1. Janika

    Co mi to připomíná:

    Povídá mladík z Kyjeva: „Tati, jdu zabíjet Moskaly.“
    Otec na to: „Synku, co když zabijí oni tebe?“
    Mladík udiveně: „A proč by to dělali?“

    Nebo takhle:
    Povídá nejmenovaný státník západní země: „Budeme bombardovat Islámský stát.“
    „A co když sem pošlou teroristy?“
    „….“ (doplňte si sami…)

    • vittta

      To by mě zajímalo,jestli to vůdci IS dělají za prachy,nebo to jsou jen užiteční idioti….
      Dvě divize IS ohrožují celý svět…
      A proč?
      Protože VEŘEJNĚ podřezávají krky blbcům,co chtějí spasit svět a lezou jim tam pomáhat (i když nevědí komu) nebo o nich psát (i když netuší,o čem)

      • Janika

        Nic o nich nevíme, vittto. Celý jejich svět, celé životy jsou nám neznámé. Když jsem viděla chlapy, jak v troskách rozbombardovaných domů sbírají školní sešity svých zabitých dětí a přitom pláčou, pochopila jsem leccos. Oni nemají drony ani nás nemohou bombardovat z letadel. Tak se nechají sami roztrhat, když to jinak nejde.

        • Hamilbar

          No, já mám takové neblahé tušení, že je to ještě zamotanější. Vůbec si nejsem jist, že je to práce IS. Zdá se totiž, že ti dva „atentátníci“ asi nepřežijí zatýkání. Jaká smůla!

          A nadpoloviční většina těch „blbců co chtějí spasit svět lezou jim tam pomáhat nebo o nich psát“ je na výplatní pásce nějakých tajných služeb.

          Takže nezbývá než spolehnout se na vyvážené a objektivní informace České (nebo kterékoliv jiné) televize. V nejhorším pak na Britské Listy.

          • jafa

            Ikdyž Khalezov rozmotal 911 jako jadernou demolici už dávno je terorista č.1 pořád nedotknutelný.
            Ještě tu nepadlo, že Hollande se nedávno stavil nečekaně za Putinem…

        • vittta

          Vím ale jednu věc.
          Bez vojenské pomoci z vnějšku by IS nepřežil ani 14 dní.
          To zaujme především v souvislosti s různými sankcemi na zlé státy.

          Při vojenském úderu na IS se tento do 14 dnů zhroutí.
          To zaujme zejména v souvislosti s tím,že na IS nikdo ne a ne udeřit,zatímco u Lybie,Afgánistánu,Iráku atd..atd.. údery nikomu potíže nedělaly.

          IS jako takový nemá nejmenší-ani tu nejmenší šanci,že by někdy v budoucnu fungoval jinak,než vítaná hrozba.
          Jako skutečný stát fungovat nikdy nebude.

          Nikdo nikdy neukazoval,jaká je výzbroj IS.(od koho)
          To určitě zaujme,když vezmeme v úvahu,že u ukrajinských separatistů je hodnocen každý tank či kanón,ba i flinta.

  2. vittta

    No to zírám.
    Tak Kája se obul do ruského novináře Martynova.
    Ten prohlásil,že útok v Paříži byl v režii US tajných služeb.
    Ale co je nejhorší,tvrdí to úúúplně bez důkazů.
    Následuje výčet aktivit zlovolného Rusa,který má jen potvrdit jeho pokřivený morální profil.

    Neuvěřitelné na tom je,že Kája píše 90% svých článků bez důkazů a nijak mu to navadí.
    Ostatně-jaké jsou vlastně důkazy,že ten atentát spáchali muslimové,když tedy budu důsledný?
    Že řvali Alláh Akbar neznamená nic víc,než že to řvali-pokud to vůbec řvali.
    A při útoku měli masky,ty ksichty těch dvou bratrů se v TV objevili až pak,ne???(o tom se tady ale už dobrou čtvrthodinu bavíme)

    Ten je drzej,ten Kája..
    Ta všivárna se jinak mohla hodit kde komu-jen muslimům ne.
    To považuji za naprosto průkazné!
    http://www.blisty.cz/art/76064.html

  3. taras2

    Co se karikatury týká, tak je přesnou ilustrací dvojího metru. Za necelý rok bylo na východní Ukrajině zabito asi 5000 lidí. No jo, to je ten nekulturní Východ, říká si zápaďák. V minulých pár dnech povraždila Boko Haram 2000 lidí. No jo, to je Afrika, říká si. Když se pak jenom nepatrná část tohodle nesmyslného násilí přenese do Paříže (12 lidí), tak je Francie v ulicích. Možná kdyby stejně reagovali Kyjevané na násilí páchané u nich a byli v ulicích nejenom ve chvílích, kdy jim za to na Majdanu platí Američané 40 dolarů denně, tak by situace na onom zaostalém Východě vypadala také jinak.

    • vittta

      Souhlasím-ale reálně to nejspíš nejde.
      Jakmile by se v Kyjevě objevili lidé,odmítající vraždění,záhy by se tam objevili i ti,kteří ho podporují co by vlastenecký boj za vlast.
      Vláda (v Kyjevě i v USA) by samozřejmě nenápadně podpořila druhou skupinu a výsledkem by klidně mohlo být dalších 5000 mrtvých.
      Za den.

      • taras2

        Silou je možné potlačit opozičníky v počtu přibližně do desítek tisíc. Jakmile je jich nad sto tisíc, už s tím pohne jenom armáda. Ale vzhledem k výsledku voleb pro razantní protest není na Ukrajině dost sil. Až nebudou mít co jíst a nedostanou vejplaty, tak možná.

        • vittta

          Já to ale myslím trošku jinak.
          Oni by se povraždili navzájem-i bez vnější(viditelné) síly.
          V této variantě není počet obětí nijak omezen.

    • Janika

      Tarasi, ten obrázek podle mého zobrazuje, co jsou tihleti „novináři“ vůbec zač. Zabývají se veledůležitě prkotinami, lžou a vytvářejí vlastní imaginární svět, ve kterém řeší imaginární problémy – a to skutečné, strašné a palčivé pro ně neexistuje.

      • taras2

        Tohle je ale specificky česká mediální situace, v západní Evropě je to mnohem lepší, i když se v posledních letech částečně vydali českou cestou. Je to tím, že média vlastní kapouši a ti nepřipustí diskuzi o podstatě problémů, jejichž řešení by je nutně trefilo na komoru. Proto ta zástupná témata (což samozřejmě není Charlie), u nás teď typicky Mynář.

        • Sio

          No, také je pravdou, že novináři rádi senzace, které zajímají obuvatelstvo. nejde jen o novináře, jde i o čtenáře. Lidi obvykle zajímají více události ve vlastní zemi, ne?

  4. danaver

    Ještě jsem ve světě postřehla jednu úvahu, vycházející z příliš rychlé reakce prezidenta Hollanda a jeho výzvy světu a Rusku zvlášt spojit se v boji proti agresi islámu. A to takovou, že tímto silným argumentem by se dal zakrýt ústup Evropy z protiruské linie. Zachovat si tvář, to je v diplomacii hodně nutná věc :-)

    • Kamil Mudra

      Pokud zůstanou v platnosti sankce, zůstává linie zachována a stále plní svůj účel. EU setrvá v pozici ocásku USA jen se bude méně unavovat vrtěním. Oblbovadla dostanou jiné sousto k přežvykování, zapomnětlivé uši se našpicují jiným směrem a degenerované frňáky ani nezaregistrují že se v troubě peče stále stejný pes :-(

      • danaver

        No, jestli to i byl zoufalý diplomatický pokus, tak Evropě nevyšel. Až teď jsem si zjistila, jak zareagoval Putin. A dobrý :-D Zkušený hráč jim vzkázal, že je prokoukl, ale že už hraje jiný level :-D To se musí evropské mozky potit, taková pěkná akce to byla. Jo, tak dlouho jsme drželi dvířka trouby zevnitř, až to všechny přestalo bavit pokoušet se je otevírat. Zajímáme někoho ve světě?
        EU jako ocásek, možná, ale na jak dlouho jako celek, to je otázka. Spolek jaksi v krizi nefunguje. Asi se začneme rozpadat, stejně jako kdysi socialistický tábor, a každý si bude hledět zachránit svůj vlastní krk.

        • vittta

          Jen to ne…
          Nemohu sice EU ani cítit-ale rozpad může být nepříjemným začátkem věcí budoucích,které by se i daly-s ohledem na historii-odhadnout.
          Falešná láska jednotného evropského lidu se může rychle změnit v doutnající nenávist a-la Jugoslávie.
          A já bych si zrovna nemyslel,že Evropa-ta střední a západní,je kdovíjak lepší jak Balkán.
          Tady té krve také proteklo až hamba vzpomínat!

      • BARON LE SAMEDI

        otázka je, proč k tomuto materiálu dělali redakční porady….a proč to tiskli v barvě, když k realizaci by stačil veřejný záchodek. A pro koho to tiskli…kdo vydělává eura, aby si TOTO koupil?

        • taras2

          Ale tak nebuďte jak puritáni. U nás tenhle „humor“ (kterej samozřejmě není šálkem čaje nás postarších) dělal svého času časopis PRDEL (Pravá demokratická legrace), ani nevím, jestli ještě vychází. Ti, kteří jsou otlučeni drsnou kapitalistickou realitou o něco déle než my a progresivně zhulení intelektuálové na to reagují smířlivěji.

          • Janika

            Ale houby puritáni, Tarasi. Mně nevadí sebeostřejší a sebepikantnější humor. Ale hnusy a sračky za humor prostě nepovažuju. To máš podobné, jako s takzvanými horory. Mám ráda takové, co z nich člověka málem klepne pepka. Ale neříkám horor něčemu, kde se flákají krvavé kusy masa, krev teče potokem a řvou tam hnusné stvůry, nejlíp shnilé mrtvoly vyskakují ze sklepa a říká se tomu strašidelný dům. Strašidelné domy miluju, ale tohle je pro mě akorát dům k zblití :-).

          • BARON LE SAMEDI

            zajisté myslíte toto http://sorryvize.cz/archiv-sorry– což je čiré intelektuálno, ve srovnání s Charlie Hebdo. Průměrný člověk, dožívající se pětasedmdesáti let, se čtrnáct dní svého života líbal, a čtyřicet osm dní svého života promiloval. To je ta realizace onoho prvotního pudu. Je ovšem zbytečné, trávit byť jen hodinu u karikatur Charlie Hebdo, nabízející jen ptáky v uvozovkách – karikatura Hollanda s vytaženým údem, u kterého je bublina s textem: moi président? Já prezidentem? Prorok jest zobrazen na kolenou, na análním otvoru má pěticípou hvězdu – podotýkám, šéfredaktor byl koryfej Franc. komun. strany, a pod varlaty Proroka je text, v překladu, zrodila se hvězda… nechápu to. Pokud něco, pak musím prohlásit, že Prorok, peace be upon him, jak se říká, byl tzv. huge womanizer, s rozptylem od Chadídži, starší o čtyřicet let, až po Aišu, se svými snad velmi nezralými půvaby, kterými v poušti obšťastňovala kde koho. První naučení islámu: jak ovšem nemáte tři svědky na její nevěru, pak nevěrná nebyla….

            • taras2

              Když se podíváte na číslo září/říjen 2014, tedy poslední číslo a na poslední stranu, zjistíte, že až tak intelektuální zase Sorry není. Karikatura a satira mají mnoho odnoží a větví a Charlie Hebdo byl z té drsné školy. Karikaturisté někdy používají intelektuální zkratky, které diváci mnohdy nepochopí, protože třeba nejsou naladěni na stejnou vlnu humoru. Ten Holland s ptákem venku by mohla být reakce na to, jak ho chytli u milenky a navíc na skůtru. A třeba mně se líbila z těch karikatur na titulní straně CH ta bojující proti přelidněnosti světa, i když vrchol intelektuálštiny to také není.

              • vittta

                Hmm…fakt je ten,že každé číslo může reagovat na aktuální událost.
                To,co je pro neznalé francouzkých aktualit těch dní nechutnost,jejich znalec snadno pochopí jako obyčejnou reakci.
                Jo…to mě ani nenapadlo,dobrá připomínka!

                • embecko

                  Ja bych videl i tu moznost, ze Francouzi si pestuji takovy casopis jako hranicni zatezovy pokus, co jeste snesou. V tom pripade je Charlie velmi dobrym lakmusovym papirkem stavu demokracie a svobody slova. Co jsem cetl, tak se neustale potykal s financemi, nikdo ho moc nekupoval a za de Gaulla ho na cas zavreli (musel se prejmenovat). Bavit se o nem tribi verejne mineni, kdyby nebyl, nebylo by ani zadne meritko, oznacujici hranici unosneho. A nezapomenme jeste, ze je to z velke casti „jejich“ vec, tedy francouzska, my se ucime tolerovat muslimy, tak bychom se meli ucit i tolerovat Charlieho.

                  • vittta

                    Samozřejmě že je to jejich věc.
                    Dokonce si myslím,že podobný humus tady chybí.
                    To bylo něco pro Čulíky a Mitrofanovy…
                    Jednou by se otřásali hnusem (kdyby tam byl nějaký muslim nebo americký politik) a podruhé by kvičeli nadšením (když by si tam podali Zemana nebo Putina).
                    Úvaha o lakmusovém papírku je zajímavá,ale jako cílený,či zkušební…
                    Možné to je,ale moc tomu nevěřím-i když tedy žiju v Čechách,ve Francii může být vše o hodně jinde.
                    Pod tím „tolerováním muslimů“ se toho skrývá tolik,že je mi nevolno,jen na to pomyslím.
                    Když vezmu sám sebe…mě by ani nevadila muslimská familie jako sousedé.
                    Klíďo bych se s nimi bavil-a i kamarádil,podle toho,co by byli zač.
                    Ale jak by měli kecy,že si dělám na zahradě sud a peču sele,nebo pindali ve škole,že by měla mít holka burku,nebo že by se tam nemělo konzumovat vepřové….to bych pak ale s veškerou tolerancí rychle skončil!
                    Mě se třeba ani nelíbí…
                    Mám kamarádku,co si vzala Lybijce,už s ním je mnoho let a má s ním dvě děti.
                    A on ty děti nutí,aby nejedly vepřové.(např.)
                    To už mi přijde za hranicí,šmíruje je třeba ve školní jídelně,čumí věčně na ten jídelní lístek…plno keců prý..
                    Děti samozřejmě tajně vepřové jedí,ta kámoška je taková emancipovaná,moc jí to nejde pod nos ale slíbila mu,že děti budou vyznávat islám.
                    Dneska už by prý do toho nešla,i když není nějak nešťastná co se vztahu týká.

                    On ať si dělá co chce-ale ty děti…to už jsou prostě Češi,tady vyrostly ve smíšené rodině.
                    Tohle je ono,on v podstatě ty děti vytrhává z našeho kulturního prostředí a tam vidím počátek těch budoucích problémů.

                    • embecko

                      Presne tak, vittto. Ovsem s tim „je to jejich vec“ to neni uplne jednoznacne, protoze Francie, at chceme, anebo ne, je jednou z kulturne vudcich zemi Evropy a tudiz co si upecou doma, se dnes dotyka i nas a to cestou nastaveni urciteho „evropskeho“ meritka. Me se take zveda kybl pri predstave, co by po cloveku casem mohli chtit jako „tolerancni schopnost“. At je to jakkoliv, tak s nasimi (tj. evropskymi) hodnotami se clovek uz nejen naucil zit, ale ono to diky nim jakz takz funguje (myslim hlavne na mistni urovni), coz predevsim znamena, ze clovek neni pri vstoupeni na ulici nejak tezce neurotizovan, koho to zase potka a jak by se pri tom mel chovat. Ze si muze opect veproveho burta na ohynku nekde u reky a necitit pri tom provineni, ze nekoho urazi.
                      Ovsem bohuzel si myslim, ze prave timhle smerem to pujde, protoze to je jedina platforma, jak dneska udrzet lid v klidu, tj. vzbudit v nem tezkou sebecenzuru na vsech kulturnich urovnich a nechat ho propadnout, jak pisi, do stavu chronicke neurozy z nemoznosti nejake stabilni orientace (nedostatku platnych hodnot/ prebytku cizich norem).

                    • vittta

                      No jo,no…
                      Černá huba být vtipná nemůže…a už vůbec ne nekorektně.
                      Těžko ale posoudit,musel bych to vidět.
                      Že si Židé přivlastnili utrpení světa je rozhodně pravda,hodně tím ale ztrácí na oblibě,moc nechápu,co tím sledují.
                      Nakonec se Afričan posmívá plynovým komorám,což tedy zrovna k smíchu není,tím spíš,že nejen Židé se tam dívali zevnitř….
                      Jak byl někdo nahnědlý-a to komik je- tak byl také „na řadě“-a to velice aktuálně.
                      I na ně by se dostalo,kdyby neměl Němec ten hloupý nápad,procházet se po Moskvě…

              • Slobo

                Hollande s ptákem venku by mohla být reakce na to,
                jak ho chytli u milenky a navíc na skůtru. ( 9.1.2015 – 20.00 taras2 )

                http://quartetbooks.
                files.wordpress.com/2014/01/0.jpg
                January | 2014 | Naim Attallah Online

                :::::::::::::::::::……………….. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

                http://p6.storage.
                canalblog.com/61/77/177230/93042404.jpg

                ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ

                .
                .
                .

  5. danaver

    Asi mimo mísu. Ale všimli jste si taky někdo, jak zmizely z médií zprávy o nepokojích v USA, jak tam vypukly na konci roku občanské nepokoje a začala zasahovat policie, pěkně to tam vřelo…a najednou nic? Najednou jsou důležitější nějaké karikatury.
    Tak jsem jenom nakoukla, v Berkley mají nějaké nepokoji i letos, : http://www.berkeleyside.com/2015/01/08/berkeley-police-qa-tear-gas-use-protest-costs-more/ , a moc se mi líbí diskuze. Je plná příspěvků na téma – kdo uhradí škodu, a svoboda projevu v ulicích není zaručena ústavou :-)))
    Akce v Paříži je výhodná pro všechny, jen pro muslimy ne. Ale odserou to oni, žejo.

    • vittta

      Odserou.
      Jenže podle mě je na vině nejvíce ten sluníčkový multikulturismus,který zaručuje,že se „některým“ bude podlézat o hodně více jak jiným a také si „někteří“ mohou o hodně více dovolit.(známe u našich Cikánů)
      Nevím tedy jak konkrétně ve Francii (ale když barevná mládež zapalovala celá předměstí,nic moc se nedělo) ale v USA je to samá pozitivní diskriminace,když někdo řekne „negr“ tak ho pomalu zavřou-ale černocha fízl zastřelí,když drží v ruce banán…(běžně)
      Divný svět,jen co je pravda!
      Které hovado tohle vymyslelo….a ještě se u toho jako civilizace tváříme kulturně.

  6. danaver

    Ke všem těm konspirativním teoriím dodám ještě jeden detail, dneska jsem na to zkoumání měla hodně času:-)
    V obou případech, u redakce i u košer-obchodu, zasahuje a zraněné odnáší stejná parta hasičů – Paříže nemá na doktory? :-) no asi skoro stejní, ale jakoby to neuměli?
    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/358094-ke-strelbe-v-parizi-prijeli-nejprve-policiste-na-kole.html
    a košer-obchod v čase 2:30 – co tam chlapec tolik pumpuje, vždyť by musel zraněného zatlačit do asfaltu? https://www.youtube.com/watch?v=Im9MLn-LooI#t=315

  7. BARON LE SAMEDI

    no a má soukromá panychida za Cy Airways, které dnes končí z rozhodnutí komisařů EU. Holenkové, nemůžete dostat od své vlády sto milionů euro podpory, když my, eurokomise, musíme poslat miliardu osm set milionů euro nečlenské zemi EU Ukrajině, především na nášivky s upraveným hákenkrajcem divize Azov, a na sochy vraha Bandery. Komise eu by měla ty trika http://teespring.com/azov i prodávat….

  8. Astr

    Na terroristicke utoky samozrejme pozor, ale take byste si meli v CR pohlidat nektere podnikatelske activity, ktere konci financnim terrorismem cesky exekuci !
    ============================================

    Předmět: FW: Centrální registr dlužníků – Pozor !

    POSÍLÁM VŠEM, NA KTERÉ MÁM KONTAKT
    Dobrý den všem přátelům a známým. Jestli vám ještě nepřišla, vězte, že vám může v dohledné době přijít nabídka od firmy CERD (Centrální registr dlužníků).
    A aniž byste tušili, můžete se dostat do pasti a ve své důvěřivosti předat své osobní údaje vyděračské firmě, u které SE NELZE ODHLÁSIT Z REGISTRU!!!
    Využijete-li jejich nabídku, pak za „Potvrzení o bezdlužnosti“ nebo „Moje závazky a bonita – automatická on-line kontrola Vašich závazků s výpisy zdarma“ (viz. níže) přijde na NET nikoliv „Zdarma výpis o bezdlužnosti“, ale faktura na 200 Kč se splatností 30 dnů!
    Pokud těm hajzlům nezaplatíte, stanete se jejich dlužníkem a za 60 dní budete na jejich webu CERD zveřejněni jako neplatiči, a od toho okamžiku nedostanete nikde od žádné finanční instituce žádnou půjčku, atd.
    Také Vám poběží úrok z oné „dlužné“ částky 0,05 % za den. Já jsem o jednorázový výpis požádal, aniž bych nějaké “ Potvrzení o bezdlužnosti“ kdy obdržel. Fakturu s výhrůžkami jsem obdržel obratem.
    Jinak veškeré pokusy o kontakt s CERD selhaly, a žádné spojení s nimi nefunguje!
    Proto všem posílám toto varování, které prosím předávejte co nejvíce lidem, aby se někdo také nezapletl do sítí těch „podnikavých“ šmejdů.!

  9. Astr

    Ale zpet k mirumilovnemu islamu :-)
    Poslal mi pritel z internetu clovek verici a snad I proto kazatel Pravdy a Lasky clovek jinak velmi moudry a zivota zkuseny,
    kratkou vetu s odkazem ::
    TOHLE SI PRESNE MYSLIM !
    http://blisty.cz/art/76075.html
    ==========================
    Moje odpoved mirumilovnemu priteli:

    Vynikajici clanek ucebnicove mirumiluvny a korektni, jen ma malou vadu na krase a pravdivosti,
    Ignoruje ze pri stretu dvou ideii obe strany musi tuto mirumilovnou platformu prijmout , pokud ji rozumi a respektuje jen jedna strana pak je to vyzva k nicemu I kdyz ma tak honosny nadpis:
    Největším nebezpečím pro západní civilizaci jsou hloupost a ignorace, nikoliv islám – See more at:
    http://blisty.cz/art/76075.html
    Kdo po Tobe kamenem Ty po nem chlebm zdy koncilo spatne !
    Korektne receno ne nabozenstvi jako takove je vino vrazenim ale ti kteri jej vrazedne praktikuji!
    A jelikoz dle kazatelu Pravdy a lasky 99% muslimu jsou lide mirumilovni neni co resit, pokud jde o islam jako takovy!
    Doopravdy ?
    Ze je seznam islamskych vypadu a valek podobne dlouhy jako tech „krestansky“ vedenych ne li delsi v minulosti svedci o nepravdivosti tvrzeni ze islam je mirumilovne nabozenstvi.!

    Dokonce I to tvrzeni ze 99 % vyznavacu Allaha proti jednomu procentu fanatiku dostane jinou konkretnejsi podobu kdyz si srovname cisla.
    Muslim Population is increasing at 1.84%
    The Muslim population in
    2013 was 2.04 Billion & 2014 is = 2.08 Billion (billion = v cestine milliarda)
    Ze 7 milliard obyvatel zeme je dnes temer 2,1 milliardy muslimu!
    Pokud se opravdu jedna jen o 1 % vyznavacu nasilneho sireni islamu, pak militantni 1 % ze 2 milliard je jen 20 millionu!

    Ale samozrejme pozor, to cislo je treba videt korektne to znamena ze se jedna jen o 1 % I kdyz je to 20millionu vyznavacu nasilneho sireni islamu ! Je to stale a korektne jen 20miiilionu jedenotlivcu!
    Proto pro Boha ne zadna kolektivni vina !
    Necht Pravda a Laska zvitezi nad lzi a nenavisti
    Vaklav Havel!
    http://www.muslimpopulation.com/World/

  10. Janika

    Sax dal pod předchozí post odkaz http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/01/10/terror-in-frankreich-ermittelnder-kommissar-begeht-selbstmord-2/ – kopíruji to ještě i sem, aby to nezapadlo. A opravdu by mě zajímalo, co si o tom myslet…

    Pak mám problém s článkem, který poslal Baron – nemůžu se rozhodnout, jestli ho publikovat, nebo ne. Vážně tentokrát nevím, Barone. Nejde jen o výhrady k článku jako takovému. Mám z toho takový pocit, jako kdybych na počátku holokaustu zveřejnila poměrně objektivní negativní charakteristiku Židů, jestli mi rozumíte.

    • vittta

      Zveřejni pravdu,jak jí vidíš.
      Tady pálit knihy nezačnem a plynovat muslimy také ne.

      K té sebevraždě…trošku moc náhod.
      A ještě tam píšou,že trpěl depresemi…
      Tak oni dají tak monstrozní případ chlapovi,co není úplně v pohodě…
      Hele,Janiko,raději ani nemyslet.

      • Janika

        Vittto, Barone, tohle téma je natolik složité a kontroverzní, že si netroufám uvádět ho zvláštním článkem (byť Baronovsky rozevlátým a zajímavým, ano, přiznávám, sama jsem ho přečetla se zájmem). Vím jen, že nechci přispívat k podněcování nenávisti k nějakému národu či náboženství. Zeman mi v tomhle může být ukradený. A kromě toho jsem přesvědčená, že problém není národnostní či náboženský, ale mnohem spíš má kořeny sociální.

        „Tak oni dají tak monstrozní případ chlapovi,co není úplně v pohodě…“ Tak to je trefa, vittto!

        • BARON LE SAMEDI

          dobře, tak protože za svoje příspěvky pod Baron jsem odpovědný sám, navrhuji, že to sem dám zítra. Já osobně s tím, že se přirozeně můžete zuřivě distancovat. Myslím si, že s těmi sociálními kořeny se mýlíte, pokud je akcentujete jako hlavní. Věřte mi, že Arabů a muslimů jsem potkal v životě desítky, jednal jsem s nimi, sondoval jejich názory. Pokud by akcentace na sociálno byla pravdivá, měli bychom zde kmeny z Asie i odjinud, které by, pokud by v minulém režimu vyjádřili podporu proletariátu, u nás vesele žili, jako žijí i ostatní. Tvrdím, že sociálně je na tom hůře český mladík, jehož rodina žije pod exekucemi, je bez vyhlídky, a nikdo za něj nezaplatí oněch x tisíc euro, aby se dostal do jiné země, a tam mohl požádat o sociální dávky, jejichž část by mohl posílat domů. aby se i jeho bratři mohli vydat na zaslíbenou cestu někam, třeba do Evropy.

          • Janika

            Barone, nejde o odpovědnost, jde o celkové vyznění tohoto prostoru :-). Takže jako komentář prosím. Jako článek mi to nesedne. Byla bych čekala zamyšlení nad obludnou hysterií ve Francii, nad vrahy v bílých rukavičkách, co se tam předvádějí, nad zblblým davem, nad obludným pokrytectvím světa, který zavřel oči před upálenými Oděsany a tisíci zabitých na Ukrajině a vydává arogantní sprosťáky za hrdiny, nebo něco o podivných postupech policie a podivné smrti vyšetřovatele. Ze za všechno mohou muslimové, to opravdu ne…

            • vittta

              Zrovna jsem dopsal….možná se to sem hodí.
              Černá huba jim vadí,když má kecy na Židy,ale náckové s 88 a hákenkrojci na Ukrajině jsou jejich kamarádi…
              Ať se jdou vys… s takovým pokrytectvím.

            • embecko

              „Byla bych čekala zamyšlení nad obludnou hysterií ve Francii, nad vrahy v bílých rukavičkách, co se tam předvádějí…“
              Ja bych rekl, ze to nejde, protoze jsme unaveni sluncem. Je toho tolik, ze neni mozne o tom jeste psat, kdyz se kouknete na fotky z dnesni demonstrace, tak se vam nutne musi zvednout kybl:

              Nad tim se nelze zamyslet, proti tomu nejde nic delat, jen mlcet.

              • vittta

                Vidím ho!!!
                A kýbl už se mi ani nezvedá…
                Ten se mi zvedal včera,dneska už je toho moc.
                A Zemanovi a Chovancovi otiskl Čulík na BL,že jsou myšlením podobní jako IS.
                Nějaký jouda to napsal na FB…
                Pěkné,už ne kopie Guardianu ale FB.
                Někteří Češi už zase chtějí odsouvat jiné občany a ti „Někteří Češi“ jsou biskup Malý,člověk u Čechů notně neoblíbený.

                Tohle nepíšu proto,abych vrhl stín na BL či Čulíka-ale zaujal mě další rozměr „využití“ vražd v Paříži.
                Každý svou polívčičku,muslimové mají své hrdiny (jeden zavřel 6 lidí do mražáků a také zabitého-nezabitého policictu).
                Radikálové vytáhli do boje s islámem-ale nic nového také zrovna nepřinesli…
                Předsedové muslimských obcí v ČR (jiné jsem neslyšel) nesmyslně žvaní v TV.
                Osvícení politici mají místo v první řadě,jak ukazuje foto…bílé rukavičky sice nemají-ale jsou to oni.
                Multikulturisté se semkli a budou nejméně 14 dní semknuti.
                Francouzká policie se zbavila elitního policicty,který trpěl depresemi a ze samých depresí se zastřelil.
                A Čulíci?
                Ti si připoměli…odsun Němců po ii.světové válce z ČSR.
                Jen čumím….

  11. BARON LE SAMEDI

    no, je to můj názor, janiko. Holokaust byl podložen norimberskými zákony, a pronásledování Židů začalo okamžitě po nástupu Adolfa Hitlera do úřadu říšského kancléře, tedy v roce 1933. Dokonce už tehdy začínalo zatýkání Židů, a byly velké problémy, když zatýkací komanda vtrhla k Židovi, a on je přivítal v uniformě plukovníka císařských vojsk s řadou vyznamenání na levé straně hrudi, o kterých se bojůvkářům ani nesnilo. Zde přeci žádný zákon proti muslimům není, naopak, jsou podporováni. Pokud píši o muslimech, mám na mysli arabské muslimy. Výboje Amr ibn al Áse v sedmém století u tehdy nepočetných muslimů skutečně znamenaly, že se v pouštní Arábii necítili doma, byly tam desítky kmenů, a proto volili expanzi za vlastí, kterou si hodlali pořídit podrobením. To, že praotec Čech přišel do volné země, a s Lechem si vyměňoval kouřové zprávy z Kouřimi, nic neznamená. Pouštní Arabové museli bojovat a zabíjet. A zůstalo jim to. Rozsah mého textu nedává možnost srovnat arabské muslimy s těmi řekněme z Malajska. Ti sem nemigrují, a asi by s nimi byla stejná zkušenost, jako s Vietnamci. Kdyby sem migrovali. No a Vy skutečně věříte, že každý uprchlík ve věku dvaceti- pětadvaceti let zaplatil převaděči za cestu do Evropy od čtyř do sedmi tisíc eur, jen proto, že to říká? Pravdou je, že migrace je placena bůhví kým systémem hawala. A to je problém. Ukažte mi, prosím, hodného Araba, tj. ideově hodného, prostě antipod vojenskému náboženství, které stvořil Muhammad, peace be upon him. Není. A to, že představitel muslimské obce Brikcius byl Vlajkař, s tím nic nenadělám, stejně jako nebudu retušovat fezy na hlavách bosenských esesáků, a mlžit, že muslimská obec v Praze za války neměla peníze z Bosny. Píše o tom Mendel z Orientálu, píše o tom konvertitka na uni Pardubice v magisterské práci, a jsou na to archivní doklady. Včetně záznamů u W. von Wollmara, včetně styků s Arvidem Smichovským a jinými agenty Sicherheitsdienstu. V podstatě je to čirá hrůza. A vy je berete v ochranu? Ano, česká společnost se za války dělila na promoskevské komunisty, členy Národního souručenství, a Vlajkaře. Levice je jasná, členové Nár. souručenství také, chtěli přežít- a co nevíte, v nár. souručenství bylo pět milionů členů- no a Vlajkaři, ti byli pro rychlé zavedení říšské myšlenky, tedy čtyřicet procent Čechů poněmčit, čtyřicet vystěhovat – firma Baťa nabízela Patagonii místo Sibiře, a dvacet ausradierovat, vyhubit. To je říšská myšlenka. Proč si myslíte, že je tu tolik problémů s bývalými voj. újezdy? No byly to prostory, kde po docvičení vojsk měli být usídleni němečtí rolníci, aby rozbili historicky české homogenní území. Dobrá, zdá se Vám, že Brikcius byl zmíněn náhodně? No, po něm převzal agendu muslimské obce, a umrtvil ji, jistý PhDr. Ahmed Ivan Hrbek, skvělý arabista, který v roce 1955 začíná řídit čs. vědu o Středním východu. Syn generála ČSLA, předúnorového, leč neproskribovaného. Komunista do 1968, poté vedoucí vědecký pracovník. Muslim komunista, první překladatel Koránu. I on byl, jak mohu z osobního styku konstatovat, zvláštní. Prostě, je to na stories, leč ty nikdo psát nechce, nebude a nem§že. Já třeba proto, že nemám pc :—-

      • BARON LE SAMEDI

        tedy, se Zemanem nesouhlasím v tom, že pokud by se muslimové i druhé třetí generace nedokázali adaptovat, je třeba je podle genetického markantu vrátit do země jejich předků, tj. Mali, Alžírska atd., tedy tam, kde lze tento k=od naleznout. To už je na vnější straně čáry, jak by řekl pomezní rozhodčí. Nicméně Zeman chápe, že člověk je jediné zvíře, které loví samo sebe a vymýšlí náboženské systémy, aby se před sebou samým i jinými ospravedlnil. To říkám já. Nemyslím, že říční krokodýlové ze Zambezi by při náhodném střetu s jezerními krokodýly začaly tyto požírat, aby obsadili loviště jezera Viktoriina, nebo Ukereve. A krokošům taky nevadí, že jeden je od bahna žlutej, a druhý nikoli.

        • vittta

          Já bych s ním souhlasil i v tomhle.
          Jenom to prakticky nejde udělat a pochybuji,že by se dokázali adaptovat tam.
          Kam by je pak poslali podle stejného klíče oni-to tedy nevím.

          • BARON LE SAMEDI

            . Před lety jsem u Stana na OM publikoval článek, který dokumentoval, že obyvatele čekal blahobyt. Přirozeně, opíral se o tehdejší status quo, který znamenal vládu Mubáraka, Kaddáfího, krále Mohammeda v Maroku a v Alžíru neislámskou vládu. Šlo o to, že s ohledem na problémy s energetickou zajištěností v Evropě Swiss Re a jiné giganty pojišťovnictví vsadili, spolu se Siemensem, na Desertec. Ten měl znamenat vybudování mohutných solárních elektráren na Sahaře, podél obratníku. Jímaná energie mohla být skladována, příp transportována do Evropy. Část Sahary je bez písečných bouří, skalní podloží je obnažené, nebyl by to problém. A země by dostávaly platbu za elektřinu, která by s ohledem na délku ročního osvitu byla za hubičku. Maroko už takové elektrárny má, a exportuje do Španělska. No a pak někdo vyexportoval fanatiky z Afghánu na Saharu, začalo nejprve tuniské, pak egyptské a libyjské jaro, a plány na Desertec šly do archivů. Kdo ty kajdisty vyexportoval? Že by jejich tvůrce?

    • vittta

      Jo aha..tohle jsem ještě nečetl.
      Jak je toho moc,už je v tom docela guláš.
      Já si kolikrát udělám krátký nevýznamný komentář-abych se zorientoval.

      Jde o ty platby za přepravu..kus dole jsem to také nadhodil.
      No,zajímalo by mě to,jak to s placením je.
      Jak jsou někde „záhadné“ prachy,je to vždycky lotrovina.

    • vittta

      Sakra já jsem to přečetl v odkazu od BARONA a tak mě to zaujalo,že jsem zapoměl,kde jsem k tomu přišel a hned jsem to sem lupnul.
      Ještě že to je pod sebou,ani bych si toho nevšiml…
      To jsou věci………

      A ano…i můj názor je v podstatě shodný.

    • BARON LE SAMEDI

      podle Blesku to včera antiteroristické komando v Paříži nezvládlo. Já si myslím, že o nic nejde. Pouze skupina četníků ze St. Tropez venčí psa pana divizního komisaře…..Jen Fugase jsem neodhalil :-((

    • Astr

      Barone ten odkaz navozuje vzpominku na vypraveni jak krizaci v tezkem brneni meli problemy s pohybem v terenu, zapadali do bahna a byli snadno dobijeni sedlackymi cepy sudlicemi a podobnymi zbranemi vojska Zizkova.
      Nevim jak se vyjadrujete v clanku ktery Janika vaha zverejnit, ale stejny souhlas jako Vy a vittto s presidentem Zemanem viz odkaz :-)
      Mimochodem zajimave srovnani se nabizi pokud jde o mlade muslimy narozene uz ve Francii ci jinde v Evrope.
      Podle stejneho vzorce to pracuje i v Klokanii.
      Predchozi generace narozena v Libanonua dalsich zemich Islamu po prijezdu se zachovala jako FSICHNI ostatni pristehovalci tedy svoji budoucnost zde si zacali budovat praci ! Generace zde narozenych se o praci zajima az na miste poslednim. O to vice citi potrebu jet pomahat do Syrie a Iraku k vitezstvi jedineho spravneho nabozenstvi a pokud se zde najdou jejich knezi muftove kteri omlouvaji znasilnovani zen tvrzenim ze to je jejich viia tm ze provokuji minisuknemi, vystrihy a svou odhalenosti si o znasilneni rikaji pak je na velky problem zadelano. I zde mame hlasy ktere rikaji, zpet do zeme jejich puvodu.
      Neochota se prizpusobit a prijmout pravidla zeme za vlastni .je spolecny jmenovatel FSECH techto problemovych pripadu.
      Jake reseni ?
      Za 2 svetovevalky byli Japonci v USA i Australii internovani.
      Podobna opatreni maji vlady jiste pripraveny pro pripad velkeho valecneho konfliktu I dnes , jen o novinari dnes jeste korektne nezminuji !

        • Astr

          Dnesni vlada na rozdil od te predesle „LABOR“ silne omezila „boat people“, I kdyz to nebylo tak velke jako co se hrne pres Stredozemni more do Evropy
          Zustava vsak stale neresitelny problem co s detmi ktere jsou horsi nez rodice !

          • Kamil Mudra

            „…nejčastějším objektem útoků islámských teroristů jsou muslimové. Ne tedy vyznavači židovské nebo křesťanské víry. Podle Globálního teroristického indexu (GTI), což je ukazatel zpracovaný australským akademickým pracovištěm Institute for Economics and Peace na základě dat za deset let, byl v roce 2014 na prvním místě států zasažených terorismem Irák s indexem 10 GTI. Následují Afghánistán, Pákistán, Nigérie a Sýrie. V těchto pěti zemích bylo spácháno 82 % všech teroristických útoků. Rusko je na 11. místě s indexem 6,76. Spojené státy jsou třicáté s indexem 4,71, Izrael na 32. místě s indexem 4,66, Francie zaujímá 56. místo s indexem 2,67.“
            http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/prof-krejci-vsichni-jsme-charlie/
            Jaký index má Klokanie?

            • Astr

              Index Klokanie se pohnul po udalosti kdy na mistnim Vaclavaku (Martin place) jeden vyznavac Allaha vzal nekolik rukojmich a s vykrikem ALLAH AKBAR to skoncilo nejen jeho smrti ale i 2 dalsich lidi.

            • taras2

              Kamile, tahle Krejčího argumentace je chybná od základu: jestliže v islámském světě řádí islámští teroristé víc než v západním světě, je to proto, že to mají při ruce. Na Západě jsou pak pachateli těch nejhnusnějších atentátů, kdy vraždí bezdůvodně zcela nevinné oběti. Mají na ně kopyrajt. Po nich následují s odstupem(celosvětově) náboženští fanatici různého vyznání a juvenilní parchanti, co řádí na školách a pak pravicoví extrémisté.

              Samozřejmě však co do teroristického zabíjení z pohledu celkového počtu obětí bezkonkurenčně vede vláda Spojených států amerických.

              • vittta

                Krejší šikovně úplně změnil téma.
                Ono je úplně jedno,kdo a v čím jménu terorismus páchá.
                Muslimové jsou prostě tou roznětkou.
                I kdyby antetát u Chárlího spáchali běloši-ateisté pod vedením CIA,mohli si to dovolit jen kvůli nesnášenlivosti muslimů.
                A také proto,že nesnášenlivost muslimů je obecně známa-tedy jejich kritika pojídání vepřovho,jejich urážení se kvůli vánocům a vlajkám s křížem či jejich provokativní nošení hidžábu v zemích,kde jen málokoho nějak zvlášť vzruší i nahatá ženská na ulici.

                Tedy západní (v tomto případě francouzká) veřejnost na to reaguje tak ostře právě proto,že potíže s muslimy dobře zná.

                Kdyby nějaký bílý psychopat zastřelil samopalem v obchoďáku 100 lidí,nikoho by to zdaleka tak nebralo,max.by se probíralo,jak se k němu ten samopal dostal.

      • goliast

        Kolik bylo Japonců v USA a kolik je muslimů ve Francii, vždy’t to nejde. To je jako by se Beneš pokusil internovat sudeťáky před Mnichovem.Já mám pocit, že tehdy šlo o cca 100 tisíc lidí. Internovat x milionů a sto tisíc je trošičku rozdíl

  12. Slobo

    æææææææææææææææææææææææææææææææææææææ

    Sarkozy , Hollande
    et les guerres de scooter

    :::::::::::::………….( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ……………………………….( ͡° ͜ʖ ͡°)

  13. Magnus Maximus

    Zastřelení ležícího policisty nemusí být fake. Často se řeší to, že když byl policista střelen do hlavy, proč neteče krev ? Na mnoha videích jsem viděl popravy do hlavy. Ano při střelbě do hlavy okamžitě teče krev během jedné nebo dvou vteřin. Tady mohl být policista střelen do krku. V takovém případě se krev nemusí ihned objevit nebo jenom minimálně. Objevilo se mnoho konspiračních teorií. Je dobré být střízlivý při posuzování tohoto.

Odvaž se, potom se uvidí

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s