrhla poprvé,být tam Karl tak by ústavu jistě měnila také-ale aby se pravomoce prezideta ještě zvýšily.
      Jinak-váleční veteráni se tam o Kájovi vyjádřili jasně a PŘESNĚ!
      A to se ještě…krotili….