Síla Vladimíra Putina a chvástání Baracka Obamy

Napsal Allain Jules

vladimir-poutine-et-barack-obama

Pokusili se zasáhnout Vladimira Putina, když v Libyi zavraždili Bratra vůdce Muammara Kaddáfího. Snažili se zavraždit syrského  prezidenta Bašára al-Asada. Dnes nestoudně schvalují převrat vyrobený na Ukrajině. Tentokrát  ruský prezident řekl ne. Je na čase, aby si tito lidé přestali hrát na „krále světa“. Kromě toho, když se podíváte pozorně, kdo opravdu brání evropské hodnoty, tedy křesťanské? Podívejte se trochu a uvidíte, že je to… Vladimír Putin.

Strach a obavy. Vždy stejnými lžemi, stejnou propagandou tentokrát na Krymu neprojdou…  Když jsme včera řekli, že Rusko půjde chránit Krym a tím i celou jihovýchodní oblast Ukrajiny, bylo to se znalostí věci. Situace dosáhla takového bodu, že je nezbytné, aby tato oblast prohlásila svou nezávislost, nebo se připojila k Rusku.

Tak uvidíme, s jakou pomocí Ukrajině přijdou Světová banka a Mezinárodní měnový fond. Jaká ironie! Nebudou mít ani přístup k moři a plyn nebude za zvýhodněnou cenu. Oklamáni Západem, ti malí Nacisté věřili, že si něco vynutí násilím. A ostrouhali.

Král Západu, Antikrist Barack Obama promluvil. K popukání. „Intervence je nepřijatelná“, „mělo by být nezávislé zprostředkování “ a bla bla . Zatímco on (Západ) intervenuje všude na světě a schovává se za záštitou OSN, jejímž jménem mluví. V současné době je tím, kdo mluví, Vladimír Putin. Opravdový muž.

Vidíme na Západě rozrušené, povykující novináře. Osvědčený scénář tentokrát hrozně selhal. Ruský medvěd přikročil k akci.  Vše bude tentokrát vypadat jinak.

Bravo, Putine!

Advertisements

95 comments

  1. ;-)))

    Videá s jedným y čelných predstaviteľov MAJDANU aké Vám nezverejní takzvaná tlač hlavného prúdu.
    A pýtam sa prečo ASI VÁM ZAMLČUJE PRAVDU?
    Lebo sa im nehodí?
    Pozrite si ako funguje „demokracia“ v sucasnosti na Ukrajine v podani jedneho z celnych predstavitelov Majdanu „Aleksandr Muzychko“ jedná s vysokými predstaviteľmi ako prokurátor a podobneými čelnými ukrajinskými predstaviteľmi :

    iné jednanie vysokých predstaviteľov:

    Jako z kmotra … dostali nabidku kterou nelze odmitnout
    A mezitim ceska sioTV kvici, uz si na vyvazenost a zpravodajstvi ani nehraje, jen kvici

    • merlin

      hele že toho bílýho alias Muzyčka platí druhá strana? přece by magora jinak nenatáčeli a nepouštěli to ven, něco tak naprosto odpudivého se dá využít jen jako negativní propaganda

      • Janika

        Tedy merlin, nad tímhle mi spadla čelist na klávesnici a jsem z toho upřímně paf! Vy máte pravdu! A pořádně jste mi narušila kruhy… :-).

        • merlin

          Ale já netvrdím, že to tak je, jen že možnost to je. Já kdybych si měla vybrat někoho hnusného, aby budil odpor široké veřejnosti a tím budil směrem ke mně sympatie, tak si umím představit, že bych po takovéhle kreatuře klidně sáhla.

            • vittta

              On si opravdu může myslet,že má na takovou formu „vlády“ nárok.
              Je prostě jenom blbej….
              Tedy-to v každém případě,využít takovou blbost je věc druhá.
              Manipulují prostě obě strany,při čemž té jedné stačí jen ukazovat co je,nemusí si ani vymýšlet!

          • Janika

            Ba ne, je to opravdu nějaké divné. Asi je dobré přenést se vždycky v duchu do té situace a představit si, kdo a proč to natáčel, a kdo a proč to SMĚL natáčet. Pro slečnu Janiku Marplovou je to důležitý poznatek :-).

            • Kamil Mudra

              Ale houbelec. To je přece ten správný revolucionář, který „dovede nějakýmu podělanými kravaťákovi ukázat zač je toho loket“. Jistě má v kapse sympatie většiny účastníků majdanu a „zaručený postup“.

  2. Slobo


    KRIM
    «Nattulvenes» leder Alexander Zaldostanov, som går under kallenavnet «kirurgen»
    Foto:
    AFP Photo/Genya Savilov/NTB Scanpix
    OSLO (Dagbladet)

    28.02.2014
    22:44 Мск -Новости- http://www.nakanune.ru/news/

    Alex Z, přezdívaný Chirurg

    Fousatí hromotluci v kůži od hlavy až k patě,
    silní nacionalisté, konzervativci,
    kteří neskrývají svůj odpor k homosexuálům.
    . . .
    „Nechceme, aby se to, co se stalo v Kyjevě,
    stalo i tady*
    ( *Krym ) Nechceme, aby se nacisti a banderovci chopili moci i tady.

    http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/236887/putinovi-kamaradi-z-motorkarskeho-gangu-dorazili-na-krym-budeme-bojovat-vsim-co-nam-prijde-pod-ruku.html
    caricatura

    ___________________________________________

    dnes 3:48 ( komentar )
    Proč byl na Krymu Specnaz a co vezli Turci
    ( video )
    http://www.zvedavec.org/nazory-5895.htm
    _____________________________________

    a co tohle…
    Ukrajinští nacionalisté opakovaně hovoří o návratu k jadernému statusu od roku 2009.

    http://www.blisty.cz/art/72345.html#sthash.JFDEZ9Ai.dpuf

  3. ajeto

    Místopředseda Rady federace: Obamova slova jsou hrozbou na adresu Ruska
    http://czech.ruvr.ru/news/2014_03_01/Mistopredseda-Rady-federace-Obamova-slova-jsou-hrozbou-na-adresu-Ruska-2698/

    Nasi dalsi mili pratele CSSD – demokraticti mirovi demonstranti uz rezou hlavy
    http://gloria.tv/?media=576726

    PRAVDA A LASKA PRECE MUSI ZVITEZIT

    … mezitim nasi kvicici presstituti

    Před ruskou ambasádou v Praze 6 se dnes v podvečer sešly asi tři desítky lidí, aby protestovaly proti případné ruské vojenské intervenci na Ukrajině. Na skupinku protestujících dohlíželo šest policistů. Protestní akce má trvat do 20:00.

    Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) označil případnou vojenskou akci Ruska za neodůvodněnou a nepřijatelnou.

    V pondělí 3. března proběhne od 18 hodin před ruským velvyslanectvím v Praze spontánní akce protestu proti válce na Ukrajině.

  4. ;-)))

    Randak srovnava Putina s Hitlerem
    http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=802520

    Vladimir Schestag · Autor nejlepších komentářů · Prostřední ve společnosti ČSSZ
    Nechce se mně věřit, že by byl Randák tak hloupý, jak zní jeho odpovědi.
    Srovnávat Hitlera v r. 1938 v tahu na sudety s případem Ukrajiny a Krymu je naprostý NONSENS !
    Jednak sudety patřily k Českým zemím od středověku (od Přemyslovců), zatímco Krym Ukrajině připsal Chruščov pře 55 lety a pár stovek let předtím patřil Rusku (ale nikdy Ukrajině) a
    Nebýt neblahého převratu v Kyjevě (za pomocí záhadných ozbrojenců, neústavně sesadili prezidenta, ústavní soudce, …), tak se ani na Krymu nic nedělo …

    … komicke na pravde a lasce alias lzi a nenavisti je, ze Sudety darovalo Nemecku konsorcium nasich staronovych pratel … Francie a Britanie.

    Ale to tihle jidasi nahlas nikdy nereknout, dost mozna to ani nechapou

    http://www.novinky.cz/domaci/329113-putin-se-chova-jako-hitler-kdyz-chtel-obsadit-pohranici-tvrdi-schwarzenberg.html

    Za pozornost stoji zatim nezakazana diskuze

    • Janika

      Ano, ta diskuze je potěšující. Kdybych měla čas, dala bych sem citace, to člověk pookřeje :-).

  5. ;-)))

    Ruský parlament schválil nasazení vojsk na Ukrajině na základě nepravdivé zprávy o obětech
    http://www.blisty.cz/art/72357.html

    No vzhledem k tomu ze se ukrajinsti novi vudcove uz verejne hlasi k znovuobnoveni jaderneho statutu a dodolavaji se pomoci teroristy Umarova, myslim, ze se putin dozvedel o ZHN na uzemi ukrajiny schopnych znicit Moskvu do 30min. a vyndavani ruskych deti z inkubatoru ukrajinskymi vojaky.

    :-)))
    Chudak Dolejsi se Stetinou, ten ted praska zilka a smoli nejake uderne pismo o zlem rusku
    Docela by me pobavilo, kdyby se ruska armada rozjela a zastavila v Drazdanech

    • vittta

      Mě hlavně pobavilo,jak je Čulík vyděšenej.
      Je hóóódně opatrnej,jo,kdyby šlo o to nadávat na Čechy,že někdo řekl,že cikáni dělají bordel-to by tam psal články o ohromení,rasimu,neonacismu a všechny tyhle voloviny.
      Ale když má všechny tyhle bojůvky s takovými vlastnostmi hodnotit za krvavou praxi-tak drží zobák a tváří se,že se nic neděje.
      Jen přetiskuje názory jiných a to ještě pěkně u zdi…

      Mírový tlachal!

      • Janika

        Přesně, vittto, tentokrát se v názoru na Čulíka shodneme. Byla jsem zvyklá nahlížet do BL jako do oázy rozumnosti a objektivity, ale tenokrát jsem zmatená a zaražená nad tím, co se tam objevuje, nebo spíš neobjevuje.

        • hans

          Ony oběti na Krymu byly, 26.2. dva mrtví a cca 30 zraněných.

          Janiko, asi jste nenahlížela do BL v době kosovské války a za gruzínsko-ruské války. Čulík vždy kopíroval pozici britské vlády potažmo BBC – zlí Srbové vraždili hodné neozbrojené Albánce, srbské oběti neexistovaly; zlí Rusové zákeřně přepadli gruzínské vojáky provádějící nenásilnou mírovou misi v Osetii, osetinské a ruské oběti neexistovaly. Propaganda nejhrubšího zrna, dokonce mu nebylo stydno kritizovat ČT, iDnes, a další za to, že Srby málo pomlouvají.

          • Janika

            Tak to máte pravdu, hansi, v té době jsem BL ještě nesledovala a po nějakých informacích se nepídila. Vlastně opravdu jsem s tím začala až s Libyí a pak když mi Hamilbar pomohl otevřít svět cizojazyčných webů.

          • vittta

            S největší pravděpodobností „koho chleba jíš,toho píšeň zpívej“!!!
            Nikdy jsem ho neměl rád,pokrytce!

        • vittta

          A už je to dobré,Čulík se uzdravil.
          http://blisty.cz/art/72429.html

          Všimni si,jak do určité „pravdy“-tedy zaujatosti většiny českých médií-vklínil pravou,čulíkovskou lež.
          To je to o Češích,kteří to dopustí.
          Protože není přece nic jednoduššího,než to nedopustit.
          My to samozřejmě nedopouštíme,například tvůj blog..nebo posměch mainstreamu napříč virtuálnem i v reálu.

          Celý nenápadný textík je pak manipulačním slintem,kterého poselství je jediné:
          Češi nestojí za nic!

          Za to je také (zřejmě) placený.
          Ovšem pak se srovnání Čulík-česká média rovná remíze.
          Hnůj = hnůj!

          • Kamil Mudra

            Tedy nevím jestli měl Čulík na mysli právě tohle prohlášení hnutí Duha, které jsem našel já (také mohl uvést odkaz), ale vůbec se nedivím že se naštval:

            „Ceny ropy a plynu neustále rostou a zatěžují českou ekonomiku. Navíc udržují nebezpečnou závislost na Rusku a dalších nepřátelských zemích…. Dokud budeme spotřebovávat kvanta ropy a dalších fosilních paliv, musíme se holt smířit s tím, že naše peníze tečou nepřátelských státům, které za ně mohou třeba posílat tanky na své sousedy.“
            http://www.hnutiduha.cz/aktualne/cislo-tydne-kazdy-den-platime-rusku-za-ropu-castku-za-kterou-muze-koupit-ctyri-tanky

            Co si to ty hovada dovolují?! Oni budou určovat kdo je náš přítel? My jsme snad s nějakou zemí ve válce?

            • vittta

              No jo,to on se Čulík umí naštvat.
              Když někdo řekne,že Rom je Cikán.
              Když nějací nablblí a bezvýznamní nadšenci z hnutí DUHA plácají nesmysly.
              Když je nějaká diskuze na „novinkách“,kde někdo řekně něco „rasistického“.

              Ale řádění fašistickcýh násilníků na Ukrajině s ním ani nehnulo….

          • Janika

            Vittto, v tomhle tě opravdu nechápu. Vždytˇmá pravdu, je to naše hanba, že tu prolhanou svoloč nevypráskáme.

            • vittta

              Tak jí vypráskej.
              A až jí budeš vypráskávat,tak u toho pochopíš,jak to myslím.

              • Janika

                Ale já vím, jak to myslíš – že nikdo neřekne, jak se mají vypráskat. No aspoň tak, že nebudeme mlčet, ne?
                Když Čulík napíše názorně na příkladu, jaký je rozdíl mezi zprávou a komentářem, dělá tím kus práce – lidi si uvědomí, že to jde dělat jinak.

                • vittta

                  Já si právě myslím,že to Čulík neukazuje.,resp.že ukazuje pravý opak.
                  Je servilní úplně stejně jako česká média-zřejmě buď k vlastníkovi nebo mecenášovi BL.
                  Může to být také autocenzura ze strachu-takže se věnuje banálním nebo povoleným causám ale když je něco důležitého ba zásadního,mlčí.
                  Samozřejmě je mi známo,že i tak dělá určitý kus práce-ale fakticky může dělat daleko víc-zrovna jako jakékoliv české médium.
                  Pokud je to svobodný člověk-tak platí doslova MŮŽE,že to nedělá je pak velice smutné.
                  Pracovníci českých médií svobodní nejsou,média mají své vlastníky,vyjma veřejnoprávních-ale i ty jsou pod silným ekonomickým a politickým tlakem.

                  Pod takovým tlakem mohou být i BL-pokud je to tak,je to tam vidět úplně stejně,jako v českých médiích-ono i tam se někdy objeví zajímavá informace.

      • nomen

        Pres Dolejsiho kidy musim uznat ze je Culik relativne neutralni, uverejnuje nazory vicemene vsech stran, coz na to ze sedi v anglii je docela slusne a z jeho pohledu uplne neutralni.

        Posledni dobou mam problem BL cist, presto je to relativne slusna prace.

        • dixi

          Jsem na tom s BL stejně, od voleb ve Venezuele,Předtím jsem to tolik neregistrovala. Dává občas dobré články, ale,čím víc se dozvídám jinde, uvědomuji si, že některé jsou zavádějící,asi jako příspěvky Surého na OM. Prostě je nutno informace třídit a třídit. Alespoň se snažit.

        • vittta

          V ukrajinské krizi neutrální nebyl,dokud nebylo jasné,kam se oficiálno vrhne,nepsal tam veskrze nic,než množství Dolejšího komentářů,které ale nelze považovat za vyvážené,protože z nich přímo kape osobní Dolejšího pohled na Rusko.(záporný)

    • Janika

      Překrásné, díky. Všimněte si výrazů tváří těch naslouchajících lidí, oni to skutečně hluboce prožívají. Pro Rusy je válka a boj za vlast něčím až na kůži, do hloubi srdce, kdežto pro Američany je to něco jako videohra… Pro mnohé blby u nás bohužel taky.

      • nomen

        To nemuzete srovnavat
        Americane zadnou existencni valku na svem uzemi nikdy nezazili, naopak jen vesele jine okupovali a pak na nich parazitovali.
        Pro americany je hrdinstvi bombardovat neozbrojene vietnamce z bezpecnych 10km.

        Rusove to zazili a valku nenavidi, americany valka bavi.

        • Kamil Mudra

          Hmm… řekl bych že ti co byli ve Vietnamu si tu válku užili dost natěsno. Tam to okupování nebyla žádná selanka.

    • Janika

      Také se bojím, Kamile…

      „A tak malá země uprostřed Evropy se zkušeností Mnichova a žijící 40 let ve stínu Jalty ochotně a bez protestů přihlíží dalšímu dějství velmocenského rozdělování Evropy a musí se spokojit s vírou v to, že tentokrát snad je na té správné straně a že jí stejná logika impéria v jiném ideologickém podání znovu nedožene. Nic víc než tu víru totiž nemá.“ http://www.blisty.cz/art/72360.html#sthash.gH13QIAw.dpuf

      A jako vždy nám zbývá útěcha – apoň se smát… :
      Guest • před 15 hodinami
      „Jako prvni vojensky „protitah“ navrhuji poslat rotu ceskych komentatoru. Kombinovana jednotka v sile dvou rot skladajicici se z komentatoru z Respektu, Prava, Lidovek a Hospodarskych novin. Prvni druzstvo by se melo infiltrovat na Krym pesky a druhe na palube novodobeho korzaru-remorkeru nazvanem Labe by se nepozorovane dostalo skrz Dunaj k Cernomorske flotile. Zakladnim ukolem obou elitnich formaci by bylo podavat pravidelne hlaseni o pohybech nepratelskych jednotek/svazu. Vyhodnoceni ziskanych informaci by dale analyzoval analytik Randak pro generala Sediveho, ktery by – na zaklade dane situace – mohl poslat do cela utoku rotu modernizovanych tanku T-72 (skrz Slovensko) a obavanou protichemickou jednotku z Liberce. Hrad hlasi, ze k dispozici je i (censored by Czech army) pocet prislusniku Hradni straze vcetne orchestru. Na zaklade extensivniho vykladu ustavy Prezident Zeman zada o generalskou uniformu a urychleny pristup do (tajneho) velitelskeho stabu operace.“http://respekt.ihned.cz/komentar/c1-61782080-putin-objevuje-svoji-silu

    • vittta

      Provokují.
      Dejte dětem sirky do stohu…to je to samé.
      Jestli má celý slavný západ všech 5 pohromadě,tak prohlásí,že MUSÍ být volby a že se bude o vojenských záležitostech mluvit s „demokraticky“ zvolenou vládou.
      Tím se fašistů elegantně zbaví,protože se mi nechce věřit,že by u voleb měli šanci na dobrý výsledek.

      Jestli jsou západní politici debilní,jak se vermomocí snaží všem dokázat-pak se můžeme začít modlit…především za to,aby Putin reagoval rázně-ale mazaně.

      Prakticky situace zatím vypadá tak,že faktické nasazení (malých) ruských sil a posilování vojsk u flotily má spíše odradit fašisty před jejich akcí.
      Rusko nemá proč útočit-a do této situace bylo vmanipulováno.
      Fašisté zkouší,co Rusové vydrží,já si myslím,že si opravdu myslí,že jsou natolik silní,že mohou pomalu pochodovat na Moskvu.
      Rusové odhodlání dát najevo museli,nyní by měli případně bojovat jen formou „domobrany“.
      Ruská armáda by zasahovat neměla,pořád se dá ještě říci,že to nebyli vůbec Rusové ale neznámí ozbrojenci a že na černomořské flotile probíhalo úplně běžné cvičení….
      Také se domnívám,že byse mělo nějak pozdržet referendum na Krymu a toto vyhlásit až v případě,že bude vojenský střet jistý.

      • embecko

        „Jestli má celý slavný západ všech 5 pohromadě,tak prohlásí,že MUSÍ být volby a že se bude o vojenských záležitostech mluvit s “demokraticky” zvolenou vládou.“

        To je ovsem presne to, co Zapad neuelal, vittto. Naopak uznal pucisty jako rovnocenne partnery k jednani.
        To, co navrhujete by bylo opravdu jedine mozne a navic docela elegantni…vsimate si take toho, ze Barroso mlci jako ryba? To je dalsi ostuda a hrebicek do rakvicky.
        Vcera sice mluvil s Jacenukem (to je ono uznani junty), ale rec sla o tom, ze by si vlada mela rozmyslet zrusit jazykovy zakon. Kdyby mlcel, bylo by to lepsi, zrejme maji opravdu nahnano a nevi co maji delat.

        • Janika

          Ano, to je ten klíč, koho uznat jako legitimního představitele, od toho se všechno odvíjí. Když se dneska redaktor snažil ze Sobotky na tuto otázku dostat rozumnou odpověď, nedočkal se, Sobotka to velkohubě a s uspokojením, jak je skvělý, odpálkoval nic neříkajícími kecy.

        • vittta

          No jo,Saxi,jenže by to dalo trumfa Putinovi.
          Tihle blbečkové raději zapálí celý svět-než by umožnili Rusku byť jen neprohrát.
          Ještě je ale čas…
          Oni to snad ani nechápou…mají to jako hru frustrované islámské mládeže,zapalující auta na předměstí Paříže.
          Bohužel je to dávno úplně něco jiného.

    • Janika

      Zdá se, že opravdu velká část Ukrajiny vítá ruskou pomoc. Lidé vyvěšují ruské vlajky, konají se mnohatisícové demonstrace. A s prominutím, naši dva kašpaři, Sobotka se Zaorálkem, lhali a žvanili dnes v TV tak stupidně, že se člověku z nich chce zvracet.

      • rehbergus

        Také mne vadí černobílá propaganda v duchu studené války. Hodně to děsí.Naši hrdinové to mají naštěstí blbé v tom, že naše operetní armáda by si musela zjednat ruské letecké přepravce, aby se včas dostala na místo předpokládaného konfliktu a ostatní evropské státy jsou na tom velmi podobně.
        Ukrajinská vlajková loď, fregata Hetman Sahaidachny odmítá velení Kyjeva. Čerstvě jmenovaný velitel námořnictva Berezovskyj následoval jejího příkladu a není na tom Krymu zajisté sám. Rusové nic dělat nemusí a také nedělají.
        Mimochodem, myslím, že Zaorálek je je nepřekonatelný hňup.

    • Janika

      Tou písní jste mě potěšil, pane Bavore, je to působivé. „Krym bude zase ruský“, no vždyť k Rusku historicky patří.

      Slova k písni, ať je to tu kompletní:

      Помнят наши предки, помнят наши деды
      Помнит наша церковь, господом моля
      Куликово поле — Русская победа,
      Куликово поле — Русская земля,
      Куликово поле — Русская победа,
      Куликово поле — Русская земля!

      Движутся хоругви в утреннем тумане,
      Скоро содрогнется от сраженья твердь,
      Поле Русской Славы, поле Русской брани,
      Поле Русской жизни — победившей смерть,
      Поле Русской Славы поле Русской брани,
      Поле Русской жизни — победившей смерть!

      Так как же мы дожили до такого, братцы?
      Стонет Русь под гнетом черной саранчи,
      Значит снова Русским за оружье браться,
      Значит снова Русским доставать мечи,
      Значит снова Русским за оружье браться,
      Значит снова Русским доставать мечи!

      Антимир взжигает новые пожары,
      Славный город Мосхов ими снова взят,
      Новые Европы, новые хазары,
      Новые мамаи — Родине грозят,
      Новые Европы, новые хазары,
      Новые мамаи — Родине грозят!

      Будет Русь Святая крепкой и свободной,
      И от силы Русской вздрогнет сатана,
      Вновь среди дружины встанет Царь законный,
      Куликовым полем станет вся страна,
      Вновь среди дружины встанет Царь законный,
      Куликовым полем станет вся страна!

      Разольется сила молящего гласа,
      Прогремит над миром славный Русский час,
      Выйдет рать Святая вновь со стягом Спаса,
      Куликово поле впереди у нас,
      Выйдет рать Святая вновь со стягом Спаса,
      Куликово поле впереди у нас!

      В страшный час расплаты брови мы нахмурим
      И смахнем вампиров с тела всей страны,
      И не будет зоны, лагерей и тюрем,
      Все враги России будут казнены,
      И не будет зоны, лагерей и тюрем,
      Все враги России будут казнены!

      Мы врага настигнем по его же следу
      И порвем на клочья, Господа хваля,
      Куликово поле — Русская победа,
      Куликово поле — Русская земля,
      Куликово поле — Русская победа,
      Куликово поле — Русская земля!

      Возвратит Россия Русский Севастополь,
      Станет снова Русским полуостров Крым,
      Наш Босфор державный, наш Константинополь
      И святыня мира Иерусалим,
      Наш Босфор державный, наш Константинополь
      И святыня мира Иерусалим!

      И назло масонам и иным злодеям,
      Тем, кто к Христианам злобою кипит,
      Куликово поле вспомним и прозреем,
      И святыня эта нас соединит,
      Куликово поле вспомним и прозреем,
      И святыня эта нас соединит!

      И куда б ни шел я, и куда ни еду,
      В сердце православном Родины поля,
      Куликово поле — Русская победа,
      Куликово поле — Русская земля,
      Куликово поле — Русская победа,
      Куликово поле — Русская земля!

      Куликово поле — Русская победа,
      Куликово поле — Русская земля,
      Куликово поле — Русская победа,
      Куликово поле — Русская земля!

  6. Kamil Mudra

    Všimli jste si, jak se zatím Čína zdržuje komentářů, ohledně dění na Ukrajině, přesto že Ukrajina Čínu dlouhodobě zajímá? Čína například prostřednictvím své Export-Import Bank poskytla Ukrajině úvěr tři miliardy dolarů na rozvoj zemědělství a minulý rok dostal Kyjev další půjčku ve výši 1,5 miliardy dolarů na podporu vývozu ukrajinské kukuřice do Číny.

    Ještě nedávno mluvčí mluvčí KSG Agro potvrdil, dohodu o technologické spolupráci s čínskou firmou XPCC z konce května a záměr vyvážet potraviny do Číny. Majitel KSG Agro Sergej Kasjanov k tomu uvedl: „To my ale budeme pěstovat kukuřici a chovat prasata. Na poli budou pracovat naši lidé. A naše produkce bude určena především pro ukrajinský trh a pouze přebytky půjdou do Číny.“

    Bilaterální vztahy mezi Kyjevem a Pekingem byly už před třemi lety povýšeny na „strategické partnerství“, tedy podobnou úroveň, jakou Čína udržuje s Ruskem. Krom zemědělských plodin projevili Číňané zájem o vojenské technologie (např. motory do letadlových lodí a tanků, protitankové střely).

    Ale zatím – ticho po pěšině, žádné silácké kecy, které se jinak ozývají ze všech stran.

    • nomen

      Zastavi, protoze rusaci bohuzel vetsinou cti dohody a smlouvy. To je v ocich reditelu zemekoule jejich slabost.
      Zustanou na Krymu kde muzou byt legalne i pres kviceni Za oral ka dle smlouvy s ukrajinou z roku 1997 a to v sile 25000 muzu, coz je tak zhruba jednou tolik co maji dnes.

      Právně Rusko má plné právo vstoupit na Ukrajinu a vojáky udržovat pořádek, chránit své občany i jejich rodiny. Viz Čl. 7,10,11 Smlouvy mezi Ruskem a Ukrajinou z roku 1997.
      http://www.kp.ru/online/news/1674594/

      Do konce mesice udela Krym referendum a pak se uvidi co na to ostatni regiony. Kdo se prida a kdo ne.

      Zaorálek – o tom, jak čichal toluen a jedl psy

      Vtip roku:
      Podle ministra zahraničí USA Johna Kerryho se Rusko chová jako v 19. století, když vojensky napadá jinou zemi na základě smyšlených záminek. Kerry Rusko varoval před závažnými důsledky, které jeho postup může mít – včetně sankcí, které by Rusko ekonomicky izolovaly.

      http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx


      Za oral kovi novi kamosi a jejich prace … volic CSSD ma o cem premyslet

  7. merlin

    Já tu milku musím dát i sem, já na to koukám, co tu máme za svoloč mezi novináři.

    Vražda Stěpana Bandery
    Petruška Šustrová

    Před pětačtyřiceti lety, 15. října 1959, čekal Bogdan Stašinskij ve vestibulu obytného domu v mnichovské Zeppelinstrasse na Stěpana Banderu. Bandera byl vůdce Organizace ukrajinských nacionalistů a byl to člověk, kterého v Kremlu obzvlášť nenáviděli.
    Jakmile Bandera vstoupil do potemnělého vestibulu, Stašinskij stiskl dvojici kovových trubek podivného zařízení a vystříkl mu do tváře několik krychlových centimetrů kyanidu. Účinek byl – jak slibovali v laboratoři KGB – okamžitý: Bandera vdechl jed, zastavilo se mu srdce a on padl mrtev k zemi. Vrah polkl kapsli protijedu a nerušeně odešel. Vydal se z Mnichova do Berlína, ale po cestě byl odvolán do Moskvy. Velitel KGB ho vyznamenal Řádem rudého praporu za „splnění důležitého vládního úkolu“.
    Mám tohle téma připravené už několik měsíců; říkala jsem si, že nesmím kolem 15. října zapomenout napsat o téhle zapomenuté vraždě. Před několika měsíci jsem totiž v televizi viděla film o banderovcích, který jako by z oka vypadl jednomu filmu z mého dětství. Ten se jmenoval Akce B. Vlastně jsem na něj úplně zapomněla, až ten televizní „dokument“ z cyklu Osudové okamžiky mi ho znovu vybavil v mysli. Byl totiž laděný naprosto stejně: ukrajinští nacionalisté z něj vycházeli jako zločinci prvního řádu.

    Jistě, nebyli to žádní andělé, ovšem ozbrojené oddíly, které bojují ve válce, těžko lze zobrazovat s křídly. I mnozí vojáci pravidelné armády se ve válce často chovají tak, že by na to raději na zbytek života zapomněli. Přesto si ale myslím, že už by bylo na čase, abychom pohádku o zlých banderovcích a hodných rudoarmějcích pustili z hlavy. Za co bojovali ukrajinští nacionalisté? Nechtěli být součástí Sovětského svazu, pokládali svou vlast za okupovanou zemi a toužili po nezávislé Ukrajině. Podobný motiv byl ovšem pro komunistickou školu i média zločinný sám o sobě, natožpak když se našli lidé, kterým nestačilo o nezávislé Ukrajině snít doma pod peřinou, a bojovali za ni se zbraní v ruce.
    Chci se přimluvit, abychom si uvědomili, kolik předsudků, polopravd a propagandistických nesmyslů nosíme v hlavě. Mohli – ba museli – jsme se učit, že banderovci byli zločinci. Nesměli jsme se ale dozvědět, že zločinci seděli na Lubjance a v Kremlu. Není už čas tuto nerovnováhu a zjevně nepravdivý výklad historie poopravit? Nedělám si ale iluze. Lidé, kteří pokládají bratry Mašíny za vrahy, budou mít těžko pochopení pro nerovný boj Ukrajinců za svobodu a nezávislost vlasti.

    (Lidové noviny, http://www.lidovky.cz)

    Když tohle psala v r. 2004, co bude psát asi tajk teď ? Babi Jar – to byl asi podle ní ojedinělý exces pravidelného vojska.. Bože to je ošklivá úchylná osoba.

    • Janika

      Díky, merlin, dala jsem kurzívu, aby to bylo výraznější.
      Z Petrušky Šustrové se vždycky osypu… Kdyby snad člověk byl na pochybách, tak dodatek o Mašínech mluví za vše.
      Jinak o banderovcích moc nevím, ale u téhle dámy bych informace nehledala ani náhodou. Však ona se ozve, tohle si nenechá ujít.

      Jo a ten popis je něco jako Vražda Billyho Kida zrádcem Patem Garrettem. Akorát ten protijed, to je zase jako z Bonda.

  8. nomen

    http://lenta.ru/news/2014/03/03/medvedev/
    Medveděv řekl, že Rusko je připraveno rozvíjet vztahy s „bratrskou“ Ukrajinou, ale c celou zemí jako celkem. „Ukrajina pro nás není skupina lidí, kteří prolévali krev na Majdanu, převzali moc v rozporu s ústavou a dalšími zákony státu. Je to tato země „, – řekl Putin. Podle něj Rusko potřebuje silnou a stabilní Ukrajinu, „a ne chudého příbuzného, vždy stojícího s nataženou rukou.“

  9. nomen

    „Já, Berezovskij Denis, přísahám věrnost krymskému lidu a zavazuji se jej chránit, dodržovat předpisy. Slibuji, že budu poslouchat rozkazy vrchního velitele Krymu a Sevastopolu,“ řekl Berezovskij, jak je vidět na videozáznamu.

    Premiér regionu Sergej Aksyonov oznámil vytvoření krymských námořních sil a jmenoval Berezovského jejich velitelem.

    „Republika bude mít své vlastní námořnictvo, která bude pod velením kontraadmirála Berezovského,“ řekl Aksyonov v neděli novinářům.

    „Všichni vojáci námořnictva rozmístění v Sevastopolu mají rozkaz ignorovat veškeré příkazy přicházející z nových samozvaných orgánů Ukrajiny,“ prohlásil premiér. „Nevykonávejte žádné příkazy pomocí zbraní, dokud k tomu nedám své vlastní svolení.“

  10. Janika

    Koukám, že přestala fungovat vlákna, to má zase wordpress své obvyklé mouchy,,,

  11. Janika

    Tohle mě dojalo, ty ženy jsou tak opravdové. Říkají tam mimo jiné něco v tom smyslu, že mají odevzdat klíče od bytu, že je potřebuje majdan.

  12. embecko

    Jen tak mimo diskuzi: on stredovek mozna tak hrozny nebyl, jak se traduje, protoze historicke autory zajimaji samozrejme nejvice emocionalni udalosti a to jsou obvykle ty spatne. A beh vsedniho dne zajima jen maloktereho historika, ti se soustredi spise jen na „udalosti“, tudiz nase vedomosti cerpame z popularni literatury/ filmu…a tam jde prave o emoce.
    Ted zrovna ctu LeGofa, tak jsem si vzpomenul, ze byl kdysi i citovan na OM:
    http://www.outsidermedia.cz/Article.aspx?id=10393

  13. embecko

    Omlouvam se, z nepochopitelnych duvodu tenhle prispevek skocil doprostred stranky, tak ho zkusim zopakovat sem dolu…
    Jen tak mimo diskuzi: on stredovek mozna tak hrozny nebyl, jak se traduje, protoze historicke autory zajimaji samozrejme nejvice emocionalni udalosti a to jsou obvykle ty spatne. A beh vsedniho dne zajima jen maloktereho historika, ti se soustredi spise jen na “udalosti”, tudiz nase vedomosti cerpame z popularni literatury/ filmu…a tam jde prave o emoce.
    Ted zrovna ctu LeGofa, tak jsem si vzpomenul, ze byl kdysi i citovan na OM:
    http://www.outsidermedia.cz/Article.aspx?id=10393

    • Janika

      Saxi, u tohoto postu nefungují vlákna, nevím proč, nějak se to zaseklo. Takže všem doporučuji oslovovat toho, na koho reagujete.

      To, že středověk nebyl zdaleka takovou dobou temna, psal i GeoN. Pro navyklé myšlení překvapující, ale když se zamyslíme, něco na tom je. I když samozřejmě nikdo netvrdí, že to byl ráj na zemi.

      • embecko

        Tady staci jen jeden statisticky udaj: cirka 100 svatku v roce, behem kterych se nepracovalo.
        Tohle je jako baterka, se kterou kdyz si posvitite na nas soucasny zivot, tak zjistite, ze jsme chudaci, co si mysli, ze si ziji jako kralove.
        S temi svatky jsem rukoval kdysi na netu, uz je to hodne let…a vzdy se mi dostalo popreni: budto ze si vymyslim, anebo ze lzu :o) Je jasne, ze clovek o sve bide nerad slysi, to ale neospravedlnuje nasazeni, se kterou lide svoji bidu obhajuji.
        A nemluvim uplne od tematu, protoze ona antiruska hysterie (uz je to fakt psychoza) ma podle meho koreny v nasem nedobrem zivote…je to jakoby odhozeni vlastniho ponizeni na nekoho druheho. Z toho take vyplyva, ze o cim vetsi valecne stvace jde, tim vic jsou ti lide (a narody) v uzkych. Zase je cerna bila, az je mi z toho soufl :o)

        • embecko

          P.S. na Geonuv prispevek si vzpominam, tykal se rozpadu nasi sociality. Dokonce si pamatuji celou jednu vetu :o) :
          „Kdyz umiral i ten posledni sedlacek, mel u postele kneze, ktery ho alespon drzel za ruku.“ :o)