Krym – cesta domů

http://videoapi.my.mail.ru/videos/embed/mail/815518815/45/711.html

http://videoapi.my.mail.ru/videos/embed/mail/815518815/45/712.html

http://videoapi.my.mail.ru/videos/embed/mail/815518815/45/713.html

Advertisements

109 comments

    • BARON LE SAMEDI

      Zapištíme si….máme první…..oceňuji, a doporučuji shlédnout, byť je to úmorné. Vyvedení Janukovyče z ohně, spec. operace, a absolutně klidný Putin. Putin nezmizel, objeví se. Jen ten požár zvonice Novoděvičského ženského kláštera je další provokací, nebo vynuceným znamením nepřátel impéria . Carství Ruského, které se opět zrodilo..

        • jafa

          Když jsem to tady ráno dával, zmizlo to i s komentářem. V blogosféře se hovoří o přesunu Dimky na pozici vrchního soudce, ta mozková příhoda u Putina od Fulforda ještě není na obvyklých webech, uvidíme zítra.
          Magie se na askety nechytá :-) a technicky se jako k Rauni Kilde na Putina nedostanou.

    • Janika

      Vida – to je celé video? Včera tyhle odkazy ještě nefungovaly, viz u el-murida. Možná proto, že bylo před premiérou, byla to událost a shlédnutí už před „zmizením“ avizoval i Putin.

      O tom požáru jsem četla názor, že to byla doslovná kouřová clona k události, jakou bylo právě uvedení tohoto filmu. Prostě aby se mluvilo o něčem jiném.

  1. BARON LE SAMEDI

    shrňme to…..merlin píše něco o převratu. leningrad zpívá o zvonici a požáru, a Putin zmizel. Je nemocen? Zřejmě. Stal či nestal se útokem magiků. Obamův děd v keňském hnutí mau mau magiky proti Britům využíval. Bába Robinsonová, matka matky prezidentovy manželky má z plantáží Jihu také zkušenosti s kouzly, které předala v ženské linii. Kameruňam Cameron i Holan%dan Hollande také vědí, co kabala jest, jinak by neměli exotická jména. Která je kryjí. Putin by potřeboval šamanský štít sibiřských národů. Možná ho i má, leč, probili ho. Chceme-li, jako realisté, Putinovi pomoci, věnujme mu letmou modlitbičku. Je to kapka deště proti Amazonce kouzel. Ale je. Víc dělat nelze.

  2. BARON LE SAMEDI

    Putin není asketa. Asketa si nenamluví gymnastku Alinu Kabajevovou. Comaneciovou si také přisvojil Niko Ceausescu, známý bohém rumunského střihu sekuriťáckého. Krasobruslařka De Wittová také prý musela snášet přízeň Honeckera, muže s největší sbírkou pornokazet v NDR a poměrně hezkou ženou Margot, která mu dělala ministryni školství………Podstatné je nšco jiného. Pomohl Janukovyčovi, a Janukovyč napsal 23.2. dopis Putinovi, s řádostí o vojenskou pomoc Ukrajině. Četl to Čurkin v OSN a Ameri z toho byli perplex, neb pomoc zelených mužíčků byla v tom případě legální. A dále Bastion, to jeho prvek oslepil loď donald Cook, ne ta stíhačka, co ho dvanáctkrát přelétala. To je podstatné. Pokud jde o požár v novoděvičím, pokud tam lítala kočka mezi svícemi, mám dost živou představu, jak to chytlo.

    • jafa

      Pokud to berete takhle, řeknu to jinak. Oproti tomu, co by mohl mít, je velmi skromný.
      Nedokážete jako chlap pochopit Paroubka, co vyměnil „starou za novou“ :-)
      A jestli s gymnastkou realizoval výše, ještě lépe. Podle fotek bylo sblížení vzájemné :-)
      Na exostránkách se píše, že se účastnil schůzky Aliance, což jsou všichni galaktici i mimogalaktici kromě kabaly. Pokud tu byla nahoře civilizace stranící jen svým potomkům, zplozeným po dlouhé cestě k nám, tak to končí :-) Dlouhou dobu se nám sem nutili jako „jediní“ :-)
      Jedině, že byste měl „modrou krev“ a změny by Vám šly proti srsti, to bych také chápal :-) Berte to tak, že ikdyž třeba jsou to ti samí ufoni, jsou mladší a vstřícnější, než při dlouhém letu režimem na lodi unavení jejich předkové :-)

      • goliast

        berou na ty schůze i galaktické pozorovatele? Potřebovala bych někam upíchnout straku s havranem, přála bych jim nějakou slušnou kariéru odpovídající jejich vysokému intelektu

        • Kamil Mudra

          Nojo. Když si tyhle mazlíčky pořídí člověk ve středním věku, tak aby na ně myslel i v závěti :-)

        • jafa

          Kdysi dávno jsem měl havrana také. Byl jsem ještě ve škole. Bydlel v králikárně. Jak se za dva měsíce poléčilo křídlo, pustil jsem ho na jaře zpět do přírody :-) Vyskákal na strom, na zahradě zkusil jak to zase funguje, a zmizel k neumětelům :-) Straku jsem opustil před čtyřmi lety :-) Sýkorky se občas vrací, ale už je nepoznám. Naposledy přivandrovala kočka s ježkem, stali se součástí domu :-) Je to sranda, chodí baštit ke stejným miskám.
          Takže momentálně nemám u Aliance žádnou protekci :-)
          Zato zprávy na Aeronetu a Orgonetu jsou děsivé. A Blekinvajt to nemůže zastavit.
          Kp index roste a polární záře je obrovská. Ta páteční konjunkce bude síla :-) snad to nějaký šílenec nezmáčkne.

        • jafa

          jestli k tomu budou blbnout v CERNu jako kolem 21.12.2012, kdy jsem lozil jak mátoha, zvu si na návštěvu kamarády doktory :-)

          • embecko

            A co kdyz se vubec nic nestane, jafo? Anebo vy lezite jako matoha jen kdyz to roztoci v CERNU?

            • jafa

              To si snad všichni přejeme :-) jo :-), ale holky a zvířata to nesou ještě víc. Pes chodil přičaplý jak veverka :-)

            • vittta

              Tedy utahaný jsem a energie mi zrovna nepřebývá….ale že bych tomu věřil…..
              Ať tak nebo onak, když se nic nestane, nebudu nic namítat…….

  3. Astr

    Kde je pravda?
    Vojska na hranici s Ruskem rozhodne neni aktem miru.
    Jen provokace nebo se opravdu neco chysta ?
    Pred jakou skutecnost bude zase LID postaven?

    Podívejte se jak se přesunujev noci těžká vojenská technika americké armády v Estonku 23.února 2015 a světová média o tom zarytě mlčí……
    další z mnoha důkazů, že se USA chystá na válku v Evropě.?

    • BARON LE SAMEDI

      ale bacha na ten pravej konvoj. Ten má Vyčítala na nárazníku, a Vyčítal mává usárnou. Proto se sunou tak pomalu…..a zavírejte vrátka, nebo řekněte Bratříčkovi

  4. Astr

    Barone je stale jeste moc dobre ze si lze ze soucasne situace na hranicich Ruska at jiz ze strany Ukrajiny ci Estonia Latvia delat legraci ? Jeste presvedcit Belarus (slibit par milliard jestepenez) aby byllo misto pro dalsi zakladnu miru by posililo bezpecnost a klidnejsi spanek !
    Pokud odpovite ze I kdyz to budete brat vazne na situaci to nic nezmeni,
    jiste budete mit pravdu :-(
    Takze zvesela a s pridelem jarnich vitaminu i vice optimismu do tela :-)

    • BARON LE SAMEDI

      ono je to jako sahat do hadího hnízda, tahat hady ven, a první chvíli si libovat: zatím mne nekous. Kousne, samozřejmě, dřív, nebo později. Ami jsou na Slovensku, asi zkoumaj jeskyně…. no a tady budou taky. Co nabrečíme.

    • BARON LE SAMEDI

      celá němcovova partaj Solidarita v akci. Natalija Novožilova drží vlajku ukrajiny. Je to němcovem odvržená milenka, žijící v Bulharsku.

      • BARON LE SAMEDI

        Toto je dnešek….hmm, nějak by my ty čipsy s kečupem stačily. Všimněte si, jak amík kritizuje balení mléka o tučnosti 3,2 proc. Prý staré sovětské, podle ambaláže…

        • Astr

          Sorry Barone ale podle prizvuku to neni zadny Emerican ale Rus mluvici anglicky! Typicky accent Rusa:-)
          Nebo ze by vystehovany Rus do USA , abyste mel pravdu ?

          • BARON LE SAMEDI

            přirozeně máte pravdu, kdyby byl Ami, asi bych mu nerozuměl, asi by měl sto dvacet kilo a pringles by kupoval na kila, a řval by, proč džůs nemají v kanistrech

      • Astr

        Supermarket v Moskve dnes, ne zabery z r.1990 :-)
        porovnejte udavane ceny v US$ s cenami v CR a take u sousedu v EU :-)
        samozrejme zalezi kolik v prepoctu na US $ sovetsly obcan vydelava !

    • BARON LE SAMEDI

      V Pchonjangu byste si k tomu museli vzít spisy Kim Ir Sena. Přesto, pektusanská cesta se mi zdá spolehlivější, než ta, kterou volil Gorby. A pak proč Gorbačov běhá po světě s kabelama Vuitton. Snaží se nakoupit, jak prosté.

  5. BARON LE SAMEDI

    A jedeme dál. Serjoža se vrací ze služební cesty, něco se mu v ložnici nezdá, také Ninočka přehrává, a tak mrkne do skříně. Tam, schovávajíc, je Voloďka. Skočí na Voloďku, Nina brečí, po půlhodině rvačky Voloďka letí z bytu a ze schodů.. Tak to jde poprvé, podruhé, potřetí. Serjoža Ninočku miluje, a tak nevěru neřeší, nebo o ní vypráví za dlouhých služebních cest butylce vodky. Také tentokrát jde domů, špatný pocit v zátylku, doma v posteli Nina, skříň zavřená, rozrazí jí, a tam dvoumetrovej černoch. Sergej se se slzou na krajíčku obrací na Ninu a říká: proboha, a kde je Voloďka?

      • mirror

        Hezká moderátorka. Sympatický kukuč. Oni nemluví ukrajinsky, ale rusky. Proč? On naříká nad ekonomikou Ukrajiny.

      • mirror

        Velmi zajímavý odkaz. Na konec rozhovoru se ptá moderátorka Džangirova, co Ukrajince čeká v budoucnosti. Džungirov odpovídá, že na Ukrajině jsou už menší mzdy než v Číně, a proto Ukrajina převezme výrobu Číny a půjde nahoru.

  6. Astr

    Cesta domu :-(

    Asi to už znáte, ale vidět příslušnici elity tohoto národa v parlamentu přece nemůže zevšednět !…

    • vittta

      Sem ani nevěděl, že je Putin v Rusku tak vyřízený……ani nemá 100% podporu…slabota.

    • Kamil Mudra

      A co takhle alespoň lehký vánek přinášející boj s americkou propagandou? Nebyl by na škodu.

  7. Astr

    Kdo me nezna, kdo nevi kdo jsem poslechnete proslov.
    To jsem ja a jiny jiz nebudu !
    Projev prof. Petra Piťhy, probošta Kolegiátní kapituly Všech svatých na Pražském hradě
    Je to i můj názor, můj projev, neznám jiný který by tak přesně vyjádřil co si myslím.

    • jafa

      Zkuste jiné proslovy pana probošta. A nebo toho, co sedí za ním :-)
      Církevní restituce.

      • Astr

        To mate pravdu:-)
        Muj nazor je jiny. K vire mi staci jen muj pohled na vec majetek neni zapotrebi.
        Berte to tak ze pan kardinal jakoz I ostatni cirkevni predstavitele jsou take jenom lide , mohou se mylit
        a ja se domnivam ze hluboce!
        Vira at jakakoli je o stavu ducha, nikoli majetku.
        S vyjimkou viry v majetek ! :-( Kdyz jde o majetek stavaji se z nekterych lidi az nelide!
        Tim ze se ho dozaduji stavi sve nabozenstvi do zcela jineho svetla nez jak o vire kazal Kristus !

        Tedy pro Vas srozumitelneji, ztotoznuji se s vyse uvedenych proslovem probosta jako proslovem nanejvyse moralnim a lidskym, nikoli s pozadavky cirkve usty kardinala o majetku.
        Opakuji, ze ten dle meho k vire zapotrebi neni
        Naopak ten cini lidi nemoralnimi !
        Vy neznate stare pravdive prislovi o tom, ze „penize kazi lidi“ ?
        Pro naproste a nejvyhranenejsi atheisty me ujisteni ze bez viry ve Stvoritele (Vesmiru, sveta a cloveka) lze take byt a zit slusne , moralne , k tomu netreba zadneho nabozenstvi v podobe dnes presentovane!.

        Dovolim si na zaver navrat zpet na problem veskrze pozemsky citovanim slavneho kapitalisty:
        Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To čemu jsme zvyklí říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu.
        Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek. V naší zemí je mnoho lidí kteří se domnívají, že hospodářský úpadek lze sanovat penězi. Hrozím se důsledku tohoto omylu. V postavení v němž se nacházíme, nepotřebujeme žádných geniálních obratu a kombinaci. Potřebujeme mravní stanoviska k lidem, k práci a veřejnému majetku.
        Nepodporovat bankrotáře, nedělat dluhy, nevyhazovat hodnoty za nic, nevydírat pracující.
        Tomáš Baťa 1932

        • jafa

          Smůla je v tom, že většina lidí k víře v boha je naučena mít prostředníka :-)
          Náboženství hmoty :-) a peněz :-)

          • Astr

            většina lidí k víře v boha je naučena mít prostředníka :-)
            Jelikoz se jedna sice o pravdive ale v podstate smutne sdeleni, ktere dela z cloveka ne dost moudreho tvora ktery potrebuje prostrednika,, tak rozhodne ne se smajlikem na konci !
            To uz jste mohl cely pribeh dovypravet a dopsat ze drive nabozensky business byl v poslednich 2 stoletich doplnen o trzni business a pocet tech kteri na tom profituji se rozsiril o dalsi „nepracujici“
            Ustni dutina se stala zdrojem obzivy pro dalsi kategorie, nyni jiz nejen pro kneze mufti a dalsi „zprostredkovatele viry“
            ale profesionalni kazatele TRHu., producenty FSEHO mozneho I nemozneho jen ne hodnot dodnych hodneho cloveka !
            Odkaz na probosta jsem dal proto ze I knez v tomto pripade viry krestanke umi promluvit lepe a rozumeji nez cely soubor poslancu koalicni vlady a oposice dohromady !
            Kdyby to byl Novorocni proslov presidenta republiky, byl by to nejlepsi projev jaky kdy byl pronesen.
            Na cele planete Zemi je udajne kolem tisice ruznych nabozenstvi a kazde z nich ma sve kneze, samany a prekladatele.
            Kazdy homosapiens s funkcnim mozkem v neco veri tedy I ten kdo v zadneho“Boha“ neveri je take verici . Jen dalsi vira v tomto pripade v neexistenci neceho cemu jini naopak veri:-)
            Vira ci nevira a lidstvo co existuje se proto zabiji vrazdi, chova hure nez zver!
            Jak pravil Shakespere:
            Je neco shnileho ve state Danskem
            To v jedne vete vyjadril když lidé přestávají věřit, že se mohou domoci práva
            a že spravedlnost bude nalezena,
            Dnes doba pokrocila a proto jiz plati ze je neco shnileho na cele planete Zemi !
            Sejri se to celosvetove az tak moc, ze i duvodu pouzivat smajlik na internetu je stale mene .
            howk

            • jafa

              Je toho víc, jak jsme geneticky potlačeni :-) vyhledávání autority je jedním z nich. Notabene náboženské.
              Vám asi nedělá angličtina problém :-) THE SECRET COVENANT jsem četl už dříve, tady jsem si to opět připomenul, pravda je tvrdá a není pro každého. http://www.montaguekeen.com/page1470.html

              • Astr

                THE SECRET COVENANT
                Tajna smlouva ci lepe proti lidu spiknuti
                Co radek to pravdive zjeveni jak lidi nicit a zotrocit
                a neni nikdo kdo by byl schopen beh dejin otocit.
                konecne ve prospech lidu, miru a klidu

            • jafa

              Naštěstí to vypadá, že je to jenom nějaká frakce úchylů, která se dostala k lizu. A nebudte potom proti imperialistickým buržujům :-)

    • Janika

      Moc krásné, opravdu. Je skvělý. A je sám, nemůže zachránit celou církevní smečku, ale díky Bohu za něho, že takový člověk existuje.

    • vittta

      Nikdy bych nevěřil, že budu tleskat katolickému flanďákovi.
      Je to opravdu velký člověk!

  8. jafa

    Jestli Sorcha Faal nekecá, tak se ten overkil už zase dvakrát nepodařil. Česky na Orgonetu.

    • Kamil Mudra

      No, já nevím… Přijde mi dost nepravděpodobné že by mohlo dojít k nějakému takovému varování Ruska – protože čím jiným by „omezený“ jaderný úder byl? I tomu největšímu pitomci je snad jasné že by následovala NEOMEZENÁ reakce a to nejspíše směrovaná nejen na místo odkud útok začal.
      Leda že by to nebylo „na ostro“.
      Také moc nerozumím tomu co znamená: „rozkaz oprávňující k vypuštění“. Pokud jde o rozkaz – tak ten by měl být „přikazující vypuštění“ – nebo ne?
      Myslím že až k něčemu takovému dojde, tak se to dozvíme až ve chvíli kdy už to bude bouchat.

  9. embecko

    Tak co dela zatmeni slunce?
    Tady zpivaji ptaci jak o zivot a psi vesele behaji po travnicich a ocuchavaji se…
    Mozna jsou nejaci divni, kdo vi… :o)

      • embecko

        K jodlovani ma nas nacelnik „Ten, co muze za fsecko“ kladny vztah, proto to vzal v Alpach jen na 4/3 zakryti kotouce a jodlisty usetril:

    • jafa

      U dalekohledu s doktorama to byl sychr :-)
      Přišla i potencionální tchyně před 35ti lety ale hercna to vydržela :-) Ta holka už nežije :-( Přes 30 let jsem je neviděl. Stala se z ní milá seniorka :-)
      Ptáci někam zalezli, bylo úplné ticho, kosa a přítmí. My jsme přes okolní ryk lidí měli minutku ticha.

      • goliast

        dneska se to ptáků nijak netklo/mých/, ale možná proto, že byli doma

  10. Janika

    Odstranila jsem, co bylo dvakrát, pokud ještě něco, upozorněte mě, prosím.

    A děkuji všem, co tu přikládají na ohníček, aby zcela nevyhasnul :-).

    • embecko

      Tohle je ten moment, kdy Rusum nerozumim, vittto. Nepoucili se ze Soci, kde se z olympiady stala zastera Majdanu a skrze kterou se podarilo Rusko kulturne zdiskreditovat (pamatujes na dvoji zachody).
      Ted se zas zenou do nejakeho fotbalu…jak to asi dopadne? Bude to stat strasne penez, bude to prodelecne, budou s tim problemy, a skonci to zase diskreditaci ci nejakym polomajdanem zaplacenych hooligans. Nakonec se Rusakum Zapad vysmeje a jeste jim pri tom politicky a hospodarsky zatopi. Snad uz by v Kremlu mohli pochopit, ze cokoliv udelaji, bude vzdy obraceno proti nim a ze nikoho nikdy nepresvedceni, ze jsou v necem dobri.

      V 50. letech cernosi v pohode studovali na sovetskych vysokych skolach a kazdy narod mel svoji republiku, zatimco v USA je rozvesovali po stromech, v autobusech museli jezdit separatne a zbytky narodu po genocide zivorily v rezervatu.
      Ted ma mejaka fifa ru drzost se ohanet ruskym rasizmem- to je zas napad?
      Tady je clanek z Prop…nejde o jeho vyzneni a zavery, ale o hlavni nosnou myslenku, vyjadrenou uz v nadpisu. Neco na tom je, pro mne je to zcela nove:
      http://www.protiprudu.org/deziluzie-bielych-nacionalistov-o-rusku/
      Sebaklamy bielych nacionalistov o Rusku

      Jim ted zacne vadit, ze Rusove nejsou rasisti…a tudiz je z rasismu zacnou obvinovat.
      „Chces- li poskodit nekoho, kdo ma rad kocky, rozhlas o nem, ze kocky zere.“ (c) Burrouhgs

      • Astr

        Dik za odkaz Saxi :-) Zajimavy clanek .
        Vubec jeden z nejlepsich antiRuskych a anti Putinovskych clanku posledni doby! Na bazi jineho pohledu na nektera fakta !
        Take proto ze na zaklade kritiky a srovnani Ruskeho nacionalismu nikoli v rovine etnicke jako predstavuje vetsinove obyvatelstvo treba v Nemecku i stale jeste ve Francii ci jinych mensich statech Evropy kdyz ukazuje dnesni Rusky nacionalismus bez rasoveho kontextu.
        Ruská identita je vic podobná americke a brazílske trans-rasove identite než k nemecke nebo francouzske etnicke identite!

        Podle tohoto clanku pocet slovanskeho tedy bileho obyvatelstva netvori vetsinu ale mensinu populace v Rusku a proto dovolavat se spojenectvi se „slovanskym“ Ruskem je nesmysl ! Byl tedy I nesmyslem v dobe minule kdy „obrozenci“ o slovanske vzajemnosti a predevsim bratreni se „slovanskym“ Ruskem volali.

        Podstatu argumentu vystihuje tato pasaz clanku:
        Proces evropizace Ruska bol drasticky zvrátený, rovnako kultúrne, a čo je viac podstatné – i rasovo Boľševickou revolúciou.
        Je bežným omylom považovať zavedenie komunizmu v Rusku za číru politickú zmenu. Za prvé a predovšetkým, Boľševická revolúcia bola revoltou kultúrne a/alebo rasovo neeurópskych más proti európskej elite. V krátkosti, táto kľúčová udalosť histórie musí byť primárne chápaná nie zo spoločensko – politického hľadiska, ale z rasového. Ideály komunizmu slúžili iba ako fasáda, ako nástroj, skrz ktorý nenávistné neeurópske masy vyjadrili svoju hlbokú a dlho zadržiavanú nenávisť k ich európskym pánom a všetkému európskemu. Toto bolo v tom čase jasne spozorované a výrečne vyargumentované Oswaldom Spenglerom.
        A čo je najpodstatnejšie, komunizmus drasticky a nenávratne zmenil rasový profil ruskej populácie. Komunistický režim sa prevažne zameriaval na likvidáciu intelektuálnych a politických elít, ktoré boli prevažne potomkami pôvodnej slovanskej populácie a neskorších európskych imigrantov. Milióny z nich boli zavraždených a tí šťastnejší unikli do Európy a nikdy sa nevrátili. A keďže deeuropeizácia Ruska bola v prvom rade a predovšetkým rasová, tak je veľmi zavádzajúce dospieť k záveru, že Rusko sa po páde komunizmu vrátilo do európskeho sveta.

        • embecko

          Ano, Astere, ja to povazu take za dobry clanek, v urcitem vyseku napadu velmi prinosny.
          A lze si to overit i na ciste proruskych webech, kde na Putina a Rusko shlizeji v ocekavani, ze az vyhraji, tak si tim (ti diskuteri) take nejak polepsi, svezou se s nimi atd.
          Zajimava situace.

          • vittta

            Podle mě byl jakýsi „bílý“ svět, nebo bílá jednota vždycky iluzí.
            Bilí vždycky válčili s tím, kdo byl zrovna při ruce, stejně jako jakékoliv jiné rasy.
            A na ráně byli často bílí.
            Je tedy úplně jedno, jestli je v Rusku bílá většina.
            Co si od Ruska slibovat?
            Asi nic konkrétního, osobně ale rád vidím, když jsou síly nějakým způsobem vyrovnány a také Rusko, ať to je jak chce, ten model jakéhosi multikulturismu a homoslavismu má hodně přistřižený.
            Nebo lépe…mají to jaksi na přirozených základech, na rozdíl od Evropy, kde je vše až zrůdně zvrhlé.

      • Astr

        Dik za odkaz Saxi :-) Zajimavy clanek .
        Bohuzel muj komentar ceka na schvaleni

      • vittta

        Něco na tom je…stejně jako na čemkoliv jiném.
        Autor článku je nejspíš idiot, který nikdy nepochopil nacismus.
        To nebyla „bílá“ ideologie, byla německá, nacisté byli stejně nepřátelští k negrům, jako k bílým Slovanům.
        Kdyby vyhráli, brali by to nejspíš postupně, s cílem germanizovat….ale jen ty vhodné.
        Problémem bílé rasy není občasné míšení s rasami jinými, či nějací Židé, ale dekadence a degenerace, která vznikla z dostatku a je evolučně logická.
        Pokud se bílá rasa nepoučí z této zásadní chyby-tedy sluníčkovému přístupu k vlastním nepřátelům, úplně obyčejně zmizí.
        A s bílou rasou zmizí i Židé. Ostatně, jsou také více či méně bílí. Přece je černí nenechají vládnout….a černí degenerovaní nejsou, ti se sluníčkově ke svým nepřátelům chovat nebudou.

      • Janika

        Tak v tomhle zase nerozumím já, saxi – podle mě Soči bylo velkolepým úspěchem Putina. To jen naše část světa si myslí, že je středem světa a kdejaký novinářský blábol má nějakou váhu.

        • embecko

          Novinarsky blabol ma tu nejvyssi vahu…vsude pisi, ze to byla ostuda, zapomnelas na ty toulave psy, janiko, o kterych se vsude psalo, jak je chytaji a utraci? Tim ztratlili pulku evropske populace, jen tady na tom. 3/4 rozdanych medaili ziskaly Zapadni staty, myslis, ze nekoho v Jizni Americe, Africe, Indii tyhle hry zajimaly? OH jsou zapadni marketingovy produkt, normalne neni duvod se na to koukat.

          • Astr

            Saxi zimni OH v Soci pomerovane masmedialne pres WC a toulave psi to je natolik srozumitelna argumentace ze netreba vic dodavat:-)
            Takove informace vice vypovidaji o pisateli nez o veci same a nuti rozumneho ctenare k zamysleni a to zcela jinym smerem nez mel clanek pusobit :-)

            • embecko

              A ty jsi, Astere, pomeroval OH jak jinak, nezli prez masmedia?
              Cozpak si uz nepamatujes na ty clanky v prubehu OH, proc by si melo 90% citatelu myslet, ze jde o propagandu a ze ve skutecnosti bylo vsechno naopak?
              Ted chce Putin napadnout Evropu, coz zacal svoji anexi Krymu a utokem na Ukrajinu, ale OH v Soci se mu povedly a byly velkolepym uspechem?
              Kde to zijes, Astere? :o)

              • embecko

                Liberalne levicovy a velmi vlivny die Zeit:
                „Nebezpeci teoru, zasvinene zivotni prostredi, nasilne vysidlovani, korupce, homofobie a vysroubovane naklady…nikdy v historii nelezel nad olympijskymi hrami takovy stin. Samy letni hry v totalitni Cine byly oslavou sportu a nebyly tak sporne jako tyto.“
                http://www.zeit.de/2014/07/olympische-winterspiele-sotschi-russland-putin
                Operace Soci
                Mezinarodni olympijsky vybor jako vykonny pomocnik Putinovy propagandisticke masinerie.
                Shrnujici zprava.
                *
                Naklad pul milionu denne, z toho 70% abonentu- tedy denik tvorici vyraznym zpusobem verejne mineni.

              • Janika

                „A ty jsi, Astere, pomeroval OH jak jinak, nezli prez masmedia?“ – tak na tuhle větu koukám a říkám si, jestli byla myšlena vážně :-).

                “ myslis, ze nekoho v Jizni Americe, Africe, Indii tyhle hry zajimaly?“ – možná úspěch leckde lidé prožívali vášnivěji, než v civilizovaném chladném západě. Ale rozumím, tady nejde o množství lidí, tady jde o ty správné lidi. To jest ty, kteří mají účinnější zbraně. Tak tuhle morálku nikdy nepřijmu.

                • embecko

                  A vy jste tam, Janiko, s Asterem byli, anebo jste si tam spolecne vyslali nejakeho zvlastniho korespondenta?
                  Anebo myslite, ze lide na Zapade si prectou negativni zpravu v tisku a hned si reknou „tak to musi byt naopak!“?
                  Tak si projedte tweety anebo diskuze pod clanky o olympiade- 90% ctenarskych reakci je vysmesnych anebo rovnou odsuzujicich. Juknete nekdy na diskuzi na nezavislych webech (nejen o olympiade), opet vsude se doctete „nemohu se o tom ve svem okoli s nikym bavit, nikdo mi nerozumi“.

                  O co ale jde? Jak pisi vyse, Rusove se zenou do dalsiho prusvihu cestou fotbaloveho mistrovstvi, zase se budou tumlovat, snazit se a nakonec se jim stejne cely Zapad vysmeje a jeste jim v Belosrusku udela prevrat. K cemu to? To je ma otazka. Rusove jsou dnes na cerne liste a budou tam jeste pristich par let, at udelaji, co udelaji, vzdycky to bude spatne.

                  Ted se bavim s tarasem na jeho webu, kde preze vsechny statistiky haji zabejcene nazor, za za 70% vaznych nehod muzou podnikatelsti zbohatlicti fracci.
                  Jak vis ty, ja brali Soci v Africe, anebo v jizni Americe? Me to prijde trochu maniakalni :o)
                  A nikdo nevytahne rakce sportovcu, kteri rikali, ze to byly doposavad nejlepsi hry…proc jste to neudelali vy, proc si musim oponovat ja? Protoze nekde na nejakm ruskem webu psali, ze to bylo vyborne? Astr cte takove weby? :o)
                  Nic ve zlem :o)

                  • Janika

                    Saxi, viděla jsem záběry v televizi (naší), a ani kecání Karase se nepodařilo zmenšit můj nádherný dojem. Mluvím o velkolepém zahájení. Pak byla soutěžní klání a to je úsilí, krvi a potu sportovců, kteří do toho dávají život, na to se snad ani plivat nedá. Při tom zahájení jsem viděla snad poprvé Ivanu Zemanovou se zeširoka usmívat. Musela to být nádhera tam být. Po celou dobu her. Nějaká WC, to je přece k smíchu. Co se týče psů, tak v podstatě mi vadí existence toulavých smeček psů i koček kdekoliv. U nás se taky vyskytují. Je to smutný pohled na zubožená zvířata, to jo. Ale s olympiádou to nemá co dělat.

                    Všiml sis v té souvislosti protiruských a protiputinovských komentářů. Mě zase zahřály u srdce rozumné a střízlivé názory, bez zášti za každou cenu. Zvláštní je, je vždycky dokážu dopředu odhadnout blbce, který se vyžívá v pokřiku nad nevýznamnými prkotinami a jimi poměřuje celé hry. Čím to je, že to jsou ti samí, co nadávají na RUSÁKY a Putina, co horují pro Jedino-Ukrajinu a lid Donbasu označují za teroristy. Čím to, že tihle uvítali bombardování Libye. A jsou čárlí :-).

                    • embecko

                      Kdyz to reknu bonmotem: Soci byly nejpovedenejsi, ale zaroven nejneuspesnejsi hry historie.
                      Uspesnost zde ovsem nehodnoti ani Rusove ani sportovci, ale marketingovy partner, v tomhle pripade ostatni staty severni polokoule. Africane nelyzuji, jihoamericane nebrusli.
                      Chteli je utopit, utopili je; pockali az hry zahaji a hned rozjeli majdan. Nekdy mam o Rusy obavy, protoze mi prijdou najivni…ci ne snad primo najivni, ale ve vleku teorie sveho sblizovani se zapadnimi elitami coby jedine mozne cesty kulturniho pokroku.
                      Ted ctu momentalne Oblomova a tohle resili uz tehdy :o)

                      Vrele k tematu doporucuji Chazinovu predpoved pro Rusko, ta se mu opravdu povedla:
                      http://stripkyzesveta.cz/cz/media/1044/michail-chazin-rusko-a-vrasky-pravdolasky
                      Tam je to take.
                      Kdo to chce v plne verzi, musi budto do rustiny, anebo na The Sakera, tam visi anglicko/nemecky preklad, podle potreby.

                      Me strizlive nazory hladily po dusi take, ale tady je rozhodujici nazorove teritorium, tedy Zapad. Pokud Rusove nabizi svuj produkt a ten neni prijat, nelze rici, ze by jejich nabidka za neco stala. Spatne to odhadli, chteli se predvest a nepovedlo se jim to, tohle s vlastni kvalitou vyrobku nema co delat- vyrobek neni jenom vyrobek, ale i schopnost ho prodat.
                      Za sociku se neco podobneho resilo u ceskych tkalcovskych stavu. Nejaky Japonec (konkurent) k tomu rikal: „Na co vam je, ze mate nejlepsi stavy, kdyz je neprodavate?“ To byl rok cirka 1990-91.
                      Dnes je to podobne, na co je Rusum nejpovedenejsi olympiada, kdyz o ni jejich partneri mluvi jako o nejneuspesnejsi a odmitaji ji?

                    • embecko

                      Ruske sportovni hry maji spolecneho jmenovatelem s Chazinovymi uvahami. Jejich problem je, ze hledaji partnery ve svete. Tak to zkusily prez OH a byly odmitnuty. To je velmi tezka situace, ke komu se maji obratit? Historiciky se obratili Rusove na Francouze a Nemce a ti je za to napadli. Ted jim zbyvaji Cinani s maskou misto obliceje, Iranci v habitech, Brazilci v pralese ci fanaticke opice z Anatolie…to je velmi kruta situace. Tak to zkousi vytrvale smerem na Zapad, zadny div, ale uspechu se dle meho nemohou dockat, na to je Zapad uz prilis rozpadly, zcela v rukach korporaci.

                    • Ondra

                      Tady souhlasím s embéčkem. Fotbalové mistrovství je pro Rusko problém v tom, že patrně ani nepostoupí ze skupiny jako naposledy v Brazílii a budou vysmívání jako outsideři, protože nepostoupit ze skupiny je dílem těch nejhorších. Navíc u sebe doma a za vypjaté atmosféry války se Západem. Nepřítel Ruska bude sklavit a Rusko bude poražení uráženo a ponižováno.

                      Ovace budou slavit nejreakčnější anglosaské státy Evropy se svoji nadutostí ekonomické a kulturní nadřazenosti. A teď ještě té sportovní. Němci a Angličani si budou dělat z Ruska šoufky a nakonec si myslím, že Hammond a Merkelová když by měla válka akcelerovat, zakážou svým fotbalovým šampionům na to MS jet. S poznámkou, že Rusko hraje stejně 2.ligu. Fotbal je opravdu něco jiného než ZOH. To je něco jako golf. Sport miliardářů a primadon. Sport státní arogance a nadutosti. Sport kdy jeden na trávníku slaví a druhý pláče.

                      Není to královna sportu atletika ani běh na lyžích, kde se maká a poctivě dře. Ne, toto je sport nadaných individualistů, kdy lidé jako Messi nebo Ronaldo sami rozhodují zápasy, lidé vyjímeční a talentovaní – žádný plebs. Bude tam i jiné složení fanoušků a těch, co budou určovat veřejné mínění. Nebudou to fanoušci běžců na lyžích, ale zase ponejvíce bohatí Londýňané a Mnichované, Pařížané atd. Fandové z metropolí velkých klubů. Mající opravdu stadiony a infrastrukturu se kterou se asi Rusové nemohou srovnávat.

                      Víte, jestli sem píší levicově zaměření lidé, měli by si uvědomit, že toto vše je jen hra bohatých a kapitalistů a že národní hrdost je dnes hledat ve sportu asi tak naivní jako lásku ve veřejném domě. Je to doména bohatých, kapitalistů a elit obecně. Nic pro ruskou duši, tedy pakliže nemáte stejné priority jako Abramovič. Ten asi jako jediný Rus skutečně ví, co fotbal obnáší:-)

                  • vittta

                    No jo, Saxi…ale když neudělají nic, tak to bude také špatně.
                    Všechno bude špatně.
                    Tak ať raději něco udělají, když to bude hezké, tak se pak blbě říká, že je to špatné, to už se lépe říká, že by to špatné bylo, kdyby to bylo….

                    • embecko

                      Ja jim do toho mluvit nemuzu, vitto, ze ano, treba to protrhnou, treba se do te doby situace vyznamne zmeni a Rusove budou uplne na koni, oslavovat.
                      Ale 30 miliard euro za ZOH je fuc, coz neni malo, zvlaste v soucasne situaci. Brazilci treba vubec nevydali zadnou financni zpravu o probehlem mistrovstvi sveta ve fotbale, pro jistotu, asi aby jim nesnizili rating :o) odhady jsou 10- 20 miliard euro.
                      Ale jiste, jen at si to Rusove udelaji, kdyz si mysli, ze jim to vyjma dluhu k necemu bude.

                  • Astr

                    Saxi s Tvym hodnocenim Ruske snahy ukazovat se souhlasim ale tady jsi mimo:

                    A nikdo nevytahne rakce sportovcu, kteri rikali, ze to byly doposavad nejlepsi hry…proc jste to neudelali vy, proc si musim oponovat ja? Protoze nekde na nejakm ruskem webu psali, ze to bylo vyborne? Astr cte takove weby? :o)

                    takove weby nectu ale co plati o novinarich plati I o sportovcich, vetsina sportovcu rikala dpbre hry, ale byli I taci sportovci kterym slo vice o zachody a toulave psy!
                    Me se neptej proc vetsina chvalila a mensina hanela .
                    To je podobne pomerovani I smerem opacnym,
                    Kdyz reknes USA maji mnozi jen slova chvaly a naopak jini vidi jen 50millionu na potravinovych pridelech, vidi FED co si tiskne penize a jak si pres zatim stale „svetovy“ dollar tento stat zije na ukor zbytku sveta .
                    Tim Te ale nezadam abys ctenarstvu vysvetlil proc jedni tak a druzi onak, jen ukazuji jak rozdilny muze byt nazor a pohled na vec.