Prosím, ještě chviličku…

daeth_madame_duberry

80 comments

  1. volic

    Vy nevite ze je cela rada dulezitych zakonu pripravena ?
    Na stole !
    Pani predsedkyne je ta nejzodpovednejsi osoba ktera si preje aby zakony prosly a neskoncily pod stolem !
    At zije jedinna ktera to s lidem zeme Ceske mysli dobre, mysli nejlepe !
    Co byste si bez ni pocali .
    Amen

    • Janika

      Beru tohle chování jako výpověď o prosté lidské statečnosti a schopnosti smíření se s prohrou, kterou má člověk velké povahy. Takový člověk jde i na smrt odhodlaně, stačí srovnání madame du Barry s Marií Antoinetou, která se údajně omluvila katovi za to, že mu šlápla na nohu :-). Nízcí lidé jsou všeho schopní a neměli bychom připustit, aby se dostávali na místa, ve kterých lze rozhodovat. To je velmi důležitý poznatek z takovýchto zdánlivých maličkostí.

  2. ;-)))

    ja rikam ze je to protiustavni, a ja, ja jsem 3 nejvyssi a nejdulezitejsi osoba ve state

  3. vittta

    Co oni tím ti ODSáci sledují,tou Němcovou…
    Osobnost to není-aby je táhla do voleb.
    Znalosti či zkušenosti nemá.
    Hezká-aby jí volili muži není.
    Ženské jí také nemusí.
    Že by ODS byla fakt totál v prdeli???

    • Taras

      Oni (ODS) nemají lidi, kteří by neodpuzovali na první pohled. Nebo na druhý, to když otevřou hubu. Nebo na třetí, když se vezme do úvahy, jaké zhovadilosti pášou jako na běžícím pásu. Takže pro veřejnost se zdá nejpřijatelnější tahle slípka, která papouškuje svou omezenou sbírku trivialit a ochablostí a má nasazený ušlechtilý výraz, což je samozřejmě problematické, když se snoubí s hloupostí tak velikou, že s ní nechtěli kamarádit ani kmotři..

      • Janika

        Když ona to papouškuje s velkým zaujetím a sama tomu věří. To je podle zákonů psychologie údajně faktor, který působí i na ostatní. Myslím, že s něčím takovým se každý v životě setkal. Nezaleží na tom, CO se říká, ale JAK se to říká. Forma v tomto případě je i obsahem. A kdo říká, že ne, ať si vzpomene na zkoušení ve škole a ty proslavené sebevědomé třídní okecávače, kteří to vždycky nějak uhráli i s minimálními znalostmi :-).

        • vittta

          Co když ona je vlastně jediná,která má vůbec co říci?
          Sice mele blbosti-ale alespoň něco…..
          Snad bych se tomu ani nedivil…
          Ona tím působí na ty ostatní,protože ti jsou zvyklí jenom přikyvovat když se má přikyvovat a ukazovat prstem,když se má ukazovat.
          Jsou to takové nuly,že i Němcová je jim dobrá…

  4. sax

    Clovek ma bohuzel tu tendenci si myslelt, ze s odchodem ODS odejde i neco spatneho a ze se docka satisfakce.
    ODS je „nase“ normalni strana a neni nicim jinym, nezli obrazem nas samych (volicu). V Nemcove nenavidime mistniho podnikatele, pred kterym se dokazeme pokrivit jen proto, ze ma znamost na urade a my potrebujeme stavebni povoleni.
    Takze bych byl dost opatrny…zde dost dobry clanek od Salminenove, rozkryvaji podstatu nenavisti k Zemanovi: nemame ho radi/ zboznujeme ho jen proto, ze neni mytus- vzor, ale jen obycejny tatka odvedle, nas soused, nas obraz :o)
    http://www.blisty.cz/art/69513.html

    • vittta

      Já bych řekl,že volič ODS je přízrak z dob před 20 lety.
      To samé lze ale říci o voliči ČSSD.
      Ti,kteří chtěli změny volili v průběhu času US,VV,Zelené,TOP09….
      Né že by si nějak pomohli…

      Můj vztah k Zemanovi..
      Mě se na něm líbí,že je to Zeman.
      Není to ani ODS,ani ČSSD,ani jiná strana.
      Je to prostě člověk,nám podobný.

      • graver

        „Já bych řekl,že volič ODS je přízrak z dob před 20 lety“ – to nepochybně. Např. já sám vycházím pouze od soumraku do úsvitu, žeru malé děti a souložím výhradně na hřbitově. A to samé lze samozřejmě říct o voličích ostatních stran – předpokládám, že vyjma těch (eh, ted Té), které volí Ti, Kteří Vědí. And I saw a pale rider on a pale horse…
        „Mě se na něm líbí,že je to Zeman“ – někomu by se na něm možná víc líbilo, kdyby byl prezident.
        „Je to prostě člověk,nám podobný“ – na richtig – podobný vám je :-)))

        • Hamilbar

          No, to žraní malých dětí, tomu rozumím, to už dávno před tebou praktikoval soudruh Stalin, ale mohl bys mi, prosím, objasnit výhody souložení na hřbitově? Předpokládám tedy, že se jedná o párovou záležitost, nikoli o masové akce ODS.

          • graver

            Ne ne, to jsou masové akce ODS – oni vybírají hřbitovy, zajišťují autobusy, prezervativy, lubrikanty…
            Výhody mi bohužel unikají – je tam zima, tma, že jeden neví, kam ho strká, náhrobky tlačí do zad, hlína až v rusuturu… Ale Strana říká: chceš-li být pravým přízrakem, budeš souložit na hřbitově – toť vlastnost každého démona! A stranická disciplína musí být. Proto už asi nebudu ODS volit – nějak jsem na ty krchovy už starej.
            A Stalin byl břídil – ty jeho disgusting recepty na gluteus maximus po bolševicku…

            • vittta

              Si děláš kozy-TY jsi volil ODS???
              No fuj,teda……
              Ty už fakt nevol,tos dělal pěknou píčovinu…..

              • graver

                Vždycky. Kolikrát mi z toho bylo tak blbě, že jsem do té urny kromě lístku hodil ještě i šavli, ale nemohl jsem si pomoct. Prostě jak říká Taras – modrá lůza a pravičácká svině. To je marný – já už lepší nebudu. Když teď vidím, jaká zvěrstva na rozdíl od ostatních napáchali, nejraději bych se picnul. Brání mi v tom jen vrozená lakomost – náboje kupuju za 3,60/ks a to jsou přebíjený. Taky jsem se chtěl utopit, ale zjistil jsem, že umím plavat.
                Jednou jsem chtěl dokonce překazit volby, tak jsem tam naklapal a zahlásil, že mám granát. Ta blbá kráva v komisi se sotva probudila, jen mi řekla, ať ho dám do obálky a hodím do urny. Tak jsem ji poslechl – stejně byl delaborovanej :-).
                A koho budete volit vy?

                • ;-)))

                  KSCM … z mnoha velmi praktickych duvodu … aneb jak naplnit kalich horkosti a priznat sam sobe, ze jsem byl pro zlodeje za pitomce…

                  Mimochodem, dnes uz duchodci v nasem neoliberalnim raji nehlasi ani loupezne prepadeni….
                  Pani sousedka s hulkou a endoprotezou vystoupila z autobusu, na zastavce ji oslovila umelkyne vedma kartarka a kdyz nic nechtela, jeji snedy asistent ji proste povalil na zem a sebral ji penezenku. NORMALKA!!! Na policii nesla, tezko rict zda z lenosti, strachu z odvety ci prosteho pocitu ztraty casu a marnosti!

                • vittta

                  To kupuješ draho,já je mám za 3,40.
                  Do pušky pak stojí rána 2 kila-i když tedy nevím,co je na tom tak zajímavého v této diskuzi.

                  Samozřejmě budu jako obvykle volit KSČM,je to jediná partaj,z které mi není blbě-i když by se jim také lecos dalo vyčíst.

                  • graver

                    Tak to je konec – komouši už kupují munici levněji, než já. A co bys prosímtě chtěl komunistům vyčítat?

                  • dixi

                    souhlasím,doufám,že už to lidem dojde,aby se zase sociální demokraté nespojili s pravicí.Další nové straničky s nejlepšími úmysly už se hlásí ke slovu.Strašení komunistickou totalitou je dnes už mimo mísu.Hrozí jiné totality.

                    • dixi

                      Opravuji,má odpověď byla na poznámku vitty.Volím komunisty už 12 let,od doby,kdy jsem si uvědomila,kam nás pseudodemokratické strany zavlekly.Předtím jsem naivně a důvěřivě volila sociální demokraty.Jako mnoho ostatních v naší zemi,přivítala jsem 89 rok s radostí a očekáváním zlepšování společnosti.Co následovalo-víme už všichni.

                    • Janika

                      Dixi, tak já se přiznám k něčemu veřejně úplně poprvé – komunisty jsem ze srdce nenáviděla do roku 89. Ale pak přišla Hadrbolcová se žvásty o tom, že strany jsou pro straníky a občanské fórum je pro všechny – to bylo tak pitomé a nad lidmi v OF se mi natolik zvedl žaludek, že jsem i sama pro sebe naprosto nečekaně volila dobrovolně komunisty. Pak sice pokaždé ne a teď ještě nevím. Ale jak je vidět, na můj instinkt je spolehnutí :-).

                    • vittta

                      Takových bylo….
                      Tehdy to vypadlo,že je všechno úplně na hovno.
                      Člověk ale plno věcí přes „oči neviděl“.
                      Komunisty měl těžko kdo rád.
                      Ale postupem času jsem třeba u sebe poznal,že to,co jsem celkem přirozeně neměl rád nebyli komunisté-ale arogance moci.
                      A v té tihle překonávají všechno,co jsem si tehdy dokázal vůbec představit…….
                      Ostatně,v KSČ na vysokých postech bylo komunistů jako šafránu,ti,co tam hráli své role by klidně zahráli i faráře,funkcionáře NSDAP,kované demokraty….prostě všechno,kde je nějaká moc.

            • Hamilbar

              Díky, už to začínám chápat. A účastní se také vedení? Konkrétně mám na mysli Němcovou. A když ano, kdo s ní… tedy,.. kdo to s ní dokáže?

              • graver

                Ano, vedení se účastní, ale je to slabota. Furt jen kecají, jak s námi vyjebou, a skutek utek. Němcová je výjimka – s tou vyjebe každý…

              • Janika

                To si taky neumím představit, kdo by to dokázal… Leda snad potmě a kdyby mlčela? Dneska byla zvlášť odpudivá, to tedy bylo „žrádlo“, s prominutím :-).

                • dixi

                  Při jejím proslovu mi běželo hlavou-prosím,ještě chviličku :-)).Bém taky exeloval,ovšem sebevraždy jiných jej nevzrušují.Docela mne taky nadzdvihlo odstupné,které dostanou poslanci.Za zdevastovanou zemi.

        • vittta

          A někomu by se líbilo,kdyby byl místo prezidenta figura.
          A mnohým se právě to,že je prezident-nikoli figura-nelíbí a nemají ho rádi.
          A jak ho nemají rádi,tak se sebe dělají leckdy úúúplné blbce….jak jsou potrefení a nenávistní.

          • graver

            Mně by se líbilo, kdyby byl prezident figura. Ale blbce ze sebe nedělám – já už se tak narodil.

            • vittta

              Figur tady máme v horní a dolní komoře sněmovny tak 250.
              Říká se jim poslanci a senátoři-v souhrnu „zákonodárci“.
              Nechápu,proč by měl být figura ještě prezident.

              • graver

                Figura by měl být *jenom* prezident. Ale to je fuk – po r. 1918 to nějak upadá…

                • vittta

                  Vidím,že máš na mysli sovětský vzor…..
                  Ti šli ovšem ještě o chlup dál.

  5. dixi

    Já v dětství a mládí neměla ráda rusy,nejdřív nám je cpali horem -dolem.Vše sovětské-náš vzor.Bylo to primitivní a myslící bytosti odrazovalo.Pak okupace atd.Všichni to známe.Byli jsme příliš malí,na samostatnou cestu.Malí myslím jako stát.Po převratu nás rozdělili a nastoupili do politiky malí lidé.A kde jsme dnes? Snad není vše ztraceno,když ale vidím a čtu zprávy z egypta,sýrie a ostatních zemí,je mi těžko. Snad budou uvažovat dnešní mladí,jako my kdysi.Co jim pokrytecky cpou jako nejlepší,jim zprotiví a že k tomu dnes mají víc dúvodů i informací.

    • Janika

      Kéž byste měla pravdu, dixi, ale oni se taky nechají snadno zblbnout. Viz ty studenty z Jižních Čech, co statečně a ušlechtile zlikvidovali jednu nemocnou komunistickou radní, řádně zvolenou. O těch, co volí Karla, ani nemluvě :-).

      Jinak s tím odporem ke všemu sovětskému jsem na tom byla podobně, tenkrát. Teprve teď si nacházím svou cestičku a je to jako objevování nového, neznámého světa.

      • dixi

        ale nepřidaly se k nim další školy a že se média snažila,dost mladých taky cestuje po rvropě a vidí to,co my nemohli.To mi dává naději.Na britskýchlistech je teď zajímavé video-zakázané vzdělávání.Trvá dvě hodiny,ale stojí za to jej zhlédnout.Myslím,že se pomalu rýsuje třetí cesta pro zbídačelé.Jsem snílek,ale člověk potřebuje sny.

  6. Bavor V.

    Dnešní srovnávací obrázky mají jednu vadu. Chybí tam ta poslankyně, která otevřeně řekla, že je proti rozpuštění, protože jí jde o peníze. Možná se pletu, ale byla také z ODS.

    • Janika

      Pane Bavore, taková poslankyně opravdu existuje, nebo je to vtip :-)?

      Jinak pokud tím, tak první se zmínila o hypotékách poslanců právě Němcová, rozšafně a bezelstně o tom kdákala hovořila v ČT. A teď zase kdáká hovoří o tom, jak může být někdo tak podlý a nějaké hypotéky zmiňovat. Ta ženská je prostě neuvěřitelná :-).

      • Bavor V.

        Nechce se mi hledat v seznamu, ale jmenuje se nějak jako Wenigová nebo Wenigerová. To bohužel vůbec nebyl vtip.
        A co se týká Miruny z knihovny, tak tam si opravdu iluze o něčem, jako mozek, nedělám

  7. vittta

    http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A130822_162320_domaci_kop

    Tak jsem se pěkně zasmál.
    Výkvět inteligence diskutuje.
    To je na hovno,to zvýší nezaměstnanost,proč jim dávají média vůbec prostor???

    Hlavně ta reakce na mediální prostor je zajímavá.

    Pán bude asi demokrat tělem i duší.

    Nebo ten,co si posteskl,že ti vzdělanější,pracovitějsí,ctižádostivější (vzdělanost nijak s pracovistostí a ctižádostivostí nesouvisí-alespoň ne zásadně,ctižádost pak dle mého hodně souvisí s pseudovzdělaností) budou muset pracovat,aby se to dalo těm méně úspěšným.

    Ale o tom nebyla vůbec řeč,že se bude někomu rozdávat.
    Pokud tedy pánovi nevadí nové silnice nebo tak něco (to by měl být smysl daní),tihle myslitelé si pořád myslí,že JEJICH peníze se rozdávají…..
    Ale tedy církvím nebo politickým trafikantům se rozdávat může,hlavně aby nedostal něco navíc nějaký geront či mrzák….

    • Janika

      Debil je silné slovo. Řekla bych, že pan Schwarzenberg dokázal, že svou duší šlechticem není.

      • vittta

        To slovo „debil“ je zde použité co by diagnosa.
        Mám obavy,že pan Schwarzenberk není úplně normální.
        Karl navíc rozjíždí předvolební kampaň v Rakousích,si asi plete státy,,,
        On tam chodí brečet,že mu Češi nedali prezidenta…

        • graver

          Ale v obecné rovině, kdyby to neřekl Kája o Mílovi, byl bys ochoten připustit, že dlouhodobá intenzívní konzumace alkoholu může vést ke změně osobnosti?

          • vittta

            Jelikož v tomto oboru nejsem žádný začátečník a mám bohatou praxi a velké množství mých kamarádů se alkoholiky skutečně stalo pak musím říci,že to není pravda.(pokud nebudeš trvat na doslovném dotazu a slovu „může“)
            Osobnost se spíše projeví-než že by se měnila-pokud tedy člověk nesklouzl do psychiatrickcýh projevů-pak to posuzovat nemohu.
            Osobnost daleko jistěji mění moc-i když si myslím,že ani tady se nemění osobnost ale zvýrazní se jeií nejhorší stránky.

            Můj konkrétní názor na zmiňovaný výrok je pak takový,že skutečná bezcharaketrní svině nebo mentálně retardovaný idiot může něco takového pronést-protože Karel samozřejmě nemůže vědět,jak dalece Míla skutečně chlastal (a nevědí to ani občané,kterým tímto předhazuje,že chlastal hodně) a navíc jeho nejlepší politický souvěrec Kalousek chlastal také-a s největší pravděpodobností daleko víc,než Míla.

            Nemyslím si také ,že by Míla chlastal více než 70% zákonodárců…

                • vittta

                  Přesně tak,já mám kolikrát podezření,že Karl chlastá také…když ho tak někdy poslouchám…

                  • graver

                    To nelze vyloučit. Zeman o něm vypráví historku, kterou jsem našel někde na webu:
                    „Schwarzenberg po nemírném požívání alkoholu jednou usnul u stolu a svoji unavenou hlavu si na ten stůl položil. Přišel k němu jeden člověk, zaklepal mu na rameno a říkal: jak se máte, pane hrabě. A pan Schwarzenberg zdvihl ze stolu svoji unavenou hlavu a řekl: kníže, ty vole. A opět hlavu položil na stůl.“
                    Víc se mi toho nepodařilo vygooglit – když jsem zadal frázi „schwarzenberg alkohol“, vždycky mi z toho vypadl Zeman :-))

                    • vittta

                      Ono je tedy ve výsledku jedno,jestli je někdo blbej od narození nebo se k tomu propracuje dlouholetým chlastem.
                      Mimochodem-moje zkušenosti nejsou nijak akademické-jenom teď už prostě nechlastám.
                      To si člověk v určitou chvíli musí vybrat,buď smrt a chlast-nebo život a bez chlastu.
                      A jelikož jsem dostal darem velikou osobní sílu,ještě jsem to nějak upytlikoval na to,že můžu kdykoliv chlastat jít a také někdy chodím.
                      Jsou lidé,co vybírají opravdu jen buď-a nebo, a něco mezi už není!

                      Doufám,že mi ta síla ještě nějaký pátek vydrží,kolikrát se mi zdá,že i tak dost pokouším trpělivost stvořitele…

            • graver

              No dobrá, vlastní zkušenost je určitě nad všechna poznání vědy lékařské. Ostatně i ta se může mýlit – celé roky nám vtlouká do hlavy nějaké pitomosti a pak to během sekundy neguje Zemanův lékař, když prohlásí, že přes litr vína, několik panáků a čtyřicítka retek není pro cukrovkáře zase tak moc.
              Jinak pozor – to, jak Míla chlastá, občanům nikdo nepředhazuje – tím se chlubí on sám. A jistě – jeho konzumace může být srovnatelná s většinou zákonodárců – pokud bys vzal všechny dohromady.
              A pozor na obvyklé chyby:
              1. To, že někdo chlastá jako Zeman, ještě není apologie pro alkoholismus prezidenta republiky. Ty si klidně chlastej první ligu – na prezidenta asi kandidovat nebudeš :-).
              2. Tvé odhady ohledně procenta alkoholických legislativců rovněž nejsou argumentem – nebyly by, ani kdybys je dokázal doložit.
              Jinak máš samozřejmě pravdu v tom, že chlastem se osobnost projeví (ať už ta původní nebo dlouholetým chlastem změněná). Zeman je toho skvělým příkladem.

              • vittta

                Vidíš vidíš,Gravere.
                Takhle je to se vším.
                Já jsem někde psal,že chlastám??
                Psal jsem,že nejsem v oboru alkoholismu začátečník a že se alkoholiky stalo dost mých kámošů.
                To může znamenat lecos.
                Prakticky tedy dneska už nechlastám,to už musí bejt-ale u těch kamarádů-alkoholiků,to je tak,že jsem je znal ještě před tím,než se alkoholiky stali,to je důležité,když vidíš nějakého ožungra,má člověk tendenci jím pohrdat-vidí už jen důsledek.
                Já je ale znal už dříve…vím jací byli a jací jsou,vím,jak se měnila-neměnila jejich osobnost.

                Jinak ano,Zeman čas od času prohlásí,že se rád napije,ještě jsem ale nikde neslyšel,že by mluvil o ožírání.
                To když jsme u těch argumentů.

                Co se tebe týká-dost se divím,že v diskuzi o alkoholismu v nejvyšších patrech naší politiky máš neustále ve svých ústech našeho pana prezidenta Miloše Zemana, zatímco pověstný kořala Kalousek se nějak z tvých úvah vytratil.

                Když už jsme u toho-jak se tedy konkrétně projevuje ten „skvělý příklad“ u pana prezidenta s souvislosti s projevením osobnosti,po požívání velkého množství alkoholu?

                Já tomu totiž moc nerozumím.

                Lze samozřejmě těm hloupějším a úplně tupým předhazovat Putina a neomezenou moc Miloše Zemana,která vyústí…která vyústí….—a jsme u toho.
                Která vyústí v co vlastně???

                • graver

                  Aha, chápu, ty máš v oboru alkoholismu tedy akademickou, nikoliv osobní zkušenost :-).
                  Ano, Zeman píše, že chlastá, ne že se ožírá – o tom píšou jiní, kteří ho vidí. A co jako? Proč se o tom zmiňuješ? Já jsem psal, že se sám zmiňuje o tom, jak moc chlastá, ne jak se ožírá.
                  A že mluvím o Zemanovi a ne o Kalouskovi? Řeč prostě je o Zemanovi a já (na rozdíl od tebe) prostě nepoužívám srovnávací apologie. Nevím, jestli Kalous chlastá – přinejmenším tím není tak mediálně zajímavý a není to prezident.

                  Projev devastace Zemanovy osobnosti chlastem a v co vyústí neomezená moc: na to mám společnou odpověď: všichni polemizují o tom, co a jak Zeman dělá, na které straně ústavní hrany to je, jak moc si dovoluje…, ale málokdo se ptá, proč vlastně. K čemu to má vést? Jedná Zeman pro nějaké blaho nás všech, které z toho neumíme vyčíst? Připravuje snad nějaký systém nápravy věcí obecných? Ok, nechce být pasívním prezidentem, ale proč je aktivní zrovna takto? Jak to myslí, jaký smysl má zhajrovat si kamarádíčky či dělat rozhodnutí, jejich cíl a smysl nevidí ani jeho političtí mitarbajtři (jakkoliv o tom kecají)? Kam to povede? Nikam. Nehledejme žádné vznešené cíle, žádné promyšlené plány na světlou budoucnost. Zeman je a vždycky byl charakterově poněkud alternovaný sebestředný egoista, který těžce snáší odpor a prohru. Jeho inteligence (od jeho spolužáka vím, že ještě na vysoké byl Zeman velmi schopný a chytrý) je dávno utopená v chlastu, zůstala mu jen zkušenost a dobře zvládnuté řemeslo. Jeho cíl je jediný: Zeman sám. Vybudoval si tým, který mu pomohl do křesla, ve kterém nemá jinou motivaci, než nám všem konečně ukázat, co všechno může a že mu nikdo nebude vykládat, co a jak má dělat. A tomu týmu teď prostě háže kosti. Ví, že moc času mu nezbývá – další takovou šanci už nikdy nedostane a i kdyby, nejspíš se jí nedožije ve stavu, kdy by jí dokázal využít. Proto to velké nepochopení a údiv nad jeho skutky. Jednoduché, že?

                  • graver

                    Mimochodem, zkus si nestranně (vím, že je to těžké) dát některé jeho skutky do této souvislosti a nemůžeš popřít, že to najednou dostane smysl. Nebudu už poukazovat na jeho slavné Allahu Akbar, ale z jaké kategorie je třeba jeho výkřik o ztrátě důvěry v ÚS? Doposud tu důvěru měl a ztratil ji až když ÚS nerozhodl podle jeho představ? To je mentalita periferního zlodějíčka, vysvětlitelná jen tím, co píšu výše. Ta karikatura prezidenta prostě považuje jakéhokoliv člověka či instituci jen za nástroj ukojení svého ega.

                    • vittta

                      Tedy já s nestranností potíže nemám.
                      Já ne.
                      Jeho výrok o ztrátě důvěry nebyl politicky šťastný a prezident je politik a měl by si dávat pozor.
                      Nic méně ho plně chápu,zkus mi nestranně říci,jestli tobě připadá výrok NS právně v pořádku či dokonce spravedlivý.

                      Ten výrok je nespravedlivý,nezákonný,manipulativní,zkorumpovaný a trapný a já jako občan s prezidentem plně souhlasím.

                  • vittta

                    Tak popořadě:
                    Souhlasíš tedy s tím,že Zeman bude (může) mít neomezenou moc.
                    Já to považuji za směšné-a od toho se to odvíjí.
                    K čemu májí kroky Zemana vést….no,zatím vykopal z parlametu lidi,kteří neomezenou moc měli,mnozí ani nebyli zvolení.
                    To je pozitivní zpráva pro nás pro všechny,kteří jsme to takto vnímali-což bylo dle nepotvrzených průzkumů asi (až) 80%.
                    Proč je aktivní zrovna takto…no tak také mohl být aktivní třeba 21.8.
                    Mohl položit věnce a přečíst nějaký idiotský pamflet o komunistech,kteří v r.1968 vtrhli do naší země.
                    Ale-mě by tím tedy moc neuspokojil.
                    Je fakt,že Karl by byl v tomto vyloveně jednička.(co by ale říkal 28.10..jestli by mu třeba neujela huba)

                    Inteligenci utopil v chlastu…to není dobrý argument,tím spíš,že to tak zatím moc nevypadá.

                    A ano,egoista to určitě je,hele,Gravere,já také nejsem svatý-ani ty a ani nikdo jiný.
                    Takže tedy nějakou blbou (souhrn) vlastnost mít bude každý-leda by tam prezidentoval sám Bůh-ale jestli stvořil nás-lidi,k obrazu svému,pak i on by dokonalý nebyl.

                    Nevíš jestli Kalous chlastá….teď by ti to chtělo šáhnout na nos,jestli ho nemáš měkký.

                    Ale tedy-když je prezident kladač věnců (což byl ustálený pohled na tuto funkci),pak je asi zrovna ministr financí zajímavější-i když tedy ne mediálně.(tady mediálně)

                    • dixi

                      Vitto,s vašimi argumenty se dá jedině souhlasit,A kritika prezidentova nesouhlasu a jeho nedůvěry (kterou sdílí většina občanů) taky o něčem svědčí.Copak jsou soudci (jedno jestli nejvyššího ,nebo ústavního)nadlidi? Jistě ne,proto taky takový boj o to,koho do těchto pozic schválit a koho ne.Sněmovna se zase předvedla.Chovají se,jako by měli -pomohou-li prezidentovi pomoci vymést tento Augiášův chlív- přijít o všechny pravomoce.To je ovšem nesmysl,vědí to a přesto masírují veřejnost takzvaným nebezpečím. K tomu alkoholu.Jsou prostě jedinci,kteří mohou konzumovat alkohol celý život a závislými se nestanou a jiní,kteří, byť alkoholici nejsou,pít nemohou,neboť nic nesnesou,no a mezi nimi celá škála různých více-či méně úspěšných konzumentů.Ostatně,kdo nikdy nepřebral-ať hodí kamenem :-).

                    • Janika

                      Taky souhlasím. Zeman vyjadřuje to, co cítí většina občanů. Mluví lidem z duše :-).

                      Co se týče alkoholismu – tak o tom nejsou žádné důkazy. Kdo to tvrdí, tak buď lže, nebo prostoduše papouškuje média. Velmi prostoduše, řekla bych, protože ani člověk ne zrovna vysoké inteligence nepomlouvá bez důkazů.

  8. vittta

    Leho,připrav se,budeš mašírovat do Syrie.
    Radikální islamisté ne a ne porazit ty umírněné a tak se dohodli,že naházejí na své vlastní lidi nějaká svinstva.
    Jo,dohodli se s USA,jinak je takový čin je politicky riskantní.

    Použít chemické zbraně neměl z vojenského hlediska nikdo zapotřebí,ti lidé se dají docela dobře povraždit i jinak.
    Ale nejméně to měl zapotřebí Assad…

    • Janika

      Přesně tak, vittto, je to tady sice mimo téma, ale nikdo se ani nenamáhal vysvětlit, proč by Assad chemicky vybíjel civilní obyvatelstvo kus od sebe. Nemá k tomu ani jediný důvod.

    • graver

      Ok, mažu zbytek věty za „Hm, hm, silná slova,…“ – minulost sem tahat nechci. Ale zajímá mě, jestli byste bez ohledu na obtížně realizovatelné důkazní řízení byli ochotni uznat, že Zeman s alkoholem potíže má. Já samozřejmě žádné důkazy předložit nemůžu, snad jen zprostředkované argumenty v podobě názorů (opakuji: názorů) lékařů, zanedbatelné nejsou ani historky z prostředí prezidentovy ochranky, ale důkazy žádné. Jistě, Zeman sám přiznal, kolik toho vypije, ale jeho lékař přece řekl jasně, že to „zase není tolik“. Takže co myslíte (názor, ne důkazy): je Zeman alkoholik? Ovlivňuje jeho pití jeho jednání?

      • Janika

        Názor bez důkazů – to je jako co?
        Druhá otázka je nefér, podsouvá neprokázané.

        • graver

          Názor bez důkazů je prostě jen názor – a na ten se ptám. Musíme být schopni dokázat všechno, co si myslíme? Já věřím, že existují mimozemské civilizace – dokázat to neumím. Co vy?
          Nikomu nic nepodsouvám (ad „neprokázané“ viz o řádek výše) – prostě se jen ptám, co si o tom myslíte. Nemám v úmyslu vás o ničem přesvědčovat ani vám vnucovat, co si myslím já – s tím bych opravdu nelezl sem. Prostě mě jen zajímá, co si opravdu myslíte. Přece nemůže být takový problém na to odpovědět.

          • Janika

            No vidíš, to jsem ráda, žes to přiznal, že své názory si utváříš bez důkazů :-).

            • graver

              Ano, přesně to dělám. K názorům důkazy nepotřebuju, k tvrzení faktů už ano. To se zdá být rozdílem mezi mnou a většinou z vás.
              Nedávno jsem kdesi absolvoval takovou diskusi o Occamově břitvě. Víme, že je Zeman alkoholik – sám se k tomu přiznává. Vidíme ho chovat se jako pod vlivem alkoholu. Co je tedy nejjednodušší implikací? Asi to, že je opilý. Schytal jsem to pěkně – nemůžeš mu to dokázat, tak drž hubu, Zeman se nikdy neopil – to o něm jen tvrdí takové svině, jako jsem já…. No, a dnes se dočteme na stránkách bulváru našeho nejvěrohodnějšího, kterak Zeman prohlašuje, že se nám nediví – kdyby se prý viděl, taky by se považoval za opilého. Takže proč být papežštější, než papež? Zeman je opilec. Chová se tak a sám to nepopírá. Co ještě potřebujete?

              • Janika

                Názor bez důkazu je vírou.

                Pokud hlásáš víru v zelené mužíčky, je to tvoje věc, nikomu tím neubližuješ. Pokud hlásáním své víry někoho dehonestuješ, je to špinavost.

                Tvoje takzvaná fakta jsou lži. Zeman se nepřiznává k tomu, že je alkoholik. To jen abych vzala začátek, v další skrumáži tvých lží se přehrabovat nehodlám.

              • vittta

                A seš trošku nad náma,to zase jo.
                To je hned vidět,prokoukl jsi Zemana,že chlastá a že chce být diktátorem s neomezenou mocí.
                To tady nikdo.
                A také jsi jasně vyjádřil svou podporu Karlovi,co by maskotovi úplně k hovnu-což je tedy tvé vidění funkce prezidenta.
                A že to byla ikona mnoha zločinů(Kosovo,restituce církvím,korupce……)-no a co,hlavně že je to…
                Vlastně ne-hlavně že to není Zeman.
                Jsi tím Zemanem úplně posedlý,kam se hrabou ti nejnadšenější zemanovci….ti ho mají třeba nekriticky rádi-ale ty jsi jím posedlý…….kurva proč?????

      • vittta

        A že máš pořád problém zrovna se Zemanem?
        Pro mě za mě-ať si chlastá,hlavně ať u toho i prezidentuje.
        Já budu první kdo na jeho adresu vznesu kritiku,když něco prosere,tím spíš,když to bude mít souvislost s chlastem.
        To je jak píše Dixi kus výš.
        Někdo může chlastat jako prase a nic moc se neděje.
        Jiný si dá frťana s týden nemůže z baráku kvůli ostudě a zle mu je 14 dní.

        Rozumíš,Gravere,mě to úplně připadá,jako bys nějaké hodně viditelné potíže u Zemana chlavně chtěl-než že by tam byly…

      • vittta

        Dobře no,tak jasně:
        Zeman potíže s chlastem-co se duševní práce týká-nemá.
        Jako diabetik zřejmě ano-ale to mu úřad prezidenta vykonávat nebrání.

        • Janika

          Myslím, Vittto, že s alkoholem je to u různých lidí různé. Pozoruju to kolem sebe. Tady víc než kdy jindy platí „co tě nezabije, to tě posílí“. Bylo by to na delší pojednání. Napíšu jen, že znám lidi, kteří pili celý život a až do vysokého stáří si zachovali zdravý rozum. Pochopitelně, nebyly to takové ty trosky. Sovák kdysi vyprávěl, jak po proflámovaných nocích vždy nastupovali do práce. Ne jako ti flákači, co po flámu týden prospí. A řekl: „My jsme pili jako lvi a pracovali jsme jako lvi.“ :-)

          • vittta

            Jo…fakt znám lidi,co ještě ve 4 ráno povykují v nonstopu a ráno už šturmují na stavbě jako kráva.
            A žádní mladíci…to úplně čumím.
            Chlast má veskrze pozitivní účinky,závislost na něm je ale děsivá.
            Jak tam někdo hupne,má po prdeli,těžko se leze ven.
            Zéma na tuhle variantu ale nevypadá,je duševně fit-nebo se takový zdá být….

            • vittta

              Jo…pozitivní účinky.
              Teď jsem si zrovna křápnul pořádnou lampu mé oblíbené hruškovice od blahoslavené slovenské firmy „Imperator“.
              Hned se cítím lépe.
              Úplně Miloše chápu!!!