K článku „A dost, Andy. Takhle už se s nama nikdy nebav!“

Napsal vittta

Zatím jeho nejhorší článek, který z mého pohledu dokonale shodil Větvičku z výšin politického nadhledu.
Z Větvičky se stal šašek.
Krátce:
U nás o tom, kdo odstoupí, rozhodují volby, případně sněmovna vyslovením nedůvěry, potažmo prezident.
Né Větvička.
Je rozdíl napsat „měl by odstoupit“, nebo „odstup, dokud je čas“, nebo jak to tam přesně bylo.
Kdyby Větvička náhodou četl, pak píši o volbách parlamentních, ne krajských, na které se odvolává on, a které jsou opravdu o něčem úplně jiném.
Větvičkův projev se pak nese ve sluníčkovém duchu, prezident se svým včerejším projevem odepsal.
Všichni to víme.
Tečka.
A Babiš je také v prdeli.
Tady už tečka není, no ale vysvětlení že „Babiš bude akceptovat rozhodnutí, ke kterému dojde expertní tým zahraničních epidemiologů, se kterými bude v sobotu večer mluvit ministr zdravotnictví Prymula“ je velice hloupé.
Babišovi je rozhodně u prdele, co si myslí jeho nepřátelé, mezi které Větvička patří.
Babiš potřebuje oslovit lid, který vůči němu nepřátelský není, lid tápající a váhající.
Jeho odkázání na tým odborníků je naopak velice chytré, dává tím najevo, že sám není děd vševěd, ale pouze premier, a bude se řídit doporučením expertů.
Je uvedeno zahraničních, ale to takto říci nemusel, nebo to tak řekl, čímž mohl nakopat různé tlachaly domácí, kteří se ne a ne dohodnout, jak to vlastně je, dokonce mohl nakopat tlachaly velice konkrétní.
Jestli se těmi doporučeními ale bude opravdu řídit, nikdo neví, a také nikdo neví, co to vlastně jako má být za odborníky.
Osobně si počkám, co se bude konkrétně dít, dělat účty bez hostinského je výsada sluníček, člověk s nadhledem se zájmem sleduje, a reaguje prohlášeními nějakého zásadního typu (ano, i tady na blogu jsou texty spekulativní, vědomě spekulativní, a zásadní, tedy už vyjadřující jasný politický postoj) až teprve na základě konkrétních informací.
Jakkoliv se to nezdá, současná omezení jsou ZATÍM (a je pondělí, článek je ze soboty) výrazně menší, jak ta z března a dubna, jenom se o nich více píše jako o strašlivých, až mnozí možná uvěřili, že strašlivá jsou.
Tím neříkám, že nějaká nařízení strašlivá nebudou, ale zatím fakt nejsou.
Mainstream, kam patří i tento konkrétní Větvičkův článek, se zatím baví tím, že odsuzuje to, co se ještě nestalo, a válí se u toho smíchy, jak se jim podařilo rozdělit alternativu, která má nyní svou toužebně očekávanou hračku- roušky.
O rouškách ANO či NE se alternativa může totiž bavit libovolně dlouho, hlavně že se nepindá kvůli negrům, islamizaci, buzerantizaci a čím dál většímu tlaku ze strany EU.

https://www.zvedavec.org/komentare/2020/10/8465-a-dost-andy-takhle-uz-se-s-nama-nikdy-nebav.htm

  1. embecko

    Zde 2 jemne, ale vznamne posuny v naladach lidu.
    1) Slova ztraci svuj puvodni vyznam a jsou nahrazovana semantickymi emotikony. Na prikladu: I vlastenec si muze prat, aby se jeho vlast stala soucasti cizi otciny.
    Marketer Jaros z PL:
    „„Já jsem, myslím, český vlastenec v pozitivním slova smyslu, ale kdyby mi někdo nabídl, že by se Česko mohlo stát spolkovou zemí Německa. A že musíme převzít všechny německé zákony a regule a všechno ostatní, tak bych přemýšlel asi sekundu a pak bych se zeptal: od kdy?““
    Tak pravil vlastenec z roku 2020.
    2) Nalady lidu jiz nejsou zavisle na emocnich popudech, ktere tyto nalady vyvolaly. A to ani v pripade vlastniho zdravi, i zde se jiz nalady zacinari ridit tim, co je (neprimo) prikazano z medii:
    Zdravotni bratr Hrkel trvdi:
    „Ze začátku nám lidé tleskali. Teď píší nenávistné zprávy, říká zdravotník“
    Pritom pan Hrkel nedela nic jineho, nezli to, co pred pul roke a k tomu pracuje mnohem vice.
    *
    Pres absurdni obsah obou sdleni si troufnu rici, ze kazdy obema projevum v hloubi srdci rozumi.
    Vlastene- vlastizradce? proc ne, kdyz je to pro dobro vlasti?
    Zdravotnici nejdrive andele, posleze dablove? Proc ne, zalezi na tom, jakemu panovi slouzi.

    • vittta

      Nyní slouží Babišovi a Zemanovi, takže jsou EE.
      Pár lidí si sice uvědomuje, že Prymula je Zemanův člověk, ale ještě jsem nikde nečetl, v čem přesně.
      Prymula totiž tlačí především na Babiše, Prymula s prezidentem v zádech se premiera bát nemusí.
      Babiš dle mého zdaleka není tak velký příznivce drakonických opatření, nejraději by to nějak zaonačil, aby se vlk nažral a koza zůstala celá- jenže ono to nejde.
      Zeman tlačí na opatření- skrze Prymulu, Zeman je ekonom a ví, že krátká, ale rázná opatření mají větší teoretickou možnost úspěchu, než táhlé, a „demokraticko-svobodné“ nic!

  2. vittta

    Celá debata vůči mým (a nejenom mým, já jsem ve sporu jen nejvíc vidět) mi připomíná debatu o EET.
    Nadšenci do EET hovořili o vyšším výběru daní, o nových hasičských vozech, nových hospicech a nemocnicích, a novém kde čem.
    Já argumentoval, hádal se, výsledek byl banán u nejmenovaného blogera a hrozba banánem u Pana Bavora.
    Debata to byla fakt vášnivá, byl jsem obecně za úplného blbce.
    No- a kolik stojí nemocnic, hospiců, kolik je nových hasičských vozů?
    Hmmm, třeba to ještě bude.
    Vyhrocená diskuze především u Pana Bavora se vede z mé strany také o levici.
    Tedy vedla, už tam nechodím, vyjímečně.
    Ale jedné věci jsem si všiml, poslední text o levici, týkalo se to Švédska, a role levice coby užitečných idiotů islamizace, tedy ten text měl nezvyklou reakci.
    7x+ a 7x – .
    Jinak to bylo 0 ku 40, a většina diskutujících se se mnou přestala bavit.
    Ostrá debata se vedla též o migraci, tady byla a je silná skupina, která nesouhlasí, ale všichni ti Tribuni a Čulíci a Hankové a Saulové tvrdili, že nás to obohatí, že přicházejí inženýři, a že se integrují…však to znáte.
    Uvedení vytrvali ve své- a nyní už to mohu klidně napsat né jako názor, ale jako fakt- vytrvali ve svém BLUDU.
    Nic z toho se nepovedlo, přišlo dvoupráví, chaos, vraždy, které dávno nikoho nezajímají, a ztráta kontroly nad svým územím.
    A nyní je debata o NWO, o nějakém převzetí moci pomocí dluhů, zotročení, no ale ať se dívám jak chci, nikde to ZATÍM nevidím.
    Přikláním se k variantě, kterou zde razí Embéčko, na co se nemáhat, však kamery jsou všude, a nakonec, lidé si dají čipy rádi a dobrovolně, proč jim to nutit očkováním, nebo čím vlastně?
    Astrem jmenovaní ekonomové jistě pracují s dobrými daty, ale já vidím problém v tom, že s nimi pracují dlouho, a stále se nic z toho neděje.
    Může se dít- ale neděje.
    Já nevím, jak je to v cizině, ale u nás se ty nůžky vlastně moc neotvírají.
    Ti, co jsou za vodou nějak zmizeli, splynuli s davem, už není slyšet věčné vytahování jako za časů ODSácké pravice.
    Kdejaká socka jezdí AUDI, které ani nevypadá za 200 papírů blbě.
    Ne každý je na tom dobře, ale KAŽDÝ je na tom lépe, než nižší střední třída za 1. republiky, ani ti si nemohli dovolit kachnu 2x za týden, protože její cena je fakt ekvivalent hodinové mzdy.
    Mastí se máslem, sádlem, nebo- když někdo chce být jó zdravý, tak všemožnými pochybnými, ale dobře oreklamovanými svinstvy.
    No a také jsem varoval před Německem, inu, Overtonovo okno se už otevřelo, jen by mě zajímalo, co v tom Německu funguje lépe, než tady- a jistě si mí oponenti vzpomenou, že jsem jako jednu z příčin tak vysokého počtu případů Kovidu (který je ve skutečnosti neprůkazný) viděl nutnost, být na tom HŮŘ JAK Německo, čistě z politických důvodů.
    Ve zprávách nám hlasí počty v ČR- a pak v Německu, které je větší.
    No, ale nač nadávat na Německo- a zde se odvolávám na své starší názory, tedy nač nadávat na Německo, když se může nadávat na Židy a USA, ne?
    Tady ukázka Overtonova okna, ještě se mi můžete vysmát, ještě ano- ale dlouho se smát nebudeME, rozumíte přátelé, nepíšu nebudeTE, ale nebudeME, protože jsme na jedné lodi.
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Po-Madlovi-dalsi-O-kolik-lepe-by-nam-bylo-jako-soucasti-Nemecka-Znamy-manazer-se-zasnil-640780
    A příčiny dvou světových válek?
    Kolonie, územní a politické zisky.
    Příčina byla pletichaření, válka být v tom smyslu nemusela, ale na obou mají značnou vinu Britové, kteří se snažili oslabit Francii, a v té první vyřadit ze hry sílící, ale kolonie nemající Německo…Němci mají tradičně jiné důvody, Němci vidí všechno kolem jako německé, o co je někdo, Boha nevyjímaje, okradl, takže oni chtějí vždy jen svoje.
    Ohledně Kovidu nelze moc odhadovat, na rozdíl od jiných nevím to hlavní- jakou má reálnou sílu.
    Proto nelze odhadnout vývoj, ekonomika se totiž zastaví sama, i bez opatření, pokud virus sílu má, troufám si ale odhadnout, kdo z toho má prospěch.
    Čína a- islám.
    Čína veskrze ekonomický- bez čínského zboží bude Evropa za chvíli v prdeli (vlastně už je) a islám politický, Alláh seslal na nevěřící nemoc, a teoreticky, oni se klidně očkovat nechají, třeba…Turci, a pak mohou jít s EU do války, oni se v armádě nenakazí, oni ne, to EUroarmáda bude nebojeschopná. (už je).

    • embecko

      „Může se dít- ale neděje.“
      To je vlastne to nejdulezitejsi. Jak pisi nekde vyse, sam jsem konspiracnim teoriim naklonen, ale tady/ted to prestalo davat smysl prave s timhle „Může se dít- ale neděje“.
      Poku prijmeme, ze rozjeli Ciovid jako plan, pak proc to v breznu nedotahli do konce a cekali az na nejakou druhou vlnu, ktera vubec nemusela prijit? A v Cine, konspiratory uvadene jako centrum globalniho rizeni, druha vlna vubec neprisla.
      To je skoro dukaz toho, ze Covid zadnym vedomym nastrojem neni, ale ze jde jen on ah hoc vyuzivany/ zneuzivany proces.
      *
      Druha vec je ona zlata miliarda- pokud si vzpominam, tak Gates mluvil o idealnim stavu (stejne jako Rimsky klub), coz lae neznamena, ze chce nejak nasilne snizit populaci. Me by se treba 1 milarda lidi na planete take libila vice, nezli 7, ale neznamena to, ze bych navrhoval tech prebyvajicich 6 milard vymlatit.
      Pritom- konspiratori mluvi o depopulaci, ale zatim je to presne naopak- elity rust populace podporuji a to jak ve 3. svete, tak na Zapade. kde ma tohle logiku?
      *
      A presne naopak, lid zere konspiracni teorie mainstreamu jako divy: Putin otravil Navalneho a proto se uvali na Rusko sankce…coz je konspirace jako poleno, nebot nemecti odbornici odmitaji vydat vysledky udajnych toxikologickych testu.
      A s kym mluvim, ten je presvedcen, ze Putin je travic. Tribun vi, ze Kotleba na nejaky sek pro chude rodiny (!) sek propasoval jakysi symbol o kterem zatim nikdo ani neslysel. A mnoho dalsich prikladu.
      Elity maji lid uplne na lopate a delaji si s nim co chteji, ale aby napriklad mohly zrusit hotove penize, potrebuji k tomu, aby obcane nosili rousky?
      *
      Ted na nikoho nenasazuji, jen branim sve mentalni zdravi. Sam sebe chranim, ne nejake socky, nad kterymi place Aster, anebo potrhle analytiky, kteri zas nedaji spat Alve. Tohle je absurdni situace, na kterou nesedne jine reseni, nezli ze jde o nerizeny chaos.
      A jak rikal Friedman: „Kdyz chci vedet, co se deje v Moskve, nemusim tam mit sveho cloveka.“
      Tady je to to same: Abychom vedeli, co se deje, netreba cist analytiky, staci se jen divat a davat si veci do souvislosti.

      • Kamil Mudra

        „Tohle je absurdni situace, na kterou nesedne jine reseni, nezli ze jde o nerizeny chaos.“
        No a tímto konstatováním jsi si sám odpověděl na svou otázku: Jak souvisí islamizace s covidem.
        V komentáři popisuješ některé z ingrediencí ze kterých se ten guláš vaří. Imigranti a covid jsou jen dvě z nich. Jaká má být výsledná podoba toho guláše si můžeš přečíst v kuchařce jménem Protokoly sionských mudrců. To že se guláš v kastrolu občas někde přichytne a ingredience se ještě náležitě nepropojily vnímáš aktuálně jako chaos. Ale až bude guláš hotový tak ti dojde s jakým cílem byla ta která ingredience použita. Nebo se spíše té konečné ochutnávky nedožiješ protože tahle bašta není žádná „minutka“ a vyžaduje delší proces. Ale co už je dnes zřejmé, je to že si na něm nejlépe pochutná ten kdo bude mít dostatečné zdroje k tomu aby si ho dochutil podle svého. Ale také se může stát že bouchne sporák a s kuchtěním bude konec.

        • Kamil Mudra

          Za celkovou kurzívu se omlouvám. Samozřejmě měla být použita jen u první citované věty.

        • embecko

          Ta vec je prilis realna a vazna, nez aby ji bylo mozno hodnotit na primerech, Kamile.
          Vemme to treba takhle: ukolem covidu je zvysit dohled nad obyvatelstvem, depopulace a podpora imigrace.
          Pro jednoduchost vemme to prvni, kontrolu obyvatel a zeptejme se, v cem je covid novy. Jaka nova forma dohledu byla treba, ze k tomu musel byt pouzit covid (stavajici nastroje se ukazaly jako nedostatecne)?
          Ptam se, protoze mne nic tak duleziteho nenapada.

          • Kamil Mudra

            „Ta vec je prilis realna a vazna, nez aby ji bylo mozno hodnotit na primerech, Kamile.“
            Dobře, saxi, tak tedy bez příměrů:
            Co má společného covid a islámská imigrace?
            Infekci společnosti (její ekonomiky, kultury, tradičního životního stylu).
            Co způsobuje ta infekce?
            Nutí vlády ke zmatenému rozhodování které názorově rozděluje lidi.
            Co způsobuje takové rozhodování?
            Oslabuje pozici vlád (potažmo i státních institucí)
            Kdo má prospěch z takového oslabení?
            Nadnárodní korporace a banky které tím získávají větší moc.

            „Jaka nova forma dohledu byla treba, ze k tomu musel byt pouzit covid (stavajici nastroje se ukazaly jako nedostatecne)?“
            Tak například eRouška https://koronavirus.mzcr.cz/aplikace-erouska/ tu bys někomu bez covidu (nebo jiné epidemie) asi dost těžko odůvodnil. Nebo to vyplňování „návštěvních knih“ v restauracích. Přitom jde o sledovačku jaká doposud v našich končinách nemá obdobu. A jinde ve světe snad jen v Číně s tím jejich sociálním kreditním systémem.

            • embecko

              „Nadnárodní korporace a banky které tím získávají větší moc.“
              Jakou moc maji banky bylo videt na prikladu reckeho Tsiprase, ktery odjel do Berlina coby predstavitel suverenniho statu a vratil se jako zpraskany pes. Ze by dnes ve state mohlo neco fungovat bez souhlasu korporatu je iluze. Ten uz vic moci ani nepotrebuje.
              „Přitom jde o sledovačku jaká doposud v našich končinách nemá obdobu.“
              Jak to myslis? Vzdyt jses stejne sledovan i bez e-rousky, ta pouze specifikuje jednu vlastnost, infekcnost a tu tam zadava uzivatel dobrovolne.
              Podobne nejsou potreba navstevni knihy restauraci. Dohledat, kdyby se chtelo, to jde i bez osobniho podpisu. Staci GPS+identifikace telefenu, v pripade prepaidu staci vysledovat, kde usina.
              Brzy stejne dojde na to, ze i prepaidy se v CR budou registrovat, jako je to jinde v EU…proc asi CR v tomhle dovolili vyjimku?

              • Kamil Mudra

                „Ten uz vic moci ani nepotrebuje.“
                To si ovšem nikdy nemyslí ten kdo už nějakou má. Jak známo – s jídlem roste chuť.
                „Jak to myslis? Vzdyt jses stejne sledovan i bez e-rousky…“
                Mám na mysli psychologický efekt. Jakmile si sám a dobrovolně nainstaluješ jakoukoli sledovací apku do mobilu, byť jen na přechonou dobu, rychle si zvykneš a svůj potenciální odpor k takovým věcem snížíš minimálně na polovinu.

        • vittta

          Guláš se přichytl právě kovidem, to kovid zbrzdil některé evidentně cinknuté finty, zelený úděl třeba.
          Nebo i tu migraci, může nastat velký problém, protože migranti nebudou opatření dodržovat, a lidé to prostě uvidí.

          • embecko

            Vidim to uplne stejne- covid pribrzdil rozjete procesy, ale kdyz uz se objevil, tak byl, pomerne chaoticky (chybela priprava a planovani) vyuzit. A na tehle nedostatecne priprave se objevuji ruzne, drive neviditelne, machinace.
            Napriklad v Nemecku kvuli covidu zrusili zakaz bohosluzeb predcasne oproti puvodnimu planu tak, aby uvolneni prislo se dnem pocatku ramadanu. A tyden po zakazanych velikonocich…a nemecky krestan tak najednou videl, jak to vypada s rovnosti pred zakonem.

            • vittta

              Doplním, že chaotická zneužití vidíme až ve vlně druhé, první se prezentovala ukázkou naprostého debaklu EU a WHO, až do směšnosti.

        • Medenka

          Covid + imigrace = postup popsány zidovskym světovým spiknutím popsaným v Protokolech sionskych mudrců – je tvrzení, Kamile, které bych poslal do soutěže o „proroctví roku“.

          Které by snad svoji “ nalehavosti“ a „prukaznosti“ mohlo soutěžit s tvrzeními, že jsme při výtěrech čipováni nanoboty co jsou nám implantovany do mozku (proč by jinak při testech strkali lidem tu tyčinku tak hluboko do nosu?) a jsme sledováni a řizeni na dálku z tajné základny CIA v Litvě (odkud se mj. řídí drony útočící na Donbas). Prý všichni ti, co tímto prošli mají viditelné změny v charakteru reakci na situace jinak doposud běžně vnímané jako hodnotové neutrální, jako třeba že použiti kondomu není útokem proti vlastnímu národů nebo přirozeností daně Bohem, ale běžným ‚hygienickym“ opatřením anebo prostředkem aplikovaným z vlastní vůle stejného motivu jako jedinci, co nevyhledávajicí sex a nepárující se s opačným pohlavím co takto jednali vždy i bez vnuknutí jim tohoto jednání Židy anebo nestvurami z Langley.

          • vittta

            Berte v úvahu, že Protokoly jsou ukázkou naprosté univerzálnosti, a dají se použít KDYKOLIV a na COKOLIV.
            V původní verzi proti Židům, v dnešních verzích proti NWO, či jen obyčejně proti Putinovi, nebo Babišovi.

            • Medenka

              A už je proti Putinovi a Babišovi někdo včetně citaci příslušných pasáží dokazujících jednoznačnou shodu tohoto textu s dneškem někdo někdy použil? Jestli ne… pak možná ani ti chudáci „sionsti mudrci“ na tyhle pány a jejich sílu dobrá bojovat se světovým spiknutím sami o sobě nestačí a NWO to má už jasně spočítané:-)

              • vittta

                Pořád se to používá.
                Leckdo ani netuší, že tam jsou přesně ty stejně argumenty.
                Je to fakt dobře napsané, univerzální, změní se osoby, tedy vinníci- a máme to doma.

              • Kamil Mudra

                Pokud mi někdo oponuje když řeknu že Protokoly jsou kuchařkou podle které někdo vaří, tak zpravidla zjištuji že jde o někoho kdo ty Protokoly vůbec nečetl, nebo si maximálně někde přečetl jen nějaký komentář o nich. Týká se to i vás?

                • Medenka

                  Kdyby to bylo tak jak píšete o Protokolech, byla by to za buď

                  1) Lež, protože nikdo tak hloupý není, aby se tímto způsobem sám diskreditoval

                  2) Povedlo by se přesně to, co měli v záměru denunciátoři tohoto antižidovského „rukopisu Zelenohorského“ (což pořád jaksi nějak nevychází, máme tu přesně ten stav společnosti, který ten kdo má být jaksi denuncován, je naopak na koni a ti kdo se o onu denunciaci snaží za použití „fake nařčení“ nemohou na veřejnosti pod svým jménem čumák ani vystrčit, aby nebyly s výsměchem lidem lynčováni.

                  P.S. Protokoly jsou na politologii povinnou četbou ze které se dělá psychologický profil „autora“ ne z hlediska jeho snah, čeho tím chtěl dosáhnout a ve prospěch koho – to je vcelku jasné – ale co musel cítit, když se této práce „zhostil“. Závěry, jsou, Kamile, takové – že se jednalo o nejspíše nebohého starce, jemuž svět ve kterém chtěl žít a který si utopicky vysnil, natrvalo a neoddiskutovatelně uniká do ztracena a o němž je jasné, že NIKDY nenastane, svět feudalismu a dedičné honorární hyerarchie zanikal a slovo se drala politická rovnost a ekonomická soutěž mezi držiteli výrobních prostředků…Na Západě byly společenské korektivy dané lety konzervativně-liberální tradice silné natolik, aby konspirátoři nikdy nenašli u obecenstva většinového sluchu, už tím, že tam králové a královny bez moci jen oprašují starobylé ceremonie při státních svátcích, ergo parlamentní shromáždění stovek muži protichůdných zájmů, hájí jen a jen zájmy svých stavů jeden proti druhému, natož pak aby je dokázal někdo nasměrovat jednotným směrem. Občané a jejich volební hlas, už byl natolik většinově mocensky uchopitelný, že jakýkoli bankéř mohl leda tak tisknout inflační peníze., ale neměl na public-relations noty. Takže ideje tohoto konstruktu jsou o to více než směšné, už jen jako proto, že popíraly velice silnou dynamiku ZMĚN tehdejší společenských zřízení. Na Východě měli problém s bolševiky a jestli byla nějaká více relevantní opozice, pak tradicionalistická pro-monarchistická konzervativnií pravice s finančním zázemím nikoli od Židů, ale spíše ze Západu a nových zbohatlíků díky novým technologiím především globalni přepravy a obchodu, takže tam mohli věřit (a také věřili) jen max. na zpřísahání světového proletariátu, kterou ovšem v té době burcovali snad jen poněkud směšný a dosti v té době bezmocný antisemita Marx a jeho filogenetičtí následovníci. Později ani toto intelektuální zázemí jeho „žáků“ by se ovšem bez peněz z kapes jiných západních anglosaských rodů, na posléze realizovaném skutečně probíhajícím reálném dějinném zvratu, rozhodně neobešlo a Židé s tím měli společného asi tolik jako s vraždou Anežky Hrůzové. Neřkuli že tehdejší finanční centra měla nějak diverzifikovaných center.

                  Zájmy tedy byly vždy natolik protichůdně v tehdejší (a naštěstí je tomu tak dodnes) světovou společností rozvrstvené, že tajné ovládnutí světa skupinou pár lidí vylučovala už jen jak by řekl Marx – antagonismus tehdy bijících se zájmů lidí prosazující jakýsi pan-globalistický rozměr (min. v antlantické prostotoru a Commonwealthu) s lolkálními nacionalisty, monarchisty a globalizujícími se komunisty bojujícími o moc nad světem.

                  Literární hodnota je ovšem pozoruhodná, ten „nebožák“ ve smyslu, prožitého života nenaplněných ambicí, zneuznaného „vlastence“ a ideového renegáta své doby, musel disponovat znalostmi psychologie ((asi sebepozorování/ velmi silně emočně působívého jazyka za použití ještě emočně více burcujících podobenství, jenž ke svému „zpodobnění“ použil….Otázka je, proč někdo má zapotřebí používat 100x zesměšněné pokusy o „diskurzivní kontrarevoluci“ DNES, když dnešní svět ovládají důchodové fondy pracujících, tekutá demokracie (Z.Bauman) opět pracujících, a postkomunističtí oligarchové, kteří díky právě nepovedenému převratu „ideových neo-konzervativců západního střihu“ stvořili tato monstra z řad komunistických nomenklatur a zelinářů pohybujících se koncem 80.let v\ šedé zóně, ovšem velmi dobře monitorovaných tehdejší „carskou tajnou policií“.

                  • Peter Matej

                    Ja si o tých protokoloch myslím,že od ich zverejnenia už prešlo viac ako 100 rokov,čo je dostatočne dlhá doba na to,aby sa dalo vyhodnotiť,čo z toho čo je v nich napísané sa uskutočnilo a čo nie.S tým autorstvom „protokolov“ to vidím tak,že na cestovnom poriadku je dôležité to,či podľa neho chodia vlaky a nie to,kto ho vytvoril.

                    • Kamil Mudra

                      Přesně tak, Peter. Já ten přístup k Protokolům zpravidla charakterizuji tak že pro pochopení toho jak funguje letadlo je vždy užitečnější přečíst si technickou dokumentaci než se hrabat v životopisech bratři Wrightů a spekulovat o tom kdo jim co poradil.

                  • Kamil Mudra

                    „Protokoly jsou na politologii povinnou četbou ze které se dělá psychologický profil „autora“ „
                    Děkuji. Tato věta mi coby odpověď přijde plně postačujici.

                  • vittta

                    Faganovina.
                    Protokoly jsou ovšem z časů hlubokého carysmu, to o nějakých bolševikách nikdo ani neslyšel.
                    A vůbec, nevnucujte nám, že je zde o protokolech řeč kvůli Židům, o těch nepadlo slovo.

                    • Medenka

                      Tak samozřejmě, v Prokolech není o Židech ani zmínka:-). „Hluboký carismus“ v roce 1903, nicméně první anglické vydání bylo až v roce 1921. Tento pamflet je ideovým zdrojem Mein Kampfu, jsou tam celé vyloženě opsané pasáže, car necar, Hitler coby národní socialista nemající s monarchisty cokoli společného, se nechal inspirovat carem:-)

                      Ostatně později to byl zase Stalin, kdo se v přístupu k Židům nechal inspirovat Hitlerem. Pogromy na Židy měly v Rusku stejnou´propagandistickou grafiku i symboliku jakou úspěšně po Křišťálové noci, „inzerovali“ v Německu za vlády jedné strany s vedoucí úlohou. Rukopis – je nejen ona kuchařka – on nastolil hlavně jednotnou symboliku, a „kuchařka“?? Ta zafungovala snad právě v tomto jediném případě, téměř identicky jako přes kopírák. Ostatně i ten Matvej Golovinskij byl plagiátor, jako intelektuální proletář Hitler v případě Mein Kampfu – Protokoly jsou kompilací myšlenek Machiaveliho, Joly a německého antisemity Goedscheho, tedy západoevropských „myslitelů“ a literátů.

                      Nicméně kapitola „tajné setkání na pražském Židovském hřbitově“ rády připomínají dvě hlavni dezinformační proruské kanceláře dodnes, VK a jeho AERONET u nás a obskurní nacionálně bolševické propagandistické hnutí v Rusku, jehož tváří je někdejší politruk 1. správy KGB, člověk vystupující pod jménem V.V. Pjakin.

                      P.S. To s těmi macesy platí pořád, anebo světová konspirační „věda“ o světovém židovském spiknutí dospěla k něčemu jinému po 100 letech „bádání“? V době digitalizace by mohli přešaltrovat třeba na nějaké obvinění z výroby porna a rozdávání subskripcí na 1 měsíc zdarma pro náctileté jako promo, ne?

                    • vittta

                      Ano, to všechno se dá vyčíst na netu, ale my tady přece neřešíme Židy, ale univerzálnost protokolů na kohokoliv.
                      Jestli jsou Aeronet či Pjakin desinformační, no, dejme tomu, ale čím?
                      Desinformační byly BL a ČT a tyhle kujóni, třeba už dneska vidíme, že nelegální příval negrů a čmoudů nejsou žádní inženýři a doktoři, což se tam svého času běžně, a bezostyšně tvrdilo,NO-GO zóny také z čista jasna existují, a ZHN v Iráku ty zase neexistovaly, a všechny tyhle blbosti, prokázané fake, ale to nějak s Pjakinem a Areonetem dohromady nejde, co?

                  • pacifista

                    Kdo se nepoučí dějinami, tím mám na mysli ty faktické, nikoliv přepisované, musí si stejné, třeba v jiné podobě prožít znovu. Nezávidím vám ani za mák a jsem šťasten, že jsem mohl žít v té lepší době. Také vzdělanost měla nesrovnatelně větší úroveň, lidé si uměli dát dohromady 2 a 2, uměli číst mezi řádky a logické myšlení jim šlo. Kdežto dnes hanba mluvit. Když se po dnešních mladých bude něco chtít, nebudou to umět, protože jsou ze školy líní a bez vědomostí. Inu lehko na cvičišti těžko na bojišti.

    • astraustralia

      I toto je priklad proc je dnesni svet jaky, je.
      Diky tomu ze dnes ma kazdy mladsi clovek mobilni telefon v kapse, informace tecou zpusobem drive nam nepredstavitelnym.
      Nejen tato seslost, ale podobne se dorozumivani i ostatni, tak se shromazdovaly zlute vesty, diky rychle informovanosti prislo Millionu chvilek mnoho lidi na Letnou, stejnou cestou se v dnesni dobe domlouvaji jak ti co maji strach a maximalne se isoluji stejne tak i ti kteri jsou odpurci rousek.
      Mozna tento Cecho-American z Karvine ktery nataci videa predevsim z LA priste natoci seslost demokratu.
      Rychlost s jakou se deji nektere veci je dnes predevsim diky technickemu pokroku.
      Take proto ze oproti minulosti dnes po svete nebeha jen jedna Greta a jen jeden Minar, svet je dnes plny „ruzne“ aktivnich mladych lidi . A massmedia jedou na plne obratky. Prava presne nespocitaneho mnozstvi pohlavne odlisnych, prava kdekoho, kdo ma pocit ze mu spolecnost nevenuje dostatek pozornosti, ale zadne povinnosti ktere k pravum neoddelitelne patri !
      Jen s vyjimkou naslouchat a plnit povinnosti vrchosti z Brusselu !
      Doba je dnes jina nez byla pred par desetiletimi a od toho i jine podminky.
      Dokonce uz i virus je jiny nez onen zabehly chripkovy:-)
      Libi se mi nazor nekterych lekaru (prednich i zadnich) kteri s usmevem rikaji ze virus je odpadni produkt kazde bunky a byl tu s nami lidmi od pocatku a bude az do konce!
      Mozna by to mnohym lidem pomohlo v jinem nez presprilis ustrasenem pohledu :-)

    • vittta

      Konečně vidím úspěšnou formu multikulturismu.
      Ovšem nesmí tomu velet ti nejtolerantnější z nás, jinak by byl třeba samopal na zádech.

  3. vittta

    Tohle je správná kulišárna, bezprostředně napojená na odmítače koronaviru, kteří jsou zneužíváni ke shození vlády a prezidenta, a tím k následnému umožnění negrizace ČR, a to ještě v tom lepším případě, protože to může být i negrizace v rámsi spolkového státu Böhmen a Mähren.
    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/epidemie-koronaviru-poslala-ano-pod-25-procent-skokove-roste-stan-40339602
    Jak vidíte, STAN a Piráti, tedy největší kolaboranti a negromilové posilují, zatímco ANO je v prdeli.
    Článek hodnotí důvody, a v diskuzi- na jejím začátku, se to hodnotí též.
    Ani si nikdo vlastně nevšiml, že jde o předpoveď jen jedné bandy- v našem případě Kantar.
    Dá se ale kliknout na další tři, a tam jsou čísla zcela zásadně jiná.
    To ale nikdo nehodnotí.
    V podstatě se jedná o ryzí fake, protože v článku není uvedeno, že se rozebírá volební model, který se výrazně odlišuje od jiných modelů (1:3), ale budí to dojem, že taková je prostě realita.

  4. vittta

    Koukám, že u Tribuna hýkají nadšením, z odsouzení Kotleby.
    To je krása, soudit za čísla, s nacismem je třeba zatočit.
    Jsem zvědavý, jak by se tvářili, kdyby se takhle radikálně zasáhlo proti socialismu či „komunismu“.
    Proč ne, že jo, i tento režim je na černé listině, vlastně té samé, co nacismus.
    No, a až někdo zasáhne tímto způsobem proti nim, pak se budou dovolávat známého prohlášení toho kněze,
    Niemöller\ – kdy mlčel, když zatýkali komunisty, socicialisty, a když došlo na ostatní, nebyl nikdo, kdo by se jich zastal.

    • embecko

      Zajimavy postreh z dnesni demonstrace, hovori ucastnik:
      „Poslechli jsme si vyčpělé příběhy z dob komunismu a vzpomínky na listopad 1989.“
      Zvlastni, ze zde se angazuji slunicka a havloidi. To bych z podstaty veci necekal…ovsem pokud jde o kopnuti si do Babise, pak asi zadna idea neni spatna.
      U Tribuna se uz schazi nackove, kteri chteji zavirat podle lidskeho typu…a zakon pri tom maji uplne na haku.
      Jen podotykam, ze Kotleba neni nacek, ale fasoun, coz je velky rozdil. Do koncentraku take nezacali zavirat fasouni, ale nackove, jejich cilem je totiz „procistit spolecnost“, zatimco fasouni chteji mobilizovat a posilit.
      Bacha at nedopadnes jako Tribun…ten blogger jde primo ukazkovou, odstrasujici cestou.

      • Janika

        Ale to snad ne, já to tak nesleduju, ale ze by Tribun, ktereho si kdysi vybral GeoN mezi všemi blogery, sklouznul nekam mezi nacky, to se mi těžko věří.

        • vittta

          Na to odpovídá Hank:
          Nějak- když něco vypadá jako prase, a chová se jak prase, asi to nebude koťátko.
          Tribunovití silně připomínají Freislera, soudit a odsoudit, protože znalci potvrdili, že to číslo je závadné.
          Tribun nikdy nebude hájit nacismus v tom slova smyslu, hájí ale metody, které nacisté používali- protože se mu to prostě hodí.

          • embecko

            Asi tak…do Dachau sli jako prvni lide, co vypadali v ocich mnichovskych nacku jako prasata. Tohle je uplna klasika, nacismus v jeho zakladni podobe- uzdravit spolecnost jejim ocistenim od nezdravych elementu a to na zaklade osobniho vyberu (libi-nelibi).
            Pochyboval bych, ze Kotleba ten symbol priznal…a nepriznal-li, pak musi nutne vyvstat pochybnosti, jak to vlastne bylo. Vybrana castka se delila mezi 3 rodiny, takze to na tech 1488 mohlo klidne vyjit.
            A zasada rimskeho prava, vyucovaneho na fakulte rika, ze v pripade obzalovaneho v jeho prospech.
            Jeste bych chapal podminku jako zdvizeny prst, i kdyz i to je hodne, ale doba je zla. Ovsem 4,5 roku na tvrdo v pripade, dle meho, jasnych pochybnosti, je to, co oslavuji u Tribuna: likvidace cloveka, co vypada jako prase, anebo se chova jako smejd, co udajne dela ze vsech blbce.
            Zde ty mnichovske konotace rezonuji v plne mire.
            Jiste, ze neni Tribun nacek, jak pise vittta, to je totiz prislusnik strany, ale jejich metody mu nejsou cizi a podporuje je.
            K tomu se verejne kloni k podpore korporaci…no, co z toho asi muze vylezt. At to bude cokoliv, privlastek to bude mit „humanitni“ o tom nemam pochyb.
            Zde korektnost neni na miste, Slovensko melo fasizujici tendence, ted se to vraci znova.
            Branislav Fabry pise opatrne o policejnim statu:
            http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/policajny-stat-zakonne-bezpravie-na-slovensku
            Netreba cist tu dlouho zpravu, staci citace:
            „Všetky uvedené faktory veľmi prispievajú k zavádzaniu prvkov policajného štátu na Slovensku.“
            Fabry si samozrejme nemuze dovolit rici, ze smerovani k policejnimu statu neni v pripade Slovenska pripadem vymknute kontroly policejni moci, ale politicka objednavka, na kterou policie pracuje.

            • Kamil Mudra

              Mno… Pokouším se u Tribuna s kočičí podporou o jakousi osvětu a vzhledem k tomu že proti nám táhnou v dojemné shodě za jeden provaz Saul, hamilbar a třešeň, budeme asi s kočkou vnímáni jako dobrý oddíl. :-)
              Z ostrovanů se k nám dnes přidala ještě dixi. Ale ani tamější štamgasti nejsou názorově jednotní. Proti Tribunovi a hankovi stojí v opozici michal a jeste asocialnejsi grupa.

              • Peter Matej

                Je si pamätám tri Tribunove výroky z diskusií na OM siahajúcich do čias vrcholiacej migračnej krízy v r.2015-2016.
                1. – Česká republika by mala prijať aspoň 400 tisíc migrantov.(Vtedy sa ešte migranti nazývali „uprchlíkmi“)
                2. – Je lepší „multi-kulti kotlík“ než válka.
                A ten tretí výrok je naozaj nezabudnuteľný,akoby vystrihnutý z hlavných téz a hodnôt Frankfurtskej školy a znel takto cit.:
                Mravní člověk nemůže nikdy akceptovat fyzickou sílu jako metodu obrany.Je lepší být obětí než bojovat,byť i jen v seběobrane.
                Ako z tejto diskusie vyplýva,tak sa Tribun nezmenil.

                • embecko

                  Tohle neni individualni otazka, ale souvisi s obecnou ulohou intelektuala ve spolecnosti.
                  Intelektual je sluha, prevodnik prani hospodarskych elit na nizsi lidovou uroven. Nazorovi intelektualni vudci vysvetluji lidu co je pro nej dobre a to v souladu s pranim elit. Za to dostavaji svuj plat- dotace, granty, prispevky…
                  Jenze…s rozvojem internetu a medii obecne se najednou tenhle prevodnik-intelektual ukazuje jako zbytecny, nebot jeho praci dokazi prevzit media, vlastnena primo elitami. Intelektual je muz mluveneho slova a primeho styku a jeho sluzeb jiz neni treba, dnes lid jiz nedebatuj na zivoe, ale cte a to primo u manipulacniho zdroje- mainstreamu.
                  *
                  Intelektualovi tak zbyva uz jen boj o dotace a jelikoz neni schopen realne prace (tvorby hodnot), nedela mu problem zvolit jakoukoliv metodu.
                  Zlate obdobi meli intelektualove za komunistu, jez z nich udelali celebrity, legitimizujici jejich rezim a za to dostavali vse, ceho se jim zachtelo. Divadla zdarma, toceni filmu zdarma, popularitu o jake se jim nikdy ani nesnilo a tak podobne.
                  Tenhle duch umelce-celebrity prevzal havloidni rezim a vydrzelo mu to plnou jednu generaci (30 let). Prisla bida na kozaky a ti to nevydrzeli a obratili se proti svemu puvodnimu donatorovi- statu. A o zcela nepokryte, na Babisovi vadi sice kde co, ale nejvice, ze je to oligarcha. Pak se ovsem ukazalo, ze hospodarske elity jsou silnejsi, nezli vydirani intelektualu a muselo nutne dojit k prehodnoceni postoje.
                  A prisli Pirati…
                  Tem doslo, ze boj proti elitam je marny a nabidli tuto sluzbu: sjednotime a zpacifikujeme levicove smyslejici obcany- nespokojence a to naiz bychom se postavili proti kapitalu.
                  *
                  Mnoho puvodne protikapitalove zamerenych humanistu prozrelo a vydali se na cestu, proslapnutou Piraty: bude-li se kapital slusne chovat, muzeme se stat jeho spojenci. Na oplatku nabizime, ze vsechny kapitalove skudce, „osklive chlapecky“ eliminujeme (pozavirame, zabanujeme, zkratka odsuneme mimo medialni prostor).
                  My pomuzeme kapitalu, on nam za to da dotace a granty.
                  Tedy opet vidime vznik stare hry, ovsem jiz ne na medialni, ale realne politicke urovni.
                  Samozrejme ne kazdy intelektual se do politiky vejde, ale tahle trida ma vysoce vykonne socialni radary a tak kazdy z ni zna a vi naprosto presne, co ma delat.
                  Tedy zpocatku fuj! kapital…ted uz ne tak uplne, naopak to kapital s nami mysli dobre.
                  Humanismus ano, ale ne pro osklive chlapecky, co vypadaji jako prasata, anebo z nas delaji blbce.

              • kočka šklíba

                Ano Kamile, ale víte co jsem si uvědomila? Že právě fašouni a tihle lepšolidé mají mnoho společného. Už by zavírali i za to, co si člověk myslí, nebo že oni vědí jak je ten člověk odsouzeníhodný a proto je dobře že je odsouzen. Ne, nebudou čekat až opravdu ten dotyčný spáchá nějaký trestný čin, oni ten trestný čin vyrobí anebo prostě budou tvrdit že se stal. Mají na to znalce přece.
                Nakonec já si všimla že když se diskutovalo o té hromadné odporné vraždě v Oděse, tak jak fašoun od Bavora mlčel, tak i Třešeň něco pindala a snažila se to zlehčit a Saul tedy nevím, ještě jsem sem nechodila, ale moc bych se divila kdyby to rovněž, svým způsobem, omlouval. Pro mě jsou právě takoví lidé už, dá se říci, odporní. Zavírat za domnělé (i když asi u Kotleby to bylo záměrné, je to fašoun) myšlenky je už vlastně fašismus. Jenže oni si myslí jak nejsou skvělí, kam jsme to dopracovali? S takovými lidmi? Jsou to ještě vůbec lidé?

                • Peter Matej

                  Kotleba nie je ani fašista, ani rasista.Vytknúť mu môžem akurát jeho adorovanie „Slovák-štátu“ a osobnosť Jozefa Tisa.Tiež by si mal odpustiť pubertálny sklon k rôznym excesom týkajúcim sa nacistickej symboliky, medzi ktoré patrí aj to číslo 1844.Je na to dostatočne inteligentný aj vzdelaný aby sa k tomu nemusel uchyľovať..Absolvoval dve vysoké školy. Popularitu u ľudí získal svojou otvorenou kritikou cigánskej kriminality a nečinnosti vlád pri riešení cigánskeho problému na Slovensku.Osobne si ale myslím,že ak túto problematiku nedokázala vyriešiť panovníčka Mária-Terézia ani jej osvietený syn Jozef II.,komunisti ani súčasní pravdoláskari,tak je majoritou prosto neriešiteľná!Cigánsku otázku môžu vyriešiť len samotní Cigáni,ktorí sa dokázali integrovať do väčšinovej spoločnosti.Ako napr.redaktori Romea.cz.Už dávno mali vyvíjať osvetovú činnosť medzi cigánmi v sociálne vylúčených spoločnostiach,najmä v sociálne segregovaných cigánskych osadách.Cigán nikdy nezmení svoj spôsob života pod vplyvom gadža.
                  Odsúdenie Kotlebu je chybou!Na Slovensku to nepochybne zvýši preferencie jeho strany,lebo ľudia intuitívne vycítili,že rozsudok je nespravodlivý!A je takmer isté,že vyššie postavené súdy(možno až Európsky súd)ho oslobodia.Tento rozsudok až priveľmi pripomína Orwellov román „1984“ aj s jeho „ideovým zločinom“a „ideovou políciou“.

                  • Peter Matej

                    Oprava,jedná sa o číslo 1488.
                    Touto sumou Kotleba podporil tri rodiny,ktoré tú podporu potrebovali.Stalo sa tak v r.2017.A v r.2019,podal generálny prokurátor J.Čižnár trestné oznámenie na Kotlebu a jeho stranu.Obvinenie spočívalo v tom,že sa jedná o fašistickú stranu a GP požadoval súdny zákaz ĽSNS a jej rozpustenie,To bolo pred voľbami a súd Čižnárov návrh zamietol.Neuspelo ani Čižnárovo odvolanie sa proti oslobodzujúcemu rozsudku.Tak sa stalo,že Kotlebova strana ako jediná spomedzi všetkých politických strán má v rukách rozsudok,na ktorom je rozhodnutím súdu potvrdené,že ĽSNS nie je fašistickou stranou.Čo sa nepodarilo generálnemu prokurátorovi s Kotlebovou stranou,skúsil slovenský Urválek-prokurátor Honz so samotným Kotlebom,Prvostupňový súd dal za pravdu Honzovi a Kotleba sa proti rozsudku odvolal.To je zatiaľ všetko čo o prípade Kotleba možno povedať,či napísať.Len dodám,že Kotleba celkom iste moje sympatie nemá!

                    • Peter Matej

                      Takže si vyjasnime,čo to číslo 1488 vlastne znamená!
                      Číslo 14 označuje dva výroky amerického „rasistu“Davida Lanea,lebo každý z nich je v angličtine zložený zo 14 slov.Výroky uvádzam v slovenskom preklade :
                      Výrok 1. – „My musíme zabezpečiť existenciu našich ľudí a budúcnosť bielych detí“ v preklade 10 slov,v angličtine 14 slov
                      Výrok 2. – „Pretože krása bielych árijských žien nesmie zmiznúť z tohoto sveta“ v preklade tiež 10 slov,v angličtine 14 slov
                      Takže,keby Kotleba rozdal na charitu namiesto 1488 € len 1088 €,tiež by dostal 4,4 roka basy na tvrdo?Bohvie!U nás asi áno!
                      Tie dve osmičky zase vyjadrujú nacistický pozdrav „heil Hitler“,lebo pod číslom 8 sa v abecede ukrýva písmeno „H“.
                      4roky a 4mesiace,za toto!
                      Tak sa na to pozrime z trochu inej strany.Kotlebu odsúdil za prejav nacizmu ukrytý v čísle 1488 súd štátu,ktorý o sebe tvrdí,že je „právny“ a „demokratický“ !No ale tento štát je v NATO a EÚ spoločne so štátmi,ako sú aj Estónsko,Litva a Lotyšsko.Tieto štáty do dnešného dňa oslavujú svojich esesákov,ktorí sa v 2.ww vyznamenali zverstvami a vyvražďovaním židov nie len doma,ale aj v Bielorusku a na Ukrajine !Títo esesáci sú svojimi vládami označovaní za národných hrdinov.Prezident a vláda štátu,ktorý odsúdil Kotlebu má vrelé vzťahy s prezidentom a vládou Ukrajiny,kde dobrovoľnícke batalióny ako Azov majú na svojich zástavách runy, pripomínajúce označenie SS,kde bolo zverským spôsobom upálených 48 ľudí v Dome odborov v Odese,kde sa so symbolmi nacizmu stretnete na každom kroku a kde sa stavajú pomníky príslušníkom SS divízie Halič.Príslušníci tejto divízie sa mimo iné preslávili aj tým,že sa v zostave nemeckej SS divízie Dirlewanger zúčastnili potlačenia SNP a tzv.“čistenia hôr“.Zostali po nich masové hroby a vypálené dediny.Dnes sú to v našej spriatelenej krajine -Ukrajine,národní hrdinovia po ktorých sa pomenúvajú ulice.
                      Ešte by som pripomenul vystúpenie americkej rockovej skupiny KISS v Bratislave v r.2010 !Tie dve „es“v názve sú napísané vo forme rún,ktoré tak radi používali nemeckí nacisti.Pripomenúť treba aj to,že jednacia sála kongresu USA je vyzdobená dvomi „fascies“(zväzok prútov so zaťatou sekerou)ktoré sú ako je známe symbolom talianskeho fašizmu.Tak štát s takýmito „kamarátmi“ odsúdil Kotlebu na 4 roky a 4 mesiace(zrejme tiež nejaké symbolické číslo) natvrdo do basy za to,že uvidel v čísle 1488 prejav fašizmu!

                    • vittta

                      Tak je to naprosto skandální rozhodnutí, o tom není pochyb.
                      Zajedno je to rozhodutí politické, nikoli trestní, a za druhé je to bez důkazů.
                      Oni tam někde píší o kontextu, v nějakém tom článku.
                      Že jako kdyby dejme tomu těch 1488 Eur poslal někdo jiný, třeba Čaputová, tak to neznamená nic, ale že to byl Kotleba, známý nacista (s papírem, že jeho strana není fašistická), tak už to je důkaz.
                      Kapela KISS prostě v kontextu není nacistická.
                      A už vůbec nejsou nacističtí ukrajinští bojovníci za svobodu, i když kromě 88 jsem u nich viděl přímo hákenkrojce, a někteří měli i unifirmy SS.
                      To byla náhoda, bojovníci za svobodu jsou prostě v tom kontextu bojovníci za svobodu.

                    • kočka šklíba

                      Naprosto přesně, ale to nevysvětlíte takovým lepšolidem jako je Tribun, Hank, Třešeň a Saul. U někoho z nich je to asi prostě vrozená hloupost, u někoho ale určitě ne. Nakonec podívejte s k Tribunovi a vůbec nechápete že docela rozumní lidé v tom nevidí ( v jeho odsouzení za toto) nic společného s fašismem, ovšem spojeným právě s justicí na Slovensku. Přece nemůžete v demokratickém státě odsoudit někoho na základě domněnek do vězení? I když je to člověk který má k fašismu asi blízko. Asi je to nedostatek toho zdravého rozumu :D . Zvláště u Hanka :D .

                • dixi

                  Kočko Šklíbo, skvěle vyjádřeno. Peter, souhlasím. Už dávno měli rozlišovat, kdo cikánům skutečně pomáhat chce a má k tomu možnosti a schopnosti. Takhle jen spousta společnosti a neziskovek bohatne i dnes z úpadku cikánů a pokrok a pomoc nikde. Odmenili je tím, že všem nákazali nazývat je Romy, což mnoho z nich ani nepozadovalo.Bylo snadnější i levnější.povolovat a povolavat na praci chudáky z ciziny. Prohluboval se tak další ze způsobů rozvratů u nás i v jiných bývalých socialistických zemích. Dalsi probíhá v dnešních dnech pod záminkou nuceni k nošení roušky a timto k nesnesitelnému omezení osobních svobod, trpící obyvatelstvo spontánně vyjadřuje nesouhlas .

        • orinoko

          Tak na OM vyjádřil plné pochopení pro pálení zemřelých v době Covida. – Nápad soudruha Prymuly. Tak jsem mu odepsal, že v tom vidím židovské pece provozované strýčkem Ádou. NATO už nereagoval.

  5. Peter Matej

    Táto vyhrotená situácia s Covid-19,aj keď len tak zo dňa na deň neskončí,ale určite sa ukľudní po dvoch týždňoch vďaka voľbám prezidenta USA.Prajem si,aby to tam prebehlo v kľude no zároveň mám obavy z destabilizácie tejto veľmoci.Prípadné povolebné nepokoje by totiž mohli negatívne ovplyvniť celý svet.Tak či onak,svet po koronavírusovej kríze a prezidentských voľbách v USA už nikdy nebude akým býval.Nechcem byť samozvaným prorokom,ale podľa mnohých prognostikov zaoberajúcich sa ekonómiou vstupuje svet do hospodárskej krízy akú ešte nezažil.
    V sobotu v Bratislave a dnes v Prahe prebehli demonštrácie a ja sa snažím nájsť to,čím sa od seba odlišovali.Tak tá bratislavská bola po prvý krát po mnohých rokoch spontánna.Nikto ju nepovolil,nikto ju nepripravil,nikto nepostavil žiadnu tribúnu pre zaplatených aktivistov,hercov,či politikov.V Prahe bola demonštrácia povolená,niekym organizovaná a zvrhla sa, ako sa ukazuje nie len vďaka „ultras“,ale aj vďaka provokatérom zo zahraničia.Polícia údajne zatkla troch ľudí a z toho dvaja boli zo zahraničia hlásili v TV.Zdá sa,že pražská demonštrácia bola pripravená aj s cieľom otriasť Babišovou vládou.O Slovensku je také niečo obtiažne tvrdiť,lebo v tomto roku nastúpila vláda podľa priania EÚ a čo ja viem koho ešte.Predchádzali tomu organizované demonštrácie najmä študentov,ku ktorým sa pripojili aj naši komedianti,novinári a aktivisti Sorošom platených mimovládiek.Demonštrovalo sa za zvrhnutie Fica ako brzdy migračnej politiky EÚ a nastolenie do funkcie Sorošovho dievčaťa-Čaputovej.Poslúžila aj rituálne obetovanie bezvýznamného novinárika Kuciaka.Podarilo sa a dnes máme vládu,ktorú zahraničie nemá záujem povaliť.Takže motív demonštrácie je zjavne iný ako v ČR aj keď v oboch prípadoch poslúžili opatrenia proti šíreniu Covid-19,ako iniciátor-rozbuška a v oboch zohrali negatívnu úlohu hlupáci z radov futbalových chuligánov.
    Ako pozitívum na tej bratislavskej demonštrácii oceňujem práve ten fakt,že sa uskutočnila spontánne a nebola organizovaná.Bol to prejav nasratosti národa na vládu.A nad tým by sa mala zamyslieť nie len súčasná,ale aj tie budúce vlády.Slováci ešte sú (!!!)schopní prejaviť svoj hnev formou spontánneho protestu.To je podľa mňa pozitívne na tej včerajšej akcii v Bratislave.

    • Alva

      https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/marek-obrtel-tak-jsem-jel-do-prahy-na-demonstraci-/
      Projev Marka Obrtela na pražské demonstraci.
      Mimo projevu píše:
      „Byl jsem mimochodem velmi zaskočen, když jsem se na železniční stanici stal osobně svědkem toho, jak byl policejní kolega uniformovaných policistů, oblečen do šatů, působících dojmem fotbalového chuligána poučován, jak má postupovat, aby se vmísil do davu demonstrantů a vyprovokoval je k nepřístojnostem!!.

      • Janika

        Už vidím, jak nějakého prevleceneho policistu někde takhle nahlas veřejně instruuji a Obrtel je zrovna u toho, proboha :-). To je ale lhář, a navíc blbý lhář, timhle se úplně zdiskreditoval.

      • vittta

        Zde je otázka, co, či koho, meli tito provokatéři posílit.
        Obávám se ale, že vláda to nebyla.
        Peter píše i o zatčených zahraničních profesionálních demonstrantech.
        Doktor Orbtel se dle mého mýlí v tom, co by se mělo dělat, ostatně, ani to neříká.
        Neříká ani, proč vidí Prymulu jako diktátora, kterého všichni poslouchají.
        Snad jeho poukaz na jeho spojení s hlavními světovými lotry, nic méně KDO by měl tedy současnou vládu, ale i prezidenta nahradit?
        Kdo je u nás schopen tyto lidi nahradit, ve smyslu tak, že budou méně sloužit nadnárodním korporacím, a více vlasti.
        Mohu mít různé výhrady k prezidentovi, premierovi, či Prymulovi, ale nikdo lepší tady není, a ani kdesi v pozadí se zatím nevyskytuje.
        Shození vlády a prezidenta bude pro náš stát katastrofou.

        • Peter Matej

          „nic méně KDO by měl tedy současnou vládu, ale i prezidenta nahradit?“
          Neviem,kto by mal nahradiť vášho p.prezidenta.No dovolím si tvoju otázku rozšíriť dotazom.“Kto je v ČR schopný postaviť sa do čela vlády ktorá bude musieť sanovať štát po odznení koronavírusovej krízy?“Je v ČR niekto kto to dokáže lepšie ako Babiš?A bude sa vôbec niekomu chcieť prevziať na seba takú zodpovednosť?Na to by som rád vedel odpoveď.Že by ten váš vysušený odredovaný pirát?

          • embecko

            Nikdo lepsi, nezli Babis, neni.
            A co u vas Lubos Blaha, ma sanci se propracovat nekam az nahoru, anebo je mistopredseda strany nejvyse, kam dosahne?
            Jak ho vidite vy? Me se jeho clanky libi, ale jeho vlastni politiku sledovat nestacim. Je nebezpecny blazen, anebo ne?
            Nemyslim hned az jako Matovic, ale jestli jsou jeho postoje politicky pruchodne.

            • Peter Matej

              re:embéčko
              S Ľubom Blahom je to zložité hneď z niekoľkých dôvodov! Jedným z nich je,že Ľ.B.prešiel za posledných povedzme 5 rokov prerodom z „Novoľavičiara“ktorý sa kedysi pravidelne aj s rodinou zúčastňoval „Dúhových pochodov“,na dnešného ortodoxného,konzervatívneho socialistu.Ľudia si to pamätajú.
              Druhým dôvodom je fakt,že strana Smer-SD sa rozštiepila na dve pol.strany.Na pôvodný Smer-SD raprezentovaný dnes R.Ficom a Ľubom Blahom a na stranu Hlas-SD vedený sympatie vzbudzujúcim Pellegrinim a tzv.“progresívnou“časťou členskej základne bývalého Smeru-SD.Táto nová strana si svojou „pseudo socialistickou“rétorikou síce získava voličov,no pri lámaní chleba sa dá očakávať,že podporí slniečkárskych „eurosocialistov“z Bruselu.Sám Pellegrini je údajne homosexuál.Pravdou je,že Ľubo Blaha spolu s R.Ficom majú čo robiť aby stranu Smer-SD postavili znovu na nohy.Sorošovci a Brusel vynaložili na likvidáciu Fica a jeho strany príliš veľa námahy a prostriedkov na to,aby dopustili jeho návrat do pozícií ktoré strana zaujímala kedysi.Keď chce Fico s Blahom uspieť,tak musí smerom k voličom voliť rétoriku používanú Ľ.Blahom a smerom k Bruselu musí Fico hovoriť jazykom Viktora Orbána.Podľa môjho názoru,sa strana Smer-SD musí urýchlene zbaviť toho prívesku SD (sociálna demokracia) vo svojom názve a vrátiť sa k tomu,čo ju vynieslo kedysi po jej vzniku do parlamentu.Bolo to hlásanie tzv.“tretej cesty“.Teda ani pravica ani vtedy už skompromitovaná ľavica,ale normálna politická strana,ktorá háji záujmy ľudí práce a záujmy štátu nepodriaďuje záujmom cudziny. Potom sa na Fica nalepili sociálni demokrati a reziduá zradcovskej Weisovej SDĽ (relikt KSS),pridali k názvu „SMER“ prílepok „-SD“ a práve to spôsobilo,že politika strany sa začala podobať politike európskych socialistických strán,včítane ČSSD.Fico sa tomu bránil a preto bolo nutné zlomiť ho.Nepodarilo sa to celkom,no z utŕžených rán sa bude spamätávať dlhšiu dobu.Blaha mu v tom „uzdravení sa“ výdatne pomáha.

              • embecko

                Divil jsem se, ze v pripade sestreleni Fica, ktery se mi zda jako mozna nejlepsi slovensky politik, nebyl podporen/podrzen obcany a hlavne alternativou. Jak jsem se ale na par slovenskych diskuzich dovedel, vzbudil nevoli prilis velkou ochotou ke kompromisu a nakonec sel na ruku slunickarum. Tim se zaradil k ameboidnim politikum a nebyl zvlastni duvod se za nej prat.
                Ted je tedy na nem, jestli se sebou neco udela, pronarodne se vyprofiluje a „ztrvrdne“. On velmi sikovne couvnul, stahnul se a nesel do konfliktu…ale ted je cas na to se projevit. Osobne se mi ale zda, ze na to uz nema, ale mohu se mylit.
                *
                K Pellegrinimu: ten mi prijde jako mezistupen mezi Ficom a Zmatovicom. Na oko nekonfliktni, v dusi slunickar jak poleno. V dobrych casech bude hrat vlastence, jakmile ale situace zhoustne, stane se z nej slunickar.
                *
                Zmatovic je jasny: Ten odejde a uz se nikdy nenavrati…
                *
                Pomalu mi prijde podezrela situace, kdy se neustale vola po nejake autenticke levici, ale ona ne a ne vzniknout. Jak by se tomu politici, schopni kdykoliv a kdekoliv jakehokoliv kompromisu a veletoce, branili.
                Zde se vkrada myslenka, zda-li nahodou nejde nikoliv o neschopnost, ale dusledek tlaku z vyssich (evropskych a globalnich) mist a vytvorit autentickou stranu si dnes uz zadny politik nemuze dovolit, nebot by tim sebe i rodinu vystavil realnemu/existencnimu nebezpeci.
                Na prave strane spektra je to to same, i kdyz mene viditelne. Nakonec se do cela pronarodnich stran dostanou takove typy, jako Kotleba, ci Okamura, coz musi autenticke vlastence odradit.

                • Peter Matej

                  Divil jsem se, ze v pripade sestreleni Fica, ktery se mi zda jako mozna nejlepsi slovensky politik, nebyl podporen/podrzen obcany a hlavne alternativou.
                  V tom spočíva „čaro“systému,ktorý bohvie prečo nazývame demokraciou.Tento systém totiž zabezpečuje tak veľkú názorovú roztrieštenosť v spoločnosti,že ľud sa nedokáže zjednotiť na ničom.Hlavne nie na tom,že je nutné potrebné mať takú vládu,ktorá bude predovšetkým brániť záujmy vlastného štátu a záujmy svojich občanov pred záujmami cudziny.
                  V starej rímskej republike v čase existencie vonkajšieho alebo vnútorného nepriateľa ktorý ohrozoval republiku,vumenoval tribún na návrh senátu diktátora,ktorému na dobu pol roka zveril všetky vojenské aj civilné právomoci.Po odznení hrozby,sa právomoce vrátili do rúk senátu.Myslím,že nastáva čas pre nejakú formu diktatúry.

                  • embecko

                    Nepodlehejte iluzim, Peter.
                    „bude predovšetkým brániť záujmy vlastného štátu a záujmy svojich občanov“
                    Vetsina obcanu nema zadne predstavy o svych zajmech a pouze opakuje to, co do nich nalije mainstrem, jediny zdroj jejich nazoro-tvorneho procesu.
                    Cesky priklad: Kdyz bylo pred lety pred volbami, Kalousek vyhlasil, ze zavede skolne a snizi davky duchodcum. Kalouska pak volili predevsim studenti a duchodci. A kdyz chtel splnit to, kvuli cemu ho zvolili, zdvihla se vlna nevole se slovy „My nevedeli, ze to mysli vazne!“
                    To je prva vec, dale pak:
                    „Tento systém totiž zabezpečuje tak veľkú názorovú roztrieštenosť v spoločnosti“
                    Je to presne naopak…system zabezpecuje nazorovou jednotu!
                    Proto v CR 90% volicu voli mainstream!
                    Rozlisujte prosim nazory (= to, co na-zirame, vidime) a mineni (= to, co si o videnem my-slime, jak to zpracujeme).
                    Mineni nema vetsina obcanu temer zadne a vydava za ne cizi (medialni) nazory.
                    Nazorovou roztristenost neni treba nijak podporovat, pokud lide nemaji zavazny navod, co si myslet, pak se to rozpada uplne samovolne.
                    Priklad:
                    Pri minulych volbach 2017, probihajicich na pozadi uprchlicke krize, byla vetsina obcanu naladena pronarodne a protiuprchlicky. A vysledek? Dve pronarodni a protiuprchlicke strany dostaly dohromady 11% (SPD 10,5%, Realiste 0,7%).
                    Zbytek pripadl prouprchlickemu a protinarodnimu mainstreamu.
                    Neboli presne, jako v pripade Kalouska, uvedenem vyse.
                    S takovymhle (volicskym) materialem nemate sanci neco udelat, ten to hodi tomu, koho vidi v bedne; nejake funkcni rozhodovaci dilema u nej naprosto neprichazi v uvahu.

                    • astraustralia

                      Pri minulych volbach 2017, probihajicich na pozadi uprchlicke krize, byla vetsina obcanu naladena pronarodne a protiuprchlicky. A vysledek? Dve pronarodni a protiuprchlicke strany dostaly dohromady 11% (SPD 10,5%, Realiste 0,7%).
                      Zbytek pripadl prouprchlickemu a protinarodnimu mainstreamu.
                      Neboli presne, jako v pripade Kalouska, uvedenem vyse.
                      S takovymhle (volicskym) materialem nemate sanci neco udelat, ten to hodi tomu, koho vidi v bedne; nejake funkcni rozhodovaci dilema u nej naprosto neprichazi v uvahu.

                      Uz Ti tam zbyva jenom pripsat zes tak blbejma volicema je mozno dlazdit :-)

                      PS
                      take ze ta bedna si toho je dobre vedoma a podle toho se chova :-(

                    • kočka šklíba

                      Nemáte pravdu, KSČM rozhodně nebyla prouprchlická, ona tedy ani ODS si myslím. Zato Realisté měli ve svých řadách hajzla na dvacátou. Ostatní jsem neznala, ale když tam mohl být tenhle, tak není vyloučeno že nebyl sám. Havel, leštič klik na ministerstvu zemědělství, poradce nejhoršího ministra zemědělství snad za celých 30 let – Gandaloviče, osobně by mě zajímalo s čím mu radil, protože nic neumí, no ale on Gandalovič taky ne. Takže Robejšek mohl být zlatý ale s takovými lidmi tedy ne děkuji.

  6. dixi

    Nakouknete k Větvičkovi, nádherná ukázka češtiny, v článku, s jejímž obsahem tak docela nesouhlasím ale i v odpovědích v diskuzi. Bohatost naší řeči mne pokaždé potěší. Jinak děkuji za poctěni zde u Janiky.Zvlastni, dost často souhlasím s oběma poly. Bude to tím, že pořád vlastně nic nevíme. V Praze se demoska ( pry proti rouškam) zvrhla. Nemyslím, že to byli jen fanoušci, možná tak odnož antify, tomu bych nekorektně věřila.

    • dixi

      Ježíši, i když po sobě texty kontroluji, tohle teda vykvetlo opravdu blbě, měla jsem na mysli čtení, počteni.

  7. astraustralia

    Deji se u vas veci a vy se bavite dokonce i o sjezdu Bohem vyvolenych v Basileji odkud dilo nazvem Protokoly pochazi,
    a odsuzuje se to stylem anticharty :-(
    To zasadni co se deje v CR vam ale asi unika.

    Co v massmediich o sve rodne vlasti nectu a v TV nevidim,

    co Babisova vlada a Hamackova policie dela s pokojnymi demonstranty!

    Dnešní demonstrace na Staromáku.
    Urna ultras

    Dorazili jsme se ženou trochu později. Protože mi sestra volala, že každého příchozího šacují, odložil jsem zbraň v autě.
    Po příchodu jsme našli ostatní a poslouchali, co se tam povídá.
    Když říkali, co dávno vím, začal jsem se koukat kolem sebe. Najednou jde kolem nějaký “ultras” v džízce, trochu ošuntělý. Ale … Přes dva metry, samý sval, klidný pohled, žádný magor, prostě na první i druhý pohled voják. Došel ke skupince stejných. Podle mě z Urny, nebo jiná zvláštní jednotka.
    Vzal jsem ženu za ruku, že odcházíme, než bude problém. Kolem orloje do Pařížské. Tam policejní uzávěra, a přesto, že jsme byli slušně oblečený pár, řekli nám, že neprojdeme. Ale proti nám lidi pouštěli. Proč?
    Do toho začli bouchat petardy. Z místa, kde byla skupina těchto Urna ultras. Skoro jsme utekli mezerou v Celetné a na Staromáku to začalo ..
    Za hodinu šmejdi z vlády odsuzují “napadení” pořádkové policie těmito “ultras”
    Byla to provokace s agenty provokatéry, které tam na nás poslala naše vláda.
    My se pod tím slovenským estébákem dostáváme do horší doby, než byla totalita.

    Daniela Konecna
    Přátelé, kamarádi,
    Dneska musím napsat článek, abych uvedla na pravou míru informace v médiích ze Staromáku.
    BYLA JSEM TAM. Bylo nás tam asi 8000 až 10 000 lidí.
    A bohužel, skoro v první řadě :o(.
    Byla jsem se 14 letou dcerou a manžele na pokojné demonstraci na Staromáku. Pořádala organizace HON, demonstrace byla ohlášená od 14:00-15:00.
    Byly tam vystoupení zkrachovalých živnostníků…vše v klidu.
    V 15:07 byla demonstrace ukončena.
    Dostali jsme instrukce, kterými ulicemi máme Staromák opouštět.
    A hled: ani jedna cesta nebyla průchozí.
    Pořádková policie zmizela a všude byli jen těžkooděnci ve 3 řadách. S obrněnými vozy.
    V Pařížské ulici byl zátaras i s TANKEM! Nepustili nás ze Staromáku ven!!!!
    Ano, byli tam nějací chuligáni a ultras, ale v markantní menšině, než bylo nás normálních lidí.
    Těžkooděnci byli v přesile, proti chuligánům.
    Pak se to seběhlo rychle.
    Policie začala lidi hnát patronami se slzným plynem směrem na Týnský chrám…..
    To jsem dostala první slabší zásah, omyla jsem si oči a pomáhala jsem další lidem kolem omýt oči, zorientovat se. Staršího pána skupina porazila, pomáhali jsme mu na nohy.
    Pak jsem byla u vysílacího vozu České televize a mezi vůz a zdi domu, asi 1,5m ode mne hodila policie 2 slzné granáty.

    Ani po tomto zásahu NÁS NECHTĚLI ZE STRAROMÁKU PUSTIT. V novinách sprostě lžou!!!!!
    Nemohli jsme nikoho přesvědčit. Musíme počkat, až se situace vyřeší.
    Až můj vysoký hlas dostal tvrdší kadenci a vzala jsem dceru před sebe, jeden těžkooděnec zareagoval mozkem.
    Zařval: „je tu dítě, pusťte je projít.“
    Moc ráda bych řekla, že bych chtěla pomoci i dalším lidem, ale nebylo diskuse. Museli si pomoci sami.

    Tolik tedy k PRAVDIVOSTI NAŠICH ČESKÝCH MÉDIÍ!!!!!

    Prosím sdílejte, ať se pravda šíří.
    Přikládám své fotky.

    https://www.facebook.com/daniela.konecna.374

    • astraustralia

      NAPIŠTE NA TELEFON PREMIÉRA BABIŠE +420724106303
      a požádejte ho o to, aby byl nalezen a prošetřen muž v civilu, který dle svědků vyvolal nepokoje na Staroměstském náměstí po pokojné demonstraci a pak nasedl do tohoto policejního auta s SPZ 1AT 2759 a odjel…

      • vittta

        Nóó, já zažil něco podobného na demonstraci proti negrům, byť jsem neviděl policejní provokatéry.
        Ale tragicky zvládnutá situace, „modelové“ řady těžkooděnců proti nikomu, jen pro kamery, a nesmyslné uzávěry, to bylo podobné.
        Mohu jen říci, co bych udělal na místě ministra vnitra já, resp. jak bych já z toho těžil politické body.
        Tedy takto:
        Když už není možné demonstraci zabránit, tak je nežádoucí, aby byla demonstrace klidná a věcná.
        Policejní tvrdé rozehnání radikálů se politicky použít dá, klidné demonstrace určitě ne.
        Teď kdo to vymyslel, kdo prosadil, a kdo byl do toho jen „namočen“.
        Nemyslím si, že by to inicioval Babiš, spíše sázím na Hamáčka, který tím může posílit skomírající ČSSD.
        Zde tedy nutno dodat, že násilné rozehnání demonstrace položí štvané a bagatelizující protikovidové útoky, projevy už nebudou nikoho zajímat.
        Češi vesměs bordel nedělají v jakýchkoliv počtech, provokatéři jsou třeba VŽDYCKY.
        Na tom byla postavená i demonstrace milionu chvilek, která byla ukázkově klidná, až tomu v zahraničí ani nechtěli věřit, při těch počtech kolem 80-100 tisíc.
        Tam zase bylo politicky nutné, mít klid.
        Kdo rozhoduje o nasazení policejních provokatérů, kdo a proč je cvičí, je trošku záhada, protože Hamáček je ministr dnes, ale tato jednotka je tam celé dekády, ministr jen rozhoduje o jejím nasazení.

        • Peter Matej

          Kdo rozhoduje o nasazení policejních provokatérů, kdo a proč je cvičí, je trošku záhada,
          A čo,ak tá demonštrácia v Prahe bola zorganizovaná(aj s policajnými provokatérmi)účelovo preto,aby zobrala vietor z plachiet súčasnej opozícii ?Možno,že chystala proti Babišovi so Zemanom demonštráciu ďaleko väčšieho rozsahu.Vypustiť pretlak pary v kotli tak,aby to nespôsobilo veľa škody,môže byť za istých okolností celkom užitočné….si myslím!

        • Alva

          Mohl bys to ještě rozebrat z tohoto pohledu?
          Čemu mohly posloužit až takové policejní manévry? Četla jsem, že demonstrace byla povolená. Ta policejní asistence v takovém rozsahu musela být připravovaná současně s jejím oznámením. Bylo přece možné ji nepovolit, pak by jako k nepovolené snad stačila běžná policejní rutina.
          Nebo – ale to bude moje „konspirace“ – je za tím snaha být světovými? Demonstrace jsou v USA, Francii, Německu a u nás nic? Až takoví jsme břídilové?

          • vittta

            Byla povolená- ale ohlášeni byli fotbaloví fanoušci.
            Nutno si uvědomit, že i u vyhrocených fotbalů- Sparta- Baník např, se takové manévry dějí, není to tedy nic zvláštního, jak se snaží EUrohujeři hlásat.
            Demonstraci povolil zřejmě Hřib, či někdo z Prahy, s tím úmyslem, vládu poškodit, resp, donutit k nějakému hloupému činu.
            Vláda musí nějak reagovat, a monitoruje situaci, kdo jako na demonstraci vlastně bude.
            Dá se předpokládat, že nařízení vlády nebudou dodržena- to vědí obě strany.
            Je velmi složité, zasáhnout proti běžným občanům, navíc, právě na to EUropříznivci čekají, je třeba si uvědomit, že probíhá Maidan, tedy snaha o svržení legálně zvolených klíčových představitelů státu- nepřetržitě už od prezidentských voleb.
            Ukazuje se, že počet chuligánů je malý, to se ostatně dalo čekat, víc toho nakecají, než udělají.
            Také se ví, že EUronacité povolali profesionální demonstranty, kteří poslouchají jejich příkazy, a budou reagovat na danou situaci.
            Proto je výhodnější, použít svoje provokatéry, a tím řídit průběh demonstrace, a tím minimalizovat nějaká překvapení.
            Drtivá většina občanů bude schvalovat násilí na jakýchkoliv ultras, jen minimum to bude respektovat na běžných občanech.
            Samozřejmě si lze pložit otázku, nač demonstraci povolit, ve smyslu, že jí mohl zakázat hlavní hygienik, či někdo, loajální vládě, ale to by se strhl povyk, že „nám“ vláda zakazuje demonstrovat, že je to vláda totalitní.
            Mysli také na to, že EUronáckové už použili všechny dostupné finty, zejména masivní mediální podporu Drahoše, zveličení demonstrací milonu chvilek, a jejich úspěchů, volební propaganda (zde tak úplně nesouhlasím se Saxem, že protinegerské strany volilo jen 10% občanů, ve skutečnosti i voliči ANO jsou protinegerští, pak komunisté a SPD a naopak jsou to proevropské strany, které pravidelně trpí debaklem)….atd.
            Uspět je tedy třeba jinak.
            To pak se dělá tak, že se proti národní, legální vládě, poštvou národně cítící občané, jinými solovy, když kolaboranti nestačí, musí si loajální občané vládu shodit sami.
            A to vidíme nyní s tím Kovidem, protože i mnoho národovců na vládu nadává, aniž by jim došlo, že NENÍ v současné době alternativa, a že shozenou vládu, a lhostejno zda nelegálně, nebo legálně u voleb, nahradí proevropská, EUrofašistická pakáž.

          • vittta

            Já nevím, Astře, co bych měl ještě dělat, aby bylo zřejmé, že jsem své priority nezměnil?

            Video si teprve pustím, ale už mohu na otázku odpovědět.
            Nevěřím ani jedněm.
            Cokoliv může být fake, a „lidé, kteří tam byli“, mohou klidně být jen provokatéři, či to nemusí tak úplně chápat, atd…
            Nic méně pozorně sleduji obě strany, a alespoň na tomto malém virtuálním prostoru se snažím reagovat aktivně na dané situace, znajíc co největší množství informací (nesledovat mainstram je to nejblbější, co lze udělat, protože nepřítele je třeba poznat), a mým cílem je přesvědčit, či udržet na vlastenecké straně tápající spoluobčany, kteří nemají ten cit pro detail, a mohli by udělat neuvážené kroky, kterých bychom pak litovali všichni.

          • vittta

            Tak, Astře:
            Video nedůvěryhodné.
            Třeba na ženská hovoří o tom, že projevy byly skvělé, a vyjadřovaly názory všech- proč to tvrdí?
            Hovoří se o tom, že tam měli být nějací lidé ozbrojení (že to psala média ještě za demonstrace) – ale já to nikde neslyšel, to samozřejmě neznamená, že to nikde neřekli, ale už se s tím nepracuje a je to čerstvé.
            Žena ví, kdo tam byl, jaké složení, to ale vědět nemůže.
            Pak si stěžují na čtverce, a že díky nim nebylo možné opatření dodržet- blbost, opatření nebylo možné dodržet v žádném případě, ale nikdo se o to ani nesnažil, možná byl ten, kdo maloval ty čtverce jediný poctivý.
            Dále v hovoru vyplývá, že neměli roušky, takže žádná opatření dodržovat ani nechtěli.
            Správný žvást je to, že žádná krize v nemocnicích není.
            No asi ne, jenže o to právě jde, aby nebyla, tak jsou ta opatření, až krize bude, budou tihle dva nadávat, že vláda nic nepřipravila a neudělala.
            Nepopírají vir ani jeho nebezpečnost- ale žádná opatření respektovat nehodlají.
            No, a pak měla kámoše a ten, od té doby co vystudoval epidemiologii, stal se kreténem, který jim radí blbosti, dokud neměl naštudováno, byl OK, takže nemáte vlastně odborníky poslouchat.
            Pak paní chytrá už „to“ nemůže vydržet, protože furt poslouchá „debilní“ názory, těch, co tomu hovno rozumí…
            Jestli cítíte, že jste oslabení, tak roušky noste, oni proti tomu nic nemají….ale roušky chrání hlavně ty druhé, což jim asi nedošlo, pak žerou hromady vitamínů…asi nějaké doplňky, ale ne kvůli kovidu, ale nějak asi pořád…hmm, hltači reklamy na zdraví asi.
            Prý jestli se vám to nelíbí, nekoukejte na to….
            Já se chci potkávat s lidma…JÁ CHCI!
            Soráč, Astře, ale tyhle dva ty dáváš jako nějaký důkaz něčeho?
            To jsou extremisté, a sobci.
            Nic proti nim, mají takový názor, v pohodě, ale jako ukázku , resp. jako argument bych je tedy rozhodně raději nepoužíval.

            • Alva

              Je to sice od věci, ale když jsi letmo zmínil ty nemocnice, tady jedna perlička „k výrazivu“ na Novinkách.cz:
              „Ředitel nemocnice: Téměř polovina hospitalizovaných jsou u nás bezpříznakoví pacienti“
              Vždycky jsem myslela, že v podstatě každá nemoc se projevuje aspoň nějakým, třeba nepatrným příznakem, ale co má co dělat „bezpříznakový“ PACIENT v nemoicnici?

              • vittta

                To furt slyším, takové…jakoby rejpání.
                On tím říká, že se nic neděje, že to je všechno přehnané, a já si to přeložím tak, že v tom špitále je téměř polovina dostupných míst pro opravdu nemocné, což je pozitivní.
                Základ manipulace je ale jinde, ten doktor to psal –nevím, třeba 17.10., ale- jak to bude vypadat 21.10.?
                Situace na bojišti se mění totiž každou hodinu.
                Kdybys viděla, kolik lidí to kolem mě má…
                Lehčí, až středně těžké případy, naštěstí.
                Jako rozlejzá se to, né že ne.
                Copak o to, uzdravení trvá asi 8 dní, z toho 4 dny jsou kritické, ale jak to bude s možnými následky, o tom se toho zatím moc neřeklo.

  8. vittta

    Správný agitátor se manipulace nebojí.
    Zde Hnizdil.
    Nemám čas, v případě zájmu mohu cokoliv rozebrat.
    Nejzajímavější je asi tohle:
    „Koronavirus nezlehčuji. V únoru mi bylo hodně zle, ztratil jsem čich, chuť, měl bolesti svalů, teploty, trápil mě zánět v uchu. Dokonce jsem na týden zrušil ordinaci, šel za zkušenou lékařkou ORL. Antibiotika nezabrala, pomohly až kortikoidy.“
    Jóóó, doktore?
    Od kdy se na vir používají antibiotika?
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Prymulovy-lzi-Jan-Hnizdil-Takto-jsem-si-vylecil-covid-Pet-veci-je-jinak-640842

  9. vittta

    No a opět Tribun, který sice procitá- ale neprocitl.
    Je tam řeč o protokolech sionských mudrců, proto to sem odkazuji.
    Tribunovo prozření, že součást protokolů, resp. jakási kopie, je v podstatě všude a ve všem je jistě povzbudivé, zde o tom vedeme řeč, asi to hank (od kterého to Tribun má) okopíroval, jsouce zdejším nadšeným čtenářem.
    Pak je úvaha o manipulaci, které každý více či méně podléhá, byť sám Tribun to vidí tak, že klidně může(me) mít pravdu, i když ostatní tvrdí něco jiného, ale ostré hrany tomu otupilo sebekritické, že to tu pravdu nezaručuje, což ukazuje určitý psychologický profil.
    V každém případě by asi neměl psát, že protokoly sepsala carská ochranka,(tajná služba) i když se to obecně má za pravdu, nějak vysloveně prokázané to tedy není a celkem se dá předpokládat, že je to spíše blbost.
    Mě nejde do hlavy, co on má za osobnostní problém, prý „věřit všemu je hloupost, a nevěřit ničemu také“.
    To je nějaká deprese, proč by měl kdokoliv čemukoliv věřit?
    Předpokládám tedy, že se pohybuje v politických a filosofických oblastech.
    Důležité je naslouchat, pokud možno co největšímu počtu názorových proudů, a žádný z nich nepodceňovat.
    Dále pak by měl každý vědět, že i naprostý idiot s IQ tykve může vyplodit geniální závěr, a intelektuál s IQ 160 může plodit většinou úplné blbosti.
    No a to vše konfrontovat s vlastními zkušenostmi, a snažit se v tom najít nějakou pravděpodobnost, protože hledat pravdu je zbytečné, ne nadarmo se říká, že pravdu má jen Bůh, což v překladu znamená, že pravda v tom významu nejenom že se hledá dost těžko, ale ješte je to dost ošemetné, ten výsledek, protože těch pravdu může být i víc.
    Chce to ovšem-aby člověk neupadl do deprese, znát své možnosti, a s pokorou si je přiznat.
    A to jak možnosti svoje, tak možnosti lidského rodu obecně.
    Jenže tak daleko se Tribun asi nedostane, ten tak dávat banány politickým odpůrcům, se kterými si neví rady.
    Pak nemá mít depresi.
    https://tribun.red/2020/10/19/dvojsecna-zbran-prohlednute-manipulace/comment-page-1/#comment-161603

    • Kamil Mudra

      „To je nějaká deprese, proč by měl kdokoliv čemukoliv věřit?“
      Protože se bez toho ničeho nedobereš. Na nějakých předpokladech (kterým alespoň v ten okamžik věříš) musíš stavět jakoukoli svou úvahu a rozhodování.
      A zpravidla to bývá tak že čemu nevěříš tím se z vlastního popudu ani nezabýváš. Zkus např. vést hovor o no-go zónách s někým kdo nevěří v jejich existenci. Okamžitě poznáš že o nich nikdy nepřemýšlel. A to platí pro cokoli.

      • vittta

        No jo, ale oni NEVĚŘÍ takovým náboženským pohledem, to slovo má, tak mě napadá, vlastně dva významy.
        Někdo věří v Boha, ale nemá k tomu žádný objektivní důvod, je to prostě víra, i když mu ta víra rozhodně dává silné, emotivní zážitky.
        Věřit, či nevěřit v NO-GO zóny je něco jiného, v našem případě v ně nevěřit znamená, že dotyčný odmítne argumenty o jejich existenci, kterých je ale k dispozici dostatek, a zdaleka ne jenom v nějakých uzavřených blozích, nebo niterně čtených médiích.
        je toho i plný mainstream.

      • Peter Matej

        Karol!
        Na tie „protokoly“sa nemožno pozerať z pohľadu verím,či neverím v ich existenciu.Lebo oni preukázateľne existujú.Je to plán na ovládnutie sveta jednou etnickou skupinou a je ľahké zistiť ako sa ten plán za posledných povedzme 100rokov darí či nedarí tejto etnickej skupine plniť.Stačí si k „Protokolom“sadnúť s tužkou v ruke, odškrtávať bod za bodom,protokol za protokolom(je ich tuším 24) a ku každému z nich si urobiť poznámku :splnené,splnené čiastočne,nesplnené,realizuje sa resp.nikdy sa nezačalo realizovať.Až keď sa urobí takéto „vyhodnotenie“ plánu obsiahnutého v „Protokoloch“ možno pristúpiť k nejakým záverom o tom,či tie protokoly fungujú alebo sa len jedná o blud vyfabrikovaný nepriateľmi židovského národa.
        Namiesto takéhoto postupu sa odporcovia „Protokolov“uchyľujú k nepodstatným a pozornosť odpútavajúcim pokusom o ich bagatelizovanie .Je to podvod,podvrh,falzifikát,spomínajú sa rôzne mená možných autorov…..a pri tom je autentičnosť „Protokolov“ako aj to,komu je pripisované ich autorstvo,úplne bezpredmetnou záležitosťou.Otázkou je len to či a ako dnes tie „Protokoly“ fungujú alebo nefungujú. Po socialisticky…plní sa plán?Na koľko percent?

        • Kamil Mudra

          Přiznám se že když jsem se někdy před čtyřiceti lety do Protokolů začetl tak mne u některých bodů vůbec nenapadlo že si je stihnu odškrtnout ještě během svého života. Co se týče ovládáníchtivé skupiny, tak si myslím že etnicita v ní už delší dobu nehraje roli (bůh vi jestli někdy nějak významě hrála) a „vstupenkou do klubu“ je spíše síla vlivu na některé procesy.
          Kdo je Karol? Nějak jsem žádného v diskusi nezaregistroval.

        • vittta

          Já bych řekl, Peter, že takhle odškrtávat jste si mohl v jakékoliv civilizační etapě lidstva kdekoliv na planetě.
          To fakt je dobře napsané, nedá se to v podstatě vůbec zpochybnit, jen je někdy třeba, toho či onoho, označit za Žida, pokud bych to tedy chtěl na Židy použit.
          Nakonec- i Hitler, nebo dokonce Stalin, měli být Židé podle mnohých.

        • Medenka

          „Je ovládnutí světa jednou etnickou skupinou…. “

          jj, to Hitler říkal taky…Nemyslím, že by měl pravdu a on si to chudák v tom dubnu, v tom bunkru pod Reichstagem, v den kdy se rozloučil s Evičkou, asi nakonec nemyslel taky….To, že vy ano, už je Váš problém, špatná zpráva pro Vás je, že Vy a Kamil, asi budete židovským spiknutím a vědomím, že panenské křesťanské dívky jdou před každým s alespoň trochu křivějším nosem ve vážném nebezpečí, budete trpět až do konce života.

          Inu, líto mi vás není ani trochu.

          Jen bych s takovými tvrzeními byt vámi byl opatrnější.pote co z této etnické skupiny muselo zemřít 6 mil. lidí, právě proto, že o nich tito pánové psali takovéto „pravdivé“ knížky, se chodí v demokratických zemích do basy.

          P.S. Pět největších bank světa (podle rankingu jejich aktiv) jsou

          Industrrial & Commercial Bank of China Ltd.
          China Constructial Bank Corp.
          Agricultural Bank of China Ltd.
          Bank of China Ltd.
          Mitsubishi Financial Group Inc.

          První čtyři jsou čínské, z toho 3 většinově vlastněné KS Číny (státostranou) a pátá je japonská. Nevím, jak se mezi Číňany a Japonce Židé dokázali infiltrovat, ale i kdyby, myslím, že soudruzi by je „mezi svými“ velice rychle dokázali identifikovat:-)

  10. ema

    Já měla Větvu ráda, ale několik posledních už jsou jaxitaxi…. mnó za hranou. NJN žáden strom….. škoda, asi stárne

  11. Peter Matej

    Práve čítam,že od zajtra vám vyhlásili lockdown…no,Boh vás ochraňuj!
    Nám ho Matovič zatiaľ odložil,no chce počas dvoch víkendov otestovať celé Slovensko!Sledujem vývoj pozitívne testovaných u nás za posledných 10 dní!Čísla vyzerajú hrozivo,no ak si vypočítam percentuálny podiel pozitívne testovaných k celkovo vykonaným testom v daný deň(čím viac vykonaných testov,tým viac pozitívne testovaných a naopak),tak výsledky oscilujú niekde okolo 13 až 16 %.Úmyselne nepíšem o nakazených,lebo PCR testy vykazujú vraj až 30%chybovosť(vláda aj oponenti chybovosť testov priznávajú,líšia sa však v odhadoch na to,aká je veľká!) No a tie antigénové testy ktorými sa bude hromadne testovať vraj majú chybovosť ešte vyššiu. To znamená,že pozitívne otestovaný človek nemusí byť nutne aj nakazený.Matovič vyhlásil,že testovanie síce nie je povinné,ale kto sa nedá otestovať,tak musí zotrvať v 10 dňovej karanténe presne tak ako ten,komu vyšiel pozitívny test.Tak keď počítam,že bude otestovaných cca 3 milióny Slovákov,a 13 % z nich bude pozitívne otestovaných, tak v karanténe sa ich ocitne asi tak 400 tisíc.K nim pribudne ďaľších 130 tisíc tých,ktorí testy odmietnu.S chybovosťou testov radšej nepočítam v tomto čísle.Takže pol milióna Slovákov nepôjde do práce.Dôchodcovia nad 65 rokov ku testom ísť nemusia,vraj aby sa na testovacích miestach nenakazili.To je ešte horšie ako nejaký „lockdown“.Vyzerá to,že sa rútime do poriadne smradľavej žumpy.A to bez ohľadu na to,či je ten koronavírus skutočne takou veľkou hrozbou ako hlásajú naše vlády alebo nie.To,kto má pravdu sa ukáže až po odznení Covid-19.Výsledok je jasný…ťažká celosvetová ekonomická kríza.Ľudstvo už asi potrebovalo takýto kopanec do zadku! Na druhej strane,počet mŕtvych pre niektorých ľudí(skôr neľudí) asi nehrá vôbec žiadnu rolu.Pripomeniem výrok p.Albrightovej,že 500 tisíc mŕtvych iráckych detí…stálo za to!

  12. Mrkos

    Doufám, že Zeman s Babišem vyběhne, jestli mu předloží odvolání Prymuly.
    Ve straně ať si to dělá, jak se mu chce, ale prezidenta nemůže vodit jako kašpárka.
    Snad tady o složení vlády nebude rozhodovat nějaký paparazzi.
    Blesku by měli zavřít redakci a vzít těm blbečkům co se na bulváru
    vyžívají tuhle podřadnou zábavu. Plukovník Prymula chodí neohbrojen?
    Jo, Fidel by si asi poradil jinak.
    A ty kecy, že členové vlády mají jít lidem příkladem, je také manipulativní
    heslo, kterým se ohání, kdejaký blbeček, kterému se nechce poslouchat.
    (Také se hlásalo po listopadu, že by všichni komunisté měli posílit
    řady dělnické třídy a pak si je natahali do svých řad buržoasní partaje.)
    Ministra může sledovat BIS, ale ne nějaká prodejná veš.
    SANEP nám bleskově sděluje, že většina Čechů chce odvolání
    Prymuly. V tom případě by to bylo potvrzením tvrzení jakéhosi
    psychyatra o procentu dementů v populaci, které Zeman někde
    opakoval.
    x
    Babiš se chtěl ukázat jako rozhodný a tvrdý šéf, ale udělal to
    přesně obráceně aq zapoměl si napočítat do deseti, leda by
    se mu to hodilo. Kdo Prymulovi nastražil léčku ?

    • vittta

      Výhoda prezidenta je v tom, že má čas na rozhodnutí delší jak premier.
      Můžeme věřit tomu, že se premier rozhodl po zralé úvaze, protože bulvár-nebulvár, zprávu převzala veškerá média v zemi, a hraje se na papalášství, né na kovid a opatření.
      Nakonec, je to v podstatě bulvár, kdo má ve světě největší moc, jednoduše proto, že ho čte nejvíc lidí.
      Já už tady psal o poltických šachách, ale Bohužel, nemám, a ani nemohu mít, ty správné informace, abych mohl být přesnější.
      Nic méně si myslím, že neodvolání Prymuly by způsobilo vládě (v podstatě je součástí vlády i prezident) větší škody, jak jeho odvolání.
      Nebo jinak,odvolání Prymuly lze lépe politicky využít.
      Otázka, na kterou neumím odpovědět, je kdo nastražil léčku- nebo se tady objevilo možná výstižnější slovo- podraz.
      Někdo ho tam vylákal, ale mohl tam vylákat i oba, tedy i Faltýnka.
      Možná by se dalo i napsat- kdo je zrádce?

Odvaž se, potom se uvidí

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s