Jeden komentář

  1. jonáš

    No maj to vyřešenýnemusej se tim trápit .. "Je důležité najít ženu která umí vařit a uklízet. Je důležité najít ženu která umí vydělat peníze. Je důležité najít ženu která má ráda sex. Je důležité, aby se tyto 3 ženy nikdy nepotkaly." ;-)Prostě progresivní civilizace, která to tady časem všechno převálcuje. Stejně jako kdysi převálcovali katolíci pohany, než se to jejich desatero ukázalo zcela neživotaschopný a odtržený od reality.

  2. Hamilbar

    No Jonáši já nevím. Já bych spíše sázel na Islám.World Press Photo1. místo v kategorii Aktuální témata – příběhy (V jemenském Hadždádu pózují muži se svými manželkami)http://media.novinky.cz…v0o7w.jpgNa první pohled mi ty rodiny příjdou takové stabilní.

  3. jonáš

    Přesně tak, na Islámnebo jste za tim čet a viděl něco jinýho? ;-)

  4. Hamilbar

    Zmátlo mě, že tam není specifikována ta čtvrtá žena, co můžu mít coby muslim. Asi se tím vychází vstříc chudším vrstvám. A u nás bohatších pak bude zřejmě na vkusu jednotlivých soudruhů, jestli jsou spíš na holky, na vdolky nebo na prachy. Příslušnou složku prostě zdvojí tou čtvrtou ženou.A že by se neměly potkat to je logické. Jednak o mně nemusí všechno vědět, a druhak by se jim nedalo říkat jak jsou úžasné a že ty tři další krávy mně nerozumí.Chápu to správně?

  5. jonáš

    Nevim, Hamilbarejá to jen citoval, nevymyslel, ani podle toho nežiju. Ale z toho, že se to v našem civilizačnim okruhu vyskytlo, soudim, že někdo takovej problém mít musel. Čtvrtá může bejt třeba na koukání, předčítání poezie nebo hraní na šalmaj .. další typickej rys týhle mrtvý civilizace, že vůbec neakcentuje duchovní složku a soustředí se jen na to žrádlo, prachy a sex ;-)

  6. Janika

    Tak koukám, že můj "feministický" povzdech nad manželskými povinnostmi se nedá srovnat s racionální propracovaností mužského šovinismu [3]. Ale je to hloupost, samozřejmě, prim by hrála jistě ta žena čtvrtá, která ve výčtu zahrnutá není. Islám je mi čím dál tím sympatičtější, zjišťuju, že o něm víme velmi málo, tohle mě třeba překvapilo: http://nnnnn.bloguje.cz…ictvi

  7. Hamilbar

    Jasně Jonáši. Já beru tu s tím šalmajem. Jsme přece kulturní lidi!Janiko s islámským bankovnictvím opatrně. Islámským bankovnictvím nebylo možné profinancovat model rozvoje, kterému jsme zvyklí říkat vědeckotechnický pokrok. Nebo jak říkají "filosofové" modernu. Podobné fotky jako je ta uvedená v [4] byste nafotila dnes v Evropě. Pokud by bylo čím fotit. Podle Katolické církve je dívka snubitelná od 12- ti let věku. Tedy pokud má menzes. Tak to bylo a tak by to i zůstalo, jako na té fotce. To, že jsme svědky konce tohoto modelu rozvoje je věc jiná. To, že ten průšvih bude skutečně velký ještě neznamená, že jeho řešením je islámské bankovnictví. Já osobně si myslím, že není. Ovšem mohu se mýlit.

  8. Majka

    Mě se ten kreslenej vtip moc líbí Janiko :-)) Islám ale pro mne ne. Mnohoženství taky ne. Brala bych jednoho impotentního, romantickýho, citlivýho, něžnýho chlapa, do toho bych se zamilovala a žili by jsme spolu šťastně až do konce života :-))

  9. Janika

    Hamilbare, k těm fotkám ve [4] jsem se nevyjádřila, protože ve mně vzbuzují rozporuplné pocity. Asi by se slušelo je rozhořčeně odmítnout, ale poctivější bude přiznat, že o tom nic nevím, nevíme nikdo z nás v naší kultuře. Napadají mě důvody pro i proti. Islámské bankovnictví to samé, jen jsem to nadhodila, protože mi ten článek připadal zajímavý. Ono jim to přece funguje. Ale nepřu se.

  10. Janika

    [10] To jsem moc ráda, že se ti ten vtip líbí, Majko, však jsem při tom myslela na tvoje ponaučení :-). Tvoje představa ideálního muže mě rozesmála :-)).

  11. Majka

    Janiko, ta moje představa ideálního muže pramení z toho, že už jsem starší. Kdybych bylamladší, místo islámu bych navrhovala Málsi, to je pravej opak islámu. Tedy jednoho fešáka do ložnice, druhýho do kuchyně, třetí by se mi mohl starat o dům a zahradu a čtvrtej, pohlednej intelektuál, ten by mě mohl doprovázet do společnosti :-)) Ale protože už jsem starší, tak bych se v tom Málsi spokojila s tím romantickým něžným , no ještě by mi mohl nějakej masér masírovat moje starý, bolavý záda :-))

  12. Janika

    Majko, řekla bych, že to není otázka věku, a taky že ti čtyři ideálové můžou být pěkně otravní. Asi bych se pěkně lekla, bloudit po bytě a každou chvíli aby na mě nějaký vybafl, úplně stačí ten jeden :-). No, taky mám svoje představy, ale to radši neveřejně ;-).

  13. Majka

    Však to byl Janiko jen vtip :-) A máš pravdu, když si představím, že bych šla do kuchyně a tam chlápek,,miláčku tu maš, najez se," šla bych do ložnice pro bundu a ,,miláčku, už na tebe čekám"… vyšla bych na chodbu a třetí chlápek…,, tak už budeš oblečená,kdy půjdeme do toho divadla""? A z kuchyně by se ozvalo… ,,pojď si ještě sníst tohle, koukej, jak jsem ti to dobře uvařil". Ze zahrady by na mě volal čtvrtej,… ,,pojď se podívat, jak jsem posekal hezky trávu." Tak bych se šla převléknout do ložnice do večerních šatů a tam by mě zas chňapnul ten plemennej nadrženej :-)) A než bych se dostala z domu, tak bych musela ještě sníst talíř knedlíků, co mi připravil můj milej z kuchyně :-D :-)) Hrozná představa …:-((( To jsem se do toho hororu nějak vžila :-)Tak mě Janiko napadá, že to ani ti chlapi s několika ženskejma nemaji vůbec lehký…:-))

  14. Janika

    Tak to jsem sežrala i s navijákem, do půlnoci jsem hledala v google, co to je to Málsi :-). Ten horor jsi popsala tak barvitě, až mi z toho naskočila husí kůže :-DDD.