Balení s pomůckou

Poslal Hamilbar

 

12 comments

  1. Janika

    Myslím, že by se na toho pejska „vrhaly“ ženy všeho věku a jak by se z obležení bab ten mládenec zdvořile dostal, to netuším :-).

      • Kamil Mudra

        Roztomilý potkánek na rameni vyvolá stejný efekt :-)

        • merlin

          rada pro ty, co si neoblibují taktilní kontakty cizích lidí : s havranem na rameni a bernardýny z obou stran procházíte bez omatlávání rozestoupeným davem :-)

          • Janika

            Taktilní jsem si musela najít ve slovníku. Původně jsem tomu spojení „taktilní kontakty“ přisuzovala jiný, zajímavější a záhadnější význam. Líbilo by se mi, kdyby to byly záměrné taktiky k vyvolání kontaktu :-).

    • Janika

      Je to moc smutné, PeeBee…
      Ani jsem o tom nechtěla psát, měla jsem připravený jiný článek, ale počkám, až bude jiná nálada…