Hlavně, že nám nevládnou komunisté

Napsal Astr, převzato odtud.

Vysvětlení na všechno

Jsme úplně ve srabu – ale hlavně, že tady nevládnou komunisté.

Máme pětinové platy, než mají lidé na západě – ale hlavně, že nám nevládnou komunisté.

Máme všechno zboží dražší o 20 procent, než na západě – ale hlavně, že nám nevládnou komunisté.

Musíme jíst potravinový odpad dovážený ze západních zemí – ale hlavně, že nám nevládnou komunisté.

Náš státní dluh je 1,7 bilionů korun a roční úroky z něho platíme 90 miliard – ale hlavně, že nám nevládnou komunisté.

Zvyšuje se počet lidí pod hranicí chudoby, zvyšuje se počet bezdomovců, počet lidí žijících na ubytovnách, počet lidí vyhlašujících osobní bankrot – ale hlavně, že nám nevládnou komunisté.

Stát je řízen kmotry, kteří každou veřejnou zakázku předraží tak, jak to udělal bývalý ministr životního prostředí Drobil, aby naplnil miliardami našich korun svůj osobní měšec a měšec stranické pokladny
ODS – ale hlavně, že nám nevládnou komunisté.

Na kongresu vládní strany ODS jsme viděli aroganci kmotrů ODS, kteří přijeli několikamilionovými auty s registračními značkami za několik tisíc korun – ale hlavně, že nám tady nevládnou komunisté!

Na zdravotní péči bude mít nárok jenom ten, kdo do nemocnice přijede autem značky BMW, jak řekl profesor medicíny Pafko – ale hlavně, že nám tady nevládnou komunisté!

Do důchodu budeme odcházet v 74 letech, což je z biologického hlediska úplný nesmysl – ale hlavně že nám nevládnou komunisté.

Naše země nevzkvétá – ale hlavně, že nám nevládnou komunisté!

PROSTĚ JE TO VYSVĚTLENÍ DNE NA VŠECHNO. JSME ÚPLNĚ V TOTÁLNÍM MARASMU, ALE MŮŽEME SI ODPOVĚDĚT VĚTOU: HLAVNĚ ŽE NÁM NEVLÁDNOU KOMUNISTÉ A HNED JSOU VŠECHNY PROBLÉMY VYŘEŠENÉ, PROTOŽE JEDINÉ NEJDOKONALEJŠÍ POLITICKÉ STRANY V ČR JSOU :

ODS (obrovsky drancující svině),

TOP 09 (zatopí lidem)

LIDEM (sebrat…)!!!

Komunisti dřív měli stranickou disciplínu a zodpovídali se na stranických schůzích. I tam byli hajzlové, ale museli se krotit.

Ti, co se utrhli ze řetězu a překabátili se do jiných stran už žádnou kontrolu nemají.

Proto to tak vypadá!!!!!!!!!!!!!!!

Ale můžeš si doma zazvonit klíči – pokud ještě nějaké od něčeho máš!!!

Jeden komentář

  1. Janika

    Děkuji Astrovi za svolení k převzetí článku z Tarasovy terasy a omlouvám se za zpoždění – bylo to způsobené nedorozuměním co se týče autorství. Jednoduše řečeno, dělali si ze mě legraci a já jsem z toho byla jelen :-).

    Jinak se mi líbí styl tototo článku, který mi připomíná slavný proslov Marka Antonia po zavraždění Cesara.

    • dixi

      tohle by stálo za rozmnožení a použít v předvolebním boji.Polepit tím co nejvíc nároží a obchodů.Pravicově smýšlející by si všímali jen nadpisu a letáky by možná považovali za vlastní.

      • Janika

        Dobrý nápad, dixi, tak možná, že to nějaká ta TOPka koupí a Astr si přijde na pěkné peníze :-).

        • Astr

          Janiko rika se „kazdemu co jeho jest“.
          Proto musim upresnit..
          Ac Vas protinozec nejen ze sleduji cesky psany Internet, mam v CR jeste sve pribuzne.
          I nekolik internetovych pratel se kterymi si cas od casu neco napisu.

          Pri poslednim dotazu jakymi problemy ted zijete (jakoby mi nestacilo sledovat zive vysilani z parlamentu rozpousteni a podobne perly)
          mi bylo vysvetleno ze si patrne neumim predstavit jako to v CR pokrocilo.:-)
          Nejen ze ne uz zadne fronty na banany a zadosti o vyjezdni dolozky, ze je moc dobre a moc dobre je proto ze uz 23 let nevladnou komunisti.!
          Kdyz jsem stale jeste nerozumel, poslal onen vysvetlujici komentar.
          Tak jsem se s vami podelil :-)
          O to je to krasnejsi ze se nejedna o nejaky mozno rici zkresleny pohled na realitu v CR jak se casto o tech co ziji mimo republiku rika a pise, ze prave oni zkresleny pohled maji a pritom tam malo toho o deni v CR znaji,
          ale ze to je z dilny domaci,
          o tom mezi jakymi mantinely se mysleni nekterych potaci :-)

          • Janika

            Astře, Váš pohled je právě proto zajímavý, že je z dálky a z nadhledu, Opravdum je to neuvěřitelné, jak jsou lidé slepí, nechají ,se ovlivnit nesmyslnými hloupostmi a to podstatné, na čem opravdu záleží, to nevidí.

            Musím se ale přiznat, že například příbuzným nic nevymlouvám, příbuzné si člověk nevybere :-).

            • Kamil Mudra

              No, to je právě ten problém.
              Příbuzným nic nevymlouváme protože si je nevybereme.
              Přátelům nic nevymlouváme protože si je vybereme.
              Cizím lidem nic nevymlouváme protože nám nestojí za to abychom se angažovali.
              Spolupracovníkům nic nevymlouváme protože jsou příliš blízko šéfovi a „u něj člověk nikdy neví“.
              A tak nám pro osvětu zbývá jen ten internet. :-)

              • Astr

                To sice ano Maestro Kamiloso, to maj pravdu ale je to vykoupeno na Internetu tim ze nikde jinde ani jindy v zivote tedy mimo Internet nemuzete narazit na tak sirokou a pestrou ukazku lidske blbosti, naivnosti az primitivnosti.
                A to se rika ze Internet rozhodne neni typickou ukazkou naroda a spolecnosti, ze to je nadprumer, ze ti nejchudsi a tedy nejneschopnejsi nejblbejsi ruzne ty socky podmostaci a zavislaci co snizuji prumer naroda ti na Internetu nejsou ti si laptop nemohou dovolit. Kdyby mohli jaka to by potom byla uroven :-)
                Pak neni divu ze se tak dobre Kalouskuje.

                • vittta

                  Na iternetu každý napíše,co by jinak buď nikomu neřekl,nebo by ho nikdo neposlouchal.
                  Takže se tady mohou klidně hádat lidé,co by jinak nikdy konflikt neměli nebo si jeden o druhém myslí že je idiot,protože napíše něco,co by právě v tom reálu neřekl.
                  Vlastně spíš poznáte idiota,který v reálu může být úplně normální,pokud tkz.neotevře hubu o politice či jiných tématech.

                  Ovšem zajímavé i je,že za úplné idioty mohou jiní považovat nás,resp.třea zrovna mě…….

                  • Kamil Mudra

                    Patřím k těm šťastlivcům kteří se mohou projevovat naprosto otevřeně a při nejhorším se setkám s reakcí typu: „Mě nepřesvědčíš.“ Neznám tedy ani jediného člověka před kterým bych musel tak zvaně „držet hubu“ ale díky tomu se dovídám o dost lidech, kteří jsou na tom přesně obráceně. Jak mezi přáteli či příbuznými, proto aby jak se říká „nedělali zlou krev“, tak (a to nejčastěji) i v zaměstnání, kde už je to opravdu „o hubu“ protože jde o riziko existenční.

                    Paradoxně jde o větší riziko než za bývalého režimu (dnes prezentovaného coby nesvobodného) kdy si člověk mohl svou upřímnost „odskákat“ např. zaraženým kariérním postupem, ale pod mostem kvůli tomu určitě neskončil (a na to aby skončil za katrem už musel být pořádně „velkou rybou“).

                    Tak že, pokud jde o zaměstnání, nemám nikomu za zlé že tu hubu drží a rozhodně si odpustím nějaké připitomělé kecy o nedostatku odvahy nebo „předposranosti“, protože je mi jasné že odvahy se ještě nikdo nenajedl, neoblékl se do ní, ani se do ní neukryl před nepohodou.

                    To ale neznamená že mě ten (i když pochopitelný) lidský strach nehýbe žlučí, protože kvůli němu se i lidé kteří spolu tráví hromadu hodin denně, o sobě navzájem nedozví, v jak mnohých názorech by se shodli a do čeho by byli ochotni společně jít pro změnu toho co je pálí. V současném systému jsou lidé mnohem vydíratelnější než v tom bývalém ale navenek se tváří úžasně svobodně. Co je člověku platné že najde na internetu plno imaginárních spřízněných duší u kterých zná jen jejich nick? To má stejný efekt jako modlit se u křížku a doufat že mu Bůh nějak pomůže. :-(

                    • vittta

                      S tím textem naprosto souhlasím ale myslel jsem to trošku jinak.
                      Jde o to,že třeba já nevykládám věci které píšu proto,že by je stejně nikdo neposlouchal,nebo to ty mé přátele či známé nezajímá…Ten strach je tam také,já před zákazníky nemůžu vykládat,že volím komunisty,u některých bych se se zlou potázal a mohl bych přijít o práci.

                      Mě takhle,jak se prezentuji virtuálně málokdo zná,mnoho lidí by to nenapdlo doslova ani ve snu.
                      Mám tchána (i když jsem tedy svobodný-ale mám dítě s jeho dcerou),co dělal zákonodárce za ČSSD,znám ho roky,opravdu tak 20 let,vždycky mě zval na narozeniny nebo tak něco,i když jsem s tou ženskou dávno nebyl-a já tam většinou šel-vysloveně pokecat,o politice a tak,protože jsem měl informace z „první ruky“.

                      Teprve loni mi poslal nějaký mail,pořád je posílal,jak se posílají těm,co jsou v adresáři,všelijaké ty řeči…
                      Loni jsem mu na jeden odpověděl,prostě jsem mu udělal politický rozbor na tu problematiku,zrovna mě to nějak zaujalo.

                      Žasnul,a žasnul hodně,že by něco takového nedala z těch 281 zákonodárců dohromady drtivá,hodně drtivá většina ani pod bajonetem.
                      Pod tím bajonetem je citace.
                      Znal mě tolik let-a přitom mě vůbec neznal…..

                      Kdybysme šli spolu my dva do hospody na pivo-už se známe,už víme,o čem se dá pokecat,jaké jsou vlastnosti a možnosti toto druhého,normálně bychom ale spolu těžko u toho piva skončili a když,tak bychom si zřejmě myslel o sobě vzájemně cosi o prdeli….

  2. vittta

    Ten Sobotka je úplně mimo.
    A ten by měl být premier,no to na mě „pojď z boku“.
    Dientsbier hned plácá o puči,ti mají rétoriku a-la Němcová.
    Ať si tam udělají pořádek,v tom hampejzu s názvem ČSSD nebo je ještě nakonec pravičáci zmuchlaj u voleb jak špinavej papír.

    Ale samozřejmě-hlavně že nám nevládnou komunisti!!!!

    • Janika

      Jo, Dientsbier, jestlipak někoho napadlo, jak by to dnes vypadalo, kdyby byl býval zvolen prezidentem :-). Tipuju, že by byl u vesla dál Kalousek.

      • taras2

        Tohle se nemá říkat, co by kdyby, ale tady prošvihla ČSSD obrovskou šánci na smíření a sjednocení na levici. Zhruba dva měsíce před prezidntskou volbou bylo zcla jasné, že Dienstbier nemá šanci. Tedy se měli vydat za Zemanem a nabídnout mu, že Dienst odstoupí a ČSSD doporučí svým voličům, aby už v prvním kole volili Zemana. Bylo by to gesto s dalekým dosahem. Neudělali to, Dienstbier, jehož názory jsou celkem v pořádku, se ukázal svými povolebními kecy jak podměrečná rybka a šance na sjednocování na levici byla promarněna.

        • Janika

          S tím naprosto souhlasím. Jen s poznámkou, že mně se Dientsbier nezdál od počátku. Já jsem to říkala, už na OM, a merlin mě tam za to natírala :-).

          • taras2

            No on má názory rozumné a skutečně levicové, ale vlastní provádění neboli praktická politicka mu moc nejde. Tím žvaněním po volbě se hodně shodil.

          • dixi

            no,musím říct,že jsem ho taky v prvnímkole volila,jeho chování poté mne velice zklamalo.Holt,těžko se odhaduje,jaký kdo je,dokud nedojde na lámání chleba.

          • merlin

            za Dienstbiera? Jestli ano tak to mě teda musela ujet ruka:-) No to se budu muset jít kouknout, Já jsem chtěla v prvním kole volit Franze. A natírali jste mě všichni :-) Pak mě přesvědčili, že to nemá cenu, že Dienstbiera a málem mně jeblo, když hned pak vyjel po Zemanovi a začal se pachtovat i se Schwarzenbergem, jen aby Zeman nebyl prezident, když on taky ne.

            • merlin

              A pak už jsem volila Zemana. Dienstbier se mi tím těžce znelíbil . Nemá potřebný formát. :-)

              • brtnikvbrlohu

                Tak nějak – jeden nemá dost informací což omlouvá ujetí ruky, ale žere mne to. Opravdu nemá formát – je to pro mne politická mrtvola.

  3. brtnikvbrlohu

    Včera večer jsem se díval na debatu před volbami v NSR – pro mladé – leitmotiv – nezaměstnanost, kurzarbeit, minální mzda. A překvapení nakonec – v hlasování o nejsympatičtějšího politika skoro všichni bez dvou – pak dlouho nic – potom představitel SPD a suverénně vyšel jako vítěz – – – hádejte kdo – – – – Gregor Gysi, u mladých němců !!!

    • merlin

      já ty německé politiky tak nesleduju, ale nebyla o něm nějak zmínka v souvislosti se Stasi – před pár lety?

      • BARON LE SAMEDI

        Někde na Rujáně byl jakýsi hotel Horizont, který u moře postavili Švédové pro východní Němce. Byl postaven kolem roku 70.., ředitelem se stal mladý stranický kádr SED z partajní rodiny a vztahy k Honeckerovi, a měl 299 (circa) podřízených. Všichni, jak říkal Gauck, byli spolupracovníky STASI, a na sebe navzájem napsali někoik desítek běžných metrů „hlášení“, jak se zjistilo v 90. letech. Za těch 30 let „společné práce a budování“ státu rolníků a dělníků…..v NDR byl málokdo normální. Možná paní Merkel se svými recitačními soutěžemi v ruštině, které vyhrávala, a svými cestami na Světový festival mládeže v Moskvě. Tam směli jen budoucí členové CDU, a zvláště po dcerách farářů byla enormní poptávka….

      • taras2

        Německou politiku sleduju dost, ale musel jsem pro osvěžení paměti kouknou na tetu Wiki. Tam se píše, že za neoficiálního spolupracovníka (IM) ho označil jenom imunitní výbor parlamentu, což má platnost troubení na ranní rozcvičku na pionýrském táboře. Gauckův institut pravil, že to nelze prokázat. Za IM ho označil Spiegel a ZDF a obě média soud s ním prohrála (ZDF v roce 2010). On každého, kdo to na něj napíše, žaluje a všechny soudy zatím vyhrál. Důkazy jsou nepřímě a odporují si. On patřil k hvězdným advokátům DDR, obhajoval u soudů disidenty (Havemann a další) a nějaké úlevy pro ně získal. Gysi přiznává spolupráci s prokuraturou a vládními kruhy, byl na podzim 1989 v Praze vyjednávat, spolu s Vogelem (další advokátská hvězda, která na Glienickém mostě v Berlíně vyměňovala špiony CCCP/USA, pověstný – za časů DDR! – svým Mercedesem se zlatou metalízou) s těmi východoněmeckými občany, co obsadili západoněmecké velvyslanectví.
        Zřejmě si s nima štrejchnul, jinak by ty obhajoby nemoh dělat, ale patrně neudával.

      • brtnikvbrlohu

        Byla – podle toho co se ví a co sám říká tak na té úrovni co zmiňuje Baron, ostatně se jí ani nemohl vyhnout když působil jako obhájce disidentů, že by ale někomu uškodil se pokud vím neprokázalo a že kontakty byly sám nikdy netajil. Předpokládám že nic nezatloukl, jako předseda Die Linke by mu to dennodenně otloukali o halvu.

        • brtnikvbrlohu

          Taras mne předběhl – psal jsem to aniž jsem ho četl, jsem rád že v podstatě potvrzuje co vím. Jinak jsem se tím dost pobavil, představoval jsem si poprask kdyby to tak dopadlo u nás – třeba u Dolejše.

          • taras2

            Brtníku, tady mě napadá jediné, citát z Haška, plukovník ….?: „Vy nečtete inzeráty svého nadřízeného?“ To když jebal nadporučíka Lukáše kvůli svému Švejkem ukradenému psu. Bez tý WIki jsem věděl zhruba to samý.

            • brtnikvbrlohu

              Kaju se trhám lem roucha svého, byl jsem línej na tu wiki jít – navíc je vidět že zbrklost se nevyplácí :)

  4. Magnus Maximus

    Vážení k tomuto dobrému článku přidám taky jeden zážitek, a to přímo dnešní. Přibližně dvakrát až třikrát za rok se sejdu u piva s jedním kamarádem, dáme jedno ža dvě píva, řekneme si co je nového a jdeme opět po svých. Tak tedy dnes opět zavolal jetli je možné jít na jedno. Zašli jsme do místní malé hospůdky, objednali pívo a začali popíjet. Asi o tři stoly dál seděl jeden místní trotl, který se řadí mezi tzv. komunistobijce. Je to vůl jak anděl. Při vstupu do hospody jsme se pozdravili, a to bylo vše. Seděl tam s tlupou svých kumpánů a hlasitě vykřikoval. Já ho moc nesledoval, povídal jsem si s kamarádem, ale přesto jeho některé výkřiky nešly přeslechnout. Tak tedy za všechno u něj můžou komunisti, kdo s ním nesouhlasí je u něj nevychovaný komunista i ten komu je dnes třeba jen dvacet let, tedy díky svému věku nemohl být ani v partaji. Takže dnes alespon deset lidí z okolí označil za nevychované komunisty, kteří můžou i za to špatné počasí. Nepřeháním. Pak taky přišla řeč na Syrii. A světe div se, můžou za to zase komunisti. Prý v Syrii jsou samí komunisti a je třeba je utopit v krvi. A Iránci jsou taky samí komunisti a je třeba aby USA tam hodily pár atomovek. Kumpáni u stolu souhlasně mručeli a kývali hlavou. Povídali máš recht, jsou to všechno komunisti. Tak takovéhle věty vykřikoval na celou hospodu. Znám toho kreténa dobře, protože sedí v místním zastupitelstvu. Jen nedokážu pochopit jak je možné že takové slušně řečeno hloupé stvoření chodí po Zemi. A to je mu už 65 let čili měl by mít trochu přehled. Co k tomu dodat. Přitom sám byl v životě neúspěšný a živil se jako dělník. Něčím se vyučil už ani nevím čím. Jestli se pak ve vysoké politice vyskytují takoví podobní jedinci jako on, pak se nelze ničemu divit.

    • Janika

      Magnusi Maxime, díky za barvité vyprávění, pobavila jsem se :-). Myslím, že rozumná hospoda takovému stvoření všechno odsouhlasí, protože to nemá smysl se s ním dohadovat. Akorát nechápu, jak se dostal do toho zastupitelstva. Holt nejsou lidi :-).

    • Kamil Mudra

      Trotl je prostě trotl, co byste od něj čekal. A to že se dostal do zastupitelstva mne vůbec nepřekvapuje protože trotlovství tohoto typu bývá pro to leckdy tím nejlepším předpokladem. V minulých časech občas takto zafungovala i jeho opačná varianta.
      Čemu ovšem, Magnusi, nerozumím je Vaše věta: „Přitom sám byl v životě neúspěšný a živil se jako dělník.“ Co je na tom neúspěšného? Tedy, pokud se uživil – což předpokládám dožil-li se zmíněného věku.

      • vittta

        Živit se jako dělník jistě není neúspěch,Kamile.
        Pro takového idiota ale určitě ano.

        • Kamil Mudra

          Tím idiotem myslíte Magnuse, vitto? Ta věta přece pochází od něj a nikoli od v jeho příspěvku zmiňovaného trotla.

          • vittta

            Jééé….Kamile,to snad je jasná věc,že myslím toho trotla…
            To snad tak blbě ani nemohlo vyznít-že bych myslel Magnuse.

            • Kamil Mudra

              No… tak jak jste to napsal to vyznělo dost jednoznačně, už proto že z Magnusova příspěvku dost jasně vyplývá že zmíněná věta nepochází od toho trotla. Jenže mi to k Vám vůbec nesedělo a proto jsem se zeptal (stále ještě zbývala možnost že o Magnusovi víte něco co já ne).
              Podobně je to s mým dotazem na Magnuse. Do celkového vyznění příspěvku mi ta věta nesedí – úplně na mne „zařvala“. Ale napsaná je tak že ji nelze vyložit jinak. Proto jsem se zeptal.

              • vittta

                Jo,to je nejlepší se zeptat,tím se předchází nedorozuměním…