Bella Ciao

Poslal Hamilbar

3 comments

  1. Janika

    Vzbudil jsem se, jednoho rána
    Sbohem má milá, sbohem má milá, sbohem má milá! sbohem! sbohem!
    Vzbudil jsem se, jednoho rána
    A uzřel vetřelce

    Ach partyzáni, já půjdu s vámi
    Sbohem má milá, sbohem má milá, sbohem má milá! sbohem! sbohem!
    Ach partyzáni, já půjdu s vámi
    Neboť smrt už se blíží

    A jestli zemřu s partyzány
    Sbohem má milá, sbohem má milá, sbohem má milá! sbohem! sbohem!
    A jestli zemřu s partyzány
    Musíš mě pohřbít

    Pohřbi mě v horách
    Sbohem má milá, sbohem má milá, sbohem má milá! sbohem! sbohem!
    Pohřbi mě v horách
    Ve stínu květin

    A lidé co projdou
    Sbohem má milá, sbohem má milá, sbohem má milá! sbohem! sbohem!
    A lidé co projdou
    Mi poví: „překrásné květy“

    • BARON LE SAMEDI

      Svět je naruby. Nahoře vidíte video casina v MINSKU a dnes jsem se také dočetl, že v Bujumbuře dělají subotniky. Častěji, než bývávaly kvartální u nás. Ovšem, smrdí to tam převratem. Ostatně, dvacet let už Hutuové klid nemají. Bujumbura je v Burundi…. a čte se bužumbura, což ovšem zní dost opilecky. Videa páru mlaďochů jsou tady https://www.youtube.com/watch?v=PhZkGMvrXEo Pokud byste tam letěli, líbí se mi poučka, že každých pět dní turisty v Burundi vytvoří práci pro jednoho obyvatele země na jeden rok. Možná na víc, když vás dobře oberou místní zlodějíčci.