Jeden komentář

  1. Janika

    Ta libyjská oficiální televize jistě také tohle neukáže. Proto mě zajímalo, jestli se o smrti Huga Cháveze zmíní „provládní“ (v uvozovkách proto, že si nejsem jistá, jestli tam nějakou vládu mají) web, a skutečně tu informaci přinesli: http://www.alwatan-libya.com/more-26863-40-وفاة%20%20هوغو%20شافيز%20%20رئيس%20فنزويلا

    Komentáře mě velmi překvapily, s pomocí překladače si troufám odhadnout, že skoro většina se jich vyjadřuje o Chávezovi se značnými sympatiemi.Toto je ukázka, toto jsou dnešní Libyjci:

    2. Hrdina, který oponoval intervenci NATO v Libyi, svět ztratil dalšího hrdinu, který oponoval USA.
    17. Zemřel poslední muž v tomto temném věku, ve kterém žijeme.
    18. Byl hrdina… jeho smrt je velkou ztrátou pro Venezuelu… bránil práva utlačovaných jako Násir… požehnaný Hugo Chávez, jsme smutní a říkáme sbohem velkému vůdci…
    22. Svět ztratil hrdinu hrdinů svobody.
    26. Bůh Vám žehnej, Chávezi, jste hrdina a dějiny to ukáží.

  2. Slobo

    ææææææææææææææææææææææææææææ

    mdž

    ææææææææææææææææææææææææææææ

  3. Janika

    Komentáře i zde: http://www.outsidermedia.cz/Thread.aspx?id=7748&quote=162892

    Tož napsal krásná slova: „co jsem viděl a co byla naprostá síla, byl pochod místních lidí, spontánní rozloučení s el comandante Hugo Chávezem, to byla atmosféra, která se nedá vynutit ani uplatit, něco opravdu lidsky a duchovně neskutečného, tak mohutné poděkování a vyjádření úcty, že až mrazilo v zádech a člověk měl pocit, že hrdina lidu neodešel do materiální nicoty, ale došlo k povznesení na vyšší úroveň bytí, a to samotným schromážděným davem, který ho svou sounáležitostí a opětovanou láskou k člověku, který byl sám bytostným Člověkem, udělal navždy nesmrtelným. .
    …opravdu jsem v té masívní řece lidství a člověčenství na druhou chtěl v tu chvíli moc být… „

    • Janika

      Slobo, ten cestopisný deník je nádherný, moc ráda si ho přečtu, díky. Hned jsem se dívala na země, kterými projel, škoda, že takový člověk nebyl v Libyi, to by mě zajímalo nesmírně. I kdyby tam byl v době dřívější.

      “Když ty nemáš a někdo má víc než potřebuje, tak jdi a vem si to.” – tak to je pecka. Vám se to zdá neskutečné, Slobo? Nevím, v jakém smyslu, ale mně se to moc líbí, je to pro mě inspirativní a možná to někde použiju jako motto pro zamyšlení :-).