The Saker: Velký podvod národního Sionismu

Komentář a překlad Brok

Relativně známý bloger The Saker zveřejnil na své stránce  https://thesaker.is/ článek s názvem „The great fraud of National Zionism“, česky „Velký podvod národního Sionismu“.

Saker je syn ruských emigrantů z vlny po revolucích roku 1917. Vyrůstal a vzdělání získal ve Švýcarsku, kde určitou dobu pracoval pro stát jako vojenský analytik. Dnes žije na Floridě se svou ženou, občankou USA. Zdá se, že ve Švýcarsku nebyl příliš vítaným hlasem. Není jím ani dnes v USA a pro jistotu už založil rezervní stránku, neb jeho současné prý hrozí zrušení.


Celý článek je velmi obsažný a angličtinářům jej doporučuji pročíst pro Sakerovy logicky uspořádané postoje a vývody k situaci ve světě po 11. 9. 2001.
Dovolil jsem si přeložit jen tuto část uvedeného materiálu, protože za prvé nemám souhlas autora na překlad celého textu a za druhé, je to téma navýsost současné. Napětí mezi Západem a Ruskem houstne tak, že se dá pomalu krájet. Tato část se jmenuje „ Putin’s Russia as a civilizational threat“ tedy:

Putinovo Rusko jako hrozba civilizaci

Musím vyjasnit, proč mluvím o „Putinově Rusku“. Důvodem této volby slov je, že moderní Rusko není Ruskem 90. let ani Sovětským svazem. A ani moderní Rusko není stejné Rusko jako před rokem 1917. Dále chci zdůraznit, že Putinovo Rusko je projektem, pohyblivým cílem, částečně realizovaným potenciálem – ale dosud není stabilním, hotovým „produktem“ (v minulosti jsem psal o těchto otázkách, tady, tady a tady). V Rusku však můžeme vidět řadu velmi zajímavých jevů.

Za prvé, drtivá většina ruského lidu odmítá „demokracii“ v západním stylu a její tzv. „hodnoty“. Po téměř dvou desetiletích hrubého porušování každé jednotlivé normy Západ, který sám sebe po staletí zobrazoval jako důvěryhodný zdroj morální nebo politické inspirace, se nyní se stal smrtícím (roadkills). Pochopte – Rusové chtějí vládu skutečných lidí, skutečnou „demokracii“, pokud chcete, prostě ne tu západního modelu. Chtějí svou vlastní, jedinečnou ruskou demokracii.

Za druhé, Rusko otevřeně a systematicky odhaluje pokrytectví Anglo-Sionistické říše. Na mysl přichází historický projev Putina v Mnichově nebo v OSN.

Za třetí, Rusko je částečně muslimskou zemí! Nemá muslimskou většinu a islámské zvyky a tradice jsou většinou drženy pouze menšinou muslimů (stejně jako křesťanské tradice drží menšina nominálně „ortodoxních“ křesťanů). Jde o toto: pro Rusy nejsou muslimové nějakým typem „děsivých cizinců“, kteří napadnou vaši vesnici a zničí váš způsob života. Historicky, Rusko mělo strašné vztahy (včetně 12 válek) s Tureckem a poněkud kostrbaté vztahy s jinými muslimskými zeměmi (zde myslím na Írán). Rusové ale také žili v míru se svými muslimskými sousedy po staletí a jsou si toho velmi dobře vědomi. To znamená, že Rusové mají mnohem širší spektrum zkušeností s muslimy a islámem, některé dobré, některé špatné a některé naprosto hrozné než Západ. To, co Rusové znají a činí je tak dramaticky odlišnými od většiny lidí na Západě, je názor, že mírové soužití s tradičním islámem je dobře možné. Vše záleží na konkrétním typu muslimů, se kterými se máte co dělat.

Nakonec, zatímco křesťanství v Rusku stále bojuje o místo ve společnosti, není pochyb o tom, že většina Rusů dává přednost tradičním hodnotám křesťanství oproti tomu druhu „křesťanství“ kde „všechno se smí“ nebo také, „všechno má svou cenu“, která tvoří „duchovní“ jádro post-křesťanské materialistické společnosti Západu. To je důvod, proč je většina Rusů jasně „genderově diferencovaných“ – muži vypadají a jednají jako muži, ženy vypadají a jednají jako ženy a různým LGBTTQQIAAP_________ (přidejte více písmen, pokud jste tak nakloněni, což bude více „inkluzivních“) říkají, aby si své „Pride parade“ drželi jinde.

Potud překlad. Pokud se vám zdá, že Saker si idealizuje situaci v RF, souhlasím. Na druhé straně, jeho názor je snad hoden zamyšlení zvláště vzhledem k vyznění celého článku.

  1. astraustralia

    vittta pozadejte o vysvetleni sveho internetoveho pritele pana Culika :-)

    Ze se vas oblibeny Culik nevyjadril k informaci ze:
    Chairman of New Zealand’s biggest mosque says Mossad was behind Christchurch massacre
    Předseda největší mešity na Novém Zélandu říká, že Mossad stál za masakrem v Christchurch,…..
    pouze jedny noviny to otiskly a hned stahly !
    Takhle pomlouvat nejlepsi spionazni sluzbu sveta je vrcholna ukazka antisemitismu !

    https://www.dailymail.co.uk/news/article-6859219/Chairman-New-Zealands-biggest-mosque-says-Mossad-Christchurch-massacre.html

    • vittta

      Na tom mě zaujalo nejvíc to, že to byla antirasistická demonstrace, kde to muslimský předák prohlásil.
      To by pak na jiné antirasistické demonstraci mohl pro změnu nějaký Žid, nebo i Čech, Němec, kdokoliv, prohlásit, že za nějaký konkrétní skutek může tajná služba Saudské Arábie.
      Jinak, podle mě se ten atentát vůbec nestal, rozhodně ne tak, jak je popisováno.
      Však také to utichlo, jako by se ani nic nestalo.

      • astraustralia

        vittta nevim jak do hloubky jste se o to zajimal, co vsechno prostudoval zdroje prosel, nazoru na to bude casem jiste vice a vice a cim vice tim to bude odlisnejsi od oficialni verse.
        Muslimsky predak se vyjadril nejen na odkazu ktery zverejnily noviny, pry popustil sve predstavivosti vice uzdu a rekl ze Mossad za tim je a ma na Newe Zealand pifku od doby kdy agenti sluzby byli pred nekolika lety chyceni s falesnymi pasy(na falesna jmena) a ze Mossad nezapomina a msti, se. Take ze vrah nez strilel procestoval mnoho zemi a cas stralil i v Israeli! atd atd.
        Bude to jako s 9/11 verse oficialni proti jinym vysvetlenim proc prave tam a tak a v te dobe. Odzbrojeni lidi bez problemu a cesta do spravne demokratury nebude ohrozena se strany obyvatel pouzitim zbrani.
        V USA ovsem bude problem s odzbrojovanim .
        The Second Amendment of the United States Constitution reads:
        „A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed.“
        a strycek google to preklada takto:
        Druhy clanek ustavy Spojenych Statu zni:
        Dobře regulovaná milice, která je nezbytná pro bezpečnost svobodného státu, práva lidí držet a nést zbraně, nebude porušena.
        A protoze Americane na rozdil od jinych jiz zpracovanych obcanu jinych zemi nejsou zatizeni korektnosti servirovanou massmedialni masazi a vedi ze strili lide, ne zbrane sami o sobe, pak zadna strelba v USA nemuze mit podobu akce masoveho odzbrojovani jak predvedeno nyni v New Zealand, pred 20 lety v Klokanii po podobne naaranzovane akci a jak se prave dozaduje parlament EU ve snaze udelat z obcanu poslusne ovce neschopne odporu !

        • vittta

          Podle mě si předáci muslimů popouští uzdy fanzatie pokaždé na Židy.
          Mosad nechá postřílet nějaké muslimy, aby se občanům Nového Zélandu sebraly zbraně, a nyní si Židé mnou ruce, jak se Novému Zélandu pomstili v operaci, která kdyby se provalila (střelce mají chyceného), tak je toho pomalu válka na blízkém východě.
          Podle mě o tomhle už nikdy nikdo v dohledné době mluvit nebude, leda by se to použilo k islamizaci Evropy, nebo jako zdůvodnění nějakých poprav Evropanů islamisty.
          Třeba strana Zelených v Německu by mohla něco takového zorganizovat, jak jsem tak viděl ty plakáty…

  2. astraustralia

    14.4.2019 – 9.30
    vittta
    dobry rozbor
    a kdyby volic v CR nebyl blbej (jak rika na svem blogu Taras)
    i pri te bide by bylo koho volit!
    Asi musi byt opravdu hure aby se volic probudil ci nejak probral a rozum pobral.
    Jen aby uz pak nebylo pozde:-(

    • vittta

      Na změnu musely být v minulosti vždycky pušky, případně meče.
      Dneska máme k dispozici volby, tak proč toho nevyužít.
      Není to dokonalé, to nechci tvrdit, ale to ty pušky také nejsou.
      Co se výsledku týká, takže někoho člověk zvolí, a ten se na něj vysere- ale velitel ozbrojené revoluce se zase stává despotou, horším toho, kdo se svrhával, vinníci sice visí, ale kurvy se najdou rychle, a uvolěně místa rychle nahradí.
      Navíc- u voleb neteče krev, a žádá si to-ať nežeru- hodinu času.
      Nechápu, proč lidé nevolí, vždycky je koho, né že ne!

      • embecko

        Davam to jeste jednou sem, do noveho asterovskeho vlakna:
        „No tak tam máš Robejška a různé prudiče se zajímavým programem. Ti se tam stejně nedostanou. A zde se právě dostáváme k tomu, co chtějí. Aby lidé nevolili, a ti, co nevolí, by vesměs mainstrem nevolili. Jenže důležité je VOLIT!“

        To si myslim i ja…a to i pres to, ze verim na poucku, ze kdyby mely volby neco zmenit, tak by je zakazali…v poradku, tak at se ukazou a az volby neco zmeni, at je pak zrusi…a i kdyz by se jakoby nic velkeho nestalo, mnohe by se ukazalo…
        Ja treba nejsem zastancem nejake „prime myslenky“ v tom smeru, ze kdyby lidi sli volit, ze by se zmenilo neco konkretniho. Mne uplne staci predstava, ze by volby zamichaly pomery na politicke scene. Ono jit do voleb s tim ze kdyz nebudes delat to, co lide chteji, tak te priste nezvoli a to skoro se 100% jistotou, to je take neco jineho, nez ze dostanes mandat od realnych 3% obyvatel a muzes si pak delat co chces, protoze tech zbylych 97% nema zajem jit k volbam a odvolat te (jak ostatne rikas i ty). Tenhle stav trva uz 30 let, Robejska sice nikdo mozna nezna, ale Okamuru uz ano, presto ma jen 10%. A pritom je jasne, ze jeho program podporuje tak 40% a mozna i 60% obcanu.
        Referendum neni mozne, protoze lide jsou hlupaci, co by nepochopili otazku (to je, pozor, nazor nikoliv politiku, ale obcanu samotnych !!), ale pritom ten samy obcan voli STAN, prosazujici volebni pravo uz od 16 let. S cimz volic souhlasi a nahradnim senatorem zvoli STANovce. Pritom ten samy volic chape, ze sam je debil, co nedokaze porozumet textu a proto nebude volit Okamuru.
        Tohle je tragedie poslednich voleb, jak jsme tu jiz o tom mluvili s Asterem…Okamura se konecne dostal do podvedomi a nabidl referendum, ovsem volic neduveroval sam sobe a tak ho odmitl. Volic by chtel zit v svrchovanem state, ovsem kdyz mu to Robejsek nabidne, tak si rekne, ze Robejska nikdo nezna a proti svemu presveceni voli eurohujery.
        Jaxi, s takovymhle (lidskym a volebnim) materialem toho opravdu moc delat nejde…pritom volebni ucast jako zakonna povinnost by to docela dobre vyresila….ovsem my nejsme totalitari, takze radsi postaru…

          • vittta

            Podle mě to musí nějak souviset s ekologií.
            Protože Zelení jsou přece ekologická strana.
            My musíme chápat, co nám JINÍ chtějí říci, a ne jim podsouvat, že chtějí zabíjen německé bílé muže.
            Takže se dáme do přemýšlení, ne?

        • vittta

          Ale my zase tak úplně nepotřebujeme nějakou zásadní změnu.
          Tohle co je tady, by člověk ještě z 19 století, ba i první poloviny 20 století, považoval za ráj.
          Tady jde jen o vnější a vnitřní nepřítele snesitelných poměrů.
          Potřebujeme tady negry- to se shodne 90% občanů, že ne, a ty kecy kolem jsou nesmyslné.
          Potřebujeme tady islám- a i tady se shodne 90% občanů že ne.
          Je to komické, ale ani zastánci migrace neuvedou žádný argument, proč bychom je tady potřebovali, i když z té samé huby vypustí hlášky o islamofobech a xenofobech.
          Že jim jako málo pomáháme, ale proč bychom jim měli pomáhat?
          A skutečně je objektivní pomoc to, že jim tady poskytneme školy, o které nestojí, bydlení, které jim připadá sprosté, a dávky, které jim připadají malé, či dokonce práci, která je namáhavá?
          To není pomoc, oni chtějí víc, oni dokonce chtějí víc, než jim dávají v Německu, jim nic nestačí.
          Takže jim vlastně nemůžeme pomoci.
          Válku doma nemají, pak není třeba jim pomáhat, jasně, klidně jsem pro, poslat jim do jejich zemí specialisty na agronomii, na průmysl, geologii, či jim tady připravit kádry (ale ne na úkor našich vlastních kádrů) ale jinak je každá pomoc zbytečná.
          To jsou současní nepřátelé vnější, a ti vnitřní s tím souvisejí v mnoha směrech.
          Tyhle antidiskriminační zákony, hony na fake, udavačské jednotky elfů, stále úchylnější buzerace v dopravě, likvidační pokuty, ekologická buzerace, genderoproblémy, juvenilní justice, buzeranti.
          Lecos s tím souvisí, a lecos si přímo odporuje, v našem parlamentu plném dementů i tak lecos neprojde, kdyby tam sedělo jen o 20 euroskeptických poslanců víc, tak neprojde takřka nic.
          Volby nemohou změnit systém, ale mohou účinně změně systému bránit a udržet status quo.
          Dokonce i v chalífátech Francie či Německo by ještě volby mohly zhroucení zastavit, ale lid už je tam nemocný a prostoduchý, navíc mnozí rezignovali, média je dokáží ovládnout, alespoň do té míry, aby se báli víc „extremistů“ a Ruska, než hlupáků, fanatiků a neokomsomolců.
          Ten Zdechovský v tom rozhovoru, co jsem z něj dělal výcuc hovořil také o té dvojité kvalitě potravit, myslím, že to tam bylo.
          A že oni vůbec nechápu, o čem je řeč.
          Myslí si, že to tady fakt chceme, nebo mu prý rovnou řekli, že dvojí kvalita potravin je ruská fake news…
          To ty víš lépe jak já, jak nás vnímají, ale i ti cizinci, co jsem se tady s nimi bavil, mi potvrdili, že zajedno netuší, kde se nacházíme, a za druhé si myslí, že tady žijeme v pralese, a že se třeba ptají, jestli tady máme televize a tak…
          Tak jak chceš s takovými kretény držet basu v EU.

          • embecko

            „Ale my zase tak úplně nepotřebujeme nějakou zásadní změnu.“
            O tom ale tak trosku mluvim nahore…ano, TED to jde, ale trend je, dle meho, velmi pesimisticky. A to, opet dle meho, diky strasidelne lhostejnosti obcanu. Fakt, s kym se bavim, tomu je politika, pokud se ho nahodou konkretne nedotyka (napr. EET), uplny sumak. A pokud ho donutis do reci, tak je to vzdycky „ano, ale…“.
            Slunicka maji hrozny tah na branu, protoze maji penize a hospodarska situace neni vyhlidkove dobra…to jest, pokud se chce nekdo chytnout na trhu prace, pak slunickarna je naprosto idealni prilezitost…navic se do nezskovek samozrejme stahuji ti nejchytrejsi, co dokazi cist, psat a mluvit. Neziskovky logicky nacucnou budouci elity.
            Vsimni si, ze pred tremi lety tu byla kolektivni psychoza z uprchliku…a kdyz prestali prichazet, tak se psychoza prevalila do klimatu.

            „Proti Gretě Thunbergové se začínají ozývat kritické hlasy. Často od mužů 50+. Je to jenom náhoda, anebo spíš bolestínské skučení nad postupnou ztrátou své vlastní kulturní hegemonie?“
            http://denikreferendum.cz/clanek/29056-komu-vadi-greta-t
            „Bohužel, pánové, vaše potřeba rovnat mladou holku nepříjemně připomíná mistrování Miroslava Štěpána v areálu ČKD v listopadu 1989. A jako tehdy jemu i vám by mělo dnes být ozvěnou: „Nejsme malé děti.““

            • vittta

              Ta Gréta v Čechách v podstatě nikoho moc nezajímá.
              Ten článek ale vyznívá tak, že vlastně KDOKOLIV může být aktivistická celebrita, stačí jen…prostě něco.
              A Gréta to „něco“ dokázala, takže se teď do ní otírají muži 50+ a ztrácí tím svou kulturní identitu.
              A asperger je normální, a Gréta je politicky činná, a…
              Jasně že ta Gréta souvisí se sluníčkovými penězi a jejich tahem na bránu.
              Kdo by nechtěl peníze za nic, za žvanění, za rauty, za cestování po světě, za různá školení…
              Vlastně se tito aktivisté lidsky doslova zkurví.
              Naučí se, že na to, aby člověk slušně žil nepotřebuje pracovat a něco umět, ale jen kecat a vystihnout správný a především aktuální směr.
              Sluníčka jsou ekvivalent negrů, které v Africe krmíme, a oni už bez našeho krmení neumí udělat ani krok.
              Josou to zbyteční lidé, ve výsledku nebezpeční sobě i celé společnosti!

            • vittta

              Ještě si všimni jedné věci.
              To je opravdu zajímavé, jde mi o jakousi „typovou řadu“.
              Všimni si, že hlavní zbraň proti Zemanovi, ale v podstatě proti každému nehodnému, je, že se mu visí na hubě, a rozebírá se, co řekl.
              Jakmile něco řekne, okamžitě je na něj útok, že to řekl.
              Nějaká souvislost je nezajímá, a nezajímá je oni pokračování toho, co řekl, ale jde jen to soubor slov, ne o jejich skutečný smysl.
              Tady vystupují tři sluníčkáři, a všichni dělají tu samou taktiku.
              Co kdo řekl, v tomto případě to zkoumám sám na sobě.
              Tak si říkám- je to nějaká koordinovaná akce?
              Nebo je to prostě typem člověka?
              Koordinovaná akce to evidentně není, ale to pak znamená, že koordinované to nemusí být ani u Zemana.
              Prostě to k sobě přitáhne lidi stejného typu.
              Však také mají absolutně společné zájmy- buzeranty, sudeťáky, gender,negry, muslimy,cigoše,nyní nejnovější ekologii…atd.
              Je jim úplně jedno, že si to odporuje, jde jim jinými slovy, jen o to „okamžitě řečené“, né o nějaký kontext, nebo dlouhodobý dopad.
              Jestli to správně chápeš- třeba ukáží auto, že kouří.
              Kouří, tudíš je neekologické.
              Elektroauto nekouří- tudíž je neekologocké. TEČKA.
              Víc nepřemýšlí.
              Nebo já nevím, třeba buzerantská práva.
              Jsou buzeranti lidé?
              Jsou- tak by měli mít právo na to, na co ostatní lidé.
              Mít svatby a děti.
              Že po tom netouží ani sami buzeranti už je nezajímá.
              Takže oni vlastně žijí tím okamžikem, a dlouhodobě propagují ten konkrétní okamžik, a jsou zklamaní, že to nefunguje, a tak musí najít vinníky.
              A tihle lidé dělají na západě politiku, a výseldek se prostě jen dostavil, vlastně to tak muselo dopadnout.
              To je generace 60-70 let, která se vzbouřila proti rodičům, a ta vzpoura se nenapravila ani po40-50 letech.
              Mají zažito, že mají pravdu, a že nebudou nikoho respektovat.
              Možná jsem se rozepsal až moc zeširoka…snad se v tom vyznáš.

              • Kamil Mudra

                Ono je to s tím volebním rozhodováním dost těžké. Buď v řadách té které strany najdeš nějakou osobnost kterou bys zvolil ale stranu jako takovou v parlamentu nechceš, nebo ani to. Případně bys zvolil nějakou stranu kvůli konkrétnímu postoji ale to ostatní co proklamuje ti nesedí, nebo to přímo odmítáš a tak podobně. S těmi programy je to také dost pofidérní když už víš jak to s nimi zpravidla dopadá v koaličních seskupeních. O vlivu Bruselu nemluvě.
                Takže i když si nakonec při každých volbách nějaký cíl pro svůj hlas najdu, přece se ani moc nedivím těm co říkají že nemají koho volit a k volbám nejdou.

                • embecko

                  Ja mam pochopeni a nedivim se, ze maji dilema. Ale je to o tom, co pisi vyse: slunickarsky trend je na pochodu. Kdyby byli lide opravdu nespokojeni, tak pujdou volit protestne…ovsem to nedelaji, coz znamena, ze jim soucasna situaec zas tak proti srsti neni a zaroven si mysli, ze to nejak dopadne.
                  Pokud budeme nahrubo eurovolby povazovat za pruzkum verejneho mineni, pak to vidim takhle: Mainstream posili, Okamura a mensi strany oslabi. Muj tip je Ano 35%, Pirati 25%, ODS 15% a zbytek po plus-minus 5%. A zadna nova strana se neobjevi.
                  Coz je jasna voda na mlyn slunickaru a vice-mene stvrzeni toho, ze delaji pro spolecnost zadouci politiku, coz jim nasledne doda kridla. Vina pak samozrejme pada na ty obcany, co zustali doma, protoze „nemeli koho volit“. No, kdyz nemeli, tak nemeli…to se neda nic delat.

              • embecko

                vittta- Pokud se najdou stejne typy lidi se spolecnym cilem a organizuji se v institucich se stejnym cilem, pak snad ani nemuzou zustat nekoordinovani. Uz jen proto, ze zadani, na kterem pracuji, je placeno jen z par financnich zdroju. Zadani se tak moc lisit nebude a vsechny ty stovky neziskovek budou presne vedet, co se jim nema a co se jim naopak musi libit.
                Ze se tam sejdou podobne typy lidi, to je pri tomhle zpusobu „prace“ vcelku jasne, tohle jen tak nekdo delat nemuze.

                • vittta

                  Neziskovky spolu samozřejmě spolupracují, jsou za lhaní placení.
                  Zde ale je- pokud někdo- placená za lhaní jenom MaB.
                  Ti další, konkrétně Saul a Třešeň lžou nekoordinovaně k jejímu, hypoteticky placenému lhaní.
                  Saul proto, že MaB budí dojem, že je to hezká ženská, a Třešeň prostě proto, že její myšlení neumožňuje vlastní teorie, proto se přimkne k teoriím, které vymysleli jiní.
                  Určitě sis všiml i typu odkazů.
                  Zatímco „my“ odkazujeme vesměs konkrétní události- ekoautobusy, vražda bílého itala, ekologiocké omezení vývozu ropy a tenhle styl- tedy jsou to události, které se prokazatelně staly a v podstatě ty odkazy mají za cíl vytvořit náhled do reality, která sice dle mainstreamu neexistuje, ale popisuje jí i samotný mainstream.
                  Jejich odkazy jsou jiné, jsou to těžko prokazatelné manipulace, nějaké mrtvoly, umučené Assadem,dopis legionáře, cosi vyvracející, provolání Macrona, nebo Otoman statistiky úspěchů díky migraci,Třebechovický betlém, opravený za prostředky z Norských fondů, nebo dokonce bulvární článek s rozostřenými fotkami kdovíkoho, jak sedí na hajzlu, s tak trapným vyzněním, že ho může brát vážně jen idiot.
                  Pro mě to znamená, že jim nejde o pochopení reality, ale žijí ve virtuálním světě, vytvořeném médii.
                  Zkrátka- myslím, že jsi to ty odkázal, to Švédko, žádné zbraně (ZHN) v Iráku nebyly, ale Hussajn byl tak jako tak diktátor, nebo tady přímo na blogu. není potvrzeno, že by ve vybombardované fabrice někdo vyráběl chemické zbraně, ale co kdyby.
                  Ti lidé jsou tedy z jiného světa, a kdybychom- a to si fakt myslím- byli stejně agresivní, jako oni, už dávno tady je slyšet pušky a zuřila by tady občanská válka.
                  Tvůj odhad ohledně voleb, no… chtěl bych věřit tomu, že to tak nebude, ale Bohužel, musím tento neblahý odhad brát vážně, no, ale já agituji za to, aby lidé volit šli, a sám také půjdu, takže získám pro nemainstremové strany určitě dobrých 10 hlasů, což nemusí být ve volební účasti 8% nijak málo….

                  • embecko

                    Pokud budes mit v navalu sebehany nekdy chut sam sebe ideove a lidsky ponizit, do 10 vterin vymyslis to, co ti sem za hodinu napisi ti tri. Cista ztrata casu…
                    Ale na NR jsem objevil zajimave stranky, obdobu Friedmanova Stratforu, pocesku:
                    http://www.novarepublika.cz/2019/04/potvrzena-podrizenost-babisovy-vlady.html
                    Nejen clanek samy, ale predevsim kliknuti na zdroj, Exanpro, se vyplati.
                    Tenhle Nikulin to tu pekne rozviril…cisar sice uz neni ani nahy, ale primo stahnuty z kuze, ale takovahle kvalitni analyza se da cist i tak. Jak by to bylo v pripade sebehany…?…“no, to se sam sobe ani nedivim, ze se mi libi produkce zbehlych zpravodajskyh dustojniku…muzu si to sam sobe okopirovat?“

  3. astraustralia

    Saul:
    Invetigativni novinari budou skakat z oken svych redakci z te ostudy, ze jim takovy spek vyfouknul jeden pokryvac z vyloucene lokality a dalsi revolucionar a zdrcujici kritik kapitalistickeho systemu ze sve svycarske rezidence.
    Nemohu se dockat!!

    Saule co jen rozebrat obsah a vynechat osobni vypady ?
    Cim dal casteji Vase posledni komentare jsou predevsim dlouha rada osobnich urazek. Dela Vam to dobre ?

    • tresen

      Vittta napsal, že mu fotky Syřanů umučených Assadovým režimem připomněly fotky žlutých vest, zabitých francouzskou policií. Citát je Saulova reakce.
      Jakpak rozeberete obsah Vitttova sdělení vy?

      • vittta

        Jak víte, že to jsou fotky umučených Syřanů?
        Zkuste mi to tedy vysvětlit vy, Třešni.
        Potažmo navíc umučených Syřanů Assadovým režimem.
        Mě by fakt zajímalo, jak se to pozná.
        Saul to odkázal s nějakým dost pochybným komentářem, kdy jakýsi „na ulici sebraný“ policejní bezvýznamný fotograf byl povolán, aby fotil umučené, a dokumentoval tak mrtvoly pro jejich identifikaci.
        To jako je minimálně podivné.
        Ale co mě přijde podivné, to někdo může přímo hltat, mrtvý skripalovic papoušek byl také zprávou číslo 1.

        • Saul

          Ja si dovolim usetrit Tresni tu zrejme zbytecnou praci v dokazovani ti pravosti tech fotek a odkazu te na text, kde se timto problemem zabyval tym mezinarodnich odborniku, antropologu….
          Az si ten 30 strankovy dokument v anglictine prostudujes, muzeme se v pripade dalsich nejasnosti k tomu vratit.
          https://www.theguardian.com/world/interactive/2014/jan/20/torture-of-persons-under-current-syrian-regime-report
          Nicmene pouze o techto fotkach puvodne tema nebylo, to jsi malinko vytrhnul z kontextu.
          Aby nahodou nedoslo z duvodu nejakeho nedorozumeni k obvyklemu odklonu, zeptam se te jeste jednou, jaka je souvislost mezi fotkou umuceneho a bicovaneho Syrana s francouzskou policii umlacenym demostrantem ve zlute veste.
          Predpokladam, ze jako zkuseny diskuter a clovek s IQ nejen vyssim, ale i delsim nez ten tebou zmineny jezevcik, jen tak hloupe neplacas co ti slina na jazyk prinese a tve uvahy maji vzdy hluboky smysl.
          Takze umlaceny demonstrant existuje, nebo neexistuje?
          Souvislost s fotkou umuceneho Syrana je jaka?

          • tresen

            Jsme se minuli, Saule. Je dobré, že jste postnul celou tu zprávu, i když není naděje, že by se do ní zdejší podíval. Ale aspoň zaznamenají její existenci.

                  • Saul

                    Existenci zprávy jsi po jejím předložení a náhlém zjištění, že vůbec existuje už zpochybnit nedokázal, to máš pravdu.
                    Kdyby jsi ji prostudoval, jak jsem ti doporučil, těžko bys dokázal i zpochybňovat její závěry tak, jak jsi to ve svém chápání „jiného“ předvedl:
                    „Pravděpodobnost, že jde o těla umučených Assadem není o nic vyšší, než že jde o jakákoliv jiná těla, “
                    Ale jistě máš nějakou svoji autentickou teorii o jaká a kým umučená těla tedy jde.
                    S podezřením na Žluté vesty už ses svěřil, ale sám snad vyjímečně uznáš, že tam máš malinkou časovou diskrepanci.
                    Ale nepochybuji, že bleskurychle přijdeš s teorií novou.

                    • vittta

                      To jsou jen tvoje konstrukce.
                      Já nemám žádnou teorii, o čí těla jde.
                      Teorii o čí těla jde máš ty, a dokazuješ jí onou omáčkou, tedy výpovědí samotného údajného fotografa, a zprávou údajných odborníků.
                      Moje celá teorie spočívá v tom, že může jít ve skutečnosti o jakákoliv těla, focená jakýmkoliv způsobem, a vrahem mohl být kdokoliv.
                      Dokonce nevylučuji, že to může být celé jen hraný dokument.
                      Tuto svou teorii jsem uvedl v život množstvím ironických poznámek, o kterých se dále nehodlám po sté bavit a též reálnými argumenty, ohledně získání a vynesení onoho obrazového materiálu, byť pouze formou teorie.
                      Na tuto teorii jsem nedostal žádnou reakci.
                      A že jsem tak smělý- my jsme se tady nějak bavili o Assadovi, nebo kde se tady vlastně vzal ten odkaz a kdo ho sem dal, a co měl vlastně dokazovat?
                      Já si nevzpomínám.
                      Ale nedivím se, pokud žádost Slováka, o přijetí do legie vyvrací výpovědi českých legionářů ( to také může být vymyšlené, to netvrdím, ale není mi jasné, jak to žádost onoho člověka může vyvrátit).
                      A rozmazané fotky sestry paní Michalákové, sedící na hajzlu dokazují, že paní Michláková šoustá svoje děti do análu, protože jsi toto psal, že šlo o anální sex.
                      Nic méně bych zde podotkl, že paní Michaláková jaksi…jak to jen říci, nemá potřebný nástroj na provádění těchto praktik, což by mi- být příznivcem teorie o análním sexu s 1,5 a 5 letými chlapci, připadalo minimálně divné, a pokud to prováděl otec, proč je neustále řeč o matce, tedy paní Michalákové, ale o otci nikdo nikde nic neslyšel?
                      Pak si také myslím, že by toto policie snadno prokázala, a pokud soudy neváhaly poslat do kriminálu homosexuálního prominenta- právníka Barnevernetu, rozhodně by neváhali s nějakým obyčejných fotříkem, či samotnou paní Michalákovou.
                      Ale, jsem ve vláknu záhad, divit se není vhodné.

                    • Saul

                      „A že jsem tak smělý- my jsme se tady nějak bavili o Assadovi, nebo kde se tady vlastně vzal ten odkaz a kdo ho sem dal, a co měl vlastně dokazovat?
                      Já si nevzpomínám.“

                      Ty už si zase nevzpomínáš?
                      Tak já bude tak hodný, že ti osvěžím paměť.
                      O Asadovi jsi začal mluvit je TY SÁM.
                      „Samozřejmě, za zlého Asada mu někdo přiložil pistoli k hlavě, ale zároveň mu umožnil bez potíží studovat na univerzitě, “
                      Překvapený?
                      https://janica9.wordpress.com/2019/04/05/volby-na-ukrajine/comment-page-1/#comment-69734
                      Od tohoto tvého příspěvku se rozvinula o Asadovi diskuse.
                      Chápu, že s takovými poruchami paměti je pro tebe velmi těžké vnímat diskusi, natož se do ní smysluplně zapojit, ale zkusím to tolerovat a jak vidíš, jsem schopen ti nabídnout v nouzi i pomocnou ruku.

                      .

        • tresen

          Ke zmíněným fotografiím byla vypracována expertní zpráva, která potvrdila autenticitu těchto důkazů o zločinech syrského režimu. V čele skupiny, která zprávu předložila, byl renomovaný právník Desmond da Silva. Závěry prošetřování zveřejnila média jako BBC, CNN a další, která rovněž nemají ve zvyku přicházet s neověřenými zprávami.
          Pravděpodobnost, že se skutečně jedná o mrtvá těla Asadových obětí, je tedy velmi vysoká.

          • vittta

            Myslím, že nechápete podstatu světa.
            Expertní zprávu si zrovna tak může nechat vypracovat Assad, a myslím, že její výsledek bude jiný.
            Renomovaných právníků je 13 do tuctu.
            BBC A CNN mají ve zvyku přicházet s neověřenými zprávami, jsou to služebníci, ne novináři.
            Nebo oni nepsali o ZHN v Iráku?
            Pravděpodobnost, že jde o těla umučených Assadem není o nic vyšší, než že jde o jakákoliv jiná těla, umučených kýmkoliv jiným.
            Problém je jen ten, že ani vy, ani já, to nemohu nijak prokázat.
            Já to nedokazuji, použil jsem ironii, ne kvůli těm mrtvým, ale kvůli mediálnímu lhaní, které trvá od počátku věků.
            Dnešek není vyjimka, jen technologie jsou dobové.
            Můj názor stojí na určité nesmyslnosti ohledně samotného pořízení oněch fotek, a též jejich získání do rukou Britů.
            Ale nevím to.
            Vy- dle mého- tomu jen věříte.
            Nemáte žádná názor, jen že to psaly BBC a CNN, které dle vás- kdovíproč, nemají ve zvyku přicházet s neověřenými zprávami.
            Podle mého soudu není KDOKOLIV schopen v tom smyslu tuto událost ověřit.

            • tresen

              Podstata mediálního světa, o kterém mluvím, je v tom, že renomovaní žurnalisté si nedovolí zveřejnit nic, co by si důkladně neověřili. Pokud to neudělají a ukáže se, že se sekli, mají velký problém.
              Zpráva, ze které informace vycházely, obsahuje i údaje o ověřování toho člověka, který fotografie ze Sýrie vyvezl. Jeho totožnost i místo pobytu po příchodu do Evropy nebyly z pochopitelných důvodů zveřejněny.
              Zpráva také uvádí, že díky tomuto fotografovi byl odhalen pouhý výsek toho, co se dělo v Asadových mučírnách, a že skutečný rozsah zločinů musel být daleko větší.

              • vittta

                Ha, ha, ha, ha,ha,ha!!!!!!!
                Takže Assad použil na své obyvatele chemické zbraně, např. nervově-paralytický chlor, a mrtví vypadali, že spí a stříkali na ně vodu, (natočili bílé přilby)
                A Hussajn měl ZHN v Iráku- ověřeno novináři.
                A údaje o ověřování člověka….no to jsou žvásty, to nemá obdoby.
                A Chamberlain přivezl z Mnichova do Evropy mír!
                A| skutečný rozsah zločinů musel být vyšší…to také zjistili?
                A proto asi podporovali demokratickou opozici, tedy spíše umírněnou, která ovšem vraždila jménem IS- ale tyhle obrázky se ukazovat nesmí, a Le Pen byla za jejich ukázku trestně stíhaná a odsouzená.
                To je zajímavé, fakt že jo…
                Nezapomeňte, že Francie je fašistický totalitní stát, porušující permanentně mezinárodní právo, a v těhle zemích se na pravdu zase tak nehledí.

          • kočka šklíba

            To jsem nevěděla že také ovládáte ironii, dobré chválím :D . Jistě jste si vzpomněla na demonstraci muslimek v Londýně, kterou „živě“ přenášela CNN, že, a proto jste tady musela použít jenom ironii. Protože nemůžete myslet vážně, že zrovna tyto stanice „….BBC, CNN a další, která rovněž nemají ve zvyku přicházet s neověřenými zprávami….“ To už bych vás jinak považovala za neskutečně alternativně inteligentní, ne jen hloupou. Jistě víte, že za dob pana Stejskala, na aktuálně, se tak označovali ty nejblbější příspěvky a nejblbější přispěvatelé jako například neo :D .
            Kdyby náhodou vám to vypadlo z paměti : https://www.youtube.com/watch?v=LXZzwwUVpWk

      • astraustralia

        Protoze si myslim ze osobnich vypadu bylo na Ostrove Janiky az prilis , tak nerozeberu.

        Pokud bych byl okolnostmi ci az tak hlubokym nesouhlasem nucen se vyjadrit, pak nesouhlas sam bych povazoval za dostatecny bez potreby insultovat pisatele cim vice tim lepe, jak Vami predvadeno.
        Prave proto ze od Vas rozebrano bylo predevsim osobne, prislo me ze toho osobne nehezkeho a negativne obohacujiciho bylo tolik ze jsem vyslovovil prani ze uz snad dost.
        Oko za oko zub za zub plati v Koranu, plati v Talmudu , plati i v dalsich virach.
        Na rozdil od vyse zminovanych a od Stareho zakona stale ktery je pro jedno z nabozenstvi stale platny,
        Novy Zakon mluvi o toleranci o odpusteni.
        Jde li o zivot, pak mirumilovne kdo po tobe kamenem, ty po nem chlebem musi byt opusteno!
        Kdyz jde opravdu o zivot, pak nasili pri ohrozeni zivota je nutno se branit. Dejiny homosapiense ukazuji ze jen dobrym slovem nelze, ze proti nepratelske sile zase jen silou!

        Ale stale jsme tu na Internetu a ja bych z mnoha ruznych moznosti dal prednost pohledu na zivot na cloveka a vymenu nazoru jinak nez internetovymi plivanci.
        Treba jako pohled na zivot a na svet:
        ocima cloveka Jaroslava Duska :-)

        PS
        Saule Vasi posledni vetu o „prohravani“ si dovoluji brat jako vrcholne sarkastickou.
        Ve stylu tu predvadenem odmitam jakoukoli konfrontaci. Nemyslim ze by tu nekdo stal o pokracovani neceho podobneho :-)

        • Saul

          „Saule Vasi posledni vetu o „prohravani“ si dovoluji brat jako vrcholne sarkastickou.“
          Ve stylu tu predvadenem odmitam jakoukoli konfrontaci.“

          Ja jsem vam ale nenavrhnul zadnou konfrontaci,Astre.
          Navrhul jsem vam pouze posouzeni a vyhodnoceni cetnosti vsech osobnich urazek a napadavani zde na Ostrove v souvislosti s jejich autorstvim.
          Vzhledem k tomu co mi pisete si nejsem jisty, jestli jsem vasi nestrannost a nezaujatost neprecenil.
          Take bych to tedy naopak mohl brat jako kompliment, ze mne vyzyvate k toleranci a odpusteni jinemu diskuterovi, pro ktereho v jeho soucasnem dusevnim stavu nejaka pozitivni zmena neni mozna a osobni insultace, pomluvy a lhani nejen smerem k me osobe, jsou zakladem jeho diskusniho „umu“.
          Tak ja to zvazim, ale zadne zazraky ode mne necekejte.
          Zvlast kdyz vidim, jakych chrchlu je schopen ze sebe naplit i na lidi, kteri mu to na rozdil ode mne nevraci a chovaji se k nemu slusne.

    • Saul

      Dekuji za podnet, Astre ,muzete za mne podekovat Tresni za vycerpavajici odpoved a tesim se, jak odpovite vy.
      Co se osobnich urazek, vypadu a utoku tyka….mel bych pro vas takovy navrh.
      Jiste jste ve svem duchovnim usili dosahnul jistych vysledku a bystreho usudku, ke kteremu bezesporu patri nestranny a neselektivni pohled, ktery nikoho neprotezuje.
      Ja vam v tomto duveruji, zkuste si to vy sam vyzkouset v praxi.
      Kazdou urazku a osobni utok zde v diskusi si peclive zaznamenejte a hlavne jeho autora.
      Rekneme po mesici muzeme v teto soutezi verejne vyhlasit viteze a s venci a pohary rozdat i nejake hodnotne ceny.
      Co rikate?
      O mne se nebojte, ja umim i prohravat:-)

    • embecko

      Clanek z roku 2018: „Elektrobusy dobyvaji Nemecko“
      Clanek z roku 2018: „Elektrobusy bez odbytu, hospodarsky jsou zcela nevyhodne“.
      Clanek z roku 2019: „Elektrobusy: dalsi odvetvi pada do ekonomicke propasti“.

      Uz to vidim za par let: Greta dobyva svet -> Gretiny ekologicke navrhy ekologicky nevyhodne -> Gretina doporuceni stahla celou Evropu do ekologicke pasti.

      • vittta

        Bodejť ne, nějaký elektrobus žádného, ekologiedbalého Němčoura nemůže zajímat.
        To se má jmenovat EKOELEKTZROBUS!
        A zase bude ekoelektrobus dobývat Německo.

  4. Pingback: Jsou bratři Mašínové teroristé? | Ostrov Janiky

Napsat komentář k tresen Zrušit odpověď na komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s