K zamyšlení před Letnou.

Rozhovor se spisovatelem a historikem Vlastimilem Vondruškou má široký záběr a svými nástřely nás provádí etapami naší historie ve kterých se „ulice“ podílela na významných změnách které se následně podepsaly na našich životech. Obsahuje mnohé podněty pro nejednu zajímavou debatu. Blíží se plánovaná demonstrace na Letenské pláni, odhady předpokládané účasti se liší stejně jako mínění mnohých o tom co skutečně lidi vede k tomu aby protestovali.
Kolik z nich tam přijde z přesvědčení že musí ubránit demokracii, kolik těch kterým Babiš nějakým konkrétním způsobem „šlápl na kuří oko“, kolik jen proto že chtějí „být přitom když se něco děje“….?

A hlavně – do jaké míry demonstrují za zájem svůj a v jaké míře za zájmy někoho jiného? Můj osobní názor je ten, že hlavní příčinou je Babišova aktivita směřující k upevnění ČR ve V4 a vše další co se ho týká jsou záležitosti podružné, vhodné především jako vábničky pro svolání co největšího počtu lidí. Samozřejmě se mohu mýlit a leckomu se může zdát můj náhled jako konspirační.
Ale myslím že ten rozhovor by si měl přečíst a zamyslet se nad ním každý, dříve než na tu Letnou vyrazí.
Tedy předkládám:
Vážné varování spisovatele Vondrušky: Zkrachovalí politici chtějí zvrátit polistopadovou demokracii. Když pochopíme, jak funguje pražská kavárna, je to mnohem zřetelnější.

KM

  1. mistralius

    Silné pancíře a tanky naše rychlé
    A naši muži plni odvahy
    V řadě stojí sovětští tankisté
    Synové veliké vlasti

    Refrén:
    Hřmíc ohněm, blýskajíc se lesklou ocelí
    Urputným pochodem stroje pojedou
    Když nás soudruh Stalin pošle do boje
    A Vorošilov nás do něj povede!

    Ubráníme práci našich továren i kolchozníků
    Ubráníme svou vlast
    Údernou silou našich dělových věží
    Rychlostí a tlakem ohně

    Refrén…

    Nechť si nepřítel ukrytý v záloze pamatuje
    Že my jej čekáme, my jej vyhlížíme
    Nechceme ani píď cizí země
    A svojí země také nedáme ani veršok*

    Refrén…

    A jestli k nám protřelí nepřítel poleze
    Bude bit pořád a všude
    Potom řidiči zmáčknou startéry
    A po lesích, přes kopce i vodou…

    Refrén…

    1938, text: Boris Laskin, hudba Dmitry Porkass
    * veršok = stará ruská délková jednotka, cca 4,4 cm

  2. mistralius

    neměl by snad Saul raději vykládat ankdoty v Izraeli, nebo ho tam také nechtějí? Napříště bych Saulovi doporučil, aby v českých zemích mluvil česky.

  3. Kamil Mudra

    Hmm…. My co bydlíme poblíž Letné jsme si tuhle noc moc neužili. Organizátoři využili už včera umístěnou aparaturu a udělali si tam mejdan. Minimálně do tří hodin ráno jsme tu měli diskotéku která byla slyšet široko daleko. Lidé si asi stěžovali protože aspoň třikrát jsem tam slyšel přijet policii, vždy se to ztišilo tak asi na deset minut a pak to začalo nanovo.
    Ale v médiích o tom ani plk ačkoli jinak píší o kdejakým prdu co se v Praze ozve.

  4. grasyk

    KDO JE NA ŘADĚ?
    Na Slovensku k odstranění vlády pomohla vražda novináře. Buď byla jen zneužita, anebo byla cílevědomě naplánována. Pravdu se asi nedozvíme, ale výsledek je zřejmý. Tudíž … Mitrofanove, Pehe, Fištejne, Karasi, popřípadě Mádle a Svěráku – buďte prosím OPATRNÍ. …

  5. MaB

    Čtvrt milionu manifestujících (odpovídá milionu a půl ve Francii), to je zavratné čislo na české poměry, kde demonstrovat není zvykem, ale je to hodně i na francouzské, kde to zvykem je.
    Letnou už nelze označit za shromáždění „pouhých psychopatů a zaplacených otroků kmotrů“.
    V tak širokém měřítku nemůže zabránit kritickému myšlení a občanskému vyjádření nesouhlasu ani ten, který si myslí, že vše na světě se dá koupit a ovládnout.
    Neměl by se podceňovat fakt, že jsou a stále budou přibývat lidě slušní a poctiví, kterým dobré jméno jejich země není lhostejné.*
    Doposud vzbuzovali v cizině spíš politování, ale to se postupem týdnů změnila v neskrývaný obdiv a sympatie. :)

    *) „Demonstrace sice smysl nemají, ale když se někdo chce přijít vyřádit, ať to udělá,“ uvedl Zeman.
    Babiš Blesku s arogancí zbohatlíka řekl, že protest nesleduje a nepočítá, chystá se na rebarborový koláč od manželky Moniky…

  6. vittta

    MaB tomu nevěří, Kamile, mobilní operátor a policie…
    Ale samozřejmě- nepíše, kolik jich tam bylo, přece píše „podle organizátorů“ a „policie odhadla“.
    Takže MaB nepíše nic, než co je psáno.
    Ale něco přeci, tedy musí se udělat nějaký průměr- NE, nemusí, může se to prostě spočítat, a zde má pravdu Taras a Řezáč, že jich tam prostě bylo výrazně méně, nyní podle mého tak 140 000 vč. čumilů a náhodných mimojdoucích a novinářů a obsluhy.
    Kolik se jich na Letnou nedostalo je úplně lhostejné, je to jen doplněk „LETENSKÉ LŽI“, co se dostalo a nedostalo, jen žvást.

    • MaB

      „Takže MaB nepíše nic, než co je psáno.“ (vittta)

      Proč asi, vittto? Protože jsem manifestaci sledovala, i když velice pozorně, pouze v TV.
      Osobně bych počet odhadla na mnohem víc (podle Strahova), ale jsem seriozni a nepotvrzené netvrdim.
      Podle vás také nikdy nic neříkám, ale konkrétně v tomto přípâdě jsem moc ráda, že na moje slova došlo…:))

      • vittta

        Asi není problém zjistit v podstatě přesný počet.
        To znamená plocha- reálně asi 100 000 m2 x počet lidí na m2- zajištění-čumilové- děti.
        Nemám s tím zkušenost, ale myslím, že vlastně o ty počty nikdo moc nestojí, protože, jak jsem uvedl, i nadsazený počet může být použit, ale opačně.
        Svět si reálně všiml, že jich bylo hodně, a pro zpravodajšké agentury to je zpráva, víc nic, a v tomto ohledu nehraje absolutně roli, kolik lidí tam bylo, ale kolik to vypadalo a bylo prezentováno, že jich bylo.
        Zpochybňovat oficiálně počet je nyní kontraproduktivní, zajedno se o to alternativci postarají sami, a za druhé, použít se dá jakékoliv číslo.

  7. vittta

    Několik dobrých názorů na nepovedené maškarní divadlo pro americké a bruselské pseudomarxisty, nebo co to vlastně je.
    Upozorňuji, že PL to pouze zveřejnily, nevymyslely si to!
    Výstižné je asi nejvíc tohle:
    „Právník Petr Kolman k tomu říká: „Nemůžu se ubránit dojmu, že ti demonstranti se stali, ač neradi, užitečnými idioty, kteří vlastně nahrávají Babišovi. Logicky, žádné nové voliče to nepřinese a z Babiše to udělá jenom mučedníka. Kdo ví, jestli Marek Prchal nespolupořádá ty demonstrace a neshání ty umělce, hlavně Kluse…“
    Babiš mučedníkem, a kavárna, podléhající vlastní lži, a dělající tím pádem zásadní chyby.
    Dostali se totiž do situace, kdy MUSÍ pokračovat.
    A na další případné demonstraci už nebude účast ani poloviční- a všechno ostatní jak zvýšení počtu demonstrujících je nyní tragický neúspěch, takže prakticky- pokud mají všech 5 pohromadě, na Letné to už v Listopadu nebude, a Václavák, i kdyby se nějakými 70 000 naplnil, bude srovnáván s těmi smyšlenými 250 000, ale manipulačně spíše 350 000 demonstrujících (zde předpokládám, že pak budou počet zveličovat naopak ti, co to budou srovnávat).
    A milion chvilek půjde do řitě i se svými mecenáši a kašpary!
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Hitler-Orgasmus-Nackove-Brutalni-dohry-Milionu-chvilek-na-Letne-586559

    • vittta

      No prosim, a zde je důkaz.
      https://www.novinky.cz/domaci/508525-nepolevime-dokud-babis-neodejde-rika-organizator-protestu.html
      Minář je oblouzen vlastní lží, ale jediné, co z toho chce evidentně vytřískat jsou prachy.
      A na to se nakonec bude hrát.
      Tedy já bych to tak udělal.
      Nechal bych ho sledovat soukromou detektivní kanceláří, kde bere peníze na obživu.
      Nechal bych zjistit, kolik kdo za své vystoupení dostal, kdo určoval pořadí řečníků, a co to všechno stálo.
      Babiš na to peníze má, a je to legální.
      Pak bych to celé zpracoval, a zhruba 14 dní před 28. říjnem bych to pustil do světa- zde předpokládám, že v tu samou dobu začne kampaň proti -a zde dle potřeby a aktuální situace- Babišovi, Zemanovi, nebo případně přeneseně Putinovi či Trumpovi.
      Tedy počkal bych na „akci“, a svou akci bych spustil jako reakci, abych mohl získaná data ještě operativně upravit.
      A milion chvilek by byl v prdeli, už proto, že je léto, a protagonisté si prostě budou užívat drahých dovolených a podobných prebend, které jim zaplatí někdo jiný.

  8. MaB

    Nechal bych ho sledovat …Nechal bych zjistit…(vittta)
    Cili byste pouzil estébacké metody…
    Jak videt, uspech manifestace alespon sam sobe priznavate…

    • vittta

      To nejsou StBácké medoty, ale medody politické, běžné už od počátku lidstva.
      Jako demokratický premier mohu použít různé politické páky, a je v mém zájmu- a pokud to Babiš myslí s ČR dobře( což se nedá tak úplně říci, ale rozhodně bych to dobře myslel s ČR já) pak je to i státní zájem.
      Tedy prakticky:
      Už nějaký rok se více či méně neúspěšně snaží protistátní a antidemokratická opozice svrhnout legálně zvoleného prezidenta, a s tím je spojeno svržení legálně zvoleného premiera, ale myslím, že jde i tak spíše o prezidenta, premier je ale vzhledem k jeho minulosti zranitelnější.
      To je fakt.
      Letos demonstrace gradují, a nedemokratická opozice investuje značné prostředky, jak mediální, politické, tak lidské do politického převratu.
      To je fakt.
      Demonstrace nabírají na síle, byť je třeba vidět, že se tak děje i za pomoci samosprávy, vydírání a vyhrožování, podařilo se ale …dejme tomu virtuálně, naplanit Václavák, a nyní, byť také virtuálně, naplnit Letnou.
      Zde se zdá, že je potenciál vyčerpán, a organizátoři podlehli vlastním lžím, a začali dělat chyby- tedy v podstatě především chybí vize, jakákoliv.
      Jako premieru by nyní bylo na mě, abych se připravil na protiútok, poskytl jsem čas na odhalení síly protivníka, vlastně bych po nich (organizátorech) v tom slova smyslu nešel, nechal bych pracovat alternativu, ale sám bych nereagoval- což Babiš i Zeman udělali, ať už mimoděk, nebo cíleně.
      Naopak bych ještě posiloval sebevědomí nedemokratických sil, až do nezdravého modu, jsou mladí a sebestřední, nedalo by mi to moc práce.( i to se děje)
      Nyní bych se musel připravit na podzim, ale jelikož antidemokraté už odkryli s notnou dávkou jistoty VŠECHNY karty, mohu s tím jako s fakty objektivně pracovat.
      Takže bych udělal, co jsem psal, a myslím, že to napadlo i jiné koumáky.
      Manifestace není úspěch, ale propadák, to ovšem není chyba té demonstrace- protože se sešlo lidí dost- ale chyba nezdravého sebevědomí pořadatelů, kteří z úspěchu už dopředu vyrobili neúspěch, přece jen idiot mluví o 350 000, když „brod je ještě daleko“, už tahle bombastická prohlášení byla riskantní a jejich chybovost se potvrdila, a ještě potvrdí.
      Rovněž výběr řečníků byl tragický, a témata si odporovala, takže v podstatě se už v těch přítomných daly v pohodě vytvořit dva až tři naprosto nesmiřitelné tábory.
      To je velice, velice hloupé, a uvidíme, jak se k tomu pan prezident a pan premier postaví.
      Politika, MaB, není o zdánlivém úspěchu a neúspěchu, politika je o naplění cílů- a cíl- tedy oslabení prezidenta a premiera, se organizátorům naplnit nepovedlo.
      Spíše naopak.
      Musíte trošku myslet, jen ovce věří tomu, co je jí ukazováno, lidská bytost myslí, víte?

      • astraustralia

        1/4 millionu nespokojenych muze navodit ruzne otazky a pokud se vzdame jistoty pokud jde o skutecne pohnutky protestujicich muzeme se zeptat jak dal.
        Jiz vime ze nespokojencum byla slibena demonstrace dalsi v listopadu a pokud se i ta povede ve stejnem poctu ale bez odezvy zvolenych predstavitelu statu, co a jak dal?
        Kolik lidi navic si volani o odvolani Babise ziska a naopak kolik priznivcu mu to nazene?
        O jednom jiz vime, na sousednim bloku to oznamil.
        Jsou i jine reakce a nektere jiz obihaji na netu.
        Jeden z nich pretiskuji.
        Je o nespokojenosti s Piraty kteri podporu protestu mozna vidi jako vytah k vetsimu vlivu.
        Posudte sami.

        Mail o Piratech a demonstraci jinak .

        Pokud nebudeme dělat mezi mladými ve svém okolí, ve své rodině osvětu, co jsou zač udavači Piráti, (v čele jejich internacionály stojí muslim), jak jsou lidé zneužíváni na demonstracích,
        jako nějaký spotřební materiál za jízdenku tam i zpět + oběd + 1000,-Kč,
        které náboráři rozdávají, když se zúčastníte demonstrace (tak to aspoň bylo v úterý např. v Jabloném) tak se stane naší zemi neštěstí. Nejedná se tu o Babiše, nejedná se tu o justici, je to jen záminka.
        Jedná se o to, aby padla naše vláda, padl vzpouzející se chytrý Babiš, ti kteři příliš Bruselu odporují a vzdorují. Abychom se Bruselu podřídili, potažmo Německu a Francii, abychom neodporovali a byli jejich vazaly.
        V4 jim moc vadí a tak ji chtějí rozbít, protože se k ní přidalo Rakousko (tam už odstranili vládu Kurze), Rumunsko a též Bavorsko. (Slováky si už namazali na chleba a Čaputová to dorazí). A to už je síla, která Bruselu vadí!
        Vysvětlete to mladým, že sem pak začnou nekontrolovaně proudit muslimáci, že to nebude nějaké zábavné multi-kulti a my budeme živořit na pokraji sil, abychom ty zmetky uživili.
        Vysvětlete jim také, že tyto akce jsou cíleně finančně podporovány ze zahraničí, jednak je to Sorosův Open Society Fund Prague a také uhlobaron Bakala a český politik Karel Schwarzenberg,
        shromažďují v bance UniCredit peníze na podporu pomluv a demonstrací proti Babišovi a prezidentu Zemanovi. Tlak se stupňuje, protože se zatím nedaří, takže chybí už jen mrtvý student Šmíd.
        Lidi myslete !

        Podle zmineneho muslimskeho nebezpeci jsou pisatele patrne volici ne Babise ale Okamurovci.
        Otazka zustava co bude nasledovat.
        Nabizim otazku.
        Dalsi protest organisovany Millionem chvilek a placeny dle vyse uvedeneho nekym jinym,
        obcany a volice v CR sjednoti a nebo vice rozdeli?
        Na kterou stranu se prikloni ti dosud nerozhodnuti ?
        40%obcanu kteri k volbam nechodi se probudi a k volbam prijdou?

        • astraustralia

          Zde jiny pohled, ten je od Tribuna kdyz oslovuje protestujici ci jejich organizatory:

          Rozhodněte se, jestli budete řešit kapitalistu Babiše, nebo kapitalismus jako takový. Ano, až tak jednoduché to je. Prosím vás, když už jste se vykročili, pokus se překročit svůj vlastní stín a udělat krok směrem od požadavků na změny kosmetické k požadování změn skutečných, systémových. Vím, že tohle jste nikdy nechtěli, ale stejně tak vím, že to je to jediné, co má smysl. Když už jste to zorganizovali, tak tomu dejte smysl.
          https://tribun.red/2019/06/23/prosba-na-milionchvilek/

          PS
          Obavam se ze az tak tak do hloubky to vetsine protestujicich nemysli.
          Ale tusim k jakym koncum to smeruje.
          K podobnemu zklamani jako bylo zklamani tech co v 89 „cinkali“ klici :-(

          • vittta

            Tribun je naivní fantasta, přece nebudou svrhávat své chlebodárce a i kdyby- tak u nás se kapitalismus nesvrhne.
            Nic méně mě je jasné, kde Tribun stojí.
            Chce svrhnout kapitalismus doslova za každou cenu, a tito Tribuni pak zvou negry a čmoudy ve svých zemích, a klidně by nechali postřílet všechny bělochy, jen aby se zbavili kapitalismu, a klidně budou chodit do mešity, aby zmizel kapitalismus- ale to je hloupé a trapné, protože kapitalismus to je, kdo dává lidem hojnost a luxus, o kterém se ani utopistům nesnilo, a práva, o kterých ani utopisté nic nevěděli.
            A samozřejmě- zároveň i bere,drancuje, a zotročuje.
            Tak to ale je u každého systému, a Tribuni jsou stižení chorobnou závistí a nenávistí, a jediné, co by chtěli, je aby to byli ONI, kdo budou vládnut, stejně jako chartisté ve své většině ukázali svlu tvář až po r.1989.
            Jako Taras bude fanaticky a nesmyslně vyřvávat, že je plná Letní živnostníků, bude Tribun uboze chtít svrhnout kapitalismus, děj se u toho co děj, a přitom jiný systém nemůže nabídnout ani zlomek toho, co nabízí kapitalismus.
            Je ovšem otázka, jestli je přebytek a luxus to, co je cílme lidského snažení, a může lidsttvo spasit.
            Jenže- my už plnou lednici máme a těžko by se nám zvykalo na prázdnou, navíc, máme už i svoje roky…

            • MaB

              Tribuni jsou stižení chorobnou závistí a nenávistí, (vittta)
              Ale kdepak, vittto, Češi jsou velmi přející lidé. Chcete důkaz ?
              Miloš Zeman @PrezidentZeman
              To, že si dopřeji večeři za 18 000 Kč neznamená, že při tom nemyslím na problémy obyčejných lidí.. Všichni jsme si přeci rovni, jen někteří jsou si rovnější.
              Jiří T.‏ @Jiri1669 20 févr. 2018
              En réponse à @PrezidentZeman
              Dolních 10 mil. prostřednictvím Zemanových úst tak alespoň mohlo ochutnat večeři v luxusní restauraci. To je nutno hodnotit velmi pozitivně.

              Jediné, co mi není jasné – snad „rovnější“ pan Babiš nenechal panu prezidentovi večeři zaplatit !?
              A jak znám vitttu, ten si jistě rejpne, že pan prezident užívá citát, ktery si „vypůjčil“ od Orwela, aniž ho dal do ùvozovek.
              To už tak chodí, vittto, Quod non licet bovi, licet Iovi,…

              Zdroj:Zeman si u Babiše pochutnal na holoubátku
              https://www.blesk.cz › Zprávy › Politika

              • oh

                MaB, to si z nás děláte prdel, nebo..??
                Jmenuji se Miloš a jsem váš prezident. Jsem zábavný a docela falešný účet, mějte mě rádi. sám o sobě uvádí twitterový účet @PrezidentZeman

                Fejkový kvokací účet a „novinka“ z Blesku z února 2018 („Zeman si u Babiše pochutnal na holoubátku za 1390 korun. Dal si i „zmrzku““).

                P.S. Mimochodem, „Chef“ z té Babišovy restaurace si prý (podle Blesku) pořídil selfie s Macronem.

                • MaB

                  MaB, to si z nás děláte prdel, nebo..?? (oh)
                  Jak kdy, oh-u.
                  Osobitost, originalita, ale i slabina způsobu žertování MZ spočívá podle mne v tom, že je na hraně humoru a nevkusu (cynismu)
                  Proto nechává člověka tak trochu perplex, když si uvědomí, že ne každý se může juvedenému „vtipu“ zasmát se stejnou spontaneitou. Jinak se asi směje, pokud se vůbec směje, důchodce, který musí vyjít s 18 tisíci na měsíc, jinak třeba takový europoslanec, který má po zdanění čistý přijem 170 tisíc. (viz i reakce čtenářů)
                  Obzvlášť, když dobře vime, že v restauraci pana Babiše skutečně není těžké nechat 18000 za večer a když skutečnost, že si jsou někteří lidé rovnějši než jiní, žene dnes davy do ulic.
                  Podobně ten vtip (?) o likvidaci novinářů,

                  Ano, to selfie dával pan Babiš k lepšímlu i ve francouzštině.
                  Narážka na jejich humor je i zde:
                  https://www.radio.cz/fr/rubrique/infos/bhl-a-prague-honte-a-babis-et-zeman-les-laurel-et-hardy-du-populisme (Hanba B. a Z., Laurelovi a Hardymu populismu)

                  • oh

                    Aha, no MaB, to tedy doufám že vás pobavím ještě trochu víc. Důchod 18000,-Kč v je českých poměrech přímo luxusní. Většina důchodců musí vystačit s o dost nižší částkou.
                    „Starobních důchodců máme v České republice celkem 2 410 080.
                    Průměrná výše byla na konci roku 2018 celkem 12418,-Kč. Statisticky vyšší důchod mají muži, a to v průměru 13683,-Kč. Naopak průměrný důchod ženy byl 11281,-Kč.
                    Kromě toho bylo na konci roku v České republice celkem 421 487 invalidních důchodců. Průměrná výše invalidního důchodu činila 11059,- Kč. U mužů pak 11378,-Kč a v případě žen 10682,-Kč.“

                    https://www.mesec.cz/aktuality/prumerny-duchodce-ma-starobni-duchod-temer-13-tisic-tradicne-berou-vice-muzi/
                    A skoro se mi chce říct, že většina z nich si stále pamatuje „zvyšování“ důchodů za spořivého nejlepšího ministra financí v galaxii Méčná dráha Mirka Kalouska, neustále všude vykřikujícího, jak to Babiš dnes dělá špatně:
                    (I-Dnes, 24.února 2012, „Kalousek navrhuje zmrazit na tři roky důchody a DPH 20 procent.“)
                    „Ekonomičtí ministři budou mít v pondělí na stole návrhy jako zmrazení výše důchodů pro příští tři roky, zavedení jednotné DPH ve výši 20 procent s výjimkou pro léky a knihy, které by byly dál daněny 14 procenty, či úplné zrušení porodného.“
                    Musím dodávat, že zvyšování DPH postihuje vždy více nízkopříjmové skupiny obyvatelstva včetně důchodců, které nemají prostor pro „daňovou optimalizaci“?
                    Tak proto se nesměju hloupým vtipům z hloupého fejkového twitru.

                    P.S. Platy €poslanců, pokud jsem se díval správně, neurčuje ani Babiš ani Zeman. Jestli se vám zdají přemrštěné, tak jako mě, pak by snad Macron mohl v rámci reformování EU navrhnout nějaké úspory v poslaneckých platech i ve výdajích na sídla a přesuny kočovného €parlamentu.

                    • astraustralia

                      oh
                      bohuzel mate pravdu s platy duchodcu.
                      Znam v CR penzistu s duchodem 8tisic !
                      Ani k zivotu ani k smrti:-(

                      Co tak casto pouzivane prohlaseni:
                      Jeste nikdy jsme se v Ceske kotline nemeli tak dobre jako nyni
                      ?
                      Jiste, ale s platnosti jak pro koho.
                      Opakovane se k tomu vybavuje odpoved tehdy presidenta Klause novinarum
                      na srovnani zivotni urovne s tim jak bylo pred r.89.
                      v prumeru se dnes lidem dari mnohem lepe nez drive.!
                      „tretina lidi se ma lepe, tretina stejne, tretina hure“

                      Kolik je v CR duchodcu?
                      Přibližně čtvrtina lidí pobírá nějaký důchod.
                      Ke konci roku 2017 evidovala Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ) v ČR 2 895 963 důchodců, kterým vyplatila celkem 3 508 301 starobních, invalidních a pozůstalostních důchodů.

                      Takze ta tretina ktera se ma podle priznani pana presidenta hure,
                      to jsou predevsim ti stari a nemocni !
                      Hle trzni spolecnost aneb kapitalismus v CR s lidskou tvari v nezkreslene podobe.
                      https://www.e15.cz/finexpert/vydelavame/kolik-je-u-nas-duchodcu-priblizne-ctvrtina-lidi-pobira-nejaky-duchod-1343827

                    • kočka šklíba

                      Já si myslím, že MaB předvedla, že pokud se jedná o Zemana a Babiše, že její IQ padá na úroveň houpacího koně. Myslím, že lepší příklad nemohla ani uvést. Ale kdyby jenom její, tak čert to vem, ale právě u těch, co byli na Letné, a předtím na Václaváku, je to naprosto stejné, jsou to pouze užiteční idioti. Jsou zneužíváni hybateli takových událostí, jako uvedl Astr ve svém příspěvku v čase 9:13. Jen se divím, že třešinka už dávno před Vámi ohu neuvedla věci na pravou míru, od toho tu přece, jak sdělila, je. Že by také IQ houpacího koně? Nejspíš anebo, jako obvykle, lže.
                      O důchodech se ani nemusíme bavit, kdyby současní důchodci měli 18 tisíc, nejlépe kdyby jim to dal Kalousek (nejlepší ministr financí zřejmě na světě :D) nebo jakýkoliv jeho předchůdce, tak tu nemáme Babiše. No znova opakuji, IQ na velmi nízké úrovni, ale mě to vůbec nepřekvapuje.

                    • MaB

                      Neprošlo cenzurou, tak upravené a bez odkazu davam znovu. :)
                      MaB, to tedy doufám že vás pobavím ještě trochu víc. (oh)
                      Moc jste mne nepobavil, ale přivedl k nápadu:.
                      Podle pana P. Česká republika každoročně dostává z unie o 200 miliard korun více, než do Bruselu vrací, a získává tak částku odpovídající pětině českého státního rozpočtu. „Jen blázen se vzdává tak velkého množství peněz. Je to cynický důvod, ale je to důvod,“

                      Takže logicky vzato, z těch 200 miliard navíc lze udělat nezanedbatelné a celkem pro státní rozpočet „bezbolestné“gesto směrem k nízkým důchodům.
                      Nebylo by to smysluplnější než dávat subvence multimiliardářovi ?
                      (Např. Francii dostává každoročně o 11 miliard euro méně než dává…)

                      Tak proto se nesměju hloupým vtipům z hloupého fejkového twitru. (oh)
                      Také se jim nesměju, a to ani když jde o zcela autentický ne příliš vtipný bonmot, jako:
                      Novináři by se měli zli*vidovat! –
                      https://www.youtube……

                    • vittta

                      Těch vašich darovaných 200 miliard nás dalších 100 miliard navíc stojí.
                      Nebudu vás zatěžovat tím, jak je to možné.
                      A pak…zničili jste nám průmysl a zemědělství a kradete nám náš kapitál.
                      Nejste žádní dobrodinci ale zloději a kolonizátoři, a tak vás tady také vnímáme.
                      Jistě, vše jste docílili za pomoci našich kolabortantů a zrádců, ano, těch, co jejich poskoci šaškují na Letné!
                      Ale nehrajte si na nějaké dobrodince!

                    • MaB

                      To je velmi zjednoduseny a skutecnosti vzaleny pohled.
                      Podle zastupce Spolku sedlaku, zemedelstvi i je nici gigant jako Agrofert.
                      A proc se tedy „kolaboruje“ dal, kdyz je moznost z EU vystoupit ?
                      Vysvetleni vyse vas zrejme uspokojuje …

                    • oh

                      „Takže logicky vzato, z těch 200 miliard navíc lze udělat nezanedbatelné a celkem pro státní rozpočet „bezbolestné“gesto směrem k nízkým důchodům.
                      Nebylo by to smysluplnější než dávat subvence multimiliardářovi ?“

                      Já nevycházím z údivu, MaB. Ten nápad jste dostala vy, nebo pochází přímo od pana P.? Přepisovat sem podmínky pro získání dotací nebudu, ale máte li zájem o samostudium, tady lze začít:
                      https://www.dotaceeu.cz/cs/Jak-ziskat-dotaci/10-kroku-k-ziskani-dotace

                      P.S: Rozdávání unijních peněz komukoli včetně důchodců jen tak, je podle dotačních pravidel EU nepřípustné, maximálně by byla možná <>strong>materiáílní pomoc pro nejchudší z fondu FEAT.

                    • MaB

                      Já nevycházím z údivu, MaB. Ten nápad jste dostala vy, nebo pochází přímo od pana P.?(oh)
                      Od pana PMZ pochází informace o výši příspěvku pro ČR.
                      Já jsem se nad tím jen logicky zamyslela ve vztahu k důchodům, o kterých byla řeč.
                      Důležité je právě slovo „logicky“ a jak jste pochopil, je to pouze z mého pohledu .:)

                      Vycházela jsem z předpolkadu, že se jedná o tu část rozpočtu EU, která je určena na politiku soudržnosti.
                      To je, cituji, „hlavní investiční politika Evropské unie. Cílem všech členských států Unie je omezit rozvojové rozdíly mezi regiony podporou investic do růstu a zaměstnanosti a územní evropské spolupráce.
                      Představuje jak nástroj finanční solidarity, tak mocný motor hospodářské integrace, jako doplněk vnitřního trhu, který sám nemůže snížit rozvojovou nerovnováhu. Většina finančních prostředků je soustředěna do méně rozvinutých evropských regionů a zemí. “

                      Co by mělo bránit tomu, aby i tato pomoc sloužila třeba i nepřímo k zredukování rozdílů ve výši důchodů právě v zájmu solidarity a hospodářské integrace ?

                    • vittta

                      Ale bylo by to hustý, musím říci, MaB.
                      Tak si vemte, že existuje nějaký důchodový systém, průběžný, kam lidé platí odvody a z čeho jiní důstávají důchody.
                      Ta zátěž, dělníka by stáhli z kůže, kolik odvádí, a ani OSVČ nemá pokoj, a důchodce zase tolik nedostává.
                      Že prej ať si spoří sami, jako lidi.
                      Jen problémy.
                      A najednou by prostě EU začala …ať nežeru, vyplácet půlku důchodů.
                      To je třeba nějakých…no, nemám pojem, dejme tomu 150 mld.
                      Co by to EU udělalo?
                      A nám by to hilflo, snížila by se hned cena práce- nebo by důchodci měli hnedle o dost vyšší důchod- a ten by utratili a vrhli prachy do ekonomiky…
                      Nic by to EU neudělalo, stejně si ty prachy tisknou, přece mi nechcete dokonce ani vy namluvit, že ty dluhy je možné- byť pouze teoreticky- splatit.
                      Není, jasně, a stejně se kde se berou, tu se berou další a další prachy, na negry, na cigoše…
                      Peněz je dost, v EU i v každém státě, kde by jinak bral na tyhle sociální dobrodružství?
                      Co vy musíte mít jen ve Francii prachů, těch negrů uživit, a fízlů…
                      To pro mě je tak trošku záhada, musím říci, vždycky když je řeč o penězích, tak se dost divím, kde se berou.

                    • oh

                      MaB, evropské dotace prostě není balík peněz k volnému použití. První podmínkou je spolufinancování – někdo musí nejprve vložit vlastní peníze a pak možná dostane příspěvek z těch evropských. Nebo taky nedostane. Pak jsou tu vždy jistá omezení: za peníze z evropské dotace můžete postavit například moderní laboratoř a obstarat její vybavení, ale už nejdou použít na platy lidí, kteří by v ní měli vynalézat. To je právě to hlavní investiční politika Evropské unie“. Platy ani důchody nejsou investice.

                    • MaB

                      oh, nemyslela jsem, že by evropské dotace byly balík peněz k volnému použití. To by tak ještě scházelo !:)
                      Představovala jsem si to tak, že finanční prostředky, které uvolní EU z fondu určeného na soudržnost pro ČR, budou investovány tak, jak investovány být mohou, aby to bylo v souladu s podmínkami jejich obdržení.
                      Nicméně jsou to peníze navíc, které není nutno brát na stejné investice ze státního rozpočtu.
                      Takže odpovídající sumu z rozpočtu by bylo možné použít jinde; z části na spolufinancování projektů, z části třeba na zvýšení koupěschopnosti důchodců, která se vrátí do oběhu a bude dynamizovat vnitřní trh, což je jedním z cílů finanční solidarity EU.
                      Zemědělské dotace (PACA) jdou z jiného fondu, ve kterém je nejvíce peněz z rozpočtu EU.
                      Snad ale důchody nemusely byt valorizovány (jako ve Francii) zvýšením státního zadlužení, které činí už skoro jedna celá sedm bilionu korun

                    • vittta

                      No…to oni chtějí vesměs spoluúčast, takže ty dotace peníze z rozpočtu ve skutečnosti odsávají.
                      Práce, kterou by běžná firma dělala za milion stojí s dotací milionů 6, a stát, či obec, vysolí 2 mega spoluúčast, při čemž ještě navíc je z poloviny daný projekt zbytečný, a bez dotace by se nedělal vůbec.
                      Dotace je dobrá finta na to, jak vyždímat veřejné peníze do soukromých kapes, jiný praktický význam asi moc nemá.
                      Podle mě mají dotace i politickou rovinu, politici zemí EU jsou jimi buď kupováni (vesměs jsou nějak zainteresováni do projektů) nebo- vydíráni.
                      To není žádné superdemokratické dobro, ale korupční nástroj.

            • Kamil Mudra

              „… jiný systém nemůže nabídnout ani zlomek toho, co nabízí kapitalismus.“
              Zapomínáš na to že jak komu. A v tom je ten háček. Nebo spíš hák jako hrom. Dnes např. by mnoho lidí bylo šťastných kdyby mohli strávit dovolenou na podnikové chatě ROH, s minimálními náklady byť skromnějšího ražení, než v současném kapitalistickém luxusu, dostupném jen pro toho kdo na to má. Ceny byly v celé republice stejné a nenašel jsi v ní místo na které bys nejel protože je tam příliš draho.

              „…Jenže- my už plnou lednici máme a těžko by se nám zvykalo na prázdnou …“
              Tys měl za socíku prázdnou lednici? Já v ní tedy vždy měl vše co jsem potřeboval. A navíc prověřené přísnými potravinovými normami i bez toho abych musel v obchodě študovat na nálepce co má v sobě nejméně chemických sajrajtů. A bylo to normal regálové zboží bez nutnosti připlácet si na nějaké „bio“ o kterém stejně nikdy nemáš jistotu že není jen nějakým reklamním tahákem.

              • vittta

                Ale nezapomínám.
                Něco dává- něco bere.
                Mladí už nepamatují rekreace ROH, či lednici, kde tak nějak bylo to, co člověk potřeboval.
                Stejně jako já pamatuji suchý hajzl a zinkovou vannu, co se do ní musela voda ohřát na „kaborkách“, a koupalo se jednou za týden, jen u prababičky.
                Já vím, co kapitalismus dal, a co vzal, ale ti mladí to nevědí.
                Těm více dává, jak bere.
                A na staré…koho by zajímali.
                Luxus nikomu štěstí asi nepřinesl sám o sobě, to určitě ne.
                A také nikdo neví, co by dnes dával socialismus, kdyby vydržel.
                Nic méně, o tomhle, co je tady dneska, se před pouhými 50 lety nikomu ani nesnilo.
                Mladí chtějí svrhávat kapitalismus- pokud chtějí- z rozežranosti.
                A my jsme ze stejné rozežranosti svrhávali socialismus.
                Rozežranosti nejen žrádlem, ale i úrovní určité svobody, či mezilidských vztahů.
                Mysleli jsme si, že to dobré zůstane, obohaceno o to lepší z kapitalismu.
                Svrhávači kapitalismu si dneska myslí to samé.
                Že budou mít plné kšefty zboží a žrádla, a že si budou všichni lidé rovni, nebo něco v tom smyslu.
                My jsme se mýlili, a oni se také mýlí.
                Jenže věděli bychom to, kdyby socialismus zůstal?
                Těžko.
                My jsme, svým způsobem, přišli o hodně, a kdyby snad někdo svrhl kapitalismus, přijde ještě o víc.
                Něco by ho muselo nahradit, a něco by muselo probíhat.
                A to „něco“m by bylo zlé, velice zlé, daleko zlejší, jak dnes vidí na západě.
                Dvakrát nelze vstoupit do stejné řeky, a „náš“ socialismus je nenávratně pryč.
                Nyní přichází úplně jiný, a ten se se svými nepřáteli nesere, a to čím dál víc.
                A kapitalismus- ten u toho nemizí.

        • tresen

          Australane, nevěřte každé pitomosti, která bloudí českým internetem.
          Například té o placených demonstrantech.
          Co se týče sponzorů:
          Chvilkaři mají transparentní účet, ze kterého je zřejmé, že velká většina peněz přichází od obyčejných sympatizantů po malých částkách.

            • astraustralia

              Diky Kamile,
              za odkaz ze ne vse co „bloudi ceskym internetem“( jak napsala tresen) je pitomost.
              Ne FSICHNI co chodi na demostrace chodi z presvedceni, tedy zdarma.
              Nektere je treba privest na spravnou myslenku spravnym ohodnocenim :-)

            • tresen

              Jestli jste tomu věřil, měl jste zkusit inkasovat.
              Jen bych vám neporadila, kam vlastně jít. Možná se ten den nějaká demoška konala na Staroměstském náměstí v Třebechovicích. V Praze to zaručeně nebylo.
              V jakých novinách to podle vás vyšlo?
              Byli lidi, co zkoušeli volat na čísla uvedená ve vedlejších inzerátech, ale zjistili, že neexistují.
              Závěr: tento kousek, putující po českých sítích, je velmi pravděpodobně šikovná fotomontáž, kdy byla použita nějaká hodně stará inzertní strana.

              • Kamil Mudra

                Já tu možnost že jde o hoax nevylučuji.
                Taky klidně mohlo jít o fórek nějakého recesity který se pak bavil sledováním „bludných demonstrantů“ od stolečku z některé zahrádky.
                Nebo mohlo jít o místo srazu na demošku co probíhala jinde…
                Možností vícero ale osobně ověřit jsem si to nemohl neb se mi to dostalo na oči s několika měsíčním zpožděním.

            • MaB

              Myslim, ze i houpaci kun by si polozil otazku, kdo by sel za stovku (4 eura !) manifestovat ?
              Mohl dat tedy ten inzerat bud‘ clovek velice naivni ci dokonce mdlého rozumu, ale také nejaky srandista, provokatér ci ten, kdo by chtel manifestaci zdiskreditovat…
              Doplnujici otazka proto zni:
              Kdo asi by na tom mohll mit nejvetsi zajem ?

              • vittta

                Váš klasický hluboký omyl jsou ta 4 Eura.
                Nikoli.
                Je to stovka.
                A ta je tady u nás pro mnoho lidí hodně peněz a když je u toho i zábava…
                Za to se dají koupit 4 l vína, 3 bochníky chleba, 1,5 kila sádla, 13 lahváčů v akci, nebo třeba 2 kila jater, 50 rohlíků, 3 kg cibule… a když je klika, tak 5 kilo banánů.
                Hele, za to nenáročný člověk žere 4 dny, nebo je 4 dny namazanej.

                • MaB

                  Presvedcil jste mne vittto, prevadet se neda.
                  V tom pripade to ale pan B. poridil podstatne levneji, toho volili jen za koblihu.
                  Zkuseny profik se nezapre !

                  PS: U neho v Palome byste za tu stovku nemel ani sklenici mineralky. :)

                  • vittta

                    Neříkal jsem vám, že nesmíte všemu věřit?
                    Mnozí dostali od Babiše a díky Babišovi víc, daleko, daleko, milionkrát víc jak koblihu, a stejně si je nekoupil.
                    To jsou ti hrdí z nás, peníze berou, ale když jinde nabízí víc…
                    A nepodsouvejte mi toho Babiše, já ho nevolil, a volit nebudu, ale rozhodně chápu, že ho volili jiní.
                    To není nic nepochopitelného, ani žádná politická záhada, poprvé ho lidé volili proto, že nějak „odpolitizoval“ politiku (dělení na pravici a levici měli občané už plné zuby, jmenovitě když se nedělalo nic jiného) a podruhé prostě proto, že se osvědčil.
                    Něco lidem reálně dal, zvýšil důchody, zlevnil jízdné…to je pro mnohé vstupenka do světa výletů, né že ne.
                    A vyvolal dojem, že ví, kdo za to může (OSVČ), to bylo velice chytré.
                    Hospice a nové nemocnice sice nestojí, a hasiči se neprohánějí v nových vozech, ale kdo si na to dneska vzpomene, na ty kecy.
                    Udělal toho prostě pro obyčejné lidi dost, a tak ho volili.
                    A staví se proti EU, umírněně, ale i to stačí na úspěch.
                    Ti jeho voliči nejsou debilní, vědí dobře, proč ho volí, a on to, chtě nechtě- dělá více- méně dobře.

              • tresen

                Manipulátoři se poučili a letos rozšiřují zvěsti o daleko vyšších částkách. I při hodně opatrném odhadu letošní účasti na Václaváku i na Letné by Sorose přivedli na mizinu.

                    • Kamil Mudra

                      Jenže co až Babiš všechny kauzy ustojí a vyjde z nich OK? To pak demonstrujícím zbudou jako jediný argument pro jeho odstoupení ty „motýle“. :-)

                    • tresen

                      Těch možností je několik, závisí to od toho, co je možno považovat za „OK“.
                      Věřím tomu, že to ustojí v tom smyslu, že se za použití všech prostředků, které má k dispozici, vyhne soudu.

                    • Saul

                      http://denikreferendum.cz/clanek/23041-jak-andrej-babis-pripravil-rezniky-o-kostelecke-uzeniny
                      Tak tady něco pro vlastence, jak „zachránce Česka“ zachránil ty Kostelecké uzeniny..
                      To už tak veselé čtení není, přesto doporučuji otevřít si i související články v levém odstavci.
                      No, kéž by jsme měli už brzy Andyho jen na legrácky a motýle….
                      A pokud „fašisti“, „tupé ovce“, “ úchylové“ a „kolaboranti“ z Letné vydrží, třeba se i dočkáme a pan „motýle“ bude jen dalším podivným entomologickým preparátem v naší české politické sbírce kuriozit.

                    • vittta

                      Denník Referendum a Kuba Patočků co by ideologický dohled.
                      Dobrý vole, spi dál!

                    • Saul

                      „Jenže co až Babiš všechny kauzy ustojí a vyjde z nich OK? „(KM)

                      Už ta formulace je docela úsměvná.
                      Zatím je veden jako agent Stb.
                      Až nebude, možná to ustojí a tuto kauzu smete ze stolu.
                      Právně i morálně bude očištěn!!!:-)
                      Tak co tam máte dál?
                      PČR našeho, nebo spíš vašeho, premiéra kvůli jeho kauzám doporučila trestně obvinit.
                      To jistě vezme také nějaký čas.Vyřešit jednoznačně tuto složitou kauzu u soudu, pokud k němu vůbec dojde.
                      Tak příští volební období by „náš Jánošík“ myslím ještě ve stavu „OK“ se svými kauzami mohl být velmi dobrým premiérem a reprezentantem všech českých vlastenců.
                      Tak nějak jste to myslel?
                      A víte, že máte možná „pravdu“?
                      No, ale jiní mají zase tu svoji.
                      A naštěstí si ji klidně můžou vyřvat, kde chtějí.
                      Včetně těch“motýle“.
                      Každopádně i přes vaše zde pečlivé přepočty „fašistů“, nebyli na Letné jako „kůl v plotě“.:-)
                      Zkuste se jako Pražák optat svých blízkých, kolegů, známých…

                    • Saul

                      Vita 17.38
                      Zkoušel jsem i PL forbes barona Valentu, ale nic, vito.
                      A nic dalšího konkrétně k tomu mému odkazu nemáš?
                      Nějaké argumenty?
                      Tak to je tak na čtvrt koblihy.
                      A ještě abys za ni poděkoval hezky ve slovenštině, Jánošíku:-)

                    • Kamil Mudra

                      1) Které moje propočty máte na mysli?
                      2) Kde nazývám demonstrující fašisty nebo „fašisty“?
                      3) Nač se mám optat svých pražských kolegů a známých?
                      Ostatně, co se jakéhokoli poptávání týče, máte jistě stejné možnosti jako já. Soudě dle informací z mainstreamu (o situaci na železnici, vypravovaných autobusech…) demonstranti sem byli sváženi (nebo se dopravovali po vlastní ose) z celé republiky a na Letné mimopražští účastníci tvořili nezanedbatelnou většinu.

                    • Saul

                      1) Které moje propočty máte na mysli?(KM)

                      Psal jsem „vaše zde“.
                      Jestli jste se k těm přepočtům aktivně připojil i vy osobně už opravdu nevím, ale rozhodně se k „vašim zde“ nijak aktivně nevymezujete.
                      2) Kde nazývám demonstrující fašisty nebo „fašisty“?(KM)

                      Přesně jako 1)
                      Za fašisty tu byli demonstranti proti Babišovi označení mnohokrát.

                      3)Nač se mám optat svých pražských kolegů a známých?(KM)

                      To byla tak těžká otázka?
                      Přece na to, proč na ty demonstrace chodí.
                      Nebyl by rozbor těch důvodů zajímavé téma k diskusi?

                    • Kamil Mudra

                      Aha, tak pardon. Nenapadlo mne že komentářem kterým reagujete na mne oslovujete všechny zde přítomné.
                      Co se mne osobně týče, tak jsem se dvou lidí (o více co by chodili na ty demonstrace nevím) ptal.
                      Bojují za demokracii, chtějí aby Babiš odstoupil a nezávislou justici. Tedy jak vidíte tak jsem se nedozvěděl nic nového co bychom v diskusi ještě nerozebírali. Moje doplňující otázky je viditelně znervóznily, tak jsem je jimi přestal trápit.

                    • vittta

                      Já měl dojem, že Saul vysadil medikaci, a ty mu dokážeš odpovědět, no to je fantastické, Kamile.
                      To mělo grády, ten jeho posun vpřed k liberální demokracii, sice jsi nic nenapsal, jenže….. nevymezil ses, a to je vážná věc, kamaráde!
                      Co jestli si to také myslíš?
                      To je milej zlatej ideozločin jako kráva!

          • astraustralia

            Jak vyse pise tresen:
            Australane, nevěřte každé pitomosti, která bloudí českým internetem.

            Mimo neexistujicich pozvanek na demonstrace
            „bloudí českým internetem“ mnohe dalsi zpravy.
            Zde jedna z tech ktera se snazi oslovit „spravedlive“ demonstranty s nadpisem:

            PRO TEBE, SPRAVEDLIVÝ DEMONSTRANTE!!!
            Pokud se budeš dívat na kauzu „Babiš“ pomocí kaleidoskopického myšlení, tedy bez sebemenší znalosti celémozaiky, tak ji samozřejmě vyhodnotíš jednoznačně. Uvidíš ho jako bývalého práskače STB, oligarchu,
            který se dostal k velkým penězům doslova „zázračně“ přes noc, chlápka co šidí na dotacích, na kvalitě svých
            potravinářských výrobků, muže co jde přes mrtvoly i přes zdraví vlastních dětí, slovenskou „náplavu“,
            likvidátora zemědělství (řepka), lháře a vůbec podvodníka, majitele médií, které mu uměle zvedají rating,
            vychcánka, který si mění pravidla ve svůj prospěch a dosazuje si jako premiér do vysokých funkcí „své“ lidi,
            kteří ho ochrání před stíháním a který se neustále jen zaklíná slovy – „je to proti mě cíleně vedená kampaň a
            není na tom zbla pravdy“ tak máš proč demonstrovat:-)
            A protože se považuješ za svobodomyslného a slušného občana, který má smysl pro spravedlnost, tak je
            logické, že tě tento nemorální člověk natolik vadí, že jsi ochoten vyjít do davu podobně slušných občanů,
            aby ses proti němu vymezil, volal po jeho odvolání a šířil ve svém okolí informační pole jaký je to šmejd. A
            to celé děláš proto, abys zlepšil situaci v ČR, protože ti jde o naši krásnou zemi, aby se tu všem lépe žilo,
            aby v čele byli morálnější a mnohem slušnější lidé, než nějací Babišové a Zemani, kteří jsou jen pro ostudu.
            Jde ti o to, aby se naše děti měli lépe, protože kdybys dnes nic neudělal, tak bys přeci nemohl ze svých dětí
            vychovat slušné lidi se smyslem pro fair-play, no a aby jsi potomkům ukázal jak moc je to důležité, tak je
            vezmeš sebou, aby nasáli atmosféru protestu a pochopili, že za demokracii se má bojovat.
            Popsal jsem tě přesně, že? Dá se ti něco vytknout? Zkusme to spolu trochu rozebrat.
            Přesně jako ty uvažovali lidé, kteří vyšli do ulic proti prezidentu Jankukovyčovi na Ukrajině, který byl
            obrovsky zkorumpovaný a dokonce zamlada seděl za krádež a ublížení na zdraví. Výsledkem se stal tzv.
            Majdan, který se stal symbolem toho, kdy z venku (!!!) řízené protesty mají za cíl dehonestovat (a následně
            zlikvidovat) legitimně zvolenou vládu a změnit politické klima ve společnosti tak, aby si lidé, mysleli,
            že se vše odehrálo jejich přičiněním a oni nebyli jen loutkami těch, kteří chápou více. A co
            tam bylo výsledkem? Krize okolo Krymu, občanská válka s již tisíci mrtvými a nástup nejčistšího fašismu
            „na trůn“ od Druhé světové války v Evropě, kdy se jedna z hlavních tříd v Kyjevě jmenuje po válečném
            zločinci Banderovi a kdy vrazi z jeho jednotek začali pobírat důchody za vraždění nevinných civilistů. Žije
            se jim tam po tom jejich „spravedlivém“ boji za demokracii lépe? Mají se dobře ti, co vyšli do ulic, aby si
            poslechli místní kulturní „elitu“, tedy herce, zpěváky, sportovce, kteří jim říkali, jak se likvidací
            demokraticky zvolené vlády budou mít skokově lépe? Dnes jich několik miliónů žije raději v zahraničí,
            protože jejich země již není k žití – tedy pokud se tam jako ten „spravedlivý“ nepřidáš k banderovcům.
            Vzpomínáš na Kaddáfího? Jeho země se z části také postavila proti němu a výsledkem bylo uvolnění
            migrační hráze a záplava muslimů do Západní Evropy. A co se děje nyní přímo tam? Po letech vraždění a
            chaosu zkouší maršál Haftár porazit, většinou západních zemí uznanou džihádistickou vládu, která se opírá
            jen o vojenské síly islamistických žoldáků z celého světa a má minimální podporu vlastního obyvatelstva.
            Opravdu toto chtěli ti „spravedliví“, když za jásání zabíjeli, dle nich také zkorumpovaného, vůdce?
            Vzpomínáte na Irák, kde se ti „spravedliví“ vrhli na diktátora Husseina, když se přidali na stranu
            „demokratických“ okupačních vojsk US army? Myslíte si, že toho dnes litují, nebo jsou za to šťastní?
            Saddám prý ročně zlikvidoval několik stovek svých oponentů, ale po vstupu „demokracie“ bylo zavražděno
            v této zemi již přes milión osob. Opravdu to tak ti „spravedliví“ chtěli?
            Vzpomínám si jak na Novinkách dali před lety pod sebe dva články o Sýrii. Jeden byl o tom, jak ti
            „spravedliví“ bojují proti „vražednému diktátoru“ Asadovi (který se stal „vražedným“ až když přestal plnit
            přání Západu, do té doby se o něm psalo jako o „našem příteli Asadovi“) a to všemi možnými prostředky a
            že jsou ozbrojeni hlavně loveckými puškami, meči a jezdí na terénních autech firmy Toyota. A hned pod
            ním byl článek o tom, jak na tyto povstalce Asad poslal tankovou divizi a jak ji povstalci odrazili a zničili
            jim pět strojů (!!!). Má smysl psát o tom, že jeden, nebo možná oba, články byly jen propagandistickou
            kampaní?
            Dnes se stále v Sýrii bojuje. Většina těch „spravedlivých“ brzy pochopila, že „protiasadovská
            aliance“ je pouze Západem vycvičená banda džihádistů a přešla zpět na stranu Damašku. Přesto se tam zabíjí dodnes a to v zemi, která byla nejliberálnější v celém islámském světě.
            Že přeháním? Nic takového u nás nehrozí?
            Na Slovensku se zbavili Ficovy vlády, protože…Proč vlastně? Byl prý zkorumpovaný a rozhodně určitě
            nějak mohl za smrt mladého novináře (jinak samozřejmě bílého koně, kterému zvedli uměle rating tím, že
            ho doslova přitáhli ke kauze „Panamské dokumenty“) a jeho přítelkyně. Vzpomínáte, jak se Ficovi mnozí
            smáli, když tvrdil, že se celý slovenský „majdan“ domluvil měsíce před tím, když se osobně setkal loutka
            Kiska se Sorosem? Ještě dnes se tomu směješ, protože ten starý židovský „podnikatel a filantrop“ rozhodně
            není žádný kouzelník, který by dokázal odstranit celou vládu jedné země? A myslíš si, že je náhoda, že je
            dnes p-rezidentkou na Slovensku osoba právě z jeho stáje napojená na jeho neziskovky? Ale je fakt, že se na ni dívá mnohem líp, než na vetchého staříka o holi, který plive jed jen otevře ústa. To, že jej používá na
            vlastizrádce nevidíš, protože pro tebe to jsou „elity“ národa, které ovšem pracují pro národy zcela jiné.
            Takže milý demonstrante, pokud ti nevadí, že pracuješ v cizím zájmu a to pro loutkovodiče různých
            Kalousků, kteří jsou roky řízeni US státními elitami, trockistických Pirátů řízených svou mezinárodní
            Internacionálou z Bruselu, různými Fialy z ODS, kteří jsou předsedy Panevropské unie, kterou řídí šéf
            Landsmančaftu, jenž chce zrušit Benešovy dekrety, různými zblblými kašpary a šašky co mají mandát jen
            díky tomu, že hrají v tvých oblíbených pořadech, tak pokračuj dál a přiveď naši zemi do stejné politické
            krize jaká je nyní v Rakousku, kde se také připravil vynikající „majdan“ (tam to šlo ovšem i bez
            demonstrantů). Že tomu tak není? Že to oni protestují spolu s tebou a nikoliv ty s nimi? Jenže svou účastí
            všem těmto zrádcům národa dáváš politický MANDÁT k tomu, aby svou činností dál rozbíjeli naši
            státnost!!!
            Že tě nikdo neřídí? Nezačalo to náhodou tím, že byl o Babišovi natočen dokument německou
            (neomarxistickou) stanicí ZDF? Nenásledoval v rychlém sledu útok z ODS, KDU a Pirátů? Nepřišla hned
            vzápětí, samozřejmě zcela „náhodou“, další zpráva z OLAFu? Nezaútočil pak na Babiše i přímo opilec
            Juncker? Nejsi nikým řízen? A co těmi co pořádají tyto akce? Kdyby je nepropagovali, neuspořádali, tak by
            tě napadlo vyrazit do ulic? Myslíš si, že jsou tyto akce zadarmo? Že nikoho nic nestojí? Že to celé řídí tři
            mladíci z nichž dva studují teologii a říkají si Milion chvilek, bla bla?
            Položil sis někdy otázku jestli jsi pouze hlupák nebo skutečně nepřítel národa? Pokud to první, tak se s tím
            dá něco dělat. Položil sis někdy otázku CO OPRAVDU CHCEŠ? Aby padla vláda, nastaly další zbytečné
            volby ve kterých vyhraje opět ANO a ty jsi zase mohl demonstrovat za „demokracii“ tím, že popřeš
            demokratické volby? Nebo chceš občanskou válku? Skutečný, krvavý Majdan? Pro koho makáš? Opravdu
            nevidíš, jak moc velký jsi kretén, když demonstruješ na akci a okolo tebe vlají vlajky trockistických Pirátů a
            extrémistické Antify? Nepřijde ti ani trochu divné, že ti co chtějí odvolání Babiše a řídí tyto procesy jsou
            kompletně pro migraci a on je naopak proti ní? Opravdu si myslíš, že po něm přijde obrovský morál typu
            Gándhí, který svou politikou ahinsá (nenásilí) rozpoutal největší pogrom v historii Indie, který si vyžádal
            přes milion, nikoliv chvilek, ale mrtvých? Opravdu jsi tak naivní hlupáček a myslíš si, že v systému „člověk
            člověku vlkem“ se nahoru ze všech „vlků“ zázračně dostanou ti morální?
            Nepodporuj lidi ani strany, ale procesy, které jsou ku prospěchu naší země. Abys věděl, jaké to jsou, tak
            začni studovat jak fungují složité sociální supersystémy, jinak budeš i dál za hloupou ovci, která běhá po
            náměstích a bečí jak strašně moc chce být zaříznuta od hospodáře o kterém nemá ani tušení, že existuje.
            Pokud nejsi schopen některé momentálně prospěšné procesy podporovat svou účastí, třeba z antipatie k
            hlavním aktérům, tak se jim aspoň nesnaž házet klacky pod nohy a jdi jim z cesty, tedy pokud se chceš
            opravdu někdy podívat svým dětem do očí s tím, že se nebudeš muset stydět za to, že jsi byl tupou figurkou
            ve hře, které jsi díky svým neznalostem a mnohdy i vlastnímu nabubřelému egoismu neviděl, nebo nechtěl
            vidět.
            Pochopil jsi už, že nejsi „spravedlivý“, ale jen poslušná tupá ovce?

              • kočka šklíba

                Tak napiště třešinko něco, co by informacím uvedeným v Astrově příspěvku odporovalo, protože já si myslím, že tam toho mnoho nenajdete, pokud vůbec něco. A že zrovna aktuálně to označuje za dezinfomace je opravdu úsměvné, Bakalův plátek je opravdu ale opravdu snůška lží, pololží a možná občas nějaká pravda, jako třeba předpověd počasí :D.

                • vittta

                  To nenapíše, musela by myslet.
                  Konec-konců, ani si to nepřečetla, je to moc dlouhé.
                  Tak oponuje nějakým slintem, který s Astrovým komentem absolutně nesouvisí, resp. na něj naprosto nereaguje.

                • astraustralia

                  1/4 millionu lidi prislo demonstrovat s pranim sesadit vladu.
                  Jakekoli vyhrady jsou oznaceny jako „nejvetsi-dezinformace-ktere-se-siri-o-protivladnich-demonstracich“
                  Neni o cem se bavit.
                  Proti nesouhlasu a odporu nemohou z principu existovat vyhrady.
                  1/4 millionu lidi je nespokojenych a prisli s timto pocitem napred na Vaclavak a pak na Letnou.
                  Kdo a jak rozhodne o jejich spokojenosti vi kdo?
                  tresen to rozhodne nebude
                  ale zustava tu jen pachut z vysledku, ze stale prohlubujiciho se rozkladu spolecnosti :-(
                  Kam az?

                • tresen

                  Vy tomu říkáte informace, já manipulační blábol.
                  Vy tomu věříte, já jsem smutná, že na to důchodci, kterým je to určeno, skáčou.

                  • astraustralia

                    Podle obsahu to neni urceno pro duchodce ale k zamysleni pro kazdeho kdo je premysleni schopen.
                    Jinak nez meli napsano na pozvance ci nez jak jim to naskocilo na mobilu.

                    Obsahove jsou to informace takove, ze tresen to oznacila za „manipulační blábol“
                    kazda informace ktera neodpovida predstave toho kdo ji cte muze byt oznacena jakkoli
                    a pokud je to informace ktera jde proti presvedceni ctenare tak i jako „manipulacni blabol“.
                    Kazda informace a to i takova kterou zde tresen oznaci za „manipulační blábol“ nuti k zamysleni.
                    Pokud bych je povazoval za vylozene nepravdive ci mel pochybnosti, zeptal bych se.
                    V CR neziji a mesic v lete tam straveny neni dost na to abych pronikl do hloubky problemu spolecnosti i kdyz nektere naznaky jsou sami o sobe dost presvedcive.
                    Treba zivotni uroven duchodcu z nich 2/3 zije pod urovni toho co je vydavano za prumerny duchod.
                    Protoze Babis a ne Kalousek penzistum pridal a slibil pridat i pristi rok, dostane hlas vetsiny z nich i v pristich volbach.
                    Ani je k tomu nepotrebuje svolavat na Letnou!
                    Take proto je nemusi oslovovat desinformacemi a manipulacnimi blaboly ktere jsou zakodovany v pravdivych informacich.
                    Ano kozel zahradnikem ale to tresen v podstae priznala na vedlejsim blogu kdyz vyslovila souhlas a pretiskla projev jisteho recnika na Letne.
                    Tohle na Letné řekl Bohumil Kartous.
                    Kořeny této žalostné situace jsou historické. Odpovědnost předchozích vlád, které pana premiéra Babiše stvořily, je neoddiskutovatelná. Ovšem fakt, že trvají a nabývají zhoubné podoby, už historii za vinu dávat nelze.
                    tresen to nadsene pretiskla u Tribuna. Ja zde otiskl jen 2 vety, prvni pravdivou druhou nepravdivou a manipulacni.
                    Prvni veta je pravdiva , druha je to co ona nazyva manipulacni blabol. Ten je od pana Kartouze ve vete
                    ze koreny trvaji a nabyvaji zhoubne podoby .
                    Zhoubna podoba vlivu presidenta Zemana kterou Kartouz popsal takto:

                    Je ale iluzorní si představovat, že pan Babiš je jediným zosobněním všeho špatného.
                    Zdaleka ne!
                    Pan prezident Zeman otevřeně podporuje:
                    zájmy Ruska, Číny
                    několika šmejdů koncentrovaných okolo prezidentského úřadu,
                    podkopává bezpečnost ČR i jejích spojenců
                    a zostuzuje tuto společnost svou podlézavostí vůči totalitě a autoritářství.
                    Je ale nutné si uvědomit, že pan premiér Babiš, pan prezident Zeman a jejich neregistrovaný sňatek z rozumu nejsou příčinou,…

                    Je to manipulativni?
                    Ano take ale predevsim je to sprostarna, ale vzhledem k tomu ze se jedna o rec pro masu lidi kteri nesouhlasi s vladou a presidentem a chteji jejich likvidaci, je to presne co dav pozaduje:-(

                  • kočka šklíba

                    Aha tak manipulační blábol, ale abyste napsala třeba jen kde se ten blábol podle vás ukrývá, na to už vám váš rozum nestačí. Takže ne manipulační blábol ale nejspíše většinou pravdivá informace a vy se nezmůžete na nic jiného než na trapné výkřiky. Kde pak je to vaše „uvádění na pravou míru“ ? Tak do toho milá třešinko, poučte nás.

                    • tresen

                      Chcete to opravdu větu po větě?
                      Přesně jako ty uvažovali lidé, kteří vyšli do ulic proti prezidentu Jankukovyčovi na Ukrajině, který byl
                      obrovsky zkorumpovaný a dokonce zamlada seděl za krádež a ublížení na zdraví. Výsledkem se stal tzv.
                      Majdan, který se stal symbolem toho, kdy z venku (!!!) řízené protesty mají za cíl dehonestovat (a následně
                      zlikvidovat) legitimně zvolenou vládu a změnit politické klima ve společnosti tak, aby si lidé, mysleli,
                      že se vše odehrálo jejich přičiněním a oni nebyli jen loutkami těch, kteří chápou více…

                      Jasná manipulace, mající jakékoli spontánní hnutí občanů ukázat jako řízené zvenčí, s pochybným cílem.
                      Dovolím si vynechat pasáž o blízkovýchodních dějích a dám sem pokračování k dějům domácím:
                      Takže milý demonstrante, pokud ti nevadí, že pracuješ v cizím zájmu a to pro loutkovodiče různých
                      Kalousků, kteří jsou roky řízeni US státními elitami, trockistických Pirátů řízených svou mezinárodní
                      Internacionálou z Bruselu, různými Fialy z ODS, kteří jsou předsedy Panevropské unie, kterou řídí šéf
                      Landsmančaftu, jenž chce zrušit Benešovy dekrety, různými zblblými kašpary a šašky co mají mandát jen
                      díky tomu, že hrají v tvých oblíbených pořadech, tak pokračuj dál a přiveď naši zemi do stejné politické
                      krize jaká je nyní v Rakousku, kde se také připravil vynikající „majdan“ (tam to šlo ovšem i bez
                      demonstrantů). Že tomu tak není?

                      Opravdu tomu tak není. Nehledě na to, že demonstrace se konaly bez jakékoli vazby na opoziční politiky, je jejich dehonestace vylhaná. Za vše stačí uvést osočení pirátů z trockismu anebo notorické podezírání politiků z ochoty rušit Benešovy dekrety.
                      Že to oni protestují spolu s tebou a nikoliv ty s nimi? Jenže svou účastí
                      všem těmto zrádcům národa dáváš politický MANDÁT k tomu, aby svou činností dál rozbíjeli naši
                      státnost!!!

                      Aha, tak už přímo zrádci národa! Kdo jiný než důchodce by naletěl na takovou blbinu.
                      Že tě nikdo neřídí? Nezačalo to náhodou tím, že byl o Babišovi natočen dokument německou
                      (neomarxistickou) stanicí ZDF? Nenásledoval v rychlém sledu útok z ODS, KDU a Pirátů? Nepřišla hned
                      vzápětí, samozřejmě zcela „náhodou“, další zpráva z OLAFu? Nezaútočil pak na Babiše i přímo opilec
                      Juncker? Nejsi nikým řízen?

                      Tak tak. Důchodce má zbaštit multipotentní spiknutí. Všichni jsou na chuděru Babiše domluveni, zvláště zlý Brusel v tom jede.
                      A co těmi co pořádají tyto akce? Kdyby je nepropagovali, neuspořádali, tak by
                      tě napadlo vyrazit do ulic?

                      Adresáta to samozřejmě nenapadlo, jen se teď bude dívat na ty, co je to napadlo, jako na loutky v rukou nepřátelských sil a ne jako na své spoluobčany, kterým jde o dobro věci.
                      A tak dále. Mám pokračovat?

                    • vittta

                      Pokračujte, nedejte se pobízet.
                      Je to fakt zábavné číst to vaše „uvádění na pravou míru“.
                      Třeba o tom Janukovičovi…píšete že manipulace je jasná, že to má za cíl ukázat jakékoliv spontánní hnutí lidu…
                      Ale nééé, tam je uvedena konkrétně Ukrajina a dokonce i taková specialistka na dobro jako vy ví, že to tam spontánní nebylo.
                      Každý to ví, v podstatě se to dá dokladovat tím, co mělo být cílem, a co se reálně stalo, kolik to stálo životů a kolik peněz, a mnoho a mnoho dalších důkazů, to bych mohl psát na celou stránku a OH by mohl odkázat 100 dobrých linků- ALE, nebyl by to důkaz v tom slova smyslu.
                      Zrovna tak blbě se ale prokazuje spontánnost lidu na Maidanu, protože přání, jež je otcem myšlenky, důkazem také není.
                      Nebo tohle, to je nejlepší, i když všechny ty vaše „vyvracovačky“ jsou skvělé, ale tohle:
                      „Že to oni protestují spolu s tebou a nikoliv ty s nimi? Jenže svou účastí
                      všem těmto zrádcům národa dáváš politický MANDÁT k tomu, aby svou činností dál rozbíjeli naši
                      státnost!!!

                      Aha, tak už přímo zrádci národa! Kdo jiný než důchodce by naletěl na takovou blbinu.“

                      No jistě, kdo jiný než důchodce…
                      Ostatně, kdo jiný než důchodce tu samou situaci pamatuje, že jo.
                      Já vám garantuji, že suverénně nejvíce keců o míru ve 30 letech měl Hitler, a též neměl žádné (další) územní nároky.
                      To, co přenesl Astr má všechno asi tak 1000x reálnější základ, než ten nejlepší z vašich textů za celou vaší virtuální historii.
                      Netvrdím, že je to pravda, ale má to prostě reálný základ, protože důchodce není synomymum debila, ale člověka v letech, a ten…má prostě víc zkušeností.

  9. MaB

    „jen ovce věří tomu, co je jí ukazováno, lidská bytost myslí, víte?“
    Jsem rada, ze alespon v tom se shodneme :))

      • astraustralia

        5.6.2019 – 10.16
        Jan
        …. a pohled z jiného úhlu :

        Presne popsano:
        V Evropě zuří válka univerzalistických aktivistů chtějících sjednocení světa, alespoň Evropy, obvykle neuznávajících vlastní národ a prosazujících multikulturalismus, a konzervativců zabydlených v přirozeném světě rodin, národů, národních států, které přirozeně hájí nejen proti cizím lidem, ale i proti nepřirozeným praktikám konstruktivistických iluzí.
        Ve vnitropolitických sporech se proti Babišovi použila metoda kriminalizace, tedy vyhledání nějakého selhání v minulosti, rozmazání a zveličení, následné stíhání z podezření z trestného činu, a konečně mohutná medializace. Odstřelení politika se vyzkoušelo už dříve na Nečasovi a jeho milence, kde proběhly ony fáze kriminalizace velmi úspěšně, protože Nečas není Babiš a hned to vzdal. Babiš je už poučen, že kriminalizace je manipulativní technika a úporně se brání. Je otázka zda takovému tlaku může odolat. Pokud by to bylo jen na domácí půdě, tak má šanci, jakmile ovšem odpůrci dostanou výpomoc od evropských orgánů, tak se zdá, že to už neustojí.

        Po stale prohlubujicim se rozkladu spolecnosti je budoucnost Ceske kotliny jaka ?
        Pokud na pomoc nespokojencum z Millionu chvilek prijde na pomoc zdrave jado Evropy pak by to Babise a jeho stranu ohrozilo.
        Proti 1/4 millionu zorganizovanych nespokojencu by nastoupilo ci nenastoupilo 1,7 millionu obcanu kteri ANO volili ?
        Existuje moznost nejakeho jineho hnuti ktere by se dnes dokazalo postavit proti Millionu chvilek Minare?
        Vystoupil by po natlaku EU Babis s vyzvou ke svym volicum aby take prisli na Letnou ?
        Mohl by to byt zacatek Majdanu made in CR ?

        Rozdil mezi Letnou 89 a 2019 je zasadni!
        V 89 se lide tesili na lepsi budoucnost
        Dnesni demonstranti na likvidaci :-(

        • tresen

          Likvidace?
          V principu má ten váš text možná pravdu. V roce 89 mohly staré struktury demonstrantům vyčítat totéž. Touha po změně poměrů může být zastánci statutu quo vykládána vždycky. A likvidace minulého režimu je pro jisté lidi dodnes tragédie.
          Dnes jde samozřejmě o něco jiného než tenkrát. Organizátoři usilují především o změnu celkové atmosféry ve společnosti, o povzbuzení občanské odpovědnosti.

          • vittta

            To se jim fakt daří.
            Útočí na každého, kdo není s nimi, i když si jich dotyčný naprosto nevšímá.
            Blahopřeji organizátorům za ukázku pravdy a lásky- ke svým podporovatelům.

          • astraustralia

            Na Vasi otazku odpoved otazkami k veci.

            Nejsou to „staré struktury“ Sametu ktere se boji o sve vyhody a sve obavy prisly zverenit na Letnou?
            Co stara struktura pod nazvem „demokraticky blok“ ktera ve stredu 26 cervna 2019 bude hlasovat o neduvere vlade ?

            Kde byla po dobu 30 let kdy se likvidovala a rozkradala republika ta nova „struktura“ z Letne ?
            Az do doby vstupu milliardare Babise do politiky primo do te doby bylo vse v poradku?
            Kde jste byli pri demontazi republiky?

            • tresen

              Tou demontáží zřejmě myslíte nastolení Klauzemánie.
              A kde v té době byly „nové struktury“ z letošní Letné?
              Přece ve škole.

              • vittta

                Svěrák byl tou dobou náhodou slavný.
                A i jiní, na které se v bouřlivých projevech nedostalo, třeba Kocáb.
                Néé. vlastně, počkejte, Kocáb tou dobou byl politice a konal dobro, tehdy nebylo třeba demonstrovat, když tak skvělí člověci byli ve vládě a na ministerstvech, nebo zachraňovali ČT.
                A co kdybyste se pokusila napsat nějaký názor na ty události, zkuste to, místo všelijakého poučování, jak jsou druzí blbí.
                Takový Taras tam vidí podnikatelské ksichty, já podnikatele teda podle ksichtu nepoznám, ale ten Minář bude asi teplej, nezdá se vám?
                Ale poznám tibetskou vlajku, Taras odkázal A2larm, kde jsou fotky, a tam vlála tibetská vlajka, takže je věc jasná- Babiš a Zeman pošlapávají práva Tibetu.
                Já tam viděl takové trošku pomatence.
                Rodiny s dětmi, i kočárky, vozíčkáře (ti jsou mi záhadou, ty URČITĚ někdo zlanařil) důchodce (i důchodce může být podnikatel) a všemožné typy další, ale byla to taková…rozumíte, taková oficiální demonstrace, něco jako socialistický 1. máj.
                Vše povolené, legální, žádoucí, žádní těžkooděnci, jako na jiných demonstracích, vše zahaleno rouškou pohody a vlastně to byl takový až rodinný výlet, jako byly ty 1. máje, děti se vzaly do průvodu, koukalo se na alegorické vozy, na sportovní spolky, na svazarmovce, všude balonky, zmrzlina- a ty projevy nikoho nezajímaly.
                Tak nyní to samé, piknik v trávě, kde se daly vidět známé tváře a sledovat jejich herecké umění.
                Oficiální raut, ukazující, že …že…že slušní lidé mají rádi EU, a chtějí hezké Česko bez sice zvolených, ale nehodných politiků…no, stejně je nevolla většina, na hovno, tahle demokracie…se tam dalo dozvědět.

  10. vittta

    Tihle také chtěli lásku, a kam jsme to s láskou dopracovali?
    Kam se vlastně poděla u těch, co jí mají plné držky?
    A to říkám já, poslední pravověrný široko daleko, co ještě mám dlouhé vlasy, nestříhané od vojny, a to je kurva dlouho.
    Jděte do PRDELE, vy nenávistné vši, co vidíte rádi třísky v očích jiných, a ne a ne vidět trámy v očích svých!

  11. astraustralia

    S odstranenim premiera Babise a stvanici na presidenta Zemana pracuji organizatori
    na dalsich zmenach !
    Take na prolomeni tak zv. „Benesovych dekretu“
    Vedi demonstrujici za zmeny a zniceni vlady CR o pozadi a o tech kdo stoji za Millionem chvilek?
    Kteri politici a politicke strany a jaka „hnuti“ stoji za touto „nepolitickou“ organisaci ?
    Nezavislost soudu v cem? Nejde jim vic nez o Capi hnizdo aby mohli „nezavisle“ vracet majetek a bylo to nezpochybnitelne?
    Vyprovokovane hlasovani o neduvere a pokus o svrzeni vlady „demokratickym blokem“ ukazuje kteri to jsou co chteji zmenu zpet ke svemu vladnuti pred Babisem!
    Pravdu proc nikdy lidem nereknou.

Napsat komentář k vittta Zrušit odpověď na komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s