Vy mně chcete zakázat oslavy Dne vítězství? Tak to pojďte zkusit…

Když zakázali v Záporoží průvod na oslavu 9. 5., vyšel veterán na přehlídku sám.

***

Na ulici v Mariupolu se 9.5. střílí, pobíhají zmatení a rozhořčení lidé, křičí, na zemi leží v kaluži krve zabitý muž s prostřelenou hlavou, jiní jsou ranění. A uprostřed toho se náhle objeví neuvěřitelné zjevení – starý muž s berlemi a červeným karafiátem v klopě. (Video u el-murida, odkud je obrázek, je odstraněno  kvůli šokujícímu obsahu. Možná bude i jinde.)

mariupol

28 comments

  1. Janika

    S těmi dvěma starými muži se nikdy nesetkám a nic o nich nevím. Ale moc bych si přála jim stisknout ruku, pozdravit je a dozvědět se něco o jejich životě. Jsou dojemní, zvlášť ten s tím karafiátem. Nejdřív mi připadal jako trochu blázen, v tom krveprolití a hrůze. Ale pak mi to došlo – on se prostě slavnostně oblékl v Den vítězství a šel na oslavu. Tak, jak to dělal celý život.

    • brtnikvbrlohu

      Na jeho řeč jsem už upozorňoval – krátce po jeho projevu. Jsem rád že se k němu vracíte, jde o politika který v našich luzích a hájích chybí (?) – anebo je to tím že v Německu má levice přece jenom víc prostoru?
      Můj názor je že v případě Ukrajiny západ šlápnul do pořádnýho hovna. Při svých znalostech psychologie, potažmo sociální psychologie by mne to zase tak moc překvapovat nemělo – viz třeba Koukolík nebo i Oskar Krejčí, přesto mne onen intelektuální deficit vedoucích politiků znova a znova nutí nevěřícně zírat.

      • brtnikvbrlohu

        PS za to hovno se omlouvám, ale napsat třeba exkrement by nebylo dost výstižné.

        • Janika

          Brtníku, znáte to – „tenhle klobouk by Vám prošel jen jako královně“. Chci říct, že když dva dělají totéž, není to totéž, a není důležité CO se říká, ale KDO to říká, neboli abych to zkrátila, Vám to projde :-).

      • vittta

        V Německu především levice existuje.
        U nás-snad kromě důsledně podupávané KSČM-ŽÁDNÁ NENÍ.
        Nazývat ČSSD levicí opravdu může asi jen kníže a jeho parta,protože si jim to hodí.

  2. Hamilbar

    Mám takový pocit, že ty dva veterány naprosto chápu. Oni to již jednou zažili. A to tak, že natvrdo: Vy chcete na Mamajev kurgan? Ale to mě budete muset napřed zabít. Tak to pojďte zkusit.

    Vy mně chcete zakázat oslavy Dne vítězství?…

    • brtnikvbrlohu

      Tak mi nějak není jasné co tím článkem chtěl básník říci. Mám z něho jaksi divnej pocit.

      • vittta

        Buď je to vypracovaný manipulativní článek,nebo je to blábol klasického politického debila-pseudodemokrata,co sní s otevřenýma očima.
        Takovým se dnes interně říká „Jasánci“,nijak se od „Jasánků“ všech režimů neliší.

        Klasická je ta kolektivní vina.
        KSČM,Úsvit a DSSS jsou lumpové-a ti ostatní jsou letadlo!!!!!!

        • merlin

          já toho autora neznám, přišlo mi zajímavé, že píše jinak než mainstream,, je to podle fotky mladej kluk přes dvacet. No uvidím, co z něho nakonec bude dál :-)

          • vittta

            Ale to jo,vyzrát může.
            Zatím na mě ale dělá dojem někoho,kdo s dobrým úmyslem jde rovnou do pekla-a nejraději by,kdyby šli všichni s ním.
            Propracovaná manipulace se také nedá vyloučit-samozřejmě od někoho jiného-zkušeného,vydávajícího se za naivního,ale demokratického a férového zelenáče.

      • Kamil Mudra

        Z článku „vanou“ myšlenky: „Nemá smysl nenávidět Rusy. Oni za své ideology a vůdce nemohou.“ A že se pisateli nelíbí dvojí metr. Ale je napsaný tak „potácivě“ že není jisté zda o ně autorovi šlo. I kdyby – nejde zrovna o nějaká „objevná“ sdělení – tak že nevím čím by měl být zajímavý.

          • vittta

            Sakra nejde mi to otevřít.
            Tržně se to zobrazí-pak to ale zmizí a napravo se objeví reklama,která otevřít jde velice dobře….jinak nic.

          • brtnikvbrlohu

            Větou „Nikdy proto nebude svobodnější, dokud nebude svobodnější celá Čína.“ dokazuje že o Číně nic neví.

            • Janika

              Přesně tak.

              V souvislosti s Tibetem jeden postřeh- nedaleko nás má jedna rodina na baráku vyvěšenou tibetskou vlajku, už léta. Uvažovala jsem o tom, zda vyvěsit vlajku ruskou (kdyby to tedy manžel a ostatní obyvatelé akceptovali, jakože asi ne). Dospěla jsem k závěru, že bych se jednoduše bála, že ačkoliv řada lidí to přijme se sympatiemi, najde se jedno pako, které nám vymlátí okna.
              Pomýlený zastánce Tibetu se však vymlácených oken nebojí, a já se ptám, proč? Je to snad důkazem toho, že to správné, pravdivé a rozumné zastávají lidé slušní, a naopak agresivní násilníci jsou zastánci teorií pokřivených a falešných?

              • merlin

                no on se tam vyvěšujících vlajky nezastává, spíš naopak, vím že to některým nepřijde dost razantní, ale u českých novinářů je to vyjímka

  3. brtnikvbrlohu

    Není to zas tak dlouhé tak to kopíruju:
    Potvrzuje to i skandál dne. Victoria Nuland, pracovnice Státního departmentu, která přiznala, že USA investovaly do převratu na Ukrajině 5 mld. dolarů, má na krku další potíž. Vyšlo najevo, že jednala se zástupci Pravého sektoru. Andreji Arťomenkovi nabízela, že Pravý sektor dostane 5-10 milionů dolarů, přemění-li se v normální politickou stranu s celoukrajinským působením. Cenou za to mělo být odzbrojení a složení zbraní po prezidentských volbách. Čtenáři si jistě všimnou toho, že odzbrojení má proběhnout až po volbách. Proč až po nich? Protože Pravý sektor před volbami zpracovává veřejnost svými specifickými prostředky. Dmytro Jaroš nebyl odzbrojením nijak nadšený, možná si i vzpomněl na osud Oleksandra Muzyčka, který také dostal zajímavou finanční nabídku a už nežije. Senátor Rohrabacher pokládal Victorii Nuland nepříjemné otázky a na pořad dne přišly i vazby pravicových radikálů na ukrajinské banderovské fašisty. Rohrabacher konstoval, že viděl filmové záběry a snímky, které prokazují existenci násilí při kyjevských událostech, při svržení zákonného prezidenta. Inu, export demokracie něco stojí. Občas i národní čest.
    Autorem je Ransdorf na svých stránkách.

    • vittta

      Slova Viktorky Nuland napjatě hltají všichni EU politici se Schwarenberkem v čele.

      K análnímu skoku do příslušného otvoru okamžitě připraveni!!!!!