Revoluce na blogu

Rozhodla jsem se vyzkoušet možnost, kterou nabízí wordpress, a nabídla Ladislavovi možnost vkládat své články a překlady samostatně, bez mé účasti. Už jsem o tom přemýšlela dlouho, jen najít vhodného kandidáta nebylo lehké. Nejde jen o to mít co říct, takových je tady spousta. Vedle toho je také třeba ochota ponořit se do tajů wordpressového zákulisí a naučit se články editovat. Ne, že by to bylo obtížné, ale chápu, že se do toho každému nechce. Jsem proto vděčná Ladislavovi, že na tento pokus, který se může stát trvalým stavem, přistoupil.

Vlastně pro ostatní čtenáře se tím nic moc nemění, já jsem ale spokojena s tím, že nebude všechno jen na mně. Spoluautor si své články edituje a také moderuje diskuzi pod nimi. Já do toho nehodlám zasahovat, jen v krajních případech (osobní útoky tady nechci v žádném případě, rovněž tak nestojím o potíže s porušováním zákona). Proto jsem zrušila blokace některých nicků.

2 comments

  1. grasyk

    Vážím si, Janiko, rozšířené možnosti vyjádření, jakou jste mi poskytla a děkuji za ni. Jemnosti práce s wordpressem mi zatím zůstávají utajeny, zkusím se s nimi trochu poprat. Nicméně ujišťuji všechny stabilní čtenáře a přispěvatele, zvláště pak stabilní oponenty, že si mohou s ulehčením oddechnout – tuto možnost využiji jen dočasně. Blíží se léto a s ním jiné aktivity než ťukání do klávesnice. TIŠE – SLYŠELI JSTE TU RÁNU? A jo, někomu právě ze srdce spadl kámen… :-)

    • Janika

      Vždyť uvidíme, Ladislave :-). Pořád se něco děje a já doufám, že Vám to nedá něco k tomu nepoznamenat.