Ďábelská jízda se Zemanem

Průzkum před prezidentskými debatami:

A jak to bude vypadat po avizovaných debatách?

Neděle 21.ledna – NOVA 20,00 – „Cesta na Hrad“, moderuje Ray Koranteng

Pondělí 22.ledna – TV Barrandov 20,15 – Duel Jaromíra Soukupa – prezidentský speciál

Úterý 23.ledna – Prima 20,15 – Česko hledá prezidenta, moderuje Karel Voříšek

Čtvrtek 25.ledna – ČT1 a ČT24 20,00 – Prezidentský duel, moderuje Světlana Witowská

***

Z diskuzí:

„A volím tak jak volím, nikoli proto že bych byl nějakým „Zemanovským fandou“, ale z čistě pragmatického důvodu. Prostě oceňuji to jak „točí kormidlem“. Ve chvíli kdy se Evropa sebevražedně sune ke středu víru aby byla stažena pod hladinu, on kormidluje k jeho okraji a hledá místo pro kotvy, aby potopení toho našeho člunu zabránil. A to navzdory opačným snahám mnohých zblblých pasažérů a totálně zpitomělé většině posádky. Mezi těmi, kteří by ho u kormidla rádi vystřídali, nevidím ani jediného, který by byl schopen a ochoten takto ho vzít do rukou.

No a jelikož v tom člunu sedím, tak co mi zbývá? No jistě že bych si mohl přát aby u toho kormidla stál nějaký krasavec, ryzího charakteru, předvádějící hru svých svalů a vykřikující do větru vytříbenou mluvou hlubokomyslná moudra, před kterými všichni stojí v úžasu s otevřenou hubou. Přát si to mohu – ale kde nic není ani čert nebere.

A tak jsem vděčný za kormidelníka který dělá co je v jeho silách aby mne neutopil. Může být, hrubián, šeredný, ožralý, prolhaný…. a já nevím co všechno ještě – ale dokud kormidluje správným směrem – chci ho za tím kormidlem mít.“ Kamil Mudra

„Nevím jak to dopadne, ale za sebe – jsem ráda že jsem si mohla užít prezidenta, který si s lidma povídá, to byla skvělá ďábelská jízda :-)“ Vera

Reklamy

408 comments

  1. blbíš

    … tak abychom to naše tlachání nějak ukončili, žejo, Eddie?

    Jsem si naprosto jistý, že profesor Drahoš Vám bude plně vyhovovat a tu volbu Vám přeji a navíc i doporučuji. On tu svoji případnou funkci presidenta bude totiž vykonávat opravdu nekonfliktně, tak, jak se ji bude postupně na Hradě učit s pomocí jeho zatím příliš nečitelných loutkovodičů a samozřejmě i toho jeho současného hvězdného okolí. Jsem také přesvědčený, že ji bude vykonávat i v mezích mantinelů, které jste schopen pochopit a jak to koneckonců i očekáváte Vy sám (tedy zatím).

    Potvrdil jste mi spolu s některými zdejšími podporovateli volby Drahoše, že máte naprosto jasno, jaká všechna fuj má na triku Zeman, ale o svém kandidátovi a jeho fujkách víte celkem kulovaný. Zato Vám podobní před sebou šermují do mrtě zpracovanými výzkumy a analýzami (naposled tady MaB a „její“ demagog.cz), kde mají na promile procenta přesně spočítáno, jaké nadfujky – fujky – podfujky a skoro fujky kdy – kde – jak a proč řekl Zeman! Nutno Vám přičíst k dobru, že i přes to, že je Vám vlastně funkce zdejšího presidenta šumafuk, tak dokážete se obtěžovat (a to dokonce letecky) k volbám, i když ta Vaše snaha vyzní úplně stejně, neb Vaše požadavky na presidenta se příliš neliší od Vám podobným týpkům, jako je například bratr Havla Ivan, který se vyjádřil, že by mu takřka úplně stačilo, kdyby se Drahoš uměl alespoň jen rozchechtat (!?!)…pravda, Vy jste trochu náročnější, protože Vám by, jak píšete, zase stačilo, že :“aspon bude sranda a bude co cist“, jmenovatele máte však stejného, oba nechce Zemana!

    A ještě něco, Ediie, a to myslím zcela váženě! (bez těch Vašich blbin, ty jen vypovídají něco o Vás a za co se asi tak v našich hospodách dává přes držku). Slabá a Vámi opovrhovaná je moje republika jen proto, že jsme moc důvěřovali a včas jsme neodhalili svině mezi sebou. Ale za sebe Vám mohu říci, že se měním a že se mění i moje okolí, poučujeme se totiž ze svých proher a omylů, které nás opravdu moc mrzí a za které se i moc stydíme. Vy si klidně odstřelte barák se šibeničním Vám vlastním humorem jak a kdy chcete, ale buďte přesvědčený, že já a moje okolí nejsme ochotni něco podobného udělat a UŽ VŮBEC PŘIPUSTIT, ABY NÁM TO KDOKOLI UDĚLAL. Nevím, kolik Vám je let, ale tipoval bych Vám nedokončenou zralost v době, kdy šel bolševik od válu, ale myslím si, že už teď jste schopen pochopit, jaký je rozdíl mezi vyhrožováním a upozorněním. Nechám proto na Vás, abyste si nějak odvodil, nebo pokud toho nejste schopen, hodil alespoň Vašim jistě poctivě vydělávaným eurem, co je co.

    Přeji každému, aby se jeho volba našeho pana presidenta odrazila v jeho osobní budoucnosti. Tím bych považoval téma voleb za sebe vyřešené a ukončené.

    • Eddie

      Milej zlatej snad si nemyslite, ze me na tom jakkoli zalezi. Nebo snad na Vasi, jak jste to rikal, hospode ? Nu coz kdyz uz jsem Vas nerozesmal, tak jsem Vas aspon roz … cilil

      • blbíš

        … tušil jsem to, proto jsem už předem psal o tom euru, no nic, no…

  2. vittta

    Je to tam jak na fotbale.
    Tohle prostředí bude spíš vyhovovat Drahoušovi, to je spíš šoumen, než řečník….
    Mílo, nedej se, do něj, do namyšlence!!!

  3. vittta

    Lidi, sledujte jak si Drahouše náš Míla výsměšně prohlíží- a má zatím proč…no to je prdel!

    • embecko

      A mam po debate, Prime spadnul pretizeny server…ale sledoval jsem do 30. minuty…dle meho jsou oba nesoumeritelni a neporovnatelni a asi se nebude dat rici, kdo vyhral, protoze co je pro nektereho divaka jasna Drahosova vyhra, je pro druheho jeho jasna prohra (myslim odpovedi na otazky). A opacne, samozrejme. A analyzy mainstreamu jsou zajimave jako zpravy o stavu vody na ceskych tocich.
      Ted uz jsou karty rozdany, podle meho ani nejsou zadni nerozhodnuti volici, jedine v tom smyslu, ze se v prvem kole nedokazali rozhodnout, jestli jit k volbam, anebo ne- ale vedi presne, komu to hodi uz velmi dlouho. Podle nalady v Kadline bych volby tipoval 51: 49 pro Drahose.
      Vecerni Fortuna opet posunula kurz ve prospech Zemana, tentokrat na 1,73 : 2.15. Uvidime zitra, po debate.

      • embecko

        Ovsem naprosto dokonala je reakce Jana Sokola:
        „„Pokud se debata zvrhne v zápas ve volném stylu, důsledkem bude polarizace společnosti,“ varuje filozof Jan Sokol.“
        Kavarna je opravdu uplne mimo, skoro kazdy jeji vyrok to potvrzuje.

      • vittta

        Teď zrovna se Drahouš ztrapňuje ruskými tajnými službami, Míla mu nedává nejmenší šanci!

      • vittta

        Míla mu dává, no to je rozdíl 6 levelů, fakt je škoda, že to nevidíš.

        • Eddie

          No vidite vitto, gratuluji Vam k staronovemu prezidentovi !

          • vittta

            Kéž by to bylo tak jisté….
            Ale tady Drahoš vůbec nemá co dělat, je úplně mimo.
            Potřeboval by nápovědu!

              • Janika

                Nemáme, Eddie. Mně to připadá jako souboj chytrých lidí se smyslem pro humor na jedné straně, a idiotů na straně druhé. Ten Drahoš říká takové kraviny, mluví úplně z cesty, vždyť i Voříšek se nad ním slitoval a chtěl to uhrát tak, aby Drahoš nemusel odpovídat na Zemanovu rafinovanou (ďábelskou :-) otázku, které zjevně vůbec nerozuměl a málem se rozbrečel, když nevěděl, co říct. A pak plácne „bééé“ a oni jásají a tleskají. Ti mu to hodí tím víc, čím bude blbější.

                • vittta

                  Drahoš je ideální partner na rozmetání v diskuzi.
                  Třeba mě se nejhůře diskutuje s idiotem.
                  Tomu nikdy nedojde, že dostává naložíno, a ještě si myslí, že se třesu strachy a mám frustrace a tyhle chujoviny.
                  Daleko lepší oběti jsou ti, co jim to dochází.
                  To je přesně Drahoš.
                  Ten si všiml, že tahá notně za kratší konec a byl čím dál nervoznější a jak říkáš, kdyby se nad ním Voříšek neslitoval, dopadl by ještě hůř.
                  U Drahoše byla ta nervozita umocněna i tím, že ho jeho loutkovodiči udržovali celou dobu v iluzi, že je národem milován a Zeman že je duševně vyřízený.
                  Drahoš jim to v podstatě sežral, jeho slabina bude ješitnost, takže jim to sežral rád.
                  Střet s realitou pro něj byl ubíjející, a ke konci si nešlo nevšimnout záblesků úplné nenávisti v jeho ksichtu, zatímco Míla se v pohodičce válel v pohodlném křesle.
                  Drahoš se vytahoval, že 8 let řídil akademii věd, jenže mu asi nedochází, že dělat šéfa, kde rozhoduje on, je dost rozdíl od toho, dělat politika či dokonce státníka, kde rozhoduje přijatelný kompromis.

                  • pacifista

                    Nu, já mám z té debaty trochu jiný pocit. Drahoš byl určitě notně nervózní a říkal naučené fráze, takže se někdy i minul od věci. On si ale dobře uvědomoval, že pro něj bude duel těžký, protože Zemana znal a tak se také dostavil pouze na dva. Že ho národ miluje, v to nevěří, ale věří, že za ním stojí takové propagandistické síly, které mu to prezidentství umožní. Jestliže tam na hradě bude sedět, bude to pro mne jako by tam byl Husák. Projevy bude číst monotónním hlasem a bude mu je někdo psát, zkrátka normalizace. Škoda, že ji budu muset prožít ještě jednou.

                • grasyk

                  Souhlas. Chudáček Drahoš téměř vůbec neví o čem se mluví. Můj soud je sice trochu podjatý, protože dopředu vím, že ten, kdo nepracoval v politice, také politice nemůže rozumět. Což Drahoš potvrzuje skoro každým svým výrokem. Jestli ho jeho „prosazovatelé“ podporují v tom smyslu, že byl „dobrý“, tak myslím, že si zbytečně fandí. Bohužel z reakce publika lze vidět, že někteří lidé preferují spíše své emoce než reálné argumenty.

                • Eddie

                  Ale jo mate, Cesi to tak chtej‘ Chtej‘ se pomstit prazakum, chteji se pomstit bohatsim. A tuhle prilezitost si ujit nenechaji. Lid si to zada, tudiz bude to mit. Gratuluji.

                  • vittta

                    Bohatství jako takové nemá na volbu žádný vliv, Zemana volí i bohatí.
                    Horší to je s těmi, kdo jsou přisáti na státní cecíky.
                    Ti nemohou říci, že volí Zemana, to by je od cecíků, řízených různými až mafiemi, mohlo odstřihnout.
                    Je ale otázka, koho vlastně za tou plentou do obálky nakonec hodí.

                    • Eddie

                      To byl jen vynatek z jiste teze, kterou jsem nekde cetl, vsak uvidime v sobotu, at vyhraje ten koho si Cesko zaslouzi. Nenavidet Vas, ted jsem osobni, za to rozhodne nebudu.

                • pacifista

                  Já jsem také pesimista a na zdravý rozum už moc nevěřím. Zvlášť mládež má vymyté mozky a žádnou zkušenost. Však v hledišti divadla na Drahošově straně hned za jednotnou frontou prezidentských kandidátů proti Zemanovi bylo jimi přeplněno.

                • astraustralia

                  Janiko z debaty jak zdejsi tak presidentske se mi jevi jiny obraz ktery zde zatim nikdo nezminil.
                  Rozdeleny narod ano a cim dal vic, ale neni to ani Zemanem ani Drahosem, je to projev maximalni nespokojenosti lidi s tim co kolem sebe vidi a v cem ziji !
                  Zadny president s tim nemuze nic udelat . Je to system ktery ukazuje stale jasneji sve nedostatky! Ano system nabizi i vyhody ale jen pro nekoho a to lidi cim dal vice rozciluje, predevsim to ze s tim nemohou sami nic udelat.
                  Vypjate emoce pri volbe presidenta a pak zase roky nespokojenosti to neni obraz hezkych zitrku a zadny president to
                  nezmeni. Jsou nekteri lide opravdu tak naivni ?
                  V porovnani s predeslou vobou kdy lide byli rozdeleni na volice knizete a neknizete se mi atmosfera nyni jevi jeste vypjatejsi,
                  jeste vice emoci jeste vice nepratelstvi. Nemyslim ze tu nekdo planovite rozestvava lidi. je to obraz a odraz nalad ve spolecnosti.
                  Jak tohle vsechno mozne kdyz si pry lide ziji stale lepe? Ano, nekteri lide stale lepe,, ale asi proto ze stale vice lidi hure a hure. Polarizace spolecnosti dostava nebezpecny rozmer !
                  Rozhadanost politiku v parlamentu a neschopnost najit reseni, to je presny obraz vztahu mezi lidmi v posledni dobe.
                  Neresi to zmena presidenta , je treba uz konecne zacit se zmenou systemu !

                  • blbíš

                    … tohle se už dá číst!
                    P.S.
                    tak zase myslím, že bude stačit už asi tak jeden den na vzduchu a zase bude dobře!

        • embecko

          Dokoukal jsem to na iRozhlasu…podle meho byla debata zmatecna, uz nazev byl podezrely (jako superstar), cisty bulvar. Bohuzel spatne vysvedceni pro mainstream, na obou kandidatech vubec nezalezelo, kdyby tam nebyli, nic by se nestalo.
          Tedy jsem to dokoukal- nedokoukal…kdyz doslo na Drahosovu vetu „Prezident nema delat, ale ma neco udelat pro lidi“ a zdvihla se vlna potlesku, tak jsem odsurfoval :o)
          Za sebe mohu rici, ze mi to prislo v zasade vyrovnane, hlavne diky publiku :o) Zeman byl zbytecne utocny, nejak se to cele zvrtlo, rekl bych. Uvidime zitra Fortunu…dnes pred debatou 1,73 : 2,15 pro Zemana, pro pripomenuti, abychom meli srovnani, jak debata hnula obyvatelstvem.

          • brtník z brlohu

            Chyba – dokoukat – závěr stál za to – akademik to nevydržel psychicky.

            • vittta

              A všiml jste si kyselého ksichtu jeho manželky?
              To byl balzám na duši…
              Také jsem sledoval, jak kamera zajela do publika, seděl tam takový mlaďas s plackou Drahoše.
              Zrovna mluvil Míla, a mlaďoch zamyšleně pokyvoval hlavou…
              Došlo mu, co mu dojít nemělo, jak to tak vypadalo……

            • Kamil Mudra

              No, Drahoš předvedl že jediné co mu slouží lépe než Zemanovi jsou – nohy. Ve všem ostatním dostal na budku. Tomu kdo je schopen si uvědomit co je u prezidenta důležitější by měla být volba jasná.
              Potíž vidím v tom, že se dnes najde hodně lidí, kteří jsou schopni vybírat prezidenta podle vzoru kravaty nebo účesu aniž by je zajímalo co je tímto orámováno. A i kvůli takovým to stále nemá Zeman v kapse. Takže, i když porazil svého soupeře intelektuálně a vědomostně, budou prestituti jen kvůli jeho fyzickému handicapu který se projevil úplně na konci, psát o tom že se předvedl jako troska kterou je třeba nahradit, má-li být naše zem důstojně reprezentována. :-(

              • tresen

                Teda, Kamile, intelektuál, který si své emoce potřebuje rozumově podepřít, se ve vás zase prozradil. Být jím dnes není cool, proto mám pro vás tip, jak to na veřejnosti nedávat najevo:
                https://ceskakrev.cz/home/58-%C5%A1ortky-lev.html
                Poslední kus!
                Sice jsem tuhle nabídku už vložila dole, ale pro vás ji opakuju extra.

                • vittta

                  Co se vnucujete pořád?
                  Když budeme chtít, sami si koupíme!
                  Vy si kupte tričko s Heydrychem a držte pekáč!

                  • tresen

                    Vy jste v tomhle směru z obliga, Vittto, vám žádné podezření jako panu Mudrovi nehrozí, vám určitě stačí to tetování.
                    Tou mikinou jsem vám jen chtěla udělat radost. A má kapucu, nezčervenají vám boltce.

                    • vittta

                      Jaké zase tetování, co to pořád melete?
                      Jste vůbec při smyslech?

                    • tresen

                      Jo, pardon, to váš brácha.
                      Ale co není, může být, ne?
                      Obrázky těch manekýnů jsou jistě inspirující.

                    • vittta

                      Tak to jo.
                      Ale musím tedy dodat, že můj brácha, na rozdíl ode mne, byl odjakživa velice slušný.
                      A slušný je.
                      Vaše představy nácka by rozhodně nenaplnil.
                      Myslím, že i já bych byl pro vás zklamáním.
                      A obrázky těch manekýnů…
                      Já nevidím nic závadného na tom, když někdo nosí oděv s národní tématikou.
                      Jsou tam, jak vidím znaky Čech, Moravy i Slezka, vám to přijde jaké?
                      Směšné, nebo extremistické, nebo snad dokonce rasistické, xenofobní, fašistické či nacistické?
                      Když byla kdysi řeč o Ukrajině, nevšiml jsem si, že by vás dráždili skutečné hákenkrojce na štítech pochodujících neonacistů.
                      Nedráždili vás jejich pochodně.
                      Nedráždili vás 88, ani heilování.
                      Nedráždili vás runy SS.
                      Nedráždili vás bojové tradice SS divize Halič.
                      Nedráždili vás masové vraždy, upalování, ubití k smri.
                      Ne, to vás nedráždilo, dráždili vás zelení mužíčci, kteří na nikoho nestříleli.
                      Vy jste zvláštní lidé, Třešni, zvláštní.
                      Nenávist vám naprosto zatemnila mozek, nenávist k Rusku myslím, především.
                      Protože i Zeman pro vás představuje Rusko.
                      Odmítání negrů pro vás představuje Rusko.
                      Proto budete klidně akceptovat zločiny, JAKÉKOLIV zločiny, budete akceptovat nacisty v krystalické podobě, ale níkdy, NIDKY nebudete akceptovat chlapa v tričku s českým lvem!

                    • Ondřej

                      Hitlerovy liberální myšlenky má v hlavě jen vittta. Nemusí mít ani Totenkopf ani tetování Arijského bratrstva. I když něco mi napovídá, že vittta nebude úplně nordický typ….

                    • vittta

                      A néé…nordický typ jsem.
                      A ano, znám Führerovi myšlenky, alespoň tak, jak je napsal do své stěžejní práci Mein Kampf.
                      Tehdy to nebyly myšlenky nové, jak by se mohlo zdát.
                      Buršácké teutonské spolky toho byly předehrou.
                      A dnes nejsou ty myšlenky nijak staré.
                      Politika EU, založená na lhaní a vydírání to jen dokazuje.

                    • tresen

                      Víte, proč mě ti manekýni dráždí?
                      Protože za nimi vidím jejich vzory, nacisty původní i jejich neoodrůdy, všechny ty pochody s pochodněmi a hákovými kříži, vidím v nich zálibu v násilí a pohrdání vším, co považují za slabost.

                    • vittta

                      No jo, ale pak by vám pohmohl spíše psychiatr, než tenhle blog, pokud vidíte za těmi manekýny s národními symboly nacisty.
                      Zkuste se na nějakého obrátit.

                • Kamil Mudra

                  Díky za tip, třešni, ale šortky bych si představoval kratší. Holt se mi ten Foglar nějak zadřel pod kůži. :-)

  4. vittta

    Čtu si diskuzi na PL…ani nevím, k jakému článku.
    Je tam unikátní hláška, to sem musím dát:
    „Re: Kdo za to můýe?, čulibrk1, 23.01.2018 23:54:47
    Putinovi hackeři vypli Jiřikovi čtecí zařízení v brýlích :O)))))))“

  5. grasyk

    Není nutno, není nutno…
    …vystupovat přímo hrdinně, hlavně nesmíte působit hloupě, zbaběle a neupřímně, pane profesore Drahoši.
    To vám nedokázali napsat lepší scénář?
    Namísto abyste obhájil svůj výrok o dvou tisících šesti stech migrantech např. humanitárními důvody, pomocí v nouzi, popř. uvést skutečnost, že ten počet je proti mnoha miliónům občanů ČR opravdu hrstka, hloupě, zbaběle a neupřímně jste se k tomu výroku nepřiznal. Podobně hloupě jste obhajoval svůj (?) názor o ovlivnění voleb ruskou tajnou službou. Vždyť i středoškolák by se mohl tady lehce hájit tím, že sice důkazy nemá, ale že se v ČR ozývají hlasy alternativních webů, které mohly část veřejnosti zmást svými „manipulativními“ zprávami. Natožpak akademik. Nebylo by to sice kdovíjak důvěryhodné, ale bylo by to pořád lepší než to, co jste /ne/vypotil.
    A tím jste dosvědčil, že patříte na hrad, ovšem ne na pražský, nýbrž na hrad divadla Spejbla a Hurvínka. Prostě mezi své, mezi loutky (ovšem až za Máničku a Žeryka). Ono se těžko obhajuje názor, který člověku vtloukli do hlavinky, a o kterém sám přesvědčen není, který mu vnutila parta jeho poradců. Za takový názor se holt bojuje obtížně.
    Pevně věřím, že výkon, který jste, pane profesore, předvedl, není hoden české akademické obce.
    To bychom na tom v ČR byli už skutečně hodně špatně.

    • MaB

      Vladimíra Dvořáková @profDvorakova
      „Viděla jsem už leccos. Ale až tato televizní debata (její scénář, moderátor, témata a prostor pro „šílející klaky“) prokázala, jak hluboce jsme klesli. Jenom emoce, žádné přemýšlení, žádné podstatné otázky. Ubohost a neprofesionalita.“

      Já jsem o debatě bohužel nevěděla, takže se k ní nevyjadřuji. Tu zítřejší si ale rozhodně ujít nenechám. :)

      • grasyk

        Za to ovšem snad ani jeden z kandidátů nemohl. To je obraz médií, které se společnost snaží debilizovat, jak by podotkl pan Koukolík.

        • MaB

          Duel kandidátů zde není televizní show, ale program proti programu, argument proti argumentu. Trvá dvě a půl hodiny a není ničím přerušován, političtí komentátoři zasahují jen velmi diskretně,..
          Dávám ho sem tentokrát celý, i bez znalosti francouzštiny je dost výmluvný.

          REPLAY – Débat de l’entre-deux-tours : Marine Le Pen … – YouTube
          2:35:59

  6. astraustralia

    Václav Klaus rekl:

    Chtěl bych ocenit všechny voliče, kteří se nenechali zastrašit militantní protizemanovskou propagandou a dali svůj hlas dnešnímu prezidentovi. Tím prokázali, že jim jde o naši zemi, ne o poklonkování cizím zájmům a ne o vyvolávání chaosu a diskontinuity za každou cenu.
    Řekli tím, že nechtějí masovou migraci a z ní plynoucí nebezpečí likvidace evropské a spolu s ní i české kultury, tradic a hodnot.
    Obávám se, že kandidát, který v prvním kole obsadil druhé místo, toto nebezpečí necítí a nebude mu umět čelit.
    Miloš Zeman vyhrál ve všech krajích Čech, Moravy a Slezska, kromě Prahy. Věřím, že venkov – nikoliv pražská kavárna – rozhodne i kolo druhé.
    Václav Klaus, 13. ledna 2018
    PS
    Musim opakovat ze ne jen president bude rozhodovat o dalsi ceste CR. I pokud jde o kvoty a zda to bude zeme nove prichozich ne puvodnich obyvatel.
    Ti se budou branit a ze to nechape Merkel a lide kolem ni v Berline, ze to nechapou v nBruselu muze prekvapit, nejvic ale prekvapi ze kavarna v Praze to nechape. Ze nechapou nesmyslnost kvot,
    ze o Merkel a lidi kolem ni nejlepe mluvi skutecnost ze si pozve lidi ktere pak chce presunout k sousedum !
    Jiz pred casem ji na to spravne odpovedel Sarkosy.
    Dojde li k zatopeni domu neresime to tim ze otevreme v dome vsechny dvere aby potopa byla po cem dome stejna !

    • Kamil Mudra

      Je milé slyšet že se už ani v parlamentu nepěje unisono na merkelovskou notečku:

      • Eddie

        Myslim, ze by mel z ODS odejit, uz se s nimi vubec neshoduje.

      • grasyk

        Parlament už teď vypadá jako nadbytečná banda příživníků. A Klaus má pravdu, když naznačuje, že už teď v podstatě o ničem důležitém nerozhodují. Řeší akorát hádky notorika Kalouska.

        • Ondřej

          já myslel že rozkrádačky agenta StB, grasyku, který okrádá naše západní spoluobčany z EU, kteří si dovolují naší zemi ze svých daní dotovat obnovu po hospodářské devastaci stranou a režimem, jenž byl prohlášena za protiprávní (Zákon č. 198/1993 Sb.) a kterému byl tento agent obchodním příručím, t..č. český pan premiér (bez důvěry) a s § na krku, za který se dostává 5 let natvrdo. Nevídané kdekoli v civilizovaném světě.

          takže – dóbro došli:-)

          • grasyk

            To je škoda, že se soustředíte na milióny a korupční aféry okolo miliard mezi týpky jako Kalousek, Topolánek, Klaus st., Sobotka a spol. vám jaksi unikají. Kromě toho stal jste se vynašečem rozsudku před proběhnutím soudu. To také docela svědčí o hodnotě rozumování, které tady předvádíte. … takže – Sieg Heil … :-)

    • MaB

      Václav Klaus ml. také řekl: Je suis Marine Le Pen .
      A Marine Le Pen řekla: : „Je suis pour la peine de mort“, (Jsem pro trest smrti.)

  7. vittta

    Tak podle pospíšila (TOP09) zvítězil Drahoš.
    No, podle Gazdíka také (Starostové).
    Tito dva ultraeurolevicoví politici to zjevně nemají v hlavě v pořádku
    Pak jsem se ještě dočetl, že zahraniční noviny se vyjádřily podobně.
    To je vidět, kde berou informace, protože fakt pochybuji, že někdo z jejich redaktorů ví, kde leží ČR, natož aby uměli česky.
    Upřímně levicový Zeman staré školy je označován za pravičáka až ultrapravičáka, euroskeptika a xenofoba. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pospisil-z-TOP-09-Na-TV-Prima-zvitezil-Drahos-521404
    Nejlepší hláška je tahle:
    „„Profesor Drahoš působil více uvolněně, byl v lepší kondici a jeho argumentace byla serióznější, pan prezident na mě působil unaveně,“ (Pospíšil)
    Hmmm….
    Na BL o výsledku debaty zatím mlčí, ale když jsem Bobovi Kartouzovi napsal, že volím prezidenta, (Bob si totiž stěžoval, že Drahošův tým dělá chybu za chybou) a ne jeho tým, tak mi odpověděl, že blouzním, že jsem se identifikoval s alternativní realitou v její krystalické podobě, a že bych se hodil do nějakého výzkumu.
    To tady od jednoho osvícence také pořád čtu, tyhle závěry…..

  8. Eddie

    Tak jsem se docetl . ze publikum rvalo na Drahose, ze je „spinavej zid“, zaslechl jste to nekdo ? Byl bych moc rad aby to nebyla pravda.

    • embecko

      Hele, Eddie, tohle uz prestava byt legrace. Nekteri rabini velkych evropskych mest vyzyvaji zidy k opusteni Evropy (padly tu odkazy z mainstreamu na Barcelonu, Pariz a tusim Brusel), za vsechny souhrnny odkaz z prestizniho Guardianu:
      https://www.theguardian.com/world/2017/jan/12/rise-in-numbers-of-jews-leaving-europe-for-israel-is-not-an-exodus
      „The IJPR looked at six countries – France, Belgium, Germany, Italy, Sweden and the UK“
      Tak tohle se deje na Zapade…ovsem antisemiti, rasisti a xenofobove jsou Cesi, od kterych nikdo neutika, v poho vyjdou s pul milionem cizincu, co ziji v CR. Zadne zharske utoky, zadne no-go zony, zadny exodus a navic si za prezidenta zvoli cloveka, jemuz ve stoje tleska zidovsky kongres (tedy AIPAC) a Algemeinerem je zarazen do 100 nejvlivnejsich osobnosti, ovlivnujicich pozitivne zidovsky zivot.
      V Parizi doporucil rabin nenosit jarmulku, do synagog se plizi ve skupinach, zadnimi vchody, po setmeni…ale to je jen politovanihodne…zatimco Cesi jsou nacisti, protoze na letisti nejsou k dispozici publikace s multikulturni tematikou.
      Nezveda se ti z toho nahodou kufr? A jeste to podporujes, anebo jak?

      Tady neco z dnesniho hnusu na Blistech:
      „Kdosi mi v minulých dnech právě svěřoval své překvapení při letu Lufthansou z Prahy do Německa, jak už jen vstupem do západoevropského letadla se člověk octne v úplně jiné atmosféře, než jaká vládne v ČR. Už při nahlédnutí do palubního časopisu letecké společnosti v něm čtete o celé řadě rozumných, inteligentních, do světa otevřených multikulturních tématech a opustí vás pocit špíny, který vnímáte v českém prostředí zejména v důsledku posledních volebních kampaní. Jiný kolega, novinář, Čech, který trvale žije v Londýně, byl v Praze shodou okolností krátce před říjnovými všeobecnými volbami a svěřil se mi, že byl ohromen sprostotou a špinavostí rasistických předvolebních plakátů, vylepených na tramvajích a v metru. Všichni pořád pevně doufáme, že špinavý a sprostý narativ, který ovládl veřejný prostor v České republice, není reprezentativní pro většinu obyvatelstva země a že lidé budou proti němu nakonec schopni se vzepřít.“

      Takze soudruh doufa, ze spina verejneho prostoru jeste nenakazila vsechny Cechy, zatimco v Anglii jede rasisticky diskurz na plne obratky tak, ze zide utikaji do Izraele? Je tohle normalni? Neni!

      • embecko

        Je to spinavy pokrytecky diskurz, na kterem by cestny clovek nemel byt ucasten.
        „Jak můžeš říci svému bratru: ‚Bratře, dovol, ať ti vyjmu třísku, kterou máš v oku,‘ a sám ve svém oku trám nevidíš? Pokrytče, nejprve vyjmi trám ze svého oka, a pak teprve prohlédneš, abys mohl vyjmout třísku z oka svého bratra.“
        luk 6,39-42

      • Eddie

        Saxi a to jak fakt myslis, ze to nevim ? NA rozdil od mnoha ceskych nacku jsem zil v Bruselu a v No Go zone jsem byl (je to uplne normalni ulice, nic tam nejni) . Myslis, ze nevim co jsou eurosocani za xindl ? Ale to neznamena, ze budu za kazdou cenu tlacit vahy do opacneho extremu. Pro me je ted neoNazi triumvirat Zeman Babis Okamura s v pozadi funicim komousem vetsi zlo.

        • Ondřej

          ja vím že je to hůře placené, ale mohl byste z fleku dělat zahraničího korespondenta z ČR. Co vy na to Eddie?

          Tato charakteristika je výstižná. Český taxikáři na Staromáku a ti ze štaflu v Pařížské – to je skutečná no-go zona. O tom píšou i bedekrech německého ADAC či točí videa že by i Semir Gerchán šel raději pěšky:-)

          Jo, a víte jak dostat zdarma reklamu na TripAdvisoru? No, to si musíte fakt vodmakat, viď Andreji….

          https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g274707-i96-k7075323-WARNING_Taxi_in_Prague-Prague_Bohemia.html

        • embecko

          Jak pises, tak jsem si myslel, ze to fakt nevis…pokud ano, pak je to tva volba, to ti rozmlouvat nebudu.

        • vera

          Ale ten triumvirát vznikl díky parlamentním volbám, Eddie, a je asi jisté, že nová vláda vznikne ještě v době Zemanova mandátu, takže na značnou část vašeho strachu nemá volba prezidenta vliv.
          Klidně si volte koho chcete, to vám neberu.
          Jenom fakt nechápu, proč ausgerechnet právě ted nás chcete chránit před námi samými, a volit prázdný sud, kterého vyvede z míry jakákoliv silnější osobnost. Protože s ničím nemá problém? Jenže právě s takovými jsou potom ty největší problémy.
          Říkáte že nechcete tlačit váhy do opačného extremu. Nechcete změnit jejich současný směr, a to i když víte že je to xindl? Nechcete nám dát ani trochu šance, abychom se třeba jen na pár let mohli poposunout jinam. Takže nám nevěříte. A nechcete, abychom jakkoliv, třeba i jenom slovně, vzdorovali ochranným křídlům eu.
          A to by mě zajímalo nejvíc, co když náhodou vyhraje Zeman, co budete dělat, když jste pro ochranu našeho dobra vážil tak dlouhou cestu.
          Budete nespokojen? Hodně?
          https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Chysta-se-sjednoceni-neziskovek-Mohou-byt-dost-radikalni-prozradil-Tomas-Halik-kdyz-mluvil-o-Zemanovi-521119

          • vittta

            Halík oficiálně založil „hitlerjugend“.
            Ti mladí, nesmírně obětaví lidé jsou unikátní dějinnou vyjimkou.
            Rebelují, placeni za to velkokapitálem a v jeho službách.

      • vittta

        Já jsem to četl, a nic na tom nemění, že Čulík je fanatik náboženského ražení.
        Protože Čulík je jedním z mnoha.
        Svým způsobem mě Eddie velice překvapil.
        Kam se hrabe Ondřej či MaB.
        Eddie se opravdu a upřímně bojí vzestupu nacismu v českých zemích.
        U diskuze kandidátů se dívá na vzestup Hitlera.
        Má skutečný strach, ale ten není a nemůže být živený jen čtením českých, kolaborantských médií, protože jakkoliv lžou a manipulují, o nacistech zase úplně psát nemohou, vědí, že tu žádní nejsou, až na nějaké vyjimky, které ale nelze pomalu dohledat.
        Musí se to psát i v těch západních.
        Ondřej reaguje trošku jinak.
        Je to lhář a zřejmě troll, ale nacismu v českých zemí se zjevně nebojí.
        Ví, že tady žádný není.
        MaB je naivní, je spokojena s Macronem a s typicky západním pohledem jakýmsi záhandným způsobem věří v nenásilné řešení, což ve svém nitru zamotává i tak, že se vlastně ani ve Francii nic zvláštního, resp. zlého neděje.
        Ale nacismu v českých zemích se nebojí.
        Proč?
        Ale Eddie se fakt bojí…..
        Západ tleská pochodům ukrajinských neonacistů, které mají ve znacích úplně normálně svastiky, dobrovolníci se hlásí k odkazu SS, Bandera je adorován jako hrdina, Židé, jak píšeš, utíkají v hrůze pryč, ale oni se děsí českého nacismu……
        Neuvěřitelné!!!!

        • Eddie

          Ale prdlajs boji, jen upozornuje, pokud si ho obyvatelstvo bude prat, stejne s tim nic neudela. Spis to bude otravne zase se stehovat nekam.

          • vittta

            My u nás nemáme nacismus v lásce.
            Není to tady tradice, jako leckde na západě, či pobaltí, nebo na Ukrajině.
            Proto se také ideologicky čím dál více vzdalujeme EU.

            • Eddie

              Ja vim vzdalujete se smerem k stredoasijskym stepim, tak stastnou cestu

              • vittta

                Eddie, nechte toho.
                V r.1968 k nám vtrhla spojená vojska VS, ne jen Rusové.
                Hodně se o tom mluví, Rusko, komunismus…..
                Pak vidím, že v Rusku ani neslavili 7. listopad.
                Vpád německé armády do vojensky zlikvidované republiky jako by se ani nestal.
                Tisíce popravených českých vlastenců jako by nebylo.
                Našich vojáků padlo kolem 25 000 na všech frontách II.světové války- v boji proti Německu a jeho spojencům.
                Nebýt euroasijských stepí, už bychom tu nebyli.
                Západ bojuje proti nacismu a jmenuje u toho mimoděk státy V4 a Rusko.
                Ale to západ vtrhl do Ruska spolu s nacisty, tažení na východ se účastnili Francouzi,Němci, Rakušané, Belgičané, Italové, Španělé…
                Naši českoslovenští dobrovolníci bojovali proti nacismu, západní dobrovolníci bojovali pod prapory SS proti Sovětskému svazu, Říšský sněm hájili do posledního náboje Francouzi.
                Nestydí se, a jiné obviňují.
                Nebuďte takový i vy, přece nejste degenerovaný západní tupec a neználek, ale Čech, jako my.
                Jste jedním z nás, nebo ne?
                Nemusíte mít stejné názory, dokonce ani nemusíte volit Zemana.
                Je to vnitřní pocit, pocit sounáležitosti.

                • Eddie

                  Pokud budu sounalezitej, nebudu objektivni. Pokud chci byt objektivni musim k Vasemu seznamu pridat Estonce a Lotyse. Ale stejne tak musim videt Katyn, musim videt „Travniki“, kteri slouzili v TL Belzec. Musim videt US konvoje do Murmanska. Musim videt severni a jizni Vietnam proti sobe. A z posledni doby musim videt treba Srebrenici nasich srbskych bratru a jejich nasledne bombardovani z letadel, jejichz prelet povolil, ano, Milos Zeman. Nikam se nedostaneme pokud nebudeme objektivni.

                  • vittta

                    Můžete být objektivní jak chcete, Eddie, ale na výběr máte jen ze dvou možností.
                    Drahoše a Zemana.
                    Drahoš reprezentuje moc nadnárodního kapitálu, dávno propojeného s organizovaným zločinem.
                    Zeman reprezentuje staré časy boje mezi levicí a pravicí, jednou to tady už psal Sax.
                    Ale též reprezentuje Českou republiku, a obyčejné lidi.
                    Udělal mnoho chyb, než se dostal na tento post, ale vyzrál, je to státník, i když plno věcí od něj nepřijímám.
                    To považuji ale za normální.
                    Mám uvažovat tak, že nyní je na řadě Drahoš, aby dělal chyby,(a bude je dělat, ať už úmyslně, nebo neúmyslně) ale vzhledem k daleko složitější mezinárodní situaci, chyby daleko zásadnější, které mohou ohrozit samotnou českou státnost?
                    Jistě, čtu tady pohrdání českou státností, pohrdání českým národem, pohrdání českým lidem, a myslím pod slovem český, lid moravský i slezký, a myslím tím bílé i černé, protože i když myslím, že negr není Evropan v tom slova smyslu, může se hlásit k našemu národu a pokud bude respektovat naše zvyky, bude přijat s otevřenou náručí, stejně jako Cikán a kdokoliv jiný, protože my máme rádi cizince, kteří nás ctí.
                    Ano, čtu tady to pohrdání, ale naši předkové prolili svou krev v mnoha zemích světa za tuto naší zemi, a já nemohu zradit jejich odkaz, a vysmát se jejich obětem.
                    Tahle země stojí za víc, než za zasrané žvásty nějakých debilů, protože my, obklopeni nepřáteli- už tady jsme 1200 let, přežili jsme mnoho germanizčních vln, a hovoříme naším jazykem, zatímco jiné, silnější národy zmizely, jako by nikdy ani nebyli.
                    Prostě to nemohu bagatelizovat, nemohu zradit!

                    • vittta

                      Pokud tam nejdete proto, že nemáte souhlas ani s jedním, je to volba.
                      Pravděpodobně to pomůže spíše Zemanovi, který má věrnější elektorát, to je třeba si uvědomit.
                      Takže tuto variantu volí někdo, kdo by raději Zemana,(resp. status quo) i když tak raději, aby ho přímo volil, to zase není.

                  • vittta

                    A nesnažte se vidět moc dozadu.
                    Když vidíte Katyň, můžete klidně vidět i válku rusko polskou 1920 a Pilsudského mezimoří, a pobití sovětských zajatců.
                    A konvoje do Murmansku byly konvoje obchodní, SSSR za dodávky platil, i když poslední splátka byla zaplacena teprve nedávno.
                    Dějiny nejsou nic čistého, ani nic krásného.
                    Kdo chce psa bít, hůl si najde , ať na toho, či onoho, a klidně tomu může říkat i objektivita, nic to na tom nezmění.

                    • Eddie

                      S tim je rozhodne treba souhlasit, rekneme jeden za 18, druhy 22-2, na tom se shodneme, ne ?

                    • vittta

                      Teoreticky.
                      Ale fakt je ten, že Rusové kolonizovaným národů jejich kulturu ani jazyk nebrali.
                      Obávám se, že Finové by se samostatnosti od Švédska jen tak nedočkali.
                      Určitý rozdíl v tom bude, i když samozřejmě, velmoc je vždycky velmoc a je třeba být ostražitý.

      • tresen

        Na otázku, jestli na půdě židovských obcí padl nějaký „generální pokyn“ koho volit, odpovídá v Parlamentních listech Jiří Löwy z plzeňské židovské obce:

        „To nepadlo ani na půdě samotných židovských obcí, ani na Federaci židovských obcí. Samozřejmě mezi sebou diskutujeme, kdo koho bude volit. Tak, jak člověk poslouchá, jsou to různé názory – jestli to bude Zeman, Drahoš nebo Fischer, který byl ještě nedávno ve hře. V dnešní době nelze nikomu nic diktovat a byla by to hloupost. Myslím si, že většina lidé ze židovských obcí pravděpodobně bude volit Drahoše. Lidé si to nechávají pro sebe, ale myslím si, že všeobecně je to věk pana Zemana a některé jeho názory, přestože s jinými třeba sám o sobě mohu souhlasit, ale většina je natolik hraničních, že i já se přikloním k panu Drahošovi.“

        • vittta

          To jsem četl.
          Löwy ze sebe buď udělal užitečného idiota dobrovolně, nebo byl obyčejně zneužit.
          Já to četl, myslím že to je ze včerejška, a zaujalo mě tohle:
          „Myslím si, že většina lidé ze židovských obcí pravděpodobně bude volit Drahoše.“
          Takže Löwy MYSLÍ, že VĚTŠINA, PRAVDĚPODOBNĚ, bude volit Drahoše.
          Jasně.
          Dík za vyčerpávající info.
          Jediné, co lze brát jako fakt, že že Löwy bude volit Drahoše, a to ještě kdovíproč, když s mnoha názory Zemana souhasí.

          • tresen

            Nemusíte mi děkovat. Stejně nepoberete, co je v tom podstatné. Že i člověk, který by teoreticky měl být jasným Zemanovým voličem /pro jeho proizeaelský postoj/, si uchovává schopnost vidět ho reálně, v celé nevábné podobě.

            • vittta

              Tedy…to jsme asi četli každý jiný článek.
              Já tam vidím určitou chválu na Pana prezidenta a jeho názory.

      • Ondřej

        a s kým vy létáte, embéčko? Je, já zapomněl, vy jezdíte a máte rád ty dálnice a jejich odpočívadla ….Ale když srovnáte Lufthansu s ostatními, pak vážně vychází nejlépe. Já vím, zase si tam člověk tolik nepokecá jako na Hegau West….

        Mysli, si to víc lidí než jen pan Čulík

        Lufthansa voted “Best Airline – Europe”
        Among carriers receiving top honors for transatlantic services in Skytrax’s “2010
        World Airline Awards” survey
        East Meadow, NY, May 28, 2010 – Lufthansa was named “Best Airline – Europe” at
        Skytrax’s 2010 World Airline Awards in Hamburg. This annual survey, also known as “The
        Passenger’s Choice,” compiled the responses of nearly 18 million travelers from over 100
        countries, making it the industry’s largest passenger poll. Lufthansa was also recognized
        as the third best airline for its transatlantic service.
        “This award is one of the highest accolades an airline can achieve, which makes us
        exceedingly proud that passengers from around the world have offered us such praise,”
        said Jens Bischof, VP The Americas for Lufthansa. “Whether they are enjoying the results
        of our worldwide lounge extension program, the comfort offered by our new Economy
        Class cabins, or preparing to experience Lufthansa’s newly launched A380 and our
        internet onboard product, FlyNet, which will relaunch this summer, travelers across all
        passenger categories have come to expect an exceptional and innovative experience
        from Lufthansa.”

        Jak dopadla česká ČSA nevíte někdo?

    • vittta

      Eddie, kdyby tohle někdo fakt řval, tak to slyšíte od rána do večera, ale kdo ví, třeba jo, ale plošné to určitě není, Češi nejsou antisemité.
      Zeman je mimochodem velký přítel Izraele- což je mu ale (a teď se podržte) tvrdě vyčítáno!

          • vittta

            Co by to mělo dokázat?
            Samozřejmě, dokazuje to, že Češi nejsou antisemité, ale od váš bych čekal spíše nesmělý pokus o prokázání opaku.
            Mimochodem, neměl byste novější data?
            Přecijenom, rok 2015 už je pryč, a od té doby se opravdu hodně změnilo!

            • Ondřej

              Je tam jen to, že vy o české společnosti nic nevíte, vittto. Zkuste si to přečíst, vím je to na vás moc dlouhé, ale zkuste to, prosím. Že byste věděl a schválně lhal, z toho zrovna vás vinit nebudu:. 2015 nebyl jiný než je dnes. Možná jste byl v té době vice na střeše a neživil jste se 24hod. ideologickou propagandou nacionálfašismu se silným rasistickým šovinismem k lidem jiné barvy kůže a víry. Jak říká Saul, když někdo mluví jako nacista, chová se jako nacista, pak je velmi pravděpodobné, že je i nacista.

              Česká židovská obec v tom dokumentu jasně popsala že antisemitismus nachází podhoubí v ČR díky starým stereotypům, třídně-náboženské nenávisti pramenící z poražené ideologie materialistického zvulgarizovaného marxismu-leninsimu, a že je živena i falešnými mýty, které budou stejně jako UFO v zoně 51 stále živé a lidem jim budou věřit, i když se z té vojenské báze stane muzeum kuriozit. Krom klasické ideje bílé povýšenosti (supremacy) co u nás ani pořádně nikdo neví, odkud má přebírat své sociálně antropologické rysy včetně toho, že by se zde scházeli čeští rodově čistí blonďáci s modrýma očima, je pak celá záležitost především klasickou sociální deprivací mladých nezaměstnaných dělníků a části starších, co se cítí ideově poraženi ideologií liberalismu a ekonomické svobody z r. 1989 a přijetím západních hodnot. Takže je to daleko více tím, jak se lidem žije v severních Čechách a tím, že lidé znají příběh Leopolda Hilsnera a jsou v mnoha ohledech mylně přesvědčeni, že to „politicky korektní“ Masaryk zařídil tak, aby byl žid Hilsner nevinný, protože si to doba žádala /stejně jako údajně dnes žádá pardonovat něco podobného muslimům/., než by to bylo nějakou rodovou či národní latencí.¨

              Tihle lidé totiž mají i plochou představivost a emocionalitu a nedokáží nic nového vymyslet a proto se těchto dogmat drží jak staré vesty. Jinou neznají, rodiče ani prostředí, kde vyrůstali jim žádnou hodnotovou variantu k nenávisti, bohužel nenabídli.

              Mějte pěkný den.

              • vittta

                Od mého náckovství, přes práci na střeše,špatný život v severních Čechách, až po hilsneriádu.
                Pak emocionalitu, dogmata, prostředí.
                Nic nového.
                A co furt máte s tím mým nacismem?
                Přeci jsme se shodli, že jsem nacista, rasista, a xenofob, a též že jsem na to náležitě hrdý.
                Byl jsem odhalen, rozklíčován, a ano, byl jste to vy, Saul ale i Seal a Třešeň, kdo mě jasně usvědčili.
                Třešeň dokonce odhalila, že mám na prsou českého lva, i když tedy…má ho můj brácha, ale já mám doma národní vlajku, co je samo o sobě jasným a hmatatelným svědectvím o mém náckovství.
                A ano, je to právě ta konkrétní vlajka, se kterou jsem chodil v listopadu 1989 svrhávat starý svět, tehdy se to ještě mohlo, a zpívali jsme hymnu a mimo jiné křičeli „konečně jsme národ“ a nikdo nás jako nacisty neoznačoval.
                Tehdy ještě nebyli Saulové a Ondřejové, aby to dokázali poznat, nebo byli zalezlí v SSM a jiných pokrokových organizacích.
                A proč bych měl číst nějakou výroční zprávu židovské obce z r.2015?
                Já nejsem Žid.
                Mě stačí když vím, že vrh zápalné lahve do synagogy je na západě vyjádřením politického názoru, konkrétně v Německu- a je to oficiální, je to rozhodnutí soudu.
                U nás je to pořád ještě závažný rasový trestný čin.
                Jsme za vámi v antisemitismu ještě několik kroků daleko.
                A doufám, že vás v tomto pojetí humanity ani nikdy nedohoníme.
                A nakonec, Ondřeji- to VY jste ty Židy vraždili po statisících, vy jste vinni- ne MY!

                • Saul

                  „Tehdy ještě nebyli Saulové a Ondřejové, aby to dokázali poznat, nebo byli zalezlí v SSM a jiných pokrokových organizacích“

                  A kde jste byl zalezlý vy?
                  Ze které IV.cenové jste přes zaplivaný okna uviděl nějaký průvod,ke kterému vám přišlo bezpečné se přidat a vyrazil s pár promile v krvi,vlajkou a hulákáním svrhávat ten starý svět?

                  • vittta

                    Vy to možná nevíte, protože jste byl příliš mladý, ale lidé tehdy na demonstrace opilí nechodili.
                    Bylo to obrovské morální vzepětí, bylo by považováno za neslušné, jít tam opilý.
                    Ale vy jste se chtěl jen ozvat, že jo, ratlíčku, a kousnout Vítečka zezadu do achilovky…já vím.
                    IV. cenová, zaplivaná okna,zbabělost, a promile v krvi.
                    Zkuste být originálnější, jste trapně nepovedenou kopií Ondřeje.

                    • Saul

                      No tak když si ani teď se slušností hlavu nelámete,tak si živě dovedu představit,jak jste to měl tenkrát.
                      Achilovky říkáte?No vidíte,jak jsem se zase trefil.
                      Vy těch achilovek ovšem máte poněkud víc a je těžší se spíš do nějaké netrefit,než trefit.

                    • vittta

                      Vy si slušností lámete hlavu asi tak, jako Drahoš.
                      Já si s ní vůči vám lámat hlavu musím, protože zajedno tady nejsem sám, a za druhé to tady není moje.
                      Kdyby bylo po mém, jinak než zmrd bych vám ani neřekl.
                      Nebylo by pro mě nic tak zábavného, jako vaše reakce poukazující na moje frustrace, na mé dětsví, na mou IV cenovou skupinu, na můj životní neúspěch a jiné výplody kurev, které nemají nic jiného, než falešnou slušnost, co nabídnout.
                      Když Fero Fenič navrhoval, aby kandidáti na prezidenta při duelu oba stáli, také to řekl slušně.
                      Ale slušné to nebylo ani trochu, kdyby vám náhodou nedocházelo, jak to myslím.

                    • Saul

                      „Kdyby bylo po mém, jinak než zmrd bych vám ani neřekl.“
                      Já vím.
                      Od vás bych ani nic jiného nečekal a vlastně mne tím uklidňujete.
                      Vždy, když se tady pokoušíte o slušnost, je to jen ve chvílích,kdy vám hrozí vyhazov,nebo když někoho chcete zmanipulovat na svoji stranu.
                      Potom se zase ihned vracíte do zajetých kolejí své povahy a charakteru.

                    • vittta

                      Mě tady vyhazov rozhodně nehrozí, a když, budu na to včas upozorněn.
                      To je z mé strany respekt k majitelce, a především čtenářkám,umírněné používání vulgarismů.
                      Výzva k diskuzi pak nastala v případě, kdy diskuze v tom slova smyslu vázla, což si sice majitelka zavinila sama, protože vás pochválit, znamená vás vybudit jen k předvádění jak malé děcko, ale já jsem svým osobním příkladem chtěl diskuzi kultivovat.
                      To, že jsem vám napsal, co jsem napsal, bylo jen proto, že je to už nyní v jiném vláknu, daleko, daleko za aktuálnem, takže to nijak nenaruší aktuální diskuzi.
                      Co má moje vulgarita společného s mým charakterem a mou povahou nevím, ale myslím, že charakter a povaha se pozná více z jiných projevů, než jsou ty verbální.
                      Vy jste teď vzteky bez sebe, že už nemáte ty příznivce, co jste míval, a považujete moje příspěvky za manipulaci ostatních.
                      Já ale jen píšu své názory, a píšu je už od svých 39 let pořád stejně, a jsou přád stejné, i když samozřejmě, musím jejich radikálnost přizpůsobovat reálné, politicko-ekonomické situaci.
                      A jelikož je už poměrně dávno, kdy mi oněch 39 let bylo, myslím, že mě všichni dobře znají, a věru nemusím nikoho manipulovat.
                      Za to vy to máte přímo za nutnost, protože za tu dobu, co sem píšete, jste ještě nevypotil nic jiného, než že je ten či onen nacista a rasista, melete o Židech a vulgaritě a jste přesně ten typ blbečka, co z něj názor jen tak nevypadne, protože ho ani nemá, ale za to nálepek z něj padá, jak z reklamího katalogu.

                    • Saul

                      „Vy jste teď vzteky bez sebe, že už nemáte ty příznivce, co jste míval,“
                      Kdy to bylo,co jsem tu míval příznivce?
                      To se povedlo, zrovna vám,co tu pravidelně pláčete nad pár minusy.:-)
                      S tím předvádějícím se malým děckem a vaším osobním příkladem kultivace diskuse ostatně taky.

                    • vittta

                      Nad mínusy nepláču, analyzuji je.
                      Nyní evidetně taháte za kratší konec, jste tak trapný, že vám plusy nedávají už ani moji nejzarytější nepřátelé.
                      A plusy jste dostával jen v hádce se mnou, jinak si vás nikdo nijak nevšímal, protože prostě není proč!
                      Už mě ty vaše slizocinty nebaví, máte poslední slovo!

                    • Saul

                      Za poslední slovo děkuji,to jsem opravdu nečekal.
                      Využiji ho tedy jen na upřesnění vašeho komentu.
                      “ …..jinak si vás nikdo nijak nevšímal, protože prostě není proč!“
                      Bohužel jste si mne povšimnul vy sám.
                      Zkuste se vrátit na začátek vlákna
                      „Tehdy ještě nebyli Saulové a Ondřejové, aby to dokázali poznat, nebo byli zalezlí v SSM a jiných pokrokových organizacích“
                      Tak ještě doplním,že tehdy už Saulové byli a hákovali jako dělníci ve fabrikách a být zalezlí v SSM neměli zapotřebí.
                      Takže tím se nám kruh dnešní diskuse hezky uzavírá a když si mne zase někdy příště povšimnete,můžeme v ní pokračovat,ale nezapomeňte, co jsem vám kdysi psal o mých záplatách na cizí hrubé pytle.

                  • tresen

                    Myslím, Saule, že v tomhle směru Vitttovi křivdíte. On to tehdy nejspíš myslel upřímně.
                    Na svou dnešní pozici se určitě dostával postupně, tak jak na něj dorážely všechny ty ošidné vlny, kterým některé povahy, ovlivněné výchovou a okolím, nedokážou odolat.

                    • vittta

                      Tehdy to, vyjma věšiny havlovců, mysleli upřímně asi všichni.
                      Mou dnešní pozicí asi myslíte můj rasismus, nacismus a xenofobii, ze které jsem byl už několikrát bojovníky jako jste vy a Saul „usvědčen“.
                      Máte tam ale malou, nic méně zásadní chybu.
                      Moje dětství a mládí bylo svým způsobem tvrdé, ale to mě naopak naučilo, většině jakýchkoliv vln odolat.
                      Jen člověk se zkušenostmi je odolný.
                      Vy si ale myslíte, že jste odolní díky čtení mainstreamových blábolů, které mají společnou leda aroganci a pohrdání.
                      Já vím, co přijde a přijít musí.
                      To vy to nevíte, i když to máte přímo před ksichtem.
                      Jenže jakkoliv to máte před ksichtem, úplně stačí, když někdo napíše, že to tak není, a už se cítíte být na vyšší úrovni jak ti, co to vidí.
                      Nežijeme v ráji, jsme na zemi, kde každý organismus je krutý a bezohledný, aby přežil v tvrdé konkurenci boje o energie.
                      Lidé nejsou nijak horší, jak jiné živé bytosti, jak se často říká.
                      Nejsou ale ani lepší ve své většině.
                      Vyjimky pravidlo jen potvrzují, nevyvracejí ho!

                  • Ondřej

                    U nás jsme SSM, sím neměli…Nesmíte všechny soudit podle sebe…

              • oh

                Vy sám jste to nečetl, Ondřeji, pouze jste tím odkazem zakryl a jakoby legitimizoval svoje vlastní výmysly a zmatené konstrukce.
                Česká republika však i nadále zůstává pro židovskou komunitu ve srovnání s jinými státy ve středoevropském regionu a západní Evropě bezpečnou zemí. Veřejnost má k židovské komunitě spíše neutrální vztah. Antisemitské projevy, jak konstatuje i tato zpráva, se ve většině případů omezují na internet – tedy články ne webech a příspěvky ze sociálních sítí. „
                (Strana 5 z vašeho odkazu, Mr Fake News.)

                • tresen

                  To, že se tuzemské projevy neonacismu většinou „omezují“ na internet, je pravda.
                  Ale to nemůže popřít jejich rozšíření, ani připravenost nositelů těchto názorů přejít do akce.

                  • vittta

                    Jo?
                    A jak se ta rozšířenost a přípravenost jít do akce projevuje?
                    Ještě aby tak nějaká náckovská kurva hodila fajerflašku do synagogy, co?
                    To by bylo, co?

                  • oh

                    Vážně? V čem, třešni, tedy vidíte tu „připravenost jít do akce“ vy? Jak se to projevuje, když ta akce se furt ne a ne dostavit? (Tedy, nechci si na nedostatek akcí stěžovat, nedostatek právě takových akcí mi docela vyhovuje, ale vy prý vidíte nějakou připravenost jít do akce, kterou já prý nemohu popřít, takže bych rád věděl, jak jste k tomu závěru dospěla – z kávové sedliny, vyšlo vám to v kartách, nebo vám to řekla nějaká TV věštkyně? Já totiž nic takového nevidím – asi se nestýkám s těmi „správnými“ lidmi.)
                    Já si tu zprávu přečetl a prošel i kapitolu 7, přílohu obsahující ty internetové antisemitismy. A jsem nucen konstatovat, že za antinsemitismus jsou považovány autory i zprávy o kritice jednání Státu Izrael nebo vyšetřování izraelských vojenských akcí, provozované známou rasistickou a antisemitskou organizací zvanou OSN. A zcela zadarmo vám jeden vzorek takového – podle mého názoru účelového – antisemitismu poskytnu. Kupodivu z Čulíkových Britských listů a týká se hodnocení stejné zprávy FŽO za rok 2014
                    https://blisty.cz/art/77467-kritizujes-jak-jedna-izraelska-vlada-podle-prazske-zidovske-obce-jsi-antisemita.html

                    P.S. Třešni, domnívám se, že tento můj příspěvek by podle kritérií používaných autory Zprávy byl též antisemitský incident.

                    • tresen

                      Mluvíte o míře antisemitismu, jak ji vidí zpráva židovské komunity. Já o latentním příklonu k nacismu, jak ho vidím bujet na internetu.
                      O příklonu k násilným způsobům řešení problémů, o náznacích sympatií ke zplynování či jiném způsobu likvidace nepohodlných skupin lidí /nepohodlných autorům těch výroků/. V mírnější formě je pak nepřehlédnutelná nemístná paušalizace /zejména přičítání negativních vlastností/ve vztahu ke skupinám lidí z hlediska jejich původu či náboženství a podsouvání zločinných úmyslů lidem z těchto skupin.

                    • oh

                      Možná se pletu, ale nezačalo celé tohle vlákno diskuze právě o antisemitismu?
                      Když už tedy mluvíme o nemístné paušalizaci, domnívám se, že lepení nacistických a fašistických nálepek na vše v dosahu do té kategorie patří také. A dodal bych, že pokračovat tak, že každý mluví o něčem jiném, nemá smysl.

                    • tresen

                      Myslím, že jsem nálepku fašismu či nacismu nepřilepila nikomu, kdo se o to sám nezasloužil.
                      Mimochodem, je něco jiného, když takto označkuju člověka za jeho dohledatelné projevy, než když fašista dopředu odsoudí člověka, o kterém vůbec nic neví krom jeho náboženství nebo původu.

                • Ondřej

                  Internetem to začíná a házením Molotových do pokojů spících Natálek to pak končí. Jistě ta rodina nebyla židovská, někdo by řekl, že „jen“ romská, takže antisemité nejsme. Ano, zatím tu Reichskristallnacht neměli. Ale máme tu sprejerské útoky od neonacistů na kavárny ala Café V Lese nacistickými symboly. Krnáčová a Feri je pak šli čistit, aby se postavili za ty, kterým bylo vyhrožováno.

                  je pak otázka jestli projevy neonacismu musí mít jen antisemitské podhoubí. Nakonec i Arabové jsou semité.

                  • oh

                    Mr Fake News, argumentace na city vám jde také velice dobře. Jak ovšem nepochybně moc dobře víte, vrhači zápalných lahví z Vítkova dostali v – podle vás – rasistické ČR vyjímečné tresty za pokus o vraždu, které jim nakonec potvrdil i ústavní soud. IMHO po zásluze.
                    Ve vámi tak milovaném a neustále nám – rasistickým Čechům – předhazovaném demokratickém multilkulturním Německu vrhače zápalných lahví do synagogy ve Wuppertaalu soudy odbyly podmínkou a několika hodinami veřejně prospěšných prací, protože tím dle názoru soudů vyjádřili politický názor a kritiku politiky Státu Izrael a prý nešlo o antisemitský čin.
                    Mimochodem, pokud jsem z té vámi odkázané zprávy pochopil správně používaná kritéria antisemitismu, pražská FŽO by s názorem německých soudů nesouhlasila. A představte si, já s ním nesouhlasím také. To asi budu rasista. :D

                    • Ondřej

                      kým jste musíte vy vědět nejlépe, takže já budu ten poslední, kdo by se vám to snažil vymlouvat:-)

  9. Ondřej

    Obávám se, že s těmito rétorickými figurami by se na západě mohl prezident Zeman max. tak ucházet o post vrátného v nočním klubu. Takže tuto rekapitulaci je velmi dobré si nyní připomenout.

    1) Nikdy v souvislosti s výkonem prezidentské funkce nepřipomínat větu, která se třepotá na vlajce nad jeho pracovištěm. Mohlo by totiž někoho napadnout, že pod tímto heslem pracuje člověk, který má od našich soudů dvakrát černé na bílém potvrzeno, že je lhář.

    2) Poprvé v souvislosti se lživým nařčením novináře Ivana Breziny (jemuž podsunul neexistující korupční honoráře), podruhé v souvislosti s Ferdinandem Peroutkou, kdy z přesvědčeného antifašisty, který strávil okupaci v koncentráku, udělal Hitlerova obdivovatele. V prvním případě se dokázal – ještě jako ne-prezident – omluvit, ve druhém rozhodnutí soudu ignoruje. Ani prvé, ani druhé jméno pokud možno v médiích nepřipomínat!

    3) Ze stejných důvodů nikdy nepřipomínat dávnou „bamberskou aféru“, kdy muž, pracující nyní pod heslem Pravda vítězí, nejprve popřel, že by kdy viděl, natož se sešel s jistými korupčníky, a pak se pochlubil, že s nimi mluvil a shodil je ze schodů. Tady nebylo třeba soudů – tady se lhář usvědčil sám.

    4) Ze stejných důvodů raději nepřipomínat ani jeho výrok, že byl účastníkem demonstrace na Národní třídě 17. listopadu 1989. Tady opět nebylo k vyvrácení lži třeba soudů, tady se lhář usvědčil sám výrokem o tom, že vlastně o žádný masakr nešlo, neb prý ti strejdové milicionáři v něm žádnou hrůzu nebudili (poznámka pro později narozené: na Národní zasahoval Pohotovostní pluk kdy jedním z nich byl náš současný člen koalice Zeman + Babiš + Okamura + Filip 2x neúspěšný prosebník o teplý flek v kontrolní komisi GIBS, Zdeněk „Mlátička“ Ondráček, strejdy od milic si tam strejda Miloš přidal z úplně jiných demonstrací).

    5) Nadále dodržovat striktní zákaz v komentářích, zprávách i obrazových dokumentacích používat slovo „viróza“ a vše co s ním souvisí. Výborný nápad je naopak ve všech médiích překrýt vzpomínku na tuto událost novým plánovaným zpřístupněním korunovačních klenotů – snad se to napodruhé povede bez virózy.

    6) Rozhodně nezdůrazňovat ani prezidentovo opakované prohlášení, že nevedl a nevede žádnou kampaň. Vždyť pouze nechal zemi oblepit billboardy, na spanilé jízdy, placené z našich kapes, nejezdí jako kandidát a týden co týden se řadu měsíců jako ne-kandidát objevuje v „Televizi dvou Zemanů“ (Majora a Miloše) v účelově ad hoc zřízeném exkluzivním pořadu Týden s prezidentem.

    7) Pokud možno moc nepřipomínat ani to, že prezident, který se bezpečnostními rámy a dalšími vychytávkami opevnil na Hradě jako dosud žádný jeho předchůdce (včetně Husáka, Novotného i Háchy) zároveň toleruje ve svém bezprostředním okolí osoby buď s nižádnou, nebo negativní bezpečnostní prověrkou. Těmito rámy tedy denně procházejí osoby, které jsou daleko větším bezpečnostním rizikem pro stát, než davy turistů.

    8) Ze stejných důvodů raději neuvádět v komentářích a zprávách jména Nejedlý, Mynář a Zbytek.

    No, není toho málo, že?

    .

    • oh

      Ondřeji, protože už zase bezostyšně vykrádáte cizí texty bez odkazu nebo aspoň zmínky o autorovi – tím je v tomto konkrétním případě Vladimír Just, dovolím si vložit, speciálně pro vás, výtah z jistého poučného klipu, který (nebo jeho alternativní náhražky) dostávají jako nepřeskočitelný bonus všichni, kdo si koupí originální filmový DVD nebo BR disk. „Auto byste neukradli, mobilní telefon byste neukradli, film byste neukradli…“
      Takže se, prosím, polepšete… :D

      • grasyk

        Nesuďte ho tak přísně, oh_u. Lidem bez vlastních myšlenek a názorů nezbývá nic jiného než kopírovat či nechat se vodit na drátkách. Proto zřejmě Ondřej tak sympatizuje s panem profesorem Drahošem. Svůj k svému. Vrána k vráně sedá – rovný rovného si hledá. :-)
        Člověk s vlastními názory ocení jiného člověka s jeho názory – přestože s některými jeho názory souhlasit nemusí.

        • pacifista

          No Ondřej se snaží a snaží se tak, jako kdyby byl za to placený. Když nemá argumenty, přejde na jiné téma, nebo neodpoví. Svědomí nemá žádné, vše mu jde s lehkostí.

          • grasyk

            Zajímavý postřeh s tím svědomím. I to bude asi mít společné s těmi, které preferuje.

  10. Ondřej

    Zeman tortálně propadl ve znalostech toho jak funguje EU a jeho členové na základě práva. Chápu, o EU se moc nestará a jezdí namísto toho do zemí, kde neplatí ani demokracie ani tam není životní úroveň, ke které bychom se snad chtěli přiblížit.

    Takže z čeho tu školím vitttu netuší ani prezident. I vittty to, vážně nevadí, ale u prezidenta je to na vyhazov.

    JIŘÍ DRAHOŠ: „ Řekl (Miloš Zeman – pozn. Demagog.cz), že by Dublin IV nepodepsal. Nějak zapomněl na to, že to prezident nepodepisuje.“

    PRAVDAsdílet výrok
    Prezident České republiky podle Ústavy sjednává a ratifikuje pouze mezinárodní smlouvy. Ratifikace se tak nevztahuje na právní předpisy vydané na základě mezinárodní smlouvy, jako například nařízení. Mezi nařízení patří i návrh nařízení Dublin IV, který by tak v případě schválení působil v českém právním řádu přímo, bez toho, aby vnitrostátní předpis musel implementovat, jak je tomu v případě směrnic. Výrok tak hodnotíme jako pravdivý.

    Takže Dublin IV prezident nejen že nebude projednávat, ani podepisovat. EU směrnice a proces jeiich přijímání nějaký český prezident vážně nezajímá.

    a další o dost horší

    MILOŠ ZEMAN: „Ústavní zákon byl, pane profesore, zapotřebí jenom proto, protože to byla jediná cesta, jak obejít onu směrnici Evropské unie, neboť jak možná víte, ústavní zákon je nadřazený této směrnici. Běžný zákon nikoli. “

    Nehodnotíme, zda byl ústavní zákon jedinou cestou k obejití směrnice, hodnotíme pouze vztah unijního a vnitrostátního práva. Přičemž ani podle unijního, ani podle vnitrostátního výkladu, není ústavní zákon sám o sobě nadřazen evropské směrnici, naopak obecně platí přednost unijního práva.

    Je jasné, že Unijní právo má přednost, samozřejmě naše Ústava může být s tímto v rozporu, ale jen v otázce svrchovanosti. Jestli by tento rozpor existoval, pak jsme měli už dávno ( nejpozději podpisem Lisabonské smlouvy) naši ÚSTAVU PŘIZPŮSONIT UNIJNÍMU PRÁVU.

    A za druhé – opravdu jsme měli před přijetím Lisabonské smlouvy pořádat veřejné čtení a pozvat tam hlavně lidi co si sami tento dokument nedokáží přečíst a porozumět mu – aby už ani prezident tak strašně lidem z venkova, co nemají takový přístup do universitních knihoven a na internet, tak aby tak strašně NEMOHL LHÁT.

    • vittta

      Myslím, že mínus si to zaslouží.
      Ani to nemusíte číst, je to obsahově stejné, jako cokoliv, co tento budulínek píše jinde.

      • grasyk

        Původně jsem chtěl na výplod zbytečně dlouhých blábolů, namíchaných s trochou pravdy pod nickem „Ondřej“ reagovat, ale došel jsem k názoru, že to smysl nemá. Každý pokus sejmout mu klapky z očí bude končit tím, že buď oči zavře, anebo bude oslepen, takže stejně nic neuvidí. Připomíná mi styl náboženských fanatiků. Blahoslaveni chudí duchem neboť jejich jest království nebeské.

  11. Eddie

    Tak to vidite, Babis dostal 2. pokus a dokonce pan prezident zapomnel na svoje prohlaseni o 101 hlasech, inu dobra. Na PL mi pani Samkova rika, ze ji je prednejsi China nez Islam, kdyby tak vedela jaky jsou cinani rasisticky kurvy. Rikaji nam gweilo. Jeste jednou gratuluji

    • vera

      Nojo, když oni se tady sice čínani nechají povozit v královském kočáře a pozvat na večeři, ale na druhou stranu koupí nějaký podnik, nechají nějaké drobné,a zase se vrátí do svého. Rozcházíme se v klidu, nemusíme měnit své zvyky nebo zákony, což je trochu rozdíl, oproti jiným přišelcům. A jak nám říkaj…oni nám taky nerozumí :-)

      • Eddie

        Nemusime menit zvyky ? Zkuste pracovat pod Cinanem, nebo, jako v Nosovicich pod Korejcem coz je Cinan light. Cinan je dobrej sluha, ale moc spatnej pan, moc spatnej.

        • vera

          Uznávám, pracovní podmínky jsou jiné než bývaly, to se změnilo. A číňani i korejci jsou hodně tvrdí, bezesporu.
          Porovnejme je například s Amazonem, to je tuším americká firma? Tu popsali Francouzi takhle: „Tvrdé pracovní podmínky zaměstnanců připomínají podle zástupce tamních odborů CGT (Confédération générale du travail) podmínky nosnic v drůbežárnách.“
          Pracovní podmínky u pásu nebo ve skladových halách jsou otřesné všude, čest výjimkám.
          Ale měla jsem na mysli náš volný čas a veřejný prostor, a ten číňany nezajímá. Jsou u nás v zanedbatelném počtu a ani se k nám nestěhují hromadně, netahají sem široké příbuzenstvo, a je jim jedno jestli máme kostely a kříže, jaké máme bazény a co se jí ve školkách. Jim jsou dokonce šumafuk i naše holky, nečíhají na ně v parku a podobně ). Jsou to jen obchodníci.

  12. Ondřej

    česka televize plánuje podstatně kvalitnější formát TV debaty.

    Blíže je o tom zde, já vypíchnu jen jeden, podle mého dost podstatný odstavec kde je jasně naznačeno v čem se budou obě debaty lišit.

    „V čem bude debata jiná než ta, která proběhla na televizi Prima?

    Nechci se vyjadřovat k tomu, jak proběhla debata na Primě. Přistupujeme k tomu velmi zodpovědně. Stanovili jsme si tři kapitoly té debaty. V jedné části nastolíme agendu my – půjde o klasický novinářský rozhovor se dvěma kandidáty, kdy se ptá dramaturgie a moderátorka České televize. V další části se budou ptát nejvyšší ústavní činitelé: předseda Senátu, předseda sněmovny, předseda vlády. Plus tam jsou dotazy lidí z jedné jihočeské obce, kde dostali oba kandidáti stejný počet hlasů. Ve třetí části si stanoví témata sami sobě a navzájem si položí až tři otázky.

    Na Primě volili témata, v nichž prezident nemá příliš mnoho pravomocí, jako například migrace. Vaše debata se bude držet témat, v nichž má prezident pravomoc zasahovat?

    Určitě. Minimálně v tomto bude zásadní rozdíl. Protože budeme zkoumat programy kandidátů, jejich motivaci, to, jak vedli kampaň, jak transparentně, a budeme se zajímat o jejich spolupracovníky. Zároveň se budeme zajímat o politické dění, máme vládu v demisi a stíhaného premiéra. Dojde řeč i na zahraniční politiku, vztahy se spojenci a velmocemi.“

    https://zpravy.aktualne.cz/domaci/zeman-a-drahos-na-ct-komornejsi-publikum-dotazy-na-transpare/r~22a30690010911e886cf0cc47ab5f122/

    Skvělé budu se na to moc těšit.

    • vittta

      Míla by si měl vzít raději ochutnavače na vodu.
      Jsou schopni ho otrávit, aby byl souboj objektivní a vyrovnaný, museli by mu namíchat gram LSD!

  13. vera

    Achachá, tak to mě pobavilo, už je to tady, už se pláče –
    https://www.euro.cz/prezidentske-volby-2018/bulvarni-temata-nedustojne-chovani-publika-drahos-prvni-prezidentskou-debatu-zkritizoval-1391433?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    židli mi dali špatnou, a otázky nestály za nic, já se připravoval na jiné :-))))) Tak to on coby prezident přijede odněkud ze světa, a my se budeme dozvídat jaká tam měli křesla a kdo mu rozšlápl bábovičky?
    Tak to jo, to je úplně jiný směr politiky než doposud, to nás vyvede ze všech průšvihů :-)

    • vittta

      Marodím, tak to čtu celý den, Věrko.
      To jsou žvásty!!!
      Mít TOHLE jako prezidenta, to teda….
      A ta jeho debilní VIP banda podporovatelů…..
      Nakonec vlastně vyhrál, jak jsem se dočetl….nejlepší byl samozřejmě Mitrofanov, to jako, je bezkonkurenční mentál!

    • grasyk

      Loutka si stěžuje na nedokonalost loutkovodičů. Měli to předvídat a tahat za drátky lépe. :-)

  14. astraustralia

    grasyk 24.1.2018 – 20.24
    Ano dobre zduvodneno
    opakuji z clanku:
    Proč lide budu volit Zemana?
    Protože před příštím prezidentem budou stát pro českou státnost o dva řády podstatnější úkoly, než zda jmenuje Babiše i v druhém, resp. třetím kole.
    Jmenovitě půjde o nepodpis nové podoby migračních evropských pravidel (Dublin IV) a Evropské sociální charty.
    Obě tyto normy mají jedno společné: Zbavit dosud vzdorující země V4 i posledních zbytků suverenity v otázkách národní bezpečnosti, migrace a řízení své sociální i daňové politiky.
    Podpisem obojího bude o umístění milionů z migrantů z příštích velkých vln (pokud máte pocit, že nepřijdou, sněte dál) rozhodováno centrálně v Bruselu a migranti budou direktivně redistribuováni podle nastaveného klíče.
    Sociální charta pak zajistí, aby jim musel český daňový poplatník platit stejné peníze, jaké dnes dostávají v Německu a na jaké nedosáhne většina českých starobních důchodců. Říká se tomu evropská solidarita.
    Nebavme se o potěru. Z velkých ryb mezi kandidáty je jenom jedna, kterou mohutný proud Bruselu s kolaborační pomocí českých liberálů skrz stále řídnoucí síť obhajoby českých národních zájmů neprotlačí.
    Tou rybou je Miloš Zeman, nelehká, ale jediná možná volba.

    Na prvni pohled se to jevi jako rozumna volba, ale presto mam vyhradu. Chybi jak dal, s predstavou ze Zeman to zachrani, zatim co Drahos bude zarukou poslusneho Evropanstvi i kdyby na vas drivi meli stipat jeste dukladneji nez dnes !

    Jakoby si pisatele neuvedomovali ze v otazce premeny a budoucnosti Evropy nestoji proti Zemanovi jen Drahos, nejen Berlin, Brusel ale hlavni urcovatel casu pristich jsou jini kteri se tim uz ani netaji a otevrene rikaji chceme NWO jak ukazuje video presidenta Bushe seniora,
    ale take uz otevrene jdou tak daleko ze rikaji jakou to ma mit spravnou podobu !
    To pak ani vitezstvi narodnich zajmu CR obhajovane at uz kterymkoli presidentem proti zajmum velmoci sveta
    nebude mit na dalsi smerovani Evropy vliv. Jen 10millionovy narod v EU.
    Tim nerikam vzdejte to, naopak pripravte se na velmi tezke stretnuti pri kterem mozna pujde i o zivot mnoha lidi.
    Zivoty obycejnych lidi pri uplatnovani velmocenske politiky to je neco co zadnou velmoc nikdy nezajimalo.
    Zdevastovany Irak osvobozen od diktatora do obcanske valky s 1,5millionem obeti je toho krutym dukazem!

    To co se rika v CR mezi lidem nebo i to co nekteri poslanci v parlamentu CR

    tvurce svetove politiky neovlivni, maximalne privede k uvaze jak ty kteri nesouhlasi „demokraticky“ zlikvidovat.

    Dobre ctete jak si vladnouci „elita“za Velkou louzi predstavuje budoucnost Evropy :-(
    „Konecným cílem globalizace je homogenizace všech státu na zemekouli. Toho musí být dosaženo smíšením ras s cílem vzniku svetlé hnedé euro-asijské negroidní rasy v Evrope.
    Proto musí Evropa prijmout rocne 1,5 milionu pristehovalcu z tretího sveta. Výsledkem tak bude vznik populace s prumerným IQ 90 tedy lidí, kterí budou príliš hloupí na to, aby chápali, ale dost inteligentní, aby pracovali.“
    „Cílem imigrace je propojit hnedou menšinu s bílými takovým zpusobem, že nebude možné, aby bílé rasové povedomí nadále pretrvávalo.“ ..rekl Noel Ignatev, profesor Univerzity Massatchuches.
    A Nicolas Sarkozy : „Jaký je cíl? Cílem je míšení ras. A pokud to lidé nebudou ochotni delat ze své vlastní svobodné vule, bude je k tomu treba dotlacit pomocí vládních opatrení.
    Výzva rasového míšení ruzných národu je Výzvou 21. století. Nejedná se o volbu, ale o povinnost.“

    (pronesl to Thomas Barnett, poradce bývalého amerického ministra obrany Donalda Rumsfelda, již v roce 2002)

    Kde je dnes Donald Rumsfeld spolutvurce zniceneho Iraku, kde je jeho namestek, kde jsou vsichni ti kteri privedl svet do dnesni podoby. Jako vzdy mocipani si uzivaji, lide trpi !
    A neni nikdo v dejinach homosapiense kdo by s tim neco udelal !
    Ale mozna na malem pisecku v CR a nekolika mala zemi Evropy bude jeste nekolik let dobre ?