Jakou vakcínu?

Napsal Dakkar (komentář z internetu)

Astra Zeneca testuje kombinovanou vakcinu… její vakcina je postavena na bázi opičího adenoviru, na který si bohužel tělo může utvořit protilátky před druhou dávkou… a pak je účinnost jen 60 procentní (uvádí se i 70). Sputník V. je postavený na dvou adenovirech lidského typu… v každé dávce je jeden. Takže si tělo nezvykne a neutvoří protilátky po prvním vpichu. Kombinace by měla vypadat takto… astra pak sputnik… výsledek 91 procentní účinnost. Myslím, že to je cesta.
Nepodceňoval bych Čínskou vakcinu a pozor! I Kubánskou… bude se testovat v Íránu (co jsem slyšel). Hlavní je oočkovat v krátkém čase, co nejvíce lidí. Ano, ti nenaočkovaní pak budou mít plná ústa toho, že jsou v pohodě a nemuseli se očkovat… jenže takoví mudrci si neuvědomují, že je vlastně chráníme my očkovaní… je to pochopitelné… pokud ne, rád vysvětlím:)
Co se týče těch vakcín Pfaiser a Moderna… na bázi mRNA… pak ty jsou perspektivní i do budoucna… proč?
Protože je velmi rychlé a jednoduché reagovat s nimi na mutace viru. To m u RNA značí messenger… jde o poslíčka, který předá zprávu na ribozomech, co mají produkovat. je to jen recept. Jak mile se tělo naučí vyrábět protilátku, už si to na dlouho pamatuje.
Problém je v tom skladování a toho bych se asi bál nejvíce… myslím ty teploty.
V Srbku očkují a lidé si mohou vybrat mezi Čínou, Sputnikem nebo Pfaiserem. To si myslím ,že by bylo nejsprávnější. Bohužel předpojatost vůči Rusku a Číně v tom brání.
Já sám, kdybych si mohl vybrat, zvolím klasiku… Sputnik v. (nebo tu kombinaci s Astrou)

  1. embecko

    Prve dva prispevky zpod clanku o probihajici demonstraci za svobodu:
    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/na-vaclavskem-namesti-se-demonstruje-za-svobodu-40349511
    Petr Bareš
    Před 2 hodinami
    prostě debilové, kdy pochopí že jen tak neskončí,dokud se covid nepodaří zpomalit. Tímhle by jim mohli všichni podnikatelé poděkovat, protože díky těmhle dementům se to zase prodlouží, jelikož pracuji u záchraných složek Ačr, tak každýmu z popíračů roušek a opatření mužu zařídit brigádu v nemocnici, at se ukážou jak jsou prospěšní společnosti. Kdyby lidi dodržovali to co mají tak už jsme z toho mohli být venku a nesvádějte to na vládu je to o každým z nás. Sakra, ta rouška a vydžet sedět doma by nikoho nezabila, ale dost lidí na to od začátku kašle a takhle to dopadá, vybíjet si svoji osobní frustraci na náměstí a posrat to všem ostatním to je hrdinství.
    *
    Kamil Kyzlink
    Před 2 hodinami
    Nechápu to. Kdyby se demonstrovalo proti přílivu migrantů,proti výstavbě mešit atd. To bych chápal. Ale co az tak strašného se vám děje teď? Že chvíli nelze do hospody a do kina.. pivo dostanete v okýnku i s jídlem,potraviny koupíte,eshopy fungují. No možná složité je to se školami,ale aspoň deti nemůžou říct že na ně rodiče nemají čas. Kdyby se to vše dělo jen u nás,pak bych demonstraci chápal. Ale jsou země kde se omezení berou opravdu vážně. Tady občané revoltuji a složky jen přihlíží. Být to ve Francii,už by dostali pár gumových ran a sprchu a bylo by po demonstrování. Je vidět že demonstrují ti,které Covid pořádně neskripnul. Ti co ho ztezi rozdychali, nedemonstruji. Já teda taky se spoustou postupu nesouhlasím,ale saskovanim a hulakanim se nic nezmění ani se ten vir nelekne

    • vittta

      Já tomu rozumím- ale nesouhlasím.
      Tady malá ukázka:
      „„Bojím se, že jsme uvězněním seniorů tak vážně poškodili jejich imunitu, že nám do léta umřou i bez Covidu. “
      My (ve smyslu společnost) jsme seniory někam uvěznili?
      Je to přesně naopak- protože odmítači říkají- uvězněme seniory, ať mohou ostatní žít.
      To vychází z naprosto chybné premisy, že jen senioři jsou nemocní a umírají.
      Tak to ale není, onemocnění se nevyhýbá nikomu- a senioři jen nejvíc umírají.
      Ostřižením seniorů nezastavíme nemoc, to pro změnu říkám celou dobu já.
      To, co je popsáno- tedy izolace seniorů- je jenom v těch případech, kdy už izolovaní byli.
      Jinak se rodiny o své babičky a dědečky starají dále, mají na hubě roušky dodržují určitá pravidla- ale nehodili je přes palubu.
      Žádný senior není nucene uvázán doma.
      Jsou jen přednostně očkováni- pokud chtějí.
      Samozřejmě je skupina starých lidí, kteří jsou upoutáni na lůžko, ale ti byli upoutáni už před tím.
      Jak fungují zákazy na LDN říci nemohu, ale do domova důchodců může každý chodit- u nás- volně.
      Dělám tam údržbu, takže to není můj nějaký dohad.
      Hovořím o DPS- tedy domu s pečovatslekou službou, dole je vrátnice, nějaký doktor, vozí tam obědy…
      Není tam žádné omezení.
      Ani pro ně, ani pro návštěvy.
      LDNka je sám o sobě ostrov hrůzy, bolesti a smrti.
      Polovina neví, jak se jmenují, tam odsud nevede moc cest.
      To jen moje pověstná babka řekla, že jí to tam nebaví, a už aby byla doma- a byla.
      Spíše vyjimka.
      Ta by slavila teď v květnu vysněnou 100, škoda, zlámala si krček, a to už nezvládla.
      Ale rakovinu (86) několikrát přeraženou hnátu (88?), a stav, neslučitelný se životem (92) rozchodila celkem v pohodě.
      Věc nepochyblivých a osamělých nelze řešit ideálně.
      Ale veř mi, že já chodím po bytech těchto lidí.
      A není to nic povzbudivého.
      Přitom jim nic není.
      Zažloutlé fotky, děti daleko, manžel, či manželka pod drnem.
      Ženské si povzdechnou (těch je většina) a děda, co mu bylo 86 a já ho pochválil, jak mu to šlape po schodech jen prohlásil: Už bych se na to nejraději vysral, od té doby, co umřela moje paní, to stojí všechno za jedno velké hovno!
      Beru za svou povinnost s nimi mluvit.
      O mládí, o dětech, o tom, o čem chtějí.
      Alespoň těch pár minut jim zaženu samotu…já, úplně cizí člověk.
      Starý člověk to má nějak jinak- vetšinou.
      Babka měla jednu kamarádku, a scházeli se jednou týdně, nějak jim to stačilo.
      Ta byla o 15 let mladší, ale zemřela dříve, ale stejně jsem pochopil, že to nebylo ono.
      Protože už nemohla říci- pamatuješ tenkrát?
      Ne, to už nepamatuju.
      Člověk musí sdílet svou minulost, když nemůže, je sám, bez ohledu na to, kolik lidí kolem něj je.

      • embecko

        Normalne na mne pada marnost…ted to vypada, ze kdyz ne/vyresime seniory, ze tim padem vyhrajeme.
        Jiste ma pravdu, pani Kovarova, ale je to jen maly kaminek v mozaice…a takhle, kdyz se to napise a precte, pak vlastne ani nevis, co s takovou informaci delat. Kdyz prosurfujes blogy na i-Desu, pak je to to same: Jeden odusevnelejsi nadpis za druhym, s obsahem se musi souhlasit, ale nakonci z toho nevis nic…ano, ti blogeri maji pravdu, ale co ted? Je to tim vyreseno, anebo jeste ne, kdyz uz vsichni vedi, jak to je doopravdy?
        Dle meho je tu konflikt prave mezi vnitrnim puzenim jit do „nejake“ akce a zaroven nemoznosti s tim neco provest (at udelas cokoliv, je to marne). Takze zbyvaji blogy, ve kteych ma autor pravdu…posles ho dal, druhy ho precte…no a co s tim ma delat? Co jineho, nezli to zas poslat dal. A mas na stole za den desitky clanku, ktere maji pravdu a jedine, co muze delat je, ze je zas posles dal (anebo vymaznes).
        Navic tema pani Kovarove opravdu neni jednoduche, jak sam pises…je senior a senior a mohou mezi nimi lezet rozdily ve svetelnych zdravotnich letech. Ja vim, ze ona trosku deli, ale ja znam treba seniory, ktere covid nijak nevzal a naopak si to uzivaji lepe, nezli predtim…a jsou samozrejme i opacne pripady…ale vestina, dle meho, zije stejne jako pred tim (tedy relativne, opatreni nejake nasledky zanechat musi).
        A zaver clanku…no, nevymlouvejme se na seniory…
        Cituji z diskuze:
        *
        Jaro31. ledna 2021 21:54
        Já bych to zcela odblokoval, zrušil všechny omezení. Tak za šest let by byl věk dožití 55 let, ty starší by ukazovali. Nemocnic by byla třeba třetina dnešního stavu, taky na co?? A peněz by bylo i na elektroauta a větrné elektrárny na Letné.
        *
        Ma pravdu, anebo ne? Rozhodne to az senior po smrti?
        Vymluva na seniory znamena, ze opatreni se delaji z nejakych jinych duvodu, nezli ochrany nejohrozenejsi skupiny…jake to jsou duvody pani Kovarova zatajila. Treba tam ale zadne jine duvody nejsou a „vymluva na seniory“ neni zadna vymluva, ale treba jen nesikovne provadena realna ochrana.

        • vittta

          Podle mě seniory nijak nechrání.
          Je to blbost.
          Nebo spíše (sebe) manipulace.
          Senioři mohou- chtějí-li, dostat přednostně vakcínu.
          Jinak nic.
          Vlastně jim ještě z jara umožnili hodinu nakupovat samostatně- což se jich ale nedotklo nijak, byla to pro ně výhoda.
          Na kovidová, ale i infekční oddělení je zákaz vstupu k JAKÉMUKOLIV pacientovi, na uzavřeném infekčním to tak navíc bylo vždycky.

          • vittta

            Navíc mohu v pohodě vycházet i z toho, že argumenty odmítačů opatření jsou PROKATALENÁ blbost.
            Mám na mysli ty hlavní- tedy může za to NAŠE vláda, StBák, nebo komunisti.
            To je doslova směšné, když vezmeme v úvahu, že v drtivé většině jiných zemí je to daleko horší.

          • embecko

            Ano, je tam nabidka prednostni ochrany formou ockovani.
            Kovarova ale zrejme narazela na to, ze si lide (organizatori opatreni) castou berou do ust, ze vse se deje prave kvuli seniorum.
            Zaklad myslenky asi bude v uvaze, ze kdyz se nakazime vsichni, tak ze umrou jen ti nejohrozenejsi (coz seniori jsou). Ergo kladivko jedinou moznou ochranou senioru je, aby se nenakazili ti mladsi.
            To ma sice logiku a nic proti tomu nenamitam, ale zatim jsem nikde podobnou myslenku v nejake ucinnejsi mire nenarazil.
            Proto mne az prekvapilo, o cem to pani Kovarova vubec mluvi. Pravdu ma, ale jestli neplace nad spatnym hrobem (vzhedem k tematu nevhodne prirovnani, uznavam), to si nejsem jist.
            Mozna malo ctu noviny a sleduji vladni svodky…zde by pes mohl byt zakopan (Kovarova ma detailnejsi info z „kuchyne“).
            Jelikoz se ale povazuji za prumerne informovaneho a tedy o zakulisnich hovorech nemam ani tuchy, pak mi neni jasne, proc se Kovarova obraci na mne (a podobne informovane ctenare). Snad by se mohla, coby prezidentka advokatni unie, obratit a najit jine paky na jine lidi v pozicich, ve kterych mohou zjednat napravu, nezli na zmateneho a bezmocneho ctenare.

            • embecko

              Jinak je mi Kovarova sympaticka a i jako ministryne dela svou praci dobre, dle meho…treba jsme narazili na obvyklou chybu, zde jiz vicekrat popsanou:
              Kovarova „neco“ napsala…v dobre vire opodstatneny fejeton…ten otiskla NR…pak se to prelilo na soukrome blogy a poslalo pres emaily…a z osobni uvahy se najednou stalo siroce debatovane politikum. Politikum, na ktere clanek neaspiroval a proto vypada z tohoto nasviceni jako nedotazeny.
              A opet…zde neni nici vina…Kovarova to tak nemyslela, David to treba take tak nemyslel a zaujala ho jen sama myslenka…pak to najednou naskoci na politickou vlnu a zacne se o tom mluvit…a „volny“ text se najednou stane politickou obzalobou.
              Coz znamena, ze vypada nemistne, asi jako kdyz mas obchod s vysokymi pracovnimi botami a dodavatel ti omylem posle spartakiadni cvicky. ktere ty vystavis…spartakiadni cvicky jsou dobre boty, slouzici 100% svemu ucelu, ale mezi tezkymi botami se vyjimaji neprislusne.

              • vittta

                Já jí také „můžu“, ale tady se hloupě vydala na tenký led.
                Co myslela-nemyslela je irelevantní.
                Myslet- nemyslet si mohu dovolit já- mám jen minimální dosah, a nikdo mě nezná.
                Kovářová je svým způsobem ikona jakéhosi antimainstreamu.
                V jejím postavení s s jejími zkušenostmi MUSELA vědět, že se z toho stane politikum,navíc špatně namířené.
                Už proto, že je otázka, co tedy vlastně dělat.
                Máme se na staré lidi vysrat, nebo je opravdu izolovat?
                To totiž navrhuje právě strana, která se staví do role těch spravedlivých a chápajících.
                Nikdo normální přece nemůže chtít rozvolnění s naprosto neodhadnutelnými následky- to si ale uvědomili i odmítači- a tak operují právě seniory.
                Oddělte seniory (chraňte je) a ostatní ať žijí.

                • vittta

                  No a ještě jsem náhodou koukal na kus Střepin- normálně na to nekoukám- asi chyba.
                  Tam kouzlem nechtěného ukazovali ten meidan v Teplicích.
                  A ejhle.
                  Někde v Ústí dělala policie 500 zátahů, v Teplicích někde 700, nevím to už přesně…
                  Tam to ukazovai tak, že jako jinde policie tvrdě trestá- a v prominentním meidanu ne.
                  To ale znamená, že policie pracuje, při čemž ale mainstreamový dojem je, že policie nedělá nic.
                  Za což by mohla vláda- jenže policie jedná.
                  A že u prominentů policie nejednala, dokud nemusela, za to vláda nemůže.
                  To je lokální problém místní mafie, a pozvaných prominentů.

                  • Peter Matej

                    Toto je návod ,ako by mala každá zodpovedná vláda postupovať!Minimálne by sa o to mala pokúsiť !
                    https://malinova.blog.pravda.sk/2021/01/14/nielen-testovat-ale-aj-liecit/
                    Babiš(Matovič,Macron,Conte,Johnson atp.)je tiež len otrok ako my všetci ostatní!Odlišuje sa od ostatných otrokov len tým,že sa vďaka voľbám a veľkodušnosti otrokára stal dozorcom-kápom ostatných otrokov.Preto bude vždy uprednostňovať záujmy otrokára pred záujmami otrokov ktorí si ho zvolili.

          • dixi

            Ten článek Kolářové mi přišel přece jen falešný, jako když poslouchám Halíka.Mozna jí křivdim.Vánocemi už byla možnost zaregistrovat se a nechat otestovat zdarma, využívala to dcera aby mohla za babičkou z otcovy strany, jinak se viděli jen, babi v okně a ostatní venku, nechodila za ní jen ona, až teď, co její táta má kovid.Te se v domově líbí a jediná nedostala virus. Taky je tam teď neockuji, protože si tím všichni přišli, jí budou očkovat individuálně. Přesto opatrností není nikdy dost, testovat se může dále, jednou týdně zdarma.Media dost zkresluji.Jeji syn ještě v pořádku není. Na rozdíl od té, kterou máme doma, jí paměť slouží. Ta naše, musí mít kolem sebe známe věci a ještě se ujišťuje, že to, či ono jsme nevyhodili .Takze když jsme ji k sobě stěhovali, tak to byl horor.Tech věcí o kterých už ani nevěděla jsou bedny.Ale nejdůležitější má kolem sebe.Ta by byla ,pokud ji ještě slouží trochu rozum , v cizím nešťastná.

      • Jana

        Od soboty, tj. od včerejška jsou návštěvy zakázány (tedy pokud to ta starostlivá vláda během dne, jak má ve zvyku, nezměnila).

        • vittta

          Zakázány konkrétně kde?
          Hlavní nosník mého komentáře je ten, že senioři nejsou uvězněni.
          Pokud někdo zakáže návštěvy v DPS, mohou ubytovaní přece chodit ven sami, tedy mohou jít na návštěvu, kam chtějí, takže pokud budou separováni, pak nikoli vládnou, ale pouze vlastní rodinou.

          • Jana

            V nemocnicích. Bylo uveřejněno na Novinkách ve čtvrtek nebo v pátek, teď se už na ty stránky nedostanu, protože bych musela souhlasit s nějakým zpracováním dat. To nechci a odmítnout nejde.

          • Peter Matej

            vittta!
            Je úžasné,ako dokážeš presvedčiť ešte aj mňa o tom,že sa v podstate mám fajn a môj pocit „uväznenosti“je len mojou chorou fixnou ideou!
            Prestaň už konečne ľudí deliť na popieračov-idiotov a na šľachetných bojovníkov proti Covidu,bojujúcich za zachovanie Babišovej vlády.Múdrejšie je,deliť ľudí na tých ktorí „myslia“ a na nemysliace stádo,ktoré sa ochotne a bez reptania podriaďuje nariadeniam.
            Maj radšej neustále na pamäti onen Descartov výrok „Cogito,ergo sum“ !Ak nemyslíš a len sa slepo podriaďuješ nariadeniam… si len nemysliacim tvorom!

            • Jana

              Peter,
              zajímavé je, že se ti „rovnější“ nejen nijak neomezují, ale vůbec se nebojí. Včetně celé vlády.
              https://www.seznamzpravy.cz/clanek/restaurace-pro-honoraci-funguje-diky-podvodu-naplno-policie-je-bezradna-140253#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=AymySj2cZQ5-202102010839&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
              Restaurace Bílý Mlýn, která leží u liberecké přehrady, se stala místem, kde se hromadně porušují vládní proticovidová opatření. Podnik má otevřeno a výzvy policejních hlídek, které tam jezdí, ignoruje.
              Reportéři v pátek v noci zavolali i policii – nijak nezasáhla. Policistům nikdo neotevřel, ti jen chodili okolo domu,

            • dixi

              Peter, na Slovensku je to zřejmě horší. Vitta píše často ironicky, neberte to tak osobně. Moc Slovensko nesleduji a od doby, kdy byla opět nová revoluce a spousta demonstrantů „spontánně “ vyšla protestovat v opičích kostýmech.To přece musel někdo připravit předem. Myslím, že západní verchuska jede podle stejného mustru, všude.Jestli jsou tak hloupí, nebo si o veškerém obyvatelstvu myslí, že je hloupé, to nevím.Zatim jim vycházelo.Diskuze tady o NVO. Veskere Monarchie, Vatikán.ostatni jsou přisluhovači.Jiste, jsou nějací miliardáři, příležitostní šťastlivci, vše se opakuje. Nějaké pokusy byly, v Egypte Aton, kněží byli silnější. Ježíš snad, jeho názory taky patřičně upravili, mohu počítat i husitství, reformátorů katolické církve bylo více, samozřejmě. Revoluce ve Francii.VRSR,, tam to taky dopadlo jinak než chtěli a to už se ze světa neztratí, Kadafiho zavraždění taky nebyla náhodná vražda revolucionářů.Monarchie se pokouší vždycky být nedotknutelné, ten důraz na vyvraždění carské rodiny. Těch filmů, dokumentů v hlavních vysílacích časech. Britská královna, Diana nejobdivovanější ….. Po celém světě umírali a umírají lidé, no a ? I při nástupu Hitlera měli želízka na obou stranách, co kdyby. Nemají nás za lidi.Jsme pro ně už hmyz, nejen Židé. Cim víc se budeme hádat, tím líp pro ně. Proto zhoršují školství, už jsem zaslechla, zbytečně moc knihoven, nepotřebují myslící hmyz. Jen v pohádkách byli dobrotiví králové. Sůl nad zlato zatím ještě každý rok vysílají, kdy jim ta pohádka přijde nebezpečná? Jedině jak tady psal Tomáš (pamatuji se dobře jméno? ) Snad mají při svém nadčlověcim citeni i pud sebezáchovy a naši krásnou planetu nezničí.

            • vittta

              Peter, na co je to vlastně reakce?
              Protože já jsem asi to nemyslící stádo.
              Nééé- určitě.
              Fakt, bez ironie.
              Ale pokaždé- a u každého- kvůli něčemu jinému.
              Často z důvodů naprosto protichůdných.
              A víš co?
              Já jsem na to, že patřím k nemyslícímu stádu čím dál více hrdý.
              Z těch, kdo o sobě tvrdí, že patří na druhý břeh- tedy že jsou myslící- mám čím dál větší prdel.
              To neber osobně, ale přemýšlej, co jsem vlastně napsal.

    • Jana

      ad Peter
      To autorka popsala přesně, myslím si totéž. A ještě jednu poznámku – samým „chráněním“ začali očkovat ty nejstarší. Teď se ovšem říká, že se mají očkovat lidé max. do 65 (zatím, možná ten věk ještě klesne). A co ti, kteří už dříve naočkovali? Když se prý ta vakcína tak skvělá a účinná, jak to, že se parametry mění až „za pochodu“?

      • embecko

        Nedovedu si predstavit cloveka, ktery by si vzal na triko zakazat ockovani.
        https://cs.wikinews.org/wiki/Sn%C4%9Bmovna_schv%C3%A1lila_z%C3%A1kon_o_o%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD_proti_covidu-19
        „Výsledkem skoro tříhodinového jednání poslanců, je, že očkování proti covidu-19 nebude povinné a že bude hrazeno z veřejného zdravotního pojištění. Bylo určeno také pořadí prioritních skupin lidí, které budou mít přednost, budou-li chtít být očkovány.“

          • vittta

            Člověk 90+ není méněcenný.
            Pokud je při smyslech, je to stejný člověk, jako kdokoliv jiný.
            Pokud není- není svéprávný, a to nevím, jak tohle dělají, jestli rozhoduje poručník.
            To je ošetřeno zákonem, který nemá s kovidem co dělat.

      • dixi

        O tom jsme tady už na začátku psali, také s údivem. Holt byly to první vakcíny k mání.Doufwjme , že naši mají díky dobrému očkování v dětství, lepší kořínek.Vsak on to někdo, a rád ,statistický zpracuje. Pfizerem očkování i v Maďarsku a v Izraeli, zpočátku.Nevim ovšem, jsou li moje informace pravdivé. Dnes se zpochybňuje už vše. Teprve to začíná, ústavní soud zamítl stížnost senátorů.Sputnik už zatajovat nemůžou, vymyslí něco jiného.Ted mají Su ti, jestlipak byla něco jako náš “ svatý “ ? Taky umělá ikona?

  2. Peter Matej

    Slovensko síce povolilo nasadenie ivermectínu proti Covid-19,no v lekárni kde ešte nedávno stál 0,80€ ho už nedostanete.V zahraničí stojí už 60€ a cena stúpa.Pacient ktorý chce byť liečený ivermectínom,si ho musí zabezpečiť sám.Vláda pre jeho zabezpečenie nerobí absolutne nič !V Austrálii,kde tento liek údajne (Astr ?)používajú už dávno majú dnes(31.1.2021) 5 pozitívne testovaných,7-dňový priemer je 6 infikovaných a takýto stav je tam už niekoľko mesiacov.To ma utvrdzuje v tom,že pandémia Covid-19 sa dá liečiť a že hystéria vyvolaná vírusom SARS-CoV-2 je vyvolaná úmyselne!Nie je žiadúce aby nejaký 80 centový liek,pripravil finančné elity sveta o ťažké miliardy dolárov za vakcíny.Nech si hovorí a píše kto chce,čo chce,Covid-19 je umelo a úmyselne vyvolaný problém!
    Austrália vedela o účinkoch ivermectínu na vírus SARS-CoV-2 hneď od februára 2020!Článok v odkaze nesie dátum 3.4.2020!
    https://www.eurekalert.org/pub_releases/2020-04/mu-pcd040320.php
    Dajte si do vyhľadávača heslo : Covid.Austrália a uvidíte,že v Austrálii žiadny problém s Covidom namajú !!!

    • vittta

      A pokud je to právě z důvodů přísných opatření?
      To je celkem pravděpodobné.
      Mají opatření- protože oni je v tom smyslu mít mohou velice účinná.
      Málo lidí na obrovském území- navíc odevšad daleko.

      • Kamil Mudra

        V Sydney asi budou lidé nahuštění stejně jako v Praze. Jen s tím rozdílem že je jich tam 4,5 milionu. To je co do počtu skoro půlka ČR. Mít tady jejich čísla mohli bychom si pískat. Astr sice nadává na opatření, ale u nich zřejmě mají úspěch i tam kde je hodně lidí pohromadě. Inu což – aspoň lidské plemeno nevyhyne. Austrálie, Rusko a Čína ponesou štafetový kolík vstříc novým zítřkům. Pandemie nepandemie – holt v tom umí chodit.

        • Peter Matej

          Austrália predovšetkým od samého začiatku ľudí nakazaných Covid-19 LIEČI (!) ivermectínom !
          Na Slovensku prebehlo už druhé dobrovoľno-povinné celoplošné testovanie občanov SR.Vyšlo najavo,že sa nejedná o výplod chorého Matovičovho mozgu,ale že ide o experiment uskutočnený na 5,5 miliónovej vzorke celého národa,ktorý financuje britská vláda a nadácia Melindy a Billa Gatesových! To je v hrubom rozpore nie len medzinárodnými dohovormi a slovenskou legislatívou,ale aj s medzinárodným právom a norimberským kódexom medicínskej etiky pri experimentoch na ľuďoch!
          https://www.eurorespekt.sk/su-slovaci-zase-pokusne-mysi-v-ramci-experimentu-s-celoplosnym-testovanim/
          Doporučujem k prečítaniu aj v článku uvedený odkaz na seriózny medicínsky časopis “ Medrxiv“.
          Ak aj potom bude niekto tvrdiť,že sa nejedná o celosvetový komplot,tak tomu už niet pomoci!
          Covid-19 sa dá liečiť !!!
          Dochádza k umelému predlžovaniu tejto pseudo pandémie v záujme finančných svetových elít!
          Je to komplot proti ľudstvu!
          Doporučujem,pozorne si prečítať aj odkazy vyznačené modrou farbou v článku.
          pri odkaze na časopis Medrxiv doporučujem tým ktorí nevedia anglicky,použiť prekladač.

          • vittta

            Moc tomu zase nerozumím.
            U nás se z kovidu lidé léčí sami, nemoc mívá poměrně rychlý průběh, kolem 14-20 dnů.
            Takže lék v tom pořádek v tom smyslu neudělá, snížila by se úmrtnost, to určitě, ale stejně není jasné jak.
            Vzhledem o ošidnosti účinku promoření je asi spíše vhodná vakcinace, ale to nedokážu říci.

            • Peter Matej

              Čím sa liečia?Nemalo by byť v záujme štátu aby sa ľudia neliečili sami ale aby ich liečil štát?
              Niekto na ruskom webe napísal:
              Ťažké časy generujú silných ľudí!
              Silní ľudia vytvoria dobré časy!
              Dobré časy generujú slabých ľudí!
              Slabí ľudia vytvoria ťažké časy!
              Pre ľudstvo nastávajú celkom evidentne ťažké časy.Nie je v záujme finančných elít,aby vygenerovali silných ľudí! Možno preto sa snažia NELIEČIŤ ale vakcínovať pochybnými vakcínami.

              • vittta

                V tom případě by ty lidi neměli léčit.
                Snadná léčba by totiž nikdy nevytvřila silné lidi, ale naopak slabé.

                • kočka šklíba

                  Ne ale pokud napíšete tohle : „Vzhledem o ošidnosti účinku promoření je asi spíše vhodná vakcinace, ale to nedokážu říci.“ tak je lepší o tom nepsat. Nemůžete psát že je něco spíše vhodné a následně napsat že to nedokážete říci. Je to to totiž nesmysl, takhle postavené, tedy to Vaše vyjádření.

          • Jana

            Tedy Peter – horší POTVRZENOU zprávu jsem snad ještě nečetla. To už by bylo na mezinárodní soud, pokud by v tom veškerá justice nejela, jako že určitě jede! :-((((

            • Jana

              Tady to bude možná tradice. Navíc z toho může „kápnout“ ještě další podpora, kompenzace, nový zákon, etc.

                • Peter Matej

                  Neviem kto je pani Merrittová a preto beriem jej výroky s rezervou.Video som sem dal preto,lebo jednoduchým a zrozumiteľným spôsobom popisuje mechanizmus účinku jak klasických vakcín,tak aj mRNA „vakcín“ a vysvetľuje rozdiel medzi nimi.

                  • Jana

                    Děkuji za odkaz. Ano, vysvětluje to srozumitelně a docela to odpovídá přečteným náhodným zmínkám o biologických zbraních. Dnes už romu i věřím. Po 11. září věřit nejhoršímu je menší chyba, než věřit vysvětlení oificiálnímu.

                    • Jana

                      Ale je to ďábelský plán, dopředu připravené vraždy, nenápadné, schované za běžnou chřipku (použitelnou na další karantény) nebo jiné choroby, Kdo bude mít podezření na takový ušlechtilý cíl ochránit lidstvo před pandemií? A pokud se najde pár jednotlivců, není problém je umlčet.

                • Janika

                  Tady to začíná být docela nejasné, jak moc toho proteinu se ve skutečnosti tvoří, a nedaří se mi najít na to odpověď, ale jsem si jistá, že to někdo ví. Dochází k tomu, že… a tohle je problém. A povím vám, co se stalo během studiích se zvířaty. Vím o čtyřech různých vakcínách a třech studiích se zvířaty… s fretkami, s kočkami… takže fretky a kočky, a pak ještě někdo.

                  Po epidemii SARS začali testovat kočky… po epidemii MERS… což jsou vše koronaviry, které jsou smrtelnější. Po MERSu testovali na fretkách. Došlo k tomu, že všechna zvířata zemřela. Nebylo to nepatrné… ale nezemřely na vakcínu. Zemřely na tzv. imunitní zesílení nebo protilátkově vyvolané zesílení. Teda protilátkově závislé zesílení… Došlo k následujícímu.

                  Vytvořili mRNA… dostanete tedy vakcínu a jste v pohodě. Nyní to zvíře vystavíte viru, proti kterému má být očkované. Když ty kočky vystavily viru SARS, došlo k tomu, že než aby se toho viru zbavily, nebo ho oslabily… ta stylizovaná imunologická reakce, kterou dostali do jejich těla, zakódovala virus, takže ten virus se dostal do těla koček jako trojský kůň, a imunita koček si ho vůbec nevšimla. Pak se tam rozmnožil bez povšimnutí a způsobil sepsi a srdeční zástavu a kočky zabil.

                  To se stalo ve studii s fretkami… stalo se to pokaždé, kdy tohle zkusili. Jen vám řeknu, že studie se zvířaty s tímto typem viru nikdy neproběhla úspěšně. Nikdy předtím jsme tohle na lidech nezkoušeli… alespoň ne my, možná Číňané ano. Nemáme v podstatě úspěšné výsledky z minulosti. Tato vakcína se rozvezla do distribučních center ještě předtím, než ji úřad FDA schválil. Začala se distribuovat několik dní předtím, než úřad FDA oznámil, že ji schválí. Cože?! Tohle jsem nikdy nezažila. Nejdéle, co lidi po očkování sledovali, byly dva měsíce. To není dostatek času, abychom věděli, že nám se nestane ten problém s protilátkově závislým zesílením.“

                  Tak to je síla. Docela mě to přesvědčilo nenechat se ockovat.

                  • vittta

                    Do té doby, co to na tebe vyjde, dávno uvidíš, jak to funguje.
                    Vůbec nepovažuji za nutné se tím zabývat, když nás někdo bude chtít zabít, existuje plno chytřejších způsobů.
                    Podle mě se ale nemusíš bát- když totiž umřeš, tak právě ti, co tě zabijí, přijdou o obrovské zisky, které by z tebe měli, kdybys dožila 90 let.
                    To je nějakých prášků a zákroků u starého člověka, to je nějakých (státních) peněz, co takový starý člověk vrhne do chřtánu buržoustů v podobě utracení svého důchodu.
                    Proti tomu je nějaká vakcinace jen pozvání do hospody na lepší oběd.

                    • Janika

                      Radši bych umřela přirozeně, i když na virus, bud se s nim vyrovnám, nebo ne. Představa, že si do těla dobrovolne nasadim časovanou bombu, se mi nelíbí.

                    • Janika

                      A ze mě nikdo zisky mít nebude, však mě znáš, já dobrovolně nic brát nebudu. Mam svoje metody :-).

                    • Kamil Mudra

                      „Představa, že si do těla dobrovolne nasadim časovanou bombu, se mi nelíbí.“
                      Ale on ji do tebe může nasadit i ten virus. Později se můžeš potkat s něčím čemu odstranil z cesty překážku. Vlastně mohl být pro takový účel i vytvořen. Představ si že v tuhle chvíli o tebe soupeří dvě skupiny: jedna do tebe chce vložit bombu pomocí viru a druhá pomocí vakcíny.

          • dixi

            Zajimálo by mne ,jestli Austrálie pomáhá Británii. Královnu máte jednu. VBv počtu úmrtí dohání Rusko.Je to tak snadné, vyrábět a distribuovat ivermektin.Mám pocit, že tak jednoduché to nebude.Samozrejme , že farmacie se chce napakovat, nějak se jim teď zadřela kolečka. Sputnik má stát, obě dávky 420 .- Kč. Teď jdu poslouchat Konečnou na ČT 24.

  3. kočka šklíba

    Tak já myslím, že tady zmíněný Konvalinka by si, pokud toto řekl, zasloužil to označení idiot. Toto : „„Pro Sputnik nemáme data. Rozumím panu Prymulovi, že je riziko, že neproočkujeme dost rychle, ale na druhou stranu je zde riziko mít neprověřenou vakcínu s vedlejšími účinky,“ uvedl Konvalinka.“ Ale doufám, že idiot to není jen ti blbové z mainstreamu zkreslili jeho vyjádření.

    • oh

      Jistý si jsem jedním. stát, jehož vláda NEBUDE nebo NECHCE vynucovat svá nařízení či dokonce zákony, nemusí vůbec existovat.

      • embecko

        Tak na domacich je vynucovano pomerne produktivne…ono jde i o to, jake zakony se vynucuji. Nakonec by opravdu bylo lepsi, kdyby nektere staty neexistovaly vubec…prach jsi a v prach se obratis.

        • oh

          Souhlasím, vždycky jde o to, jaká nařízení a zákony se vynucují.
          „Svět musí být zabezpečen pro demokracii. Jeho mír musí být založen na osvědčených základech politické svobody.“ a současně také: „Pokud vznikne neloajalita, bude s ní naloženo pevnou rukou a tvrdou represí.“ pronesl v jednom a tom samém projevu jistý americký prezident, obecně považovaný za humanistického idealistu. (A ne, nebyl to Barack Slibotechna Obama.) Nutno dodat, že to myslel (téměř smrtelně) vážně a dokázal to i skutky.

  4. Peter Matej

    Takto si tu na Slovensku žijeme!
    https://www.hlavnydennik.sk/2021/01/29/blaha-slovensko-chce-odpoved-kto-mucil-a-zranil-generala/
    Sudkyňa Jankovská sa pokúsila o samovraždu nadmerným požitím liekov.V kolúznej väzbe je už 10 mesiacov!V ČR je maximálne dovolená dĺžka kolúznej väzby stanovená na 3,slovom tri,mesiace.U nás môžu zadržať človeka a držať ho v kolúznej väzbe aj dva roky!Kolúzna väzba je porovnateľná so samotkou,ktorá sa odsúdeným väzňom dáva za trest.

    • Jana

      Funguje slovenský právny systém ako Guantanámo? pýta sa Blaha.
      Nedá se to vyloučit. Když se východní Evropa rozhodla pro cestu na západ, nejde to jinak. Muslimové nejste, výjimky se neudělují.

    • oh

      Zase si tu situaci v ČR neidealizujte. Zákon sice omezuje trvání vazby podle §67b (koluzní) na tři měsíce, ale i tak může soud rozhodnout o jejím prodloužení nad tento limit, „Bylo-li zjištěno, že obviněný již působil na svědky nebo spoluobviněné nebo jinak mařil objasňování skutečností závažných pro trestní stíhání.“
      A kdyby snad zjištěno nebylo, bývá dobrým zvykem státních zástupců ještě před uplynutím lhůty změnit důvod vazby na §67a (útěk) nebo §67c (pokračování v trestné činnosti), případně rovnou obojí.
      Pamatuji si minimálně na jeden případ, kdy obviněný strávil ve vazbě 4 roky, aniž by následně byl za žalovaný skutek odsouzen. A na státního zástupce následně nikdo neudělal ani přísně zamračené „Ty! ty! ty!“

  5. astraustralia

    Fsechno spatne je k necemu dobre :-)

    O cem premysli a co vymysli Cech kdyz mu zakazou od vecera do rana vychazet:-)

    USA už nejsou světovým vůdcem.*
    Čína vyhrála III. světovou válku bez vypálení jen jediné rakety a žádná armáda nás nedokázala ubránit.*
    Evropané nejsou až tak vzdělaní, jak by se zdálo.*
    Dokážeme přežít dovolenou i bez vycestování do Asie, Evropy, nebo USA.*
    Bohatí lidé mají slabší imunitu jak chudí.
    Žádný farář, rabín, imám ani astrolog nedokáže zachránit lidský život.*
    Zdravotníci mají vyšší hodnotu než fotbalisté.*
    Olej /ropa/ nemá hodnotu ve společnosti, ve které není odbyt.*
    Zaciname tusit jak se cítí zvířata v ZOO.*
    Planeta se rychle zregeneruje bez lidí.*
    Většina lidí dokáže pracovat z domu.*
    Děti dokáží přežít bez fast foodu*
    Žít hygienicky není až tak náročné.*
    Muži umí opravit spoustu věcí v domácnosti a ženy nejsou jediné, které umí něco uvařit.*
    Herci jsou k životu úplně zbyteční!*

    • Jana

      1.2.2021 – 14.20 se k tomu ptám:
      Za jak dlouho k tomu dostane příkaz německá kolonie zvaná Česká republika?
      Jste si pořád jisti vittto, embéčko ….. že kráčíme za svou vládou tím správným smětem?

      • vittta

        Za mě- zatím jsou detenční zařízení v Německu.
        U nás je nevidím, a v tom smyslu fakt odvážně napíšu, že podle mě tady nebudou.
        Za Babiše, upozorňuji, za Bartoše nebo Fialy si tím jistý nejsem.
        Takže ano, zatím jdu správným směrem.
        Ale opět- po tisící doplňuji, že v případě změněných vnějších podmínek vládu bez ,mrknutí oka podporovat přestanu.
        Podporuji toho, kdo je nejvhodnější pro naší zemi.
        Sebe řadím až za vlast, protože bez vlastní země nejsem nic.

  6. vittta

    Prof. Beran a jeho názory, ze kterých ani jeden absolutně nechápu, a celkově vůbec nechápu, co chce vlastně říci.
    Tak třeba dnes už klasika:
    „Opakovaně říká, že vláda se mylně zabývá celou populací a považuje ji za ohroženou, když ohroženou skupinou jsou podle statistických dat lidé starší 65 let. Protiepidemická opatření podle něj měla cílit od začátku na tuto skupinu obyvatel, což se nedělo ani v jednom z lockdownů. “
    Hmmm…ale když já jsem prostě blbej, a nevím, jak se tedy o tu ohroženou skupinu starat.
    Pro blbce více polopaticky, pane profesore.
    Kromě toho se dovídám, že:
    “ Současná izolace starších osob je podle profesora velmi špatné řešení. „Jedinou ochranu, kterou jsme viděli, je, že je zavřeme v jejich bytech a budeme jim stavět tašky s nákupem a oni nebudou moci vůbec vyjít. Přitom zásadní přenos je vždy od rodiny či přátel, se kterými jsou v kontaktu déle než hodinu,“ upozornil Beran.

    Tito lidé podle něj naopak mohou klidně vyjít ven, zajít na nákup či do parku. „Byl bych pro to, aby lidé měli celou řadu kontaktů, ale aby tyto kontakty byly krátké, aby probíhaly s ochranou těch 3R a rozumu,“ doplnil profesor.“
    No opět blbec já nechápe.
    Takže skupiny 65+ se mají normálně setkávat, chodit ven. jen by to nemělo být déle než hodinu.
    Když já ale nevím, kdo je izoluje, a co tedy by měla v tomto dělat vláda.
    IQ-tykve mám, jak vidno.
    Jenže to není všechno, tady už zase je psáno, že:
    „Závěrem uvedl, že nesouhlasí s uzavřením restaurací a obchodů. „To je jedna z věcí, která mě velmi mrzí. Chápu každého živnostníka. Vždy, když se zpracovávají na ministerstvu různá opatření, si říkám, že to dělají lidé, kteří nikdy nemuseli ráno vstát a jít se něčím živit,“ uvedl Beran, co považuje za velkou chybu. „Malé obchůdky a živnostníci mohli fungovat pořád, stačí dodržovat základní opatření,“ myslí si epidemiolog Beran, který by stejně tak v žádném případě nezavíral ani školy.“
    To je všechno hezký, ale mají tedy do těch hospod chodit i ti 65+, a setkávat se s vnoučaty, co v pohodě chodí do školy?
    A to vůbec nemluvím o tom, že pan profesor hovoří o 3xR, ale to tedy navrhuje roušky, o kterých se prokázalo, že škodí.
    No, nevím, víte co mě napadlo?
    Že se asi nedivím, že se s ním vláda nebaví.
    Na nějakém jednání vlády je totiž třeba mluvit JASNĚ.
    Na dotaz „jak tedy chránit občany 65+“ nemůže být odpověň „nijak“, jen aby dodržovali 3x R a zkrátili kontakty na minimum.
    Následoval by dotaz, jestli tito občané mohou do otevřené hospody- a odpověď by byla- jistě, za předpokladu 3xR a zkrácení sociálních kontaktů.
    Další dotaz by se ptal, proč se tedy hovoří o chránění této věkové skupiny, když se nezdá, že by se nějak chránila?
    Odpověď by asi zněla, že se tato skupiny přece chrání 3xR a informováním o zkrácení sociálních kontaktů, na čež by se někdo zeptal, jestli to platí i pro občany 65- a odpověď by zněla JISTĚ, PLATÍ TO PRO KAŽDÉHO.
    Hmmmm, tak já bych asi odešel, u takového hovoru, řekl bych „dík, kluci, to mě stačilo“…ale naštěstí mě tam nikdo nezve.

  7. embecko

    Kukam kolem sebe, jaky je zivotni modus rodin v mem okoli…a vidim z vetsiny jen trendy snahu o dosahovani pozlatka, statusovych symbolu, neboli prebirani modnich zivotnich trendu a to pouze z duvodu jejich spolecenskeho statusu. Zivotni dopady takovych rozhodnuti lidi nezajimaji. Dle meho moc nepremysleji nad tim, co bude, ale hlavim jejich zajmem je nezustat pozadu s okolim.
    Tak pozoruji mirne nakynute maminy na „downhillovem“ kole za 100 klacku, na hlave nakrivo nasazeny blembak, jak se spocene, s vytrestenym pohledem spousteji po nove udelanem downhillovem trailu uprostred lesa.
    „Delaji to vsichni, tak to musime zvladnout taky!…Neni mozne, abychom se na te nove draze neukazali!…A musime byt rychlejsi, nezli sousedi!“
    Opravdu si myslim, ze takhle to ve vetsine chodi a ze s vakcinami -a predvesim Covid Pasy- to dopadne stejne. Covid, ockovani a jejich nasledky nikdo nebude brat moc vazne, cilem vsech akci bude moznost ukazat v utulne kavarnicce znamemu appku s pasem na svem mobilu. Fakt ze jo, ale neodsuzuji to.

    • astraustralia

      Pozadu nebo s predstihem ?
      Je tu trend senioru chlubit starym tlacitkovym pristrojem citelnym i s vyssi vadou zraku.
      Prokazatelne i mene promoruji, maji nizsi el.mag zareni :-)
      U senioru se kazdy den pocita jinak nez u vas junioru !

      • embecko

        Ale kdeze, Astere, to je cira znouzecnost. Seniorum samozrejme z objektivnich (!) duvodu dela problem smartfouny obsluhovat, takze se chlubi „starou skolou“. Kdyby mohli, uz ma kazdy smartfouny 2, primo z Lidla!

  8. vittta

    To je hodně nadějná záležitost.
    Babiš ztrácí, a koblihy budou mít utrum i se Zemanem.
    Blýská se na lepší časy s Piráty v čele, doufejme, že se už po těchto volbách dočkáme co nejvíce rasově a genderově variabilní sněmovně, a že opatření proti Kovidu- zřejmě nejméně stejná, ale spíše tvrdší- budou novou, pokrokovou vládou lidu lépe vysvětlovány.
    Více EU, méně StBáka a více svobody do každé rodiny a pro každého seniora!
    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/prvni-model-s-koalicemi-dominance-ano-je-pryc-blok-piratu-a-stan-je-tesne-za-nim-40349671

    • embecko

      Ano, to vypada dobre. Navic je ve hre jeste zmena volebniho zakona, ktera je pro koalice diskriminacni, takze by se jim melo snizit procento potrebne pro vstup do snemovny.
      Doufam, ze po volbach konecne budeme moci rousky sundat.
      Ja uz mam ale hotovo od minulych voleb, takze pokud vyhraje demoblok, nebudu prekvapen.

    • vittta

      Vítězství Pirátů dává větší naděje i ženám.
      Zde vyznamenaný Genderman roku.
      Přitom já jsem se už naučil, že není většího projevu úcty k ženám, než jí zabouchnout dveře před nosem, a nedívat se na ní, a už vůbec ne na kozy a zadek.
      Ta pirátská svině jí uvolní místo, čímž jí ponížil a urazil.
      Takže tápu- a asi se zase budu muset učit něco jiného- aby se také stal Gendermanem

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Spravny-feminista-Pirat-ocenen-jako-Genderman-Vzdal-se-mista-ve-prospech-zeny-652547

      • embecko

        To je trochu o tom, co je v tech dvou diskusnich prispevcich: Mladym je to jedno.
        Snad nemusim opakovat, ze mladymi nemyslim kazdeho mladeho, ale cast- urcujici vetsinu. (Presto pro jistotu opakuji.)
        Mladi si mysli, ze politici nedelaji politiku a ze o nich/nas nerozhoduji. Ze na svych postech tak nejak jsou, je s nimi prca, bavi nas, ale mozna trosku se i o nas staraji, ale neni uplne jasne jak. Volby jsou happening a my se pak bavime tim, co nam behem nasledujich 4 roku predvedou, co zas vymysli. Pokud nahodou rousky, tak se nam to nelbi, protoze Covid je take zabava. Muzeme sit rousky a ukazovat se s nimi, to ano, ale jen dobrovolne a kdyz nas tahle zabava omrzi, tak uz je nosit nechceme. Stejne tak multikulti je naprosto skvela vec, ale cernocha bych v baraku mit nechtel. Jedine nejakeho integrovaneho, co by si vazil toho, ze mu ukazujeme, jak vypada pokrokovy svet. Ale nesmel by delat do moji holky, ale zato by s nami mel chlastat, proste by to byl dobrej kluk.
        A ano, prepustit svoje misto zene pro ni musi byt znacna urazka. Asi jako na kazde jine prepustene pozici, kdy se vam timhle krokem dava najevo velka ponizujici blahosklonnost- nemas na to, ale tu mas, jak jsem velkorysy!

    • embecko

      Jeste prve dva komentare pod clankem:
      Karel Vysloužil
      Před 2 hodinami
      Piráti+Stan=tragédie ČR! Jejich voliči proberte se zavčas. Víte vůbec jak se piráti chovají v Bruselu! Nyní sestavila tato koalice obecný alibistický program, ale jejich skutky jsou strašné. To je ještě klika,že nejsou ve vládě. Znovu opakuji: federalizace, ekologický fanatismus,zvrácená genderová ideologie,protěžování politických neziskovek, podpora pokřivené dotační politiky Bruselu, migrace (jsou v zelené frakci EP,která hlasovala sankce pro ČR kvůli kvótám) atd.! I na domácí půdě se ukazují v plném světle,naposledy když byla proti schválení zemědělského zákona, který mimo jiné řešil dvojí kvalitu potravin!
      Lazan Lubos
      Před 2 hodinami
      ….absolutně s Vámi souhlasím. Bohužel, mladé generaci je toto vše úplně jedno….

  9. astraustralia

    Nejvetsi kapacita na Cocid 19 pan Fauci uz ma jasno:
    Prodelali jste Covid a myslite si ze tim jste zachraneni a ochraneni?
    Omyl, jen spravna vakcinace to bude a na te se pracuje.
    Pan dochtor bezpecne vi ze cim vice a vice bude vakcinace tim sice bude i vice negativnich pripadu,
    ale to je vyborne na to aby ta dalsi vylepsena byla mnohem dokonalejsi.
    Ze si z lidi dela pokusne kraliky?
    Ale jak jinak by Fauci-ove vakcinu namichali nejlepe nez na zaklade zkusenosti…..
    Kupredu zpatky ni krok !
    A pozor jeste nejste zachraneni ani vy kteri si myslite ze uz jste jednou „koronace“ zvladli, Dr Fauci dobre vi co lidi ceka !

    https://www.msn.com/en-au/travel/news/fauci-warns-previous-covid-19-infection-may-not-protect-you/ar-BB1dj6Z0?ocid=msedgdhp

Odvaž se, potom se uvidí

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s