Cikán a Smrt

34 comments

      • BARON LE SAMEDI

        Ale spíše nedá. Slyším zvony ze Santa Fé, řekl v náručí Old Shatterhanda umírající Vinnetou ! Vinnetou -poslední výstřel! „Winnetous Seele muss gehen. Winnetou ist bereit. Lebe wohl, mein treuer, mein…“
        Winnetous letzte Worte zu Old Shatterhand Vinnetouova duše musí odejít. Vinnetou je připraven—

        Německo mění TV programy, i ORF. Zemřela morální legenda nejen mého dětství. Pierre Bricea objal Manitou. Howgh.

        • Janika

          Tak to je smutné, díky za připomínku. Byl to šarmantní, noblesní člověk. Škoda, i když Lexe Barkera o hodně přežil.

          • goliast

            taky mě to znostalgičtilo, je mi to líto, přišlo mi, že to zakončuje jednu éru, která náhodou nebyla tak špatná. Bude hůř.

          • BARON LE SAMEDI

            Lex Barker šel v N.Y za ženskou, a na 57. Avenui dostal infarkt.

  1. BARON LE SAMEDI

    myslím, že Vinnetou byl i fantastický byznys. I u nás se sbíraly (měl jsem jich asi třicet ) fotky Vinnetoua z Pressfota, dokonce byly fotky, kde dole byly tři diáky, které byly k oddělení, a použití při domácí produkci. Taky jsem měl ten dráp, imitaci, přivěšený na kůži, co Shatterhand odřízl Vinnetouovi v zajetí Komančů, když ho osvobozoval. A děcka si ocvočkovávala vyřezaný pušky z lipovýho dřeva, a holky nosily účes a la Nšo-či. Mokasíny se nosily, a pan Lom, i Mario Adorf byli nenávidění padouchové, co s tím měli problém i v Německu. Když producent nechal Vinnetoua zemřít, v 1965, tak v Německu byly demonstrace mládeže. Pan Svatopluk Beneš daboval veršujícího přítele Sama Hawkinse, strýce Gunsticka, nebo jak si říkal, a v Pokladu na Stříbrném jezeře v 1962 zazářil jako mladý Engel Götz George, který o dvacet let později jako, Schimanski ovládl sobotní pozdní večery u TV…..no a samozřejmě, koupené laciné dýmky se předělávaly na kalumety, kam se cpal rodičům odcizený tabák, a protože v tištěné Mayovce je, že tam jsou i nehty, tak jsme je tam stříhali také :-))).

    • Janika

      Tak mně se ty jejich úbory nelíbily, připadalo mi to jako pyžama. Vinnetou se mi líbil nejvíc někdy v pozdějších pokračováních, když měl chvíli červenou košili a zápasil s někým ve vodě, takže mu spadla čelenka a zmáčely se vlasy. To mu fakt seklo :-).

      • BARON LE SAMEDI

        pravda. Kdyby ovšem těch pér ve vlasech nebylo, a pěkně rudočerně pomalovaných tváří, včetně kostýmů, rada starších by připomínala politbyro.

  2. goliast

    u tohohle mě napadlo, že ne všechna zviřátka chci mít doma:-)

    • Janika

      To mi připomnělo, co řekl misionář kdesi v Africe přírodovědci, milovníkovi hadů: „Víš, ty nemůžeš mít ty hady takhle zblízka rád. Jsou to sice také boží tvorové, ale mají špatné návyky“.

      • goliast

        Hezký :-) To si musím zapamatovat, hodí se to na lidi :-)

        • BARON LE SAMEDI

          viděl jse ted někdy video, kde laborant krmil hady. Povytáhl šuplík, postavil se had, on mu hodil myš. připlácl tělo a zasunul šuplík. M+l v ruce železo na ty hady. Bylo to beze slov, jen s titulkou práce s ženským kolektivem.

    • Kamil Mudra

      Dobrá koláž, merlin. :-)
      No… doma…
      Ani kdyby to saranče bylo inteligentní a mírumilovné?

  3. BARON LE SAMEDI

    opsáno od Macka: Slepý zajíc skáče po lese a stoupne na plže. „Promiňte neviděl jsem Vás, jsem slepý.“
    „I vy promiňte, také jsem slepý a neuhnul jsem. Co vy jste vlastně za zvíře?“
    „Tak víte co, osaháme se vzájemně a zkusíme hádat.“
    „Tak jo,“ plž oblézá zajíce a drmolí „… jemný kožich … velké uši … malý čumáček. – Nejste vy zajíc?“
    Zajíc se zaraduje: „Skvělé!“ a osahává tlapkou plže: „A vy jste měkký … studený … ohebný … slizký … nemáte kule … nemáte páteř. …nejste vy Bohuslav Sobotka?“

    • Astr

      Umet si udelat legraci patrilo vzdy do Ceske kotliny:-)
      Jen se to vytratilo z massmedii vcetne TV
      To Amici jsou stale jeste zemi svobody slova :-)
      ============================================
      Ze pry seminko demokracie v Iraku zaseli 
      (aby nakonec ovoce v podobe Islamskeho statu a obcanske valky tam sklizeli )

      „Seed of democracy“… ……..cha cha cha (
      Pry USA zasadily v Iraku semeno demokracie 
      A zadna neduziva rostlinka ale mohutny strom to pravil JWB vychutnejte si :-)

      Jen misto demokracie jim vyklicil a vyrostl strom v podobe statu kde misto demokracie je bratrovrazedna valka a zrodil se Islamsky stat !
      To je vysledek invaze a okupace Iraku
      Na zaver McCain a ideal jeho politiky:
      US by mely byt FSUDE a navzdy;
      Neumim si predstavit ze by se v Ceske kotline nasel nejaky TV bavic, ktery by si udelal porad a dovolil si takto ostre kritizovat politiku vlastniho statu:


      Pobavte se :-)

        • Astr

          U Tarase je mozno otevrit :-)
          Testoval jsem zda blokada neplati pro celou CR :-)
          Zde je nutno kliknout na Play All a otevrit na bocni liste.
          Moje omluva:-)

  4. BARON LE SAMEDI

    no, té smrti bylo dost, Janiko. Níže přidávám video, které je oslavou života a štěstí. Štěstí přežít. Vůbec nesledujte snowbordáka, v sedmnácté vteřině zprava vběhne na scénu bílý králík, a proběhne, což kamera zabírá…..sedněte si blízko obrazovky. …, věnuji paní merlin