Pozdravení se starou dámou v okně

8 comments

  1. vittta

    http://blisty.cz/art/73615.html

    Tohle je výborná ukázka servilního úderníka,co si sám v sobě myslí,že má vlastní názor.

    Začal úderně (je to silný odpůrce rasismu a přítel všech barevných,nejvíce cikánů,což zmiňuji proto,že ponižování a utrpení rusky mluvících Ukrajinců ho moc nezajímá) ale jelikož sám neví,co si má o věci vlastně myslet,tak své ideologické tápaní vyřešil přímo šalamounsky.
    Ani jemu už nemohlo uniknout ultrafašistické blábolení čelných představitelů „svobodné“ části Ukrajiny-a tak to nazval jakýmsi přiblížením už dávno silně fašistickýcm ruským silám.

    To je fakt šoumen…

    • Janika

      No jo, vidíš, mně už se to málem líbilo, jak začal, ten závěr jsem nedočetla, a o ten mu šlo. Ono i to vyvozování závěrů z terminologie (podlidé -> nadlidé) je ošidné. „Ne-lidé“ používají obě strany k označení nepřítele. Používalo se „krysy“ „zvířata“ apod., ale to je prý zase urážka zvířat, tak co vymyslet, že jo :-).

      • vittta

        No já jsem si říkal…“ten jde nějak do sebe,chytrolín“-ale kde-pak.
        Ten má manipulaci v krvi…(i sebemanipulaci)…..

  2. PeeBee

    zdravim janiku a spol,
    om zmenilo podobu, tak nevim, kam to nalepit – zatim jsem se tam jeste neregistroval… uvidime.

    zajimave info od dobrovolnika ze saratova –
    http://etoonda.livejournal.com/199719.html

    nevim presne, kdo je blogerka tatjana volkovova –
    http://pravosudija.net/article/dvadcat-vtorogo-iyunya-prodolzhenie-etnicheskaya-chistka

    nadezda, ukrajinska hrdinka z iraku…

    …a nadezda v zajeti brutalnich ruskych teroristu…

    p.s.: prosim, kdo nebo co je „leho“? to je ten kamos podezrele motorkarky projizdejici pohodovou a demokratickou libyi!?

    hezky vikend vsem…

    • Janika

      Také zdravím, PeeBee, a děkuji za info. Bohužel já se teď k většině věcí nepropracuju, mám omezené připojení a na neustálé hlášky, že stránka nelze načíst, nemám nervy. To je omluva pro všechny.

      Jen k nicku leho – to je autor webu Nezvědavec a sám sebe prezentuje jako vojáka US army nebo tak něco, s patřičně vyškoleným mozkem. S Katkou myslím neměl nic společného.