Prezident Putin se vyjadřuje k sankcím

 

Novinář: „Už jste se vyjádřil k sankcím, které byly uvaleny dnes Radou bezpečnosti. Ale proč jsou na seznamu USA taková jména jako například Timčenko, Rotenberg, Fursenko, Kovalčuk, jejichž přítomnost je obtížné vysvětlit? Jsou tam proto, že jsou spojeni s událostmi na Krymu, nebo jsou považováni za přátele Putina?“

Vladimír Putin: „Upřímně řečeno ano. To jsou ti „zdvořilí lidé“ v maskách a s kulomety v rukou. Takže platí první varianta. Dokonce i jejich jména jsou nějaká divná, sám jste je jmenoval: Kovalčuk, Rotenberg… Takže typičtí Moskalové. Myslím, že se od nich budu držet dál.
Sankce jsou rovněž zaměřené na finanční instituce. Vzhledem k tomu, že banka nemá vůbec žádnou souvislost s událostmi na Krymu a má mnoho klientů, musíme ji vzít pod ochranu a pomáhat jí všemi možnými způsoby, aby se zabránilo negativním důsledkům. Jak víte, už jsem řekl, že se chystám otevřít si osobní účet v této bance. Kromě toho dám příkaz, aby tam posílali můj prezidentský plat. Také jsem poslal žádost o podporu této banky Centrální bance Ruské federace, tím spíše, že banka má zvučné a symbolické jméno – „Rusko“.“

 

15 comments

    • vittta

      Já mám dvě videa a trapným Obamou…
      Jak na odkazu,tak přímo na stránce…

        • vittta

          Jedno je odkaz a druhé je u textu kus výše…
          Obě jsou totožná.

          • Janika

            Bóže, vittto, ty jsi puntičkář 😉. Dají se prostě vložit dvě formy odkazu, jen jedna z nich se zobrazí jako video a já vždycky zapomenu, která, tak jsem dala obě a to nadbytečné pak z lenosti nesmazala, to je celá záhada.

            • vittta

              Já myslel,že tam bude i opak-tedy bouřlivý potlesk Putinovi…

    • rehbergus

      Janiko, moc nechybělo a zabila jsi mne po ránu. Zaskočilo mi ranní kafe. Měla by jsi Vladimirovi Vladimirovičovi sdělit že ho žereš.. :-)

  1. rehbergus

    Propaganda ospravedlňující naše jestřáby běží na plné obrátky: http://www.blisty.cz/art/72705.html
    V TV debilizátoru ukazovali mapy s předpokládaným útokem Moskalů na Lugansk, Charkov a Záporoží.

    Rusové pouze zesílili ostrahu hranic. Upřímně, proč by se hrnuli s tanky na Ukrajinu, když stačí si počkat jak to dopadne..
    http://czech.ruvr.ru/news/2014_03_23/Evropske-inspekce-nezjistily-zadnou-neohlasenou-vojenskou-cinnost-u-hranic-Ukrajiny-1603/