Je třeba zabít 1,5 miliónu obyvatel Donbasu


„V Donbasu žijí 4 milióny lidí. Z toho je 1,5 miliónu zbytečných. My nemusíme chápat Donbas, musíme chápat ukrajinské národní zájmy. Donbas je třeba využít. Nevím, jak to udělat rychle. Hlavní, co je nutné udělat, jsou lidé, které je nutné prostě zabít.“ Bohdan Butkevič, ukrajinský novinář a hudebník v oficiálním vysílání ukrajinské televize.

Jeden komentář

  1. Janika

    Moc nerada sem dávám tuhle zrůdu se zrůdným vyjádřením. Ale je třeba znát tvář Ukrajiny. Té, co o ní paní Elšíková vykřikuje „Sláva Ukrajini!“.

    • brtnikvbrlohu

      Protože každá událost má svou příčinu (hezky o tom píše Bondy v Příběhu o příběhu) tak by mne zajímalo čím si předkové paní Elšíkové zasloužili přízeň represivních orgánů. Možná by to bylo zajímavější než její výlevy. Ostatně na kose ke jasná odpověď.

  2. jednooký

    Hlavne je treba vykynožiť existencie, ako tento „umelec“. Rýchlo a efektívne. V záujme ľudstva a jeho prežitia…

  3. merlin

    Možná by bylo nejlepší tento typ propagátorů zastřelit pro výstrahu ostatním už v televizním studiu za podněcování ke genocidě, jestli se mají všichni uklidnit.

    • dixi

      Toto je zřejmě ten bod zlomu, kdy by už násilí bylo ospravedltelné, ale kde to skončí? Rozhodně patří před soud.

      • merlin

        Velmi výstižně jste to nazvala bodem zlomu: Pokud už propagandisté ve veřejných médiích a vystoupeních takto otevřeně a beztrestně podněcují ke genocidě milionů, bylo by třeba zasáhnout velmi tvrdě. Tak, aby se všichni zúčastnění báli vystrčit čumák. Obávám se, že aktuálně se tam dají použít už jen behaviorální metody tvrdšího charakteru. Odměna, když jsi poslušný, trest pro výstrahu, když zlobíš, protože je jasné, že ostatní se nechytá. Jinak to bude děsivý masakr.
        Možná všem elektrické obojky. Psům bych je nedala, ale tam by se i šikli.

    • ;-)))

      od techto ideove krvi sprizenych pamatuji hesla NEJSME JAKO ONI!!! At zije Havel…
      No nejsou, nelhali… takovy zmrdi opravdu nesnesou srovnani…
      Ale nemylte se… tenhle blbecek to nema z vlastni hlavy… je to NOVINAR, UMELEC, jako ti nasi novinari a umelci, kam vitr tam plast, hlavne mit se dobre za kazdeho rezimu.
      Je treba hledat ty co implantuji nenavist, financuji a medialne administruji kolem dokola zemekoule.
      Ty kteri se pak za valkami a nenavisti schovavaji aby za nezajmu medii ktere ridi mohli vycistit vlastni domaci koncentrak, ovladajic servisni kolonie vcele s usa.

    • ;-)))

      Trup letadla vypadal rozstřílený kulometem, ne raketou. Tak promluvil nezávislý pozorovatel, který jej viděl jako jeden z prvních
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Trup-letadla-vypadal-rozstrileny-kulometem-ne-raketou-Tak-promluvil-nezavisly-pozorovatel-ktery-jej-videl-jako-jeden-z-prvnich-329308

      Redakce ! Já chci slyšet Štětinu ! Štětinu !, CheErnesto, 2. 8. 2014 18:55:06
      To bude pošušňáničko !

      Re: Redakce ! Já chci slyšet Štětinu ! Štětinu !, Lubajs12, 2. 8. 2014 18:57:01
      No jo kde je jeho emotivní vyjádření, nějak dlouho o sobě nedává vědět.

      Re: Redakce ! Já chci slyšet Štětinu ! Štětinu !, zeměměřič, 2. 8. 2014 19:03:03
      Štětina není momentálně v nabídce .Romancov, Finstein,či Ziegler by nestačil?

      Re: Re: Redakce ! Já chci slyšet Štětinu ! Štětinu !, Jiři63, 2. 8. 2014 19:18:21
      to jsou jenom determinovaní pisálci, ale , soudruh Štětina se zúčastnil, jako novinář- provokatér 20ti válečných konfliktů, to je „kapacita přes válečné události na objednávku.

      Re: Redakce ! Já chci slyšet Štětinu ! Štětinu !, josefll, 2. 8. 2014 19:03:21
      A ja agenta STB plavce Stetinu !

      Komu to pomohlo, Ziengel, 2. 8. 2014 18:52:03
      Sestřelení letadla pomohlo jenom Ukrajině a propagandě USA.Jelikož vládnoucí gernitura v Kyjevě jsou opravdu gauneři ,ta pravděpodobnost ,že za tí jsou oni je veliká.Pro zajímavost sedmilhář John Kerry se již potřetí v 40 dnech nervově zhroutil.Proč asi.

      Re: Komu to pomohlo, CheErnesto, 2. 8. 2014 18:53:59
      Kdyby byl chlap, tak se zastřelil !

      Re: Re: Komu to pomohlo, úča, 2. 8. 2014 18:56:11
      Vždyť to chtěl několikrát udělat, ale vždy se zhroutil.

  4. Sio

    No, jak se říká, na každé prase už se vaří voda.

    • merlin

      Jste zaujatý proti prasátkům a křivdíte jim. Jsou chytrá a nejsou to v žádném případě takoví hajzlové jako ten novinář – umělec. Zajímalo by mě, jaký druh umění může tohleto produkovat. Ovšem zviditelnit se umí, to zas jo.

  5. Stan

    Tentokrát jste si trošku naběhli na ruskou propagandu. Tohle je původní záznam z dubna 2014:

    Několika střihy z něj udělali to, co tady máte.

    Ten chlápek je účelový lhář a celý pořad je bohapustá propaganda, ale nikde neřekl, že chce vyvraždit 1,5 mil. svých spoluobčanů.

    • danaver

      Samozřejmě že to neřekl narovinu, na to je dost chytrý, jak už tak manipulátoři bývají:-) Neřekl přesný počet. Jenom v čase 23:00-23:08 řekl: „…je určitá kategorie lidí, kterou je nutno vybít (zničit?)…“ Není už tohle dostatečně šílená myšlenka?? Když si navíc spojím tento údaj s předchozí výpovědí o 1,5 milionu zbytečných lidí kterým se nechce pracovat a se kterými se nedá nic dělat? Tak je mi jasné jak může být někde v restaruacích nabáízen kolorad zapečený naživo. Vůbec není špatné občas vystřihnout vatu a vystihnout podstatu. Aby se přestalo s tím, že přece nikdo nic, jen se kecalo…

    • Janika

      Stane, moc děkuji za upozornění. Přesto jsem trochu na rozpacích. Neměla bych problém se tomu pánovi omluvit a uvést to na pravou míru, ale nějak si nejsem jistá, jestli je to na místě. Souhlasím s tím, co napsala danaver a spíše se přikláním k tomu, že v podstatě opravdu řekl, že je třeba zabít všechny podle něho teroristy, co mají zbraň v ruce – nedebatovat s nimi, zabít. No a pak hovoří o mase pracujících, kteří budou bez práce a tady už se vyjadřuje opatrněji, ale nějaký krátký proces s nimi hodlá udělat. Bohužel chtělo by to přesný překlad z Ukrajinštiny. Takže si myslím, že sestřih jen podtrhl skutečný význam toho, co říkal. A skutky, činy ukrajinské vlády to dokládají v praxi.

      Aniž bych se chtěla na někoho vymlouvat, tak toto sestříhané video zveřejnilo několik nejznámějších ruských blogerů:
      http://el-murid.livejournal.com/1946856.html
      http://putnik1.livejournal.com/3297112.html
      http://colonelcassad.livejournal.com/1704177.html

    • vittta

      Jak víte,že je ta propaganda ruská?
      Člověk musí mít trošku fantazii.
      Nějaký nablblý imbecil cosi vykrákorá v pitomoučkém pořadu.
      Manipulátoři uznají jeho názory za „vhodné“ a náležitě je upraví,takže to vypadá,jak to vypadá.

      Qui bono,chtělo by se říci…

      Na první pohled je jasné,že Rusové chtějí pošpinit kyjevskou vládu a ospravedlnit své angažmá v této kampani.

      Na druhý pohled je jasné,že USA chtějí pošpinit Rusko a udělat z něj manipulátorskou zemi,čímž se zpochybní především to,co už bylo různě zveřejněno a také to slouží k tomu,že se neustále mluví o ruské propagandě.

      A hned máme praktický příklad-a je to u nás,takže to každý každý den vidí kolem sebe.
      Není pomalu média (lhostejno zda mainstream či alternativy typu BL),kde by se nemluvilo o tom,že příznivci Ruska,či jen nepříznivci událostí,spojených s Maidanem,jsou silně a ZÁSADNĚ ovlivněni ruskou propagandou.

      Pak lze vidět na různých forech.jak na sebe diskutující poštěkávají,že ten či onen je zmasírován onou záludnou ruskou propagandou.

      Kuriozní je na tom to,že tady nikde žádná „oficiální“ či „masová“ ruská propaganda není.
      Je pouze na internetu a to se ještě musí hledat…

      A teď se v tom vyznejte…

      • Janika

        To mě taky napadlo – mohly to být ty kruhy, co chtějí Rusko natlačit do války. Protože tohle je přece jasné, že to původní video se jednou objeví. Každého pitomce to musí napadnout. Takže opravdu nevím a připouštím víc možností, od účelové protiruské provokace až k možnosti, že ten výcuc nezkresluje, jen umocňuje.

        • merlin

          Já jsem si to konečně měla čas pustit celé, a ten hoch se mi nelíbí o nic víc než předtím a ani můj pohled na jeho názory se nevylepšil, ale přesného překladu nejsem schopna, to je tak, když v podstatě rozumíte a něco si doplňujte sami. Je to ale asi práce spíše strany spřízněné se vzbouřenci, si myslím, které nevím, stran je tam hodně, nemusí to být ze strany Ruska přímo, vyvolává to značnou nevoli proti řečníkovi – ten zkrácený záznam – u mě teda vyvolalo Ale nezkrácený taky, liší se to intenzitou, nezkrácená potencuje pomalu rostoucí chronickou nechuť, zkrácená akutní výšleh na nechutí na maximum. Danaver říká, že je to v podstatě to samé. Je a není
          Je tu druhá věc, obě strany manipulují v rámci mezí svých možností a ty jsou značné. Jak poznat manipulaci? Tím že vyvolá emoce? Oděsa byla opravdová a opravdové emoce vyvolala. Je těžké nebýt šimpanzem v obdobé vědeckotechnického rozvoje.
          Přece si nejde ověřovat naprosto všechno, v mnoha případech ani není jak.

        • vittta

          Ono to lze také pojmout tak,že virtuálno žije svým vlastním životem.
          Upravená videa či podvržené fotky klidně mohou být (převážně) dílem naivních,či nezralých jednotlivců.
          To má fanoušek virtuálna za hoďku hotové a rozeslané do všech koutů „světa“.
          Všechny tyto informace já osobně beru jako pomocné,vážím co je a co není možné,dávám do souvislostí.

          Jak v podstatě píše Merlin,nikdo není úplně imuní vůči manipulaci či falšování dat.
          Já samozřejmě také ne.
          Ale myslím,že rozumný člověk se nakonec k cíli dobere-právě tím,že sleduje a přemýšlí.

          Manipulátor může utvořit názor jen tomu,kdo nepřemýšlí-ale myslí si,že je non+ultra chytrý!

  6. ;-)))

    Je to V.I.P spojenec emeriky USA a NATO, podobne jako UCK a albanci v Kosovu vcele s milackem krvave madly thacim

    http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/albanci-zdrave-srby-zabili-a-jejich-organy-prodali-prekupnikum.html

    https://www.google.cz/search?q=thaci+albright&client=firefox-a&hs=txY&rls=org.mozilla:cs:official&channel=sb&tbm=isch&imgil=ggDAM9KHRETV8M%253A%253BAsE75UjuniLu6M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.globalresearch.ca%25252Fkosovo-s-mafia-state-from-madeleine-to-hillary-the-us-secretary-of-state-s-love-affair-with-the-kla%25252F30166&source=iu&usg=__mDjCWh8wzxGtbD212OcStoA-38g%3D&sa=X&ei=eZDbU4ifI-qg7AbDvYHwAw&ved=0CCMQ9QEwAA&dur=735

    Je tam i nas fon cerny idiot

  7. ;-)))

    ‘Wrong time, altered images’ Moscow slams Kiev’s MH17 satellite data
    http://rt.com/news/177296-ukraine-mh17-satellite-images/

    Rusaci zverejnili satelitni a radiova data do dvou dnu.
    Kyjevu to trvalo 14 dni a tohle je vysledek:

    1/ Zverejnene snimky nemohou pochazet z ukrajinskych satelitu, protoze v dany cas tam proste nebyly… (Ukrajina ty snimky vydava za vlastni)

    2/ Snimky jsou minimalne o nekolik DNU mimo, protoze nekde chybi stromy, jinde trava a cela rada dalsich detailu nesouhlasi.

    3/ Povetrnostni podminky „ukrajinskych snimku“ vylucuji jejich porizeni v den katastrofy.

    4/ minimalne u jednoho snimku jsou prokazatelne upravy/zmeny.

    Proc Kyjev LZE?? Jestli to udelali povstalci, tak Kyjev/USA muzou v klidu zverejnit pravdu.
    V USA je ticho po pesine.

  8. merlin

    je to tak y k tématu. Právě se odvysílává v tv šot, jak Poláci bojují proti tomu, že od Rusko přestalo odebírat jalka. Spustili kampaň : Kup si jablko rozlob Putina. Ukazují rozesmáté děti, známé osobnosti a politiky zahryzlé do jablek, hospodyńky co vytahují z pecí jablkové koláče a vychcanější Poláci pálí jablkovice. V Polsku prostě odstartovali masové jablečné orgie, aby porazili Rusko. Jsou nadšení, celý svět zírá jak s Putinem zametli a vytřeli mu zrak. Fakt nevím, jestli se mám smát nebo brečet
    http://wyborcza.pl/1,75477,16412420,Jedzcie_polskie__jablka_wolnosci___Europejczycy_wspieraja.html

    • merlin

      všehcny noviny, co jsem te´d proletěla na internetu se radují z polské odvahy a fandí odbojným a hrdinným Polákům. Guardian v čele , další britské, německé a francouzské noviny taky. Tak by je mohli poláci – až se jich přecpou – což nebude takovým tempem, jakým se do toho dali, trvat dlouho, darovat zbytek ukrajenskému lidu, tam totiž za chvíli nebude nic žrát opravdu
      Největší polský žrout jablek jasně aspiruje na povýšení do šlechtického stavu, britové šílí nadšením..

      • vittta

        Ten Guardian bude pěkné kvitko,jak tak koukám.
        A ti západní novináři asi také žádná sláva…

    • Baron Le Samedi

      Poláci vyvážejí přes polovinu své produkce do RF. tedy, vyváželi. Jablka (z Polska) rychle hnijí, což není správné, řekl Rosmednadzor, a import jablek, ze zdravotních důvodů, zakázal. Inu, když jablko vysušíte, je z něj křížala. A s tou už si, jako s biomasou, naše Biomasa Kateřina jistě ví rady.

    • merlin

      ,,Originální způsob jak se osobně zapojit do odporu proti Rusku a jeho krokům na Ukrajině, vymysleli Poláci. Rusko vyhlásilo embargo na evropské ovoce. Sníst víc poslkých jablek, které se neprodají do Ruska, teď v Polsku znamená vlastenecký čin. Přidat se může i Česko.
      Ruský zákaz dovozu polských jablek, považovaný nad Vislou za odvetu za polskou podporu prozápadní orientace Ukrajiny, odstartoval mezi Poláky akci „Jez jablka, naštveš Putina!“.S nápadem a heslem nejprve vyrukoval ekonomický časopis, vzápětí se přidala i další média.
      „Ruské embargo jen tak neskončí. Jezme tolik jablek, kolik se dá,“ burcoval list Gazeta Wyborcza a nabádal ke „spotřebitelskému vlastenectví“, ku prospěchu výrobcům v nouzi, státu i samým Polákům.,,
      Naši novináři jsou jako vždy vždy připraveni. Buďte taky. Už se těším na šoty naší kulturní a politické fronty a na ty jjejich ksichty, až se budou před kamerami zakusovat s tupým radostným úsměvem do jablek, aby šli v konzumaci polské úrody českému národu příkladem a pomohli nás vyburcovat k hospodářské pomoci spřátelenému Čechy oblíbenému Polsku . Kalousek je mazanej, ten si připije na zdraví Poláků calvadosem, na toho si nepřijdou. Jsem zvědavá, zda bude kníže a Štětina svádět náš národ polským jablíčkem v přímém přenosu. Vondru bych být tvůrci vynechala, lidé kteří ho neznají, by se mohli mylně domnívat, že polská jablka jsou zatraceně kyselé zboží. Bém by si ho mohl pocukrovat kokainem – snadno to tentokrát zdůvodní tím, že jich pak sní víc a rychleji
      Cool v hlavních městech EU se aktuálně stalo jít s jablkem v jedné ruce a polskou vlajkou v druhé před nejbližší ruskou ambasádou a zakousnout se. . Taky se u toho nechat nezbytně vyblejsknout a hodit to na facebook. Vzhledem k tomu, že do téhle akce se zjevně nepouští ta chytřejší část obyvatelstva, tak mám velkou obavu, aby se v té euforii někdo omylem nezadusil polskou vlajkou.
      Polska nie zgienie, Poláci jsou evidentně ochotní ke každé oběti, třeba se z té neodebrané úrody na protest proti ruským agresorům i pozvracet. A já už se nebojím. Tuhle válku vyhrajeme!

      • danaver

        Myslím že Češi se nepřidají. Máme už jednu takovou blamážakci za sebou, pamatujete heslo Evropě to osladíme? z doby našeho předsednictví EU? Nevím už co jsme tím chtěli říct, ale dodnes mě otřepe jen si na to vzpomenu. Mám naději, že se Češi takhle vyblbujou jen jednou za deset let :-)

        • vittta

          Češi s tím heslem nemají nic společného.
          To musel vymyslet nějaký umělec typu Černý!
          Osobně si myslím,že jakákoliv evropská hesla nechávají Čechy ledově chladnými.
          EU je pro většinu Čechů „oni“….

          • danaver

            EU že jsou „oni“… Tak tohle si nemyslí jen Češi. Zrovna dneska to dokazujou i Poláci. Není to nádherná věc, když se rozčilujou : proč na nás dopadají ruské represe, když sankce vyhlásili „oni“(EU)?? ať nám teď „oni“ nahraděj škodu…. Zajímalo by mě, jestli budou úspěšní. Může EU něčím kompenzovat takové ztráty? Jedině v případě získání nových trhů a surovin, tj. zesílením útoků na Rusko? Nemá někdo nějaké lepší zprávy?

      • Baron Le Samedi

        Sníst musejí 1,2 milionu tun ročně. Poláci. :-)))

      • vittta

        Karl i Štetka zakládají novou partaj se znakem jablka.
        Jako protest proti KSČM!!!

          • vittta

            Ten had tam nebude.
            Ještě by si někdo mohl říci,že je ta partaj založena na našeptavačích,co svádí čisté k hříchu.
            Ale ta dukova palice tam bude,ta se vždycky může hodit.
            A..jablko,znak svobody a prostestní ovoce proti třešním!

    • vittta

      Prej se Putin CHOPIL moci….
      Moci se chopil leda tak Porošenko,ty americké nablblo!
      Pak že jsou naši politici nejblbější….

  9. Baron Le Samedi

    Pokud tam mají umělé smíchy, tak se bojí před publikum. To je noční proud pro prodavače Kvik-o-martu indického původu…..

  10. ;-)))

    Ceska fasisticka okupacni TV pod vlajkou hvezd a phuhuu zodpovedne informuje :-)))

    UA strana tvrdí, že UAV bylo sestřeleno BUKem.
    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/343952-separatiste-pry-znovu-odpalili-raketu-ze-systemu-buk-a-zasahli-bezpilotni-letoun.html

    Sestřel bezpilotniho letounu potvzen. UA tvrdí že ho separatysti sestřelili BUKem :roll: :rotuj: :shock:. Myslím že pokud by ho zasáhli raketou tak by vypadal trošku jinak….

    „Svůj úkol splnil. Dozvěděli jsme se mnohé o postavení teroristů a jejich zbrojních systémů. Při návratu byl ale zasažen raketou, odpálenou z baterie Buk,“ uvedl mluvčí a dodal, že právě z takové zbraně byl sestřelen malajsijský Boeing 777.

    http://zpravy.e15.cz/

    Tady je pár fotek:
    http://rusvesna.su/news/1406904688

    Příspěvekod mepu » 1/8/2014, 20:36
    To je hloupost, i Igla by ho zcedila jak řešeto, natož Buk, vypadal by jak cedník ale určitě by nepřistál na padáku, by mě zajímalo kdo tyhle zprávy bez základní logiky vypouští.

    Под Шахтерском бойцами Мотороллы подбит и захвачен советский беспилотник ВСУ ТУ-143 «Рейс»(фото/видео) | Русская весна

    Příspěvekod celsius » 1/8/2014, 20:45
    Vypustil to mluvčí ministerstva obrany Ukrajiny (речник Міноборони Владислав Селезньов). Použít BUK na takový cíl by byla blbost. Na videu je slyšet, že po něm pálí ručníma zbraněma. Asi ho „štrejchly“ a tak se radši spustil k zemi na padáku.

  11. ;-)))

    http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/valka-podvrhu-a-lzi-jak-se-take-bojuje-o-ukrajinu_314326.html#.U9zFYGMoAWp

    tyden tyden 02.08.2014 07:14
    tyden001

    skoda ze pan Kvasnicka ve svem, jinak docela humornem clanku, vynechal radu zajimavych faktu:

    1/ temer vsechny „dukazy“ pochazejici z dilny Kyjeva byly vyvraceny za pouziti Ruskych satelitnich snimku, ktere nikdo zpochybnit (zatim) nedokazal. Americane se asi zvrejnit sve poznatky boji :-)))

    Treba tohle ve posledni Ukrajinsky „vytvor“:
    http://rt.com/news/177296-ukraine-mh17-satellite-images/
    nebo uz dvakrat Kyjev publikoval snimky z POCITACOVYCH HER a vydaval je za dukazy Ruskych zbrani:
    http://ria.ru/world/20140731/1018334120.html

    Oboji muze byt lez, ale Kyjev se pokazde zmuze na pokrikovani „Rus lze“, kdezto Rusove sve tvrzeni podlozi dokumenty s analyzou.
    Myslici clovek si nazor udela sam.

    Nemyslim si, ze jsem nejaky fanousek Ruska, ale kdyz vidim, ze se nekde takhle okate lze, nemohu nez nesouhlasit.

    A pokud si pan Kvasnicka mysli, ze tam treba to (pravdepodobne) SU-25 nebylo, a radarove zaznamy predlozene Rusy jsou falza, tak proc je, jinak absolutni podporovatel Kyjeva, USA nerozporuje??
    Nad oblasti meli v te dobe svuj moderni satelit. Cerne more se hemzi plavidly USA s udajne mejmodernejsi technikou…
    A presto NIC.

    Agent „Masa“ a „vousac“ jsou taky prokazane dezinformace Kyjeva. Tady na Tydnu to viselo pres tyden :-)))

    Dale pak, Kerry par hodim po tragedii vykrikoval, ze maji 100% dukazy ukazujici primo na Putina. Kde jsou? (napoveda: ve skladu ZHN v Iraku)

    Poroseko:
    „v dobe nehody byla vsechna letadla Ukrajinske armady na zemi….
    „Ukrajinska armada v oblasti zadne BUKy nema…“
    verili byste mu jeste neco? To neni otazka fanouskovstvi.
    Budto si tu prizname, ze chceme znicit Rusa, at to stoji co to stoji, a muzeme si tu odpustit tyhle tanecky a hru na demokracii.
    Nebo „demokraticke rezimy“ nejsou o nic lepsi nez ty nedemokraticke, a sve obcany obelhavaji a zneuzivaji na potkani.

    A jinak, tohle je taky dezinformace? Je to totiz Ukrajinec, mluvici v Ukrajinske televizi:

    16 hlasů

    tyden tyden 02.08.2014 07:36
    tyden001

    dodatek pro pana Kvasnicku:

    posledni Kyjevska dezinformace uz neni ani k smichu, spis k placi.
    Rebelove sundali dron z dob SSSR, a UNIAN okamzite vyrukoval s tvrzenim, ze je to nevyvratitelny dukazm ze maji BUKy. Tohle je jejich clanek a fotka :-)))))
    http://www.unian.net/politics/946696-terroristyi-iz-buka-sbili-ukrainskiy-bespilotnik.html

    a tohle je ruska reportaz z „mista cinu“
    http://rt.com/news/177472-ukraine-soviet-drone-down/

    Najdete si neco na netu o velikosti a hlavne o vysce, ve ktere ted starecek leta, a pak si nazor na Kyjev udelejte laskave sami…

  12. ;-)))

    Co nevíme o malajském letadle MH17…
    http://deliandiver.org/2014/07/co-nevime-o-malajskem-letadle-mh17.html

    Třetí světová válka již začala
    http://deliandiver.org/2014/07/treti-svetova-valka-jiz-zacala.html

    Azerbajdžan začal ostreľovať Náhorný Karabach. USA otvára ďalší front pri Arménsku, ktoré má tento rok vstúpiť do Euro-Ázijskej colnej únie !
    http://www.topky.sk/cl/11/1414861/Dalsi-krvavy-konflikt–V-bojoch-medzi-Azerbajdzancami-a-Armencami-15-mrtvych

    Армения и Азербайждан – это буферная зона вокруг России. Провоцируя Азербайджан на войну за Карабах, США пытаются создать дополнительную напряжённость у российских границ в зоне интересов России. России нужно будет реагировать, а это отвлечение сил профильных ведомств от Украины. Кроме того, это попытка ослабить Армению и отвлечь её от процесса интеграции в Таможенный Союз.

    • ;-)))

      Takže shrnuté: Aktuálne sa bojuje v Líbyi,Sýrii,v Iraku,Afganistane,Na Ukrajine,v subsaharskej Afrike, napätia vládne medzi Indiou a Pakistanom,Čínou a Vietnamom,Severnou Kóreou a celým svetom.

      Aby toho nebolo málo,tak je potrebné zapáliť ďaľší(do včerajška spiaci) konflikt-medzi Arménskom a Azerbajdžanom.Je to preto,že v poslednú dobu vypovedá Turecko poslušnosť západu a začalo sa nebezpečne zbližovať s Ruskom.Ak začne nová vojna o Náhorný Karabach,tak Rusko sa ako mnohokrát predtým postaví na stranu Arménska a Turecko samozrejme na stranu Azerbajdžanu.A hneď bude po zbližovaní.

      Tak sa pýtam.Neprebieha už náhodou tá 3.sv.vojna?

      Vcerejsi podsouvani propagandy pitomcum presstitutkou podporujici fasismus

      Drivejsi

      leho • 2. Srpen 2014

      Sio napsal

      Je to dost vyčůraná kulturnost diskuse. Smrdí to. Moc nevěřím, že to co říká, je čistě jeho přesvědčení. Jen tu opakuje klišé, která čteme a slyšíme v médiích pořád. Jejich propagátoři jsou jako flašinety, víceméně říkají všichni to samé.

      To co říkám není pouze mé přesvědčení, ale je to pravda a neopakuji žádná klišé z médií už jenom proto, že je nějak datailně nesleduji. To raději tu a tam zabrousím na OM, kde není taková nuda…
      Stan • 3. Srpen 2014

      leho, Vy sám jste jedno velké klišé. Přesvědčení a pravda jsou dvě rozdílné a téměř vždy protikladné kategorie. Jen pište dál, ani nevíte, jak jste pro OM užitečný.
      Béda • 3. Srpen 2014

      bublin napsal
      Mluvte za sebe. Váš agresívní projev svědčí o jisté mentální neschopnosti vyrovnat se s REALITOU. Z formálního hlediska je USA náš spojenec. Takže vy jste REÁLNÝ nepřítel tohoto státu a kolaborant.

      Poslední dvě věty mě velmi pobavily, jak by vypadly z nějakého westernu.

      Pokud se mohu vmísit do disputace. USA jsou nejagresivnější stát na této planetě a pan leho je (podle svých vlastních slov) jejich žoldák, ochotný vraždit za peníze kdekoliv, kdykoliv, kohokoliv. USA nejsou spojenec nikoho. USA jsou protektor, diktátor, samozvaný usurpátor moci nad světem. Pro USA (viz Wolfowitzova doktrina) silné státy konkurenty a ostatní předmětem ovládnutí. Reálný nepřítel tohoto státu může být kdokoliv, kdo se nepodřizuje politické elitě tohoto státu. Reálným nepřítelem lidu tohoto státu může být klidně i ona „elita“ pravidelně volená lidem aby jej podváděla a nekonala v souladu se zájmy lidu této země. Třeba v souladu se zájmy nejagresivnějšího státu – diktátora na této planetě, které jsou přímým ohrožením bezpečnosti – ekonomické, surovinové, občanských práv etc.. Takže problém je v tom, že USA jsou pouze formální spojenec, ve skutečnosti jsou dalším Velkým bratrem – protektorem.
      Béda • 3. Srpen 2014

      dovětek, a konnkurenty, kteří by mohli jít „špatným“ příkladem, vytvářet alternativu anebo být potenciální hrozbou samozvaného hegemona nad světem, podle Wolfovitzovy doktriny musejí USA zničit jakýmkoliv způsobem (i za cenu podvodů, mystifikací, konspirací, převratů, válek, agresí, mezinárodních zločinů…), zašlapat do země již v zárodku.

      Poslední věc: Komu věříte, když jej posloucháte víc? Putinovi, Lavrovovi anebo Obamovi, Kerrymu, Nulandové, Psaki? Kdo je pro vás důvěryhodnější, kdo to myslí poctivěji, koho slova jsou podloženy důkazy, argumenty, kdo žene svět do konfrontace a kdo se snaží konfrontaci předcházet, kdo chce diktovat druhému a kdo usiluje o kompromis, kdo šíří války a kdo preferuje mírové nenásilné prostředky? Putin – „Hitler“ anebo Obama – Nobelista „míru“?

  13. ;-)))


    nas VIP spojenec, resp. spojenec USA a nasi okupacni fasisticke vlady

        • vittta

          Ten dědek.
          Jen to samozřejmě vytržené z kontextu-není tedy jasné,jak se k tomuto proslovu dostal.
          Ale jeho tón je dost divoký a myslím si,že vraždou civilisty by se normální člověk chlubit nemusel.
          I když po něm hodil kámen…..

          • Janika

            Nekoukej na tón a případné osobní sympatie/antipatie. Brala bych to tak, že když má někdo legálně zbraň, tak je věcí jeho cti nenechat po sobě házet kameny. Ten, kdo hodil kámen, tu zbraň musel vidět a když si přesto dovolil hodit, tak to je vyjádřením čeho? Pohrdání, že dotyčný se zbraň neodváží použít, nebo přesvědčení, že ji nepoužije proto, že je velkorysý? V obou případech být na místě toho se zbraní, tak ji použiju.

            Smajlíkovi – prosím omezte ta videa, stránky jdou pak s obtížemi načítat, stížnosti jsou i od jiných čtenářů. Také prosím uvažte jejich výběr, v tomto případě je pro mě záhadou.
            Nebo alespoň používejte kratší odkaz, který najdete, když u videa kliknete na „sdílet“ – pro příklad takto, ten tučně vytištěný:

            h ttps://www.youtube.com/watch?v=mhDQwl8csCs
            http://youtu.be/mhDQwl8csCs

            • ;-)))

              Dedek je holt dedek…
              Mohl rict, musel jsem ho zastrelit, nebo chtel jsem ho postrelit…atd.
              On se proste chlubi a je hrdy… budiz.
              Co je zajimavejsi ty vysmate ksichty za nim s vlajkou

          • Hamilbar

            Pustil jsem si to ještě jednou, ale o házení kamenů tam není ani slovo. Takže je klidně možné, že ho mydlili dlažkou do ksichtu. Nebo dostal kamenem když tahal topící se dítě z rybníka. Podle mého ten dědek může být svině, nebo také hrdina. To video neobsahuje žádné informace které by umožňovaly zaujetí hodnotícího stanoviska.

            Přesto bych tam v tomto případě svini viděl. Dokonce dvě svině. Jednak toho kdo toto video, jehož účelem je manipulace pomocí vyvolávání negativních emocí, vytvořil. A potom smajlíka, který ho šíří.

            • Astr

              Pak ovsem Hamilbare je na „svinu“ I tato informace ktera rika ze v pripade Gazy uz se naslo reseni a mozna by mohlo byt vhodne I pro Ukrajinu ?

              http://www.dailymail.co.uk/news/article-2715466/Israeli-official-calls-concentration-camps-Gaza-conquest-entire-Gaza-Strip-annihilation-fighting-forces-supporters.html#ixzz39UMoYk8o

              Ktere ze to informace se mohou sirit aniz by byly svinske ?
              Jen ty mirumilovne?
              Jen zadne nasili a zadne informace o nem ?
              Tim zustane stit cisty ? Hlavne zadne foukani pod kotel vachni ? Naopak vachnive bojovat za politickou korektnost ?
              Pak to nasilniky zlocince vrahy prestane bavit, neb nebudou li mit uz ani tu minimalni internetovou pozornost ?
              Pouze masmedia si konecne budou sami selektovat co je politicky korektni a co ne ?
              Co Pravdu a fakta padni komu padni ?
              Maximalni medializace FSECH svinaren za ucelem probuzeni stale vice apaticke verejnosti je cesta a prvni krok k naslednemu reseni!
              Bez zajmu obcana a jeho premene v ovcana si budou politici provozovat spinave politicke tanecky presneji „politicke svinarny“ stale snadeji ! To chce kdo a vyhovuje komu ?

              • Astr

                To nebyl utok na osobu Hamilbara, to bylo pripomenuti rovnice prirodniho zakona zvaneho AKCE-REAKCE ktery plati I pro lidskeho tvora ze ktereho umi udelat az netvora !

                S tim jak eskaluje nasili narustaji I reakce a jak vidno plati to I na prohlasenich verejnych cinitelu. viz odkazy., ktere jsou pak dale pouzivany k dalsi eskalaci :-(
                Nasili plodi zase jen nasili.!
                Take by bylo mozno rici ze je to jen dalsi jina podoba zakona Prirody, selekce v boji o preziti kdy preziva jen nejsilnejsi.
                Podle tohoto zakona Prirody budou vyhubeni Palestinci jakoz podobne etnicti Rusove na uzemi Ukrajiny a dalsi jinni nevhodni jinde!
                Dejiny Zemekoule ukazuji ze zmizely cele civilisace, nejen nejaka etnicka skupina.
                Vi nekdo co to je za slovo „lidskost“ a jaky ma ve skutecnosti vyznam ?
                Komu ze to ma slouzit „politicka korektnost“ ?
                Na zaver omluva za tolik provokativnich otazek.
                Jsou v zivote i horsi veci nez par nevhodnych otazek na Internetu
                Zeptejte se lidi v Gaze , na Ukrajine ,v Libyi,v Syrii, v Iraku v Afganistanu… a dalsich…
                Zeptejte se (pokud by to bylo mozne) tech kteri to vsude tam az tak rozesrali!
                A opet to jsou jen ti obycejni lide kteri tim trpi a umiraji.
                howk

            • vittta

              Já bych s tím až tak nesouhlasil.
              To máte jak s těmi „našimi“ vojáky,co byli zabiti nedávno v Afgánistánu.
              Třeba také pomáhali místním dětem.
              Ale v každém případě tam neměli co dělat.
              Takže jsem veklkohubou politickou lítost nesdílel.
              Tenhle chlap mohl zachraňovat topící se dítě.
              Je to nepravděpodobné-ale mohl.
              Ale neměl tady co dělat-KAŽDÝ měl právo ho praštit kamenem jako okupanta.
              Poslali ho k nám-a nejspíš s tím moc udělat nemohl-na rozdíl od těch „našich“ vojáků.
              Zastřelil Čecha-to se stává,když má zbraň a je příslušníkem invazní armády.
              Ale taková těžká událost v životě lidském není nic,čím by se měl chlubit.
              A ten dědek se tím chlubí.
              Nestydí se ukazovat svůj průkaz….to tam v tom videu bylo a je to dost vypovídající.

              • Hamilbar

                Víte vittto, já se domnívám, že chceme-li hodnotit jakýkoliv čin z hlediska morálky neobejdeme se bez kontextu, neboli česky řečeno bez souvislostí. Jeden a tentýž čin může být v závislosti na okolnostech svinstvem nejvyššího kalibru a nebo také hrdinským činem. A platí to podle mého názoru jak pro akt „praštění kamenem příslušníka invazní armády“, tak pro zastřelení civila příslušníkem invazní armády.

                Stejně tak dědečkova reakce zachycená v tom klipu může býti vytahováním, nebo také reakcí čirého zoufalství na situaci která mu předcházela a kterou nám autoři toho klipu zatajili.
                Já si ho soudit netroufnu.

                • vittta

                  Já si ho soudit troufnu.
                  Soudíme tady i závažnější věci.
                  Proč bych najednou couval soudit vraha,který v cizí zemi zabíjel?

                  Já tyhle kontexty znám.
                  I zločiny Němců za II.světové války se dají pochopit..co mohli dělat?
                  A už jsem tady také psal,že politický pohled na rozvrácení na nerosty bohatých islámských zemí americkou soldateskou nemusí být nijak nelidský-vůči „nám“,tedy euroatlantické civilizaci.
                  Z nás by se těžko někdo vzdal bohatství a luxusu,které k nám proudí za krev nevinných.
                  Nelíbí se mi to-ale chápu to.
                  Svět je zlej.
                  A chápu i toho dědka,třeba je senilní,třeba se bál a střílel,třeba….
                  Ale soudit si ho stejně troufnu,jako si troufám soudit US army za jejich zločiny!

              • merlin

                Vždyť už je taky starý, senium, senilní demence, já bych to posuzovala jinak než kdyby měl 40 nebo 50 let. Chlubivý senilní stařík, neznám kontexty odkud to vlastně je a k čemu se to vztahuje. Nebo třeba třeba prostě jen kecá, aby byl společensky ,,in,, aby na sebe upozonil. Jeho sdělení nelze nijak objektivizovat :-)
                Jinak s Vámi souhlasím, že sem neměli chodit s tanky

              • Janika

                Mně to od počátku evokovalo Berkutovce, co se nechali mlátit a zapalovat na majdanu. Možná kdyby se nenechali, nebyla by tam dneska válka. To video je z Kyjeva a děda je příslušník Antimajdanu. Dávné události svého mládí vidí dnes optikou vzpomínek, jako skoro každý muž vzpomíná na povinnou vojenskou službu v dobrém. Byla to povinná služba, nebyli to žoldáci, a museli jít tam, kam je poslali. Dnes se postavil statečně hysterii a fanatismu kolem sebe. A radí Berkutovcům, aby se mlátit nenechali.

                • vittta

                  Mě je jedno,za koho bojuje dnes.
                  Kdysi zabil člověka v zemi,kde neměl co dělat.
                  A chlubil se tím,né že ne.
                  Možná..co to je?
                  Možná kdyby se mlátit nenechali a stříleli,tak by byla válka daleko větší.
                  Já jsem proti takovým metodám-i když je chápu.
                  A je mi jedno,kdo je dělá,či kdo zločiny páchá.

                  • Janika

                    Mně není jedno, za koho bojuje dnes. Tenkrát si to nevybral, dneska si zvolil dobrovolně.

                    Jestli někoho skutečně zabil a jaké byly okolnosti, to nevíme. Dává to za příklad na majdanu, sice možná nevhodný, ale oni si možná mnozí ti tehdejší vojáčkové myslí, že nás tady zachraňovali. Jsou to váleční veteráni, hrdí na svou minulost. My to vidíme jinak, byli jsme na druhé straně.

                    No a proti jakým metodám jsi, to mi, prosím tě, vysvětli. Berkutovci se měli nechta mlátit a zapalovat, to bylo v pořádku, kdyby začali střílet, tak to je ta metoda, proti které jsi? Tak to já tedy ne. Zmetci a hajzlové se musí zarazit co nejdřív, než napáchají čím dál tím víc zla. Když budu ušlechtile nebo zbaběle šetřit rozběsněného fanatika se zápalnou lahví, ohrozím slušné lidi. Výsledky jsou vidět. To chtěl zřejmě ten starý muž říct, viděl to zlo na majdanu, odvážil se protestovat, použil bohužel z našeho hlediska nevhodný příklad a nějaká přičinlivá svině to vytrhla z kontextu – a už jsme vmanipulováni šikovně na stranu zločinců z Kyjeva.

                    No, míváš lepší formu, vittto. Je mi jasné, že se teď budeš držet nastoupené linie, když jsi na začátku tak skočil na špek. Tak si posluž, jsi tu host, nechám ti poslední slovo :-).

                    P.S.: Ještě dodatek, tohle jsem teď viděla a zrovna se to hodí, stačí shlédnout tam jedno z videjí. Hrdinové se vrací domů z války a lidé vstávají a tleskají. Samozřejmě, že si normální člověk řekne, kam to lezli a že jsou to spíš vrazi. Ale taky si to říct nemusí a může podlehnout té velmi sugestivní atmosféře. A mladý kluk může toužit po tom být na místě těch oslavovaných hrdinů. http://putnik1.livejournal.com/3309942.html

                    • merlin

                      obecně ale vidím rozdíl mezi tím vjet do cizí země a střílet tam na civilisty a mezi tím bránit svou zemi. čímž chci říci, že berkutovce nelze vnímat jako okupanty z jakéhokoliv úhlu pohledu. Kdežto přítomnost vojsk SSSR v roce 1968 se tak z určitých úhlů pohledu jistě hodnotit dá..
                      co se staříka týče, existuje skutečně velké množství variant, včetně té, že může být hrdina ten s cihlou a padouch stařík neb okolnosti fakt neznáme a nepoznáme. Odvíjet se od toho, jak to kdo zrovna cítil, je pomýlené, vojáci wehrmachtu taky necítili že dělají neco blbě když okupovali třeba Holandsko.Cizí vojáci na našem území nemají co dělat Jacíkoliv cizí vojáci, jsem zásadně proti.

                    • vittta

                      Střílet po kom,Janiko?
                      O to tu jde.
                      Kdyby po 17.11.1989 fízlové stříleli do lidí,také by se tady režim nezhroutil.
                      Nebo ano-a hůř?
                      Berkuti nemohli střílet.
                      Neměli do koho.
                      Janukovič neměl situaci naprosto pod kontrolou,celý Maidan řídili jiní a střelba do lidí by vnesla do těch událostí to,co tam dnes není-„vinníka“.
                      Hořící berkuti ještě přijdou jednou na přetřes,ještě se to politicky využije.
                      A dnes západní média a nepřátelé Ruska nemají ten správný klacek,který by tak rádi měli.
                      Dobře organizovaný a zajištěný Maidan se nejspíš střelbou porazit nedal,stejně jako nemohly invazní armády v r.1968 dokázat střelbou nic víc,než co konkrétně vidíš.
                      Že se tehdejší mrtví zneužívají k politickým cílům a masáži obyvatel-proti Rusku.(i když Rusko v tom ZDALEKA nebylo samo)
                      Ten voják dal zastřelením Čecha do ruky klacek Schwarzenberkům ,Havlům a Štětinům,které tady všichni nemůžeme (dle mého oprávněně) ani cítit.

                      Já samozřejmě neustoupím z nastoupené linie-ale dobře vím,proč jsem tu linii nastoupil.
                      Rozhodně to nebylo pro podporu Kyjeva a jeho spolupracovníkům.

                    • brtnikvbrlohu

                      Já zažil 68 na plnou hubu, nebyla to procházka růžovým sadem, ale tohle video se mi zdá dost přitažený za vlasy. Té střelby bylo rozhodně míň než málo – a to beru v potaz i vyplašenost jejich vojáčků. Být to jiná armáda tak tak bylo obětí 1000x víc.
                      Myslím si že onen stařík si honí triko.

                  • merlin

                    nemůže mluvit o konci druhé světové? to se na ukrajině dělo leccos, v tom případě taky mohl být u úplně jiných jednotek než rudá armáda. Taky možnost

                    • Janika

                      Mně zase napadla čečna nebo tak něco, prostě záměna a zkomolení jmen. Protože mi bylo divné, že by někdo takový vůbec znal Čechy. V cizině v tom mají všeobecně guláš. Ještě tak znali Československo, ale že by řekl přímo Čech, to se mi nezdá.

  14. Astr

    Dovoluji si odbocit k sestrelenemu dopravnimu letadlu
    Podle tohoto zdroje ma vrak v sobe stopy po strelach z leteckeho kulometu raze cca 30mm !
    Takovou zbran pozemni ozbrojenci nemaji.
    Potvrdi to odborne expertiza a priznaji massmedia bude li to pravda?

    “Machine Gun Like Holes”
    The shrapnel marks should be distinguished from the small entry and exit holes “most likely that of a 30 millimeter caliber projectile” fired from a military aircraft. These holes could not have been caused by a missile explosion as hinted by the MSM.

    http://www.globalresearch.ca/support-mh17-truth-osce-monitors-identify-shrapnel-like-holes-indicating-shelling-no-firm-evidence-of-a-missile-attack/5394324

    Pokud strilelo vojenske letadlo, zuzuje je vyber na Ukrajinska armada nebo Ruska ne separatiste ti stihacky nemaji..
    Podivne je ze celou oblast satelity a ruzne WACS systemy USA detailne monitoruji ale Velky Bratr odmita dodat informace aby se udajne neprozradili jak detailne mohu a umi dnes monitorovat.!
    Pri jinych prilezitostech se ovsem vychloubaji jak vam mohou cist z vasi knizky kdyz si v parku ctete na lavicce!
    Dozvi se nekdy svetova verejnost PRAVDU ?

    • Janika

      Myslím, Astře, že se pravdu nedozvíme. Zdá se jasné, že kdyby to byl kdokoliv jiný, než Ukrajina, tak už to USA dávno zveřejnily.

      P.S.: Další elaborát na BL: http://www.blisty.cz/art/74204.html
      Pokud to někdo přelouskáte, tak prosím o stručné sdělení výsledku – může za to Putin, že? Nečetla jsem to, to mi říká můj šestý smysl vypěstovaný internetem :-).

      • vittta

        No-a pak Čulík použije text o nenávisti až za hrob- http://blisty.cz/art/74199.html
        kde je použito motto:(motto není použito poprvé,Čulík ho má rád)
        „Každej věří na svýho výbornýho Pánaboha, ale nevěří druhýmu člověku, že ten taky věří v něco dobrýho. Člověk si může myslet, že druhá víra je špatná víra, ale nemá si myslet, že ten, kdo ji má, je špatnej a sprostej a podvedenej chlap.“

        Takže je vidět,že Čulík silně ctí názory a víru jiných-pokud to zrovna není Rusko nebo něco o Cikánech či barevných..
        To pak je KAŽDEJ špatnej,sprostej a podvedenej chlap non+ultra.

        Komická mi rovněž přišla polemika,kterou vede jakoby Čulík s Dolejším.
        To aby bylo vidět,že BL se názorových střetů nebojí!!!

      • vittta

        Tak-a mám to za sebou.
        Mé hodnocení je,že autor by se jako spisovatel (detektivek) rozhodně neuživil.
        Článek je nudný a ani uvedené hypotézy nikoho „ze židle“ rozhodně nezvednou.
        Celé to vypadá jako nesmělý pokus o objektivitu,která-pokud tam je-je dobře ukrytá.
        Jak píše Brtník,je největší záhadou,proč se autor do článku vůbec pustil….

        • Janika

          To je ono, článek je především nudný. Ničím nezaujme, nemá co říct. Já vždycky říkám, že délka textu má být přímo úměrná inteligenci, vtipu a charismatu autora :-). Proto píši stručně.

      • ;-)))

        Pravdu uz zname, neoprimo…
        ohlusujici mlceni usa a ceskych fasistickych medii mluvi jasnou reci… vysetrovani pro nas skoncilo, pitomci zapomente!

    • Zdeněk

      Poslední, kdo UK vojenské letadlo v blízkosti později setřeleného malajského letadla viděl. byl jeho pilot. Ve výšce 8OOO m, která je udávána jako maximum pro SU 25, může letět cokoliv, z hlediska pozorovatele na zemi to bude označeno jako letadlo. V okamžiku, kdy do letadla s jinými parametry přehodím elektronické identifikátory s tohoto typu letadla, mohu provozovat něco mimo jeho operační možnosti a tvářit se, že mám alibi.
      Výše uvedená domněnka je čistá teorie, není nic co by ji potvrzovalo, ale nesetkal jsem se s ničím, co by ji vyvracelo.

      • Janika

        Zdeňku, já tomu moc nerozumím – jaký pilot viděl to letadlo, toho letadla, nebo toho malajského, a jak se to ví? Mohl byste to, prosím, vysvětlit polopaticky pro takové, jako já :-)?

        • Zdeněk

          Domnívám se, že jako poslední viděl bojový letoun na svém kurzu pilot setřeleného malajského letadla. Ten už to samozřejmě nepoví.Dále se mělo v prostoru, ve kterém bylo letadlo zasaženo, v tutéž dobu údajně vyskytovat letadlo indických aerolinií, nevím, jestli jeho pilot něco zaznamenal, nezaznamenal jsem ani, že by se někdo pokusil jeho osádku a cestující vyslechnout.
          K tomu, že pod identifikací letadla, provedenou ve vojenském případě stejným způsobem jako v civilním letectví, t.j. elektronickým odpovídačem, jenom s čitelností omezenou na svoji stranu, jsem uvedl, že není vyloučena možnost záměny identifikátorů mezi letadly. Tím by byla zpochybněna úvaha, že ve výšce letu malajského letadla nemohl pilot bitevníku s dostupem 8OOOm malajské letadlo ohrozit, proto jsem uvedl jako možnost záměnu typů letadla. Některé zdroje na internetu uvádí, že ohrožení malajského letadla udaným typem bitevního letadla je možné i technicky, pokusím se to zjistit u někoho z oboru.

  15. brtnikvbrlohu

    Článek je vyloženě manipulativní, nepředkládá žádná fakta, nevyvrací nic pomocí fakt, začetl jsem se do toho při projíždění titulku na BL a asi po polovině jsem skončil, na upozornění Janiky jsem se k tomu vrátil, dočetl do konce abych se jen utvrdil ve svém hodnocení. A jsou tam tvrzení která jsou nepodložená – dostup SU atp, (kdy existují tvrzení která mají logiku a říkají opak) když si položím otázku proč to autor psal a podívám se na jeho další produkci – např. http://www.blisty.cz/art/72660.html tak dojdu k poznání že přes olbřímí počet článků u Čulíka to nemá vypovídací, ale jen propagandistickou hodnotu.

    • vittta

      Já jsem to vydržel na první pokus asi do třetiny-ale na totéž upozornění se k tomu také vrátím.
      Až budu mít na to nervy,samozřejmě…

    • ;-)))

      Šéf taktické protiletecké obrany ruských pozemních sil generálmajor Michail Kruš řekl, že pochybuje, že malajské cestovní letadlo sestřelil raketový systém země-vzduch Buk. „Nikdo neviděl, jak se v té oblasti ten den Buk blíží k cíli, což už na 95 procent dokazuje, že v tomto konkrétním případě to Buk nebyl,“ řekl tento generál v interview s vojenským týdeníkem Vojennoje-Promyšlennij Kurijer, co měl vyjít ve středu (30. července). „Zatím to není více než pouhá teorie. Ale řízená střela vypálená raketovým systémem Buk za sebou za letu zanechává specifickou kouřovou stopu jako kometa. Za dne by byla tahle stopa v okruhu 20-25 km od raketového systému jasně vidět. To by nemohlo zůstat nepovšimnuto. Nejsou tam žádní očití svědkové, kteří by potvrdili, že to tam bylo. Nikdo nehlásil odpálení. Tohle je jedna věc,“ řekl.

      „Druhá. Díry, které zanechaly zásahové předměty na vnějším plášti Boeingu, naznačují, že bojová hlavice vybuchla pod ním a z boku. Raketa Buk zasahuje cíl shora,“ řekl. „Poškození způsobená na letadle naznačují, že použita byla jiná raketa. Naší metodou navedení je zoom, když střela udeří na cíl shora a pokryje ho jemným oblakem střepin,“ řekl tento generál. „Nemohu to konstatovat kategoricky jenom podle těchto dat, mohu ale na základě své zkušenosti poukázat, že to nebyla střela Buk, co zasáhlo ten Boeing,“ řekl tento expert.

      http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4580-presvedcive-dukazy-malajske-letadlo-mh17-sestrelily-dva-ukrajinske-vladni-tryskace-nebyla-to-raketa-zeme-vzduch-buk#

      Je neustále argumentováno tím, že SU 25 má maximální služební výšku kolem 7000 metrů a nemohla proto MH 017 sestřelit. Kdo se podívá do Wikipedie, může si to potvrdit. Kdo si ale dá tu námahu s rozšířením svých znalostí na odborných stránkách, ten obdrží zcela jinou maximální služební výšku: 14 600 metrů. Například zde: http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50

      K tomu lze říci toto: Do začátku července 2014 byla ve Wikipedii, jak v německé, tak i anglické, jako maximální pracovní výška SU 25 uváděna výška „cca. 10 000 metrů“. Nyní na těch samých místech nacházíme pouze 7 000 metrů. V Wikipedia-Dikussionsforum se rozhořela kolem správného údaje hořká diskuze.

      V příručce „Flugzeuge der Welt“ od W. Green z 1984, strana 208, je jako maximální služební výška SU 25 uváděno 10 670 metrů. Tato příručka je standardní nástroj a odkazuje v podstatě na data uvedena v „Janes“ příručce, která je referenční pro NATO. Od 1984 byla tato schopnost SU 25 ještě zlepšena.

      http://aeronet.cz/news/sokujici-analyza-k-sestreleni-malajsijskeho-mh-017/

      http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4580-presvedcive-dukazy-malajske-letadlo-mh17-sestrelily-dva-ukrajinske-vladni-tryskace-nebyla-to-raketa-zeme-vzduch-buk

      Otazka zni, je usa ridici pachatel nebo jen spolupachatel kryjici zlocin kyjeva ktery ridi a okupuje?

      Byl to preci valecny zlocin a jacenuk si sam vybral soud v haagu, ze tam je dost mista a vsichni se tam vlezou